• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Roes, poes, moes, soes," kraamt Liam complete onzin uit. Zingend. "Hé, dat rijmt!"
    "Ja ja," mompel ik.
    Liam wankelt langzaam richting de slaapkamer. ""Ga jij dan ook naar bed? Gaan we dan met elkaar naar bed?" vraagt hij, zijn ogen twinkelen.
    Hij botst tegen de muur aan en al voor ik hem op kan vangen valt hij opnieuw. Ik probeer hem weer overeind te krijgen.
    "Grond, kont, ik val op de grond op mijn kont," zingt Liam nu. Hij lacht weer en kijkt dan weer serieus. "Stomme puddingbenen. Ik heb liever pudding in mijn mond," mompelt hij. "Mond... Mond rijmt ook op grond! En ook op kont! Ik moet nog eens dichter worden."
    Ik grom. "Wat ben je toch een kleuter als je zat bent. Maar inderdaad dat rijmt, Shakespeare."


    [Wahaha.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Dawn gromt. 'Wat ben je toch een kleuter als je zat bent. Maar inderdaad dat rijmt, Shakespeare.'
    'Yay, h-high five!' roep ik blij. Mijn hand zwabbert naar voren, maar raakt die van haar niet.
    'K-kom, een b-beetje sneller graag,' mompel ik. Ik gooi haar over mijn schouder en wankel verder naar de slaapkamer. Ik bots nog een keer tegen de muur, en val bijna nog een keer.
    'Oeps, sssssorry,' slis ik. Waarom kan ik alleen nog maar raar praten? Ik giechel en loo dan de slaapkamer in, waar ik Dawn op het bed laat vallen.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Yay, h-high five!" roept Liam blij. Zijn hand zwabbert naar voren en raakt die de mijne niet. "K-kom, een b-beetje sneller graag," mompelt Liam.
    Ik bedenk dat híj de gene is die vertraagd, gezien híj de gene is die valt. En híj de gene die heeft gedronken. Ik ben nog zo nuchter als een hoen. Als Liam me over zijn schouder gooit sla ik protesterend op zijn rug. "Niet doen!" roep ik. Een beetje bang dat hij straks weer omvalt en ik dus ook op de grond lig. Misschien wel onder Liam. Liam wankelt verder naar de slaapkamer, botst nog een keer tegen de muur. Ik hou mijn adem in als hij weer dreigt te vallen. Maar nog net niet.
    "Oeps, ssssssorry," slist Liam. Hij giechelt en loopt de slaapkamer in.
    "Zie je, daar had je het al, al was het geluk deze keer," grom ik, meer tegen mezelf dan tegen hem. Ik rol met mijn ogen.
    Eigenlijk wou ik aardig blijven. Maar dat is op deze manier heel moeilijk. Geloof me.
    Liam laat me op het bed vallen en meteen spring ik weer van het bed af. "Nee, Liam! Kom op! Als het je lukt neem je een douche en kleed je -je om. Maar als dat hem niet word ga je maar zo slapen."

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 14:43 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Dawn springt meteen weer van het bed af. 'Nee, Liam! Kom op! Als het lukt neem je een douche en kleed je, je om. Maar als dat hem niet wordt, ga je maar zo slapen.'
    Ik grom. Mijn stemming is ineens omgeslagen. Nooit geweten dat ik last had van stemmingswisselingen. Maar ja, dit komt waarschijnlijk ook door de drank. Hoe dan ook, ik word ineens kwaad.
    Ik pak ruw Dawn's pols beet en trek haar terug op het bed, waarna ik boven haar ga hangen. 'Liam vindt het niet leuk om als hond behandeld te worden. Liam is nu de baas.'


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam gromt. Daarnet was hij lacherig en vrolijk, gedroeg hij zich als een kleuter. En nu is hij kwaad. Hij pakt mijn pols ruw beet en trekt me weer terug op het bed. Waarna hij boven me gaat hangen. "Liam vindt het niet leuk om als hond behandeld te worden. Liam is nu de baas."
    "Je praat nu anders ook als een hond," bijt ik hem toe. "Hou op Liam, laat me los!" Dwingend kijk ik hem aan.
    Ik probeer mezelf los te krijgen en onderuit Liam te komen. Zijn gedrag maakt me een beetje pissig.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    'Je praat nu anders ook als een hond,' bijt Dawn me toe, wat me nog kwader maakt. 'Hou op Liam, laat me los!' Ze kijkt me dwingend aan terwijl ze tevergeefs onder mij vandaan probeert te komen.
    'Jij moet je b-brutale mond houden!' sis ik. 'Als je maar niet denkt dat je mij kunt dwingen, al kijk je nog zo dwingend.'
    Ik grom. 'Nu gaan we doen wat IK wil, en waar IK zin in heb.'
    Ik pak haar polsen beet met een hand en druk deze boven haar hoofd. Met mijn andere hand begin ik haar broek los te knopen, en er aan te sjorren.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Jij moet je b-brutale mond houden!" sist Liam. "Als je maar niet denkt dat je mij kunt dwingen, al kijk je nog zo dwingend." Hij gromt. "Nu gaan we doen wat IK wil, en waar IK zin in heb."
    Hij pakt mijn polsen beet met één hand en drukt deze boven mijn hoofd. Het doet pijn. Met zijn andere hand begint hij mijn broek los te knopen en er aan te sjorren. "Stop Liam!" Ik ben niet snel bang, maar Liam's toon en manier van doen beangstigd me toch wel een klein beetje. Daarbij: Wat hij van plan is bevalt me niet. Zeker niet. "Ik wil dit niet. Alsjeblieft..." Probeer ik nog.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    'Stop Liam! Ik wil dit niet. Alsjeblieft...,' probeert ze. Ze ziet er bang uit. Ik negeer haar smeekbedes en sjor verder. De broek geeft nu mee. Ik trek hem met een ruk uit. Haar slipje scheur ik uit pure woede en ongeduld tegelijk kapot en gooi ik ergens de kamer in.
    Ik laat haar handen los, zodat ik mijn eigen broek en boxer wat makkelijker kan uittrekken. Zodra die ook ergens in de kamer zijn beland, is het de beurt aan Dawns shirt. Ik geef zo'n harde ruk aan haar shirt, dat deze ook scheurt. Ik haak het slotje van haar bh los -deze blijft wel heel- en trek deze ook ruw van haar lichaam.
    Ik leg mijn handen om haar borsten. De harde stoot waarmee ik in haar kom en het harde knijpen in haar borsten volgen allebei tegelijkertijd.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam negeert me en sjort verder aan mijn broek, die nu toegeeft. Hij trekt hem met een ruk uit en scheurt mijn slipje kapot, waarna hij deze de kamer in gooit. Aardig blijven heeft geen zin meer. Ik begin te spartelen en te schoppen. Omdat hij mijn handen vast heeft kan ik niet slaan. Al probeer ik ze wel los te krijgen. Als hij mijn handen los laat om zijn broek en boxer los te laten geef ik hm een klap in zijn gezicht en probeer weg te kruipen. Maar het lukt niet. Na zijn broek en boxer rukt hij mijn shirt kapot, waarna hij mijn bh van mijn lichaam grist. Deze blijft enkel wel heel. Hij legt zijn handen om mijn borsten en komt dan, terwijl hij hard in mijn borsten knijpt, met een harde stoot in me.
    Ik gil van de pijn, het is alsof er een mes in mijn onderbuik steekt. Hard op mijn lip moet ik bijten om geen tranen in mijn ogen te krijgen. Ik geef een harde klap in zijn gezicht. Gil dat hij van me af moet gaan. Dat hij pijn doet. Scheld hem uit. Probeer hem een knietje te geven. Krab hem. Bijt hem zelfs.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn gilt. Ze bijt hard op haar lip. Slaat in mijn gezicht. Gilt nog een keer, dat ik van haar af moet aan. Probeert me een knietje te geven. Krabt me, bijt me. Maar de pijn daarvan is minimaal vergeleken bij het genot wat door mijn lichaam stroomt. Het windt me zelfs nog meer op.
    Ik verplaats mijn handen naar haar heupen, waarna ik het tempo op voer. Ik kreun hard en zet mijn nagels in haar heupen, al zijn deze bij mij niet erg lang.
    Ik druk mijn lippen tegen die van haar, maar vraag niet om toestemming. Nee, ik duw mijn tong er gewoon in één keer tussendoor en verken haar mond.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Hij verplaatst zijn handen naar mijn heupen en voert het tempo op. Weer verlaat een korte gil mijn mond. Liam kreunt en zet zijn nagels in mijn heupen. Zijn lippen drukt hij op die van mij, zijn tong duwt hij mijn mond in en hij verkent mijn mond. Hard bijt ik op zijn tong. Net zo hard en lang - ik houd zijn tong met mijn tanden vast - tot die wel moet beginnen te bloeden. Ik voel me zo slap en machteloos en vooral zo vies. Altijd was ik getraind en best wel sterk voor een meisje, maar Liam is gewoon wat sterker. En het lukt me gewoon niet onder hem uit te komen. Die dronken kracht maakt hem bijna onoverwinnelijk. En de pijn maakt mij verkrampen. Nog een keer probeer ik een knietje te geven. Deze keer wel raak.


    Reality's overrated.

    [Maberu went Leam.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn bijt hard op mijn tong, houdt hem vast met haar tanden. Tot hij begint de bloeden. Ik haal uit en geef haar een harde klap tegen haar wang. Ze doet nog een poging mij een knietje te geven. Dit keer is hij wel raak. De schrik, pijn, en de vele hoeveelheid alcohol die in mijn lichaam zit, doen er al met al voor zorgen dat ik mijn evenwicht verlies en naast haar neer val. Ik krimp in elkaar en grijp naar de pijnlijke plek. Ik schreeuw het uit.
    'Auw! Hier zal je voor boeten, verdomme. Ik graai met mijn ene hand - de andere ligt nog steeds op de plek die ontzettend veel pijn doet - achter me, en pak haar pols beet, zodat ze in ieder geval niet weg kan.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam haalt uit en geeft een harde klap tegen mijn wang. Woedend roep ik hem toe dat hij een viezerd is. Als ik hem een knietje geeft verliest hij zijn evenwicht en valt naast me neer. Hij krimpt in elkaar en grijpt naar de pijnlijke plek. Hij schreeuwt het uit. "Auw! Hier zal je voor boeten, verdomme."
    Hij pakt met zijn andere hand mijn pols beet, wat maakt dat ik nu zeker niet meer weg kan komen.
    "LAAT ME LOS!" schreeuw ik. Ik trap hem nog een keer, en nog een keer, zo vaak als mogelijk is. Ik weet ook wel dat ik dat dubbel zo hard terug ga krijgen. Maar het kan me niks schelen. Hij moet weten dat ik me niet zomaar laat verkrachten.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    'LAAT ME LOS!' schreeuwt Dawn. Ze trapt me nogmaals. En daarna nog een keer, nog een keer en nog een paar keren. Ik raak inmiddels de tel kwijt.
    Omdat ik met mijn rug naar haar toe ben gaan liggen, krijg ik alles in mijn rug, wat behoorlijk veel pijn doet. Ik scheld haar uit, voor alles wat ik kan bedenken. Ik ben hier zo mee bezig, dat ik niet door heb dat ik door de trappen van Dawn, steeds dichter naar de rand van het bed schuif. Ik merk het pas als ik het bed niet meer onder me voel en op de grond val. Mijn hoofd komt pijnlijk tegen de hoek van het nachtkastje, voor hij de grond raakt. Ik wil er met mijn hand naar toe grijpen, als alles ineens zwart voor mijn ogen wordt.

    [Haha, sorry, er moest ooit een einde aan komen.]


    "Family don’t end in blood”