• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    [NOOOO. Leeyum....]


    Reality's overrated.

    Mouek schreef:
    [Ghehe, sorry. I thought; Let's make more drama, xd]


    [Alsof er nog niet genoeg drama was. (En komt.)]


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    (...)

    [Alsof er nog niet genoeg drama was. (En komt.)]


    [Ghehe, sorry. I know.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Als Liam knikt en 'Dat snap ik' zegt haal ik enkel mijn schouders lichtjes op.
    Met nog steeds de fles drank ik mijn hand loop ik naar de woonkamer. Om dan halverwege de fles op de grond kapot te gooien. Wat zorgt voor een rinkelend geluid. Ik schreeuw, in de hoop op die manier de frustratie eruit te krijgen. Niet dat het echt helpt. Een snik verlaat mijn mond en ik krimp ineen op de grond. Waar nu overal glas en drank ligt. Ik sla mijn handen voor mijn ogen en sluit dezen. Mijn knieën heb ik opgetrokken. Dat het pijn doet kan me even niks schelen. Dat het lijkt alsof ik met te veel drank op ben gevallen kan me ook even niks schelen. Niks kan me op dit moment schelen.


    Reality's overrated.

    [Backpack --> Escuela
    Is het nog nuttig dat ik ga reageren hier, aangezien volgens mij jullie 2 de enige zijn die nog reageren (ik weet dat ik mede de schuld daar van ben)]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik wacht nog op een reactie >_<


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Ik wacht nog op een reactie >_<


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Ik zie Dawn ineengekrimpt op de grond zitten. Haar knieen opgetrokken. Tussen stukjes glas. Blijkbaar is er een fles drank gevallen, of heeft ze die kapot gegooid. Ik vermoed het laatste. Al is het vreemd dat ik dat net niet gehoord heb. Waarschijnlijk zat ik te diep in gedachten.
    Haar handen heeft ze voor haar ogen.
    Ik bedenk me geen moment en ren naar haar toe. 'Dawn!' vlug trek ik haar omhoog, aangezien de kans groot is dat zijzelf ook in het glas zit. Voorzichtig begeleid ik haar naar de bank, maar bedenk me dat als ze glas in haar huid heeft, dat bij haar kont moet zitten. En misschien benen.
    'Ehm, misschien kun je op je buik gaan liggen. Dan kan ik het glas eruit halen.'
    Ik duw haar zachtjes op haar buik op de bank en ga er naast zitten, op het puntje dat nog over is. 'Eh...'
    Het lijkt me nu niet zo verstandig die stukjes eruit te halen, aangezien ik dan aan haar kont zit. En tja, na vannacht. Maar ik kan ze er ook moeilijk in laten zitten.
    Dus begin ik toch maar. 'Dit kan even pijn doen.'


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Dawn!" Vaag golft Liam's stem mijn gehoorgangen in. Maar ik geef geen kik. Ook als Liam me voorzichtig naar de bank begeleid doe ik niks. Behalve naar de bank gaan. "Ehm, misschien kun je op je buik gaan liggen. Dan kan ik het glas eruit halen."
    Liam duwt me zachtjes op mijn buik en ik laat hem. Hij komt naast me zitten "Eh..." Hij klinkt twijfelend. Eigenlijk denk ik er niet bij na. Het lijkt wel alsof ik in een sluimerstand ben. "Dit kan even pijn doen."
    Liam begint het glas uit mijn huid te halen. En dan doet dat me ook flippen. Ik spring overeind. Hoeveel pijn dat ook doet. "BLIJF VAN ME AF. JIJ- JIJ- JIJ VIEZE VUILE CREEP!"
    Terwijl ik weg snel val ik één keer, maar kruip als snel overeind. Ik race naar de lift. Schreeuw dat ze me moeten laten gaan. En als er geen reactie kom ga ik dan maar naar de badkamer. Want dat is de plek die me op dit moment het minst beangstigd: De keuken; de plek waar Liam zichzelf dronken voerde. De woonkamer; de plek waar Liam zich bevind. De badkamer; de plek waar hij me heeft verkracht, en daarna bewusteloos raakte. Met een klap doe ik de deur dicht. Waarna ik hem op slot zet. Ik gooi de spullen omver en schreeuw.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Dawn flipt. Totaal. "BLIJF VAN ME AF. JIJ- JIJ- JIJ VIEZE VUILE CREEP!"
    Ze springt overeind en snelt weg. Ze valt één keer, maar krabbelt snel overeind. Ik zie haar naar de lift rennen. Ik hoor haar schreeuwen dat ze haar moeten laten gaan. Daarna gaat ze naar de badkamer.
    Ik zucht. Voor ik het weet rolt er een traan over mijn wang. Wat heb ik gedaan? Ze haat me. En ze heeft nog gelijk ook.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Voor de tweede keer deze dag neem ik een douche. Weer niet naakt. Deze keer met mijn ondergoed aan, bij gebrek aan een bikini. Ik trek de stukken glas lipbijtend uit mijn huid. Leuk, nog meer littekens. Zat ik echt op te wachten. Just awesome.
    Uiteindelijk is al het glas uit mijn huid en stap ik uit de douche. Ik ril van de kou, gezien mijn ondergoed nu nat is en ik niks schoons bij de hand heb. Uiteindelijk sla ik mijn handdoek maar om me heen en ga rustig op zoek naar... iets. Geen idee wat eigenlijk. De hele badkamer word een puinzooi en ik blijf alles overhoop halen, tot ik daar een opgedroogde doek vind met bloed erop.
    Verschrikt kijk ik om me heen. Het moet Liam's bloed zijn, maar niet van zijn hoofd toch? In een flits schiet me iets te binnen uit donkere tijden. Zou hij... Mijn blik gaat naar het scheermesje. Zo snel als ik kan schiet ik in mijn kleren. Beiden voorwerpen pak ik op en ik ga de badkamer uit. Ik loop naar Liam toe.
    "Liam, wat is dit?" vraag ik zachtjes.
    Mijn woede van daarnet is weg. Hij probeerde me ook maar te helpen. En al was gisteravond onvergefelijk. Hij hoeft zichzelf niks aan te doen, als dit tenminste is wat ik denk dat het is.

    [Sorry, ik wist niks beters. En volgens mij hadden we dat allebei wel een beetje, niet?]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Ik zie dat Dawn weer naar me toeloopt. 'Liam, wat is dit?' vraagt ze zacht.
    Verschrikt kijk ik naar de voorwerpen in haar hand. De handdoek, waar ik mijn bloed mee wegveegde. En het scheermesje, waar ik mij mee gesneden heb. Waar ook nog wat bloed aanzit. Shit. Ik moet beter leren mijn sporen uit te wissen. Ik had het scheermesje moeten afspoelen en opruimen, en de handdoek ver weg moeten stoppen. Maar dat heb ik niet gedaan.
    'Dat is... Ehhh. Dat is niks,' antwoord ik snel en herstel mijn geschrokken houding. 'Echt niet. Ik haalde me open bij het scheren.'
    Ik probeer zo geloofwaardig mogelijk over te komen. Maar wat ik nog wel van vroeger over heb gehouden, is dat ik best eerlijk ben en heel slecht kan liegen.

    [Same]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "DAt is... Ehhh. Dat is niks. Echt niet. Ik haalde me open bij het scheren"
    Ik frons mijn wenkbrauwen en bekijk hem even. Nee, hij heeft zich daarnet niet geschoren. Dan zou ik kunnen zien dat hij zich open heeft gehaald, en daarbij komt er meestal niet zoveel bloed uit één klein sneetje. Daarbij kan zien dat hij liegt. Mede door zijn eerst geschrokken houding.
    Lichtjes schud ik mijn hoofd. "Niet waar," zeg ik zachtjes waarna ik naast hem ga zitten. "Liam?" Ik zucht. "Sorry dat ik zo doordraaide..." zeg ik zachtjes. Even ben ik stil. "Wat heb je jezelf aangedaan?"


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn fronst haar wenkbrauwen en bekijkt mij. Waarschijnlijk ziet ze nu wel dat ik me niet heb geschoren. En dat ik geen wond heb die zoveel bloed zou kunnen leveren.
    Ze schudt lichtjes haar hoofd. 'Niet waar,' zegt ze zachtjes, waarna ze naast me komt zitten. 'Liam?' Ze zucht. 'Sorry dat ik zo doordraaide...,' zegt ze zacht. Ze is eventjes stil. 'Wat heb je jezelf aangedaan?'
    Ik schudt mijn hoofd. 'Jij hoeft geen sorry te zeggen. Ik heb iets vreselijks gedaan. Iets wat onvergeeflijk is. Ik ben een verschrikkelijke klootzak. Een vreselijk monster. En jij haat me. Wat niet zo raar is. Want ik snap volkomen dat je me haat. Je bent niet de enige. Ik haat mezelf ook.'
    Ik zucht. 'En als je het graag wilt zien...'
    Ik trek de mouw van mijn t-shirt omhoog, waardoor de, nog redelijk felrode, krassen te zien zijn.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam schud zijn hoofd. "Jij hoeft geen sorry te zeggen. Ik heb iets vreselijks gedaan. Iets wat onvergeeflijk is. Ik ben een verschrikkelijke klootzak. Een vreselijk monster. En jij haat me. Wat niet zo raar is. Want ik snap volkomen dat je me haat. Je bent niet de enige. Ik haat mezelf ook." Hij zucht. "En als je het graag wilt zien..."
    Hij trekt de mauw van zijn t-shirt omhoog. Erg schrik ik niet van de krassen, maar ik kijk er even bedenkelijk naar. Kijk of hij nog andere littekens heeft die erop duiden dat hij zichzelf gesneden heeft. In een verder verleden bedoel ik dan.
    "Liam... Ik haat je niet..." zeg ik zachtjes, de waarheid. "Ik weet dat je diep vanbinnen een heel lief en zorgzaam persoon bent. En iedereen heeft zijn donkere kant. Zo ook jij, en ik. Sorry, ik zou nu niet zo kunnen zeggen dat ik weer met je om kan gaan als eerst. Ik denk dat -dat moeilijk voor me zal worden. Maar ik zal proberen zo normaal mogelijk te doen, oké? Snap je dat ik even wat tijd nodig heb om na te denken?" Ik bijt lichtjes op mijn lip. "En je hoeft jezelf echt geen pijn te doen, het lijkt even te helpen, maar maakt later alles alleen maar erger."
    Dit alles zeg ik zo rustig en aardig mogelijk. Al trillen mijn handen nog steeds lichtelijk.


    Reality's overrated.