• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    [Licorne --> Mouek

    Sorry dat ik t pas zo laat doorgeef, was ik een beetje vergeten :$]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam verplaatst zijn hand weer terug naar mijn heup. Zijn greep verstevigd en hij begint nog harder te rammen. Hij haalt zijn lippen van die van mij en komt met een schreeuw klaar. Zijn warme zaad in me zorgt dat ook ik het niet lang meer uithou en misschien een minuut later kom ook ik tot mijn orgasme. Mijn nagels in Liam's rug gepind en luid "Oooh," kreunend. Ik adem zwaar en gejaagd en probeer het weer een beetje onder controle te krijgen. Mijn hele lichaam is bezweet en ik voel nu al dat ik inderdaad morgen niet goed ga kunnen lopen. Charmant, als ik door de kamer kruip. En we zijn nog op televisie ook.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Niet veel later komt Dawn ook tot haar hoogtepunt terwijl ze luid 'Oooh' kreunt en haar nagels in mijn rug pint.
    Ze ademt zwaar en gejaagd. Ze zweet over haar hele lichaam, net als ik trouwens.
    Ik pak de dekens beet en trek deze over onze naakte lichamen heen, terwijl ik naast haar ga liggen en een arm om haar middel sla. Het besef van tijd is weg, en ik weet niet of het avond of middag is, maar ik ben best uitgeput nu. Even slapen kan geen kwaad. En dus sluit ik mijn ogen, terwijl ik mijn lichaam zo rustig mogelijk probeer te krijgen.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Terwijl hij naast me gaat liggen en een arm om mijn middel slaat pakt Liam de dekens beet en trekt die over ons heen. Liam sluit zijn ogen en probeert duidelijk weer rustig en gecontroleerd te worden. Blijkbaar wilt hij slapen. Zelf denk ik niet dat ik kan slapen. Al ben ik vrij moe. Toch zou ik liever eerst een douche nemen en propere kleren aan trekken. Uiteindelijk sluit ik toch maar mijn ogen en probeer te ontspannen. Hoe vies ik me ook voel. Zowel van het zweet van Liam en mij als omdat ik met dit vieze spelletje meedoe.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Terwijl hij naast me gaat liggen en een arm om mijn middel slaat pakt Liam de dekens beet en trekt die over ons heen. Liam sluit zijn ogen en probeert duidelijk weer rustig en gecontroleerd te worden. Blijkbaar wilt hij slapen. Zelf denk ik niet dat ik kan slapen. Al ben ik vrij moe. Toch zou ik liever eerst een douche nemen en propere kleren aan trekken. Uiteindelijk sluit ik toch maar mijn ogen en probeer te ontspannen. Hoe vies ik me ook voel. Zowel van het zweet van Liam en mij als omdat ik met dit vieze spelletje meedoe.


    Liam James Payne
    Ik voel gewoon dat Dawn zich niet prettig voelt. Haar lichaam is niet... Ontspannen. Ik trek haar wat dichter naar mij toe. Ik plant mijn lippen in haar nek. 'Ontspan,' fluister ik zachtjes in haar oor.
    Ik voel me schuldig. Misschien vond ze het wel helemaal niet zo fijn als ik het vond. Misschien wilde ze het eigenlijk wel helemaal niet, maar heb ik her zo erg geteased dat ze zichzelf niet meer kon houden.

    [Sorry voor t korte stukje, ik heb op dit moment echt nul inspiratie.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam trekt me dichter tegen zich aan en drukt zijn lippen in mijn nek. "Ontspan," fluistert hij zachtjes in mijn oor.
    Ik ril een beetje. Redeloos. Echt geen idee waarom. Ik probeer mijn lichaam te ontspannen. Vanaf mijn tenen af aan probeer ik die te voelen. Iets wat ik ooit heb geleerd bij de therapeut. Nee, vraag me niet waarom ik daar heen moest. Ik eindig bij mijn hoofd en alle spieren die daarin zitten. Maar mijn hersenen draaien nog steeds op volle toeren. Toch lijk ik iets rustiger. Mijn lichaam lijkt zich in ieder geval beter te ontspannen. Of ik me dat alleen inbeeld weet ik niet. Ik haal één keer diep adem. In en weer uit.

    [Same, LOL.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Met een geeuw wordt ik wakker. Dawn en ik liggen nog precies hetzelfde als hoe we, of in ieder geval ik, in slaap zijn gevallen. Naast elkaar, mijn arm om haar heen geslagen.
    'Goodmorning,' fluister ik met een hese ochtendstem in haar oor.
    Ik ga wat overeind zitten en rek me uit. Daarna zet ik mijn benen naast het bed en sta op.
    Ik meld Dawn dat ik ga douchen en loop naar de badkamer.
    Ik sluit genietend mijn ogen zodra de hete stralen over mijn lichaam lopen. Het brandt een beetje op mijn huid, maar op een fijne manier.

    [Ik wist niet zeker of we nou al naar de volgende dag mochten gaan, maar ja.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Als Liam met een geeuw wakker word lag ik al een tijdje wakker. Ik heb nogal slecht geslapen. Zo schuldig en vies voel ik me.
    "Goodmorning," fluistert Liam met een hese ochtendstem in mijn oor.
    Ik geef geen reactie, ook niet als hij uit het bed stapt, opstaat en me meld dat hij gaat douchen. Pas als hij ook daadwerkelijk weg is stap ik uit het bed. Niet berekend op de pijn die mijn lichaam doet. En ik besluit maar zomenteen te kijken naar de blauwe plekken die ongetwijfeld te vinden zullen zijn op mijn dijen. Ik merk dat ik nog naakt ben en schiet snel in mijn ondergoed en een erg ruime sweater. Makkelijk voor ik onder de douche stap. Ik pak mijn stijltang - mijn haar is ook een rotzooi - maar door mijn onhandigheid en verkrampte manier van lopen laat ik het vallen. Kapot. Grommend raap ik het op en drop het dan in mijn koffer. Ik pak een setje kleren en laat me dan weer zakken op het bed.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Ik stapte onder de douche vandaan en droogde mij vlug af. Ik keek even om mij heen. Oeps, vergeten kleren mee te nemen naar de badkamer. Ach ja, wat maakt het ook uit.
    Ik nam dan nog wel de moeite een handdoek om me heen te slaan. Dawn had me dan wel vaker naakt gezien, maar er waren hier ook camera's. En ja, die zagen me ook als Dawn en ik seks hadden, maar aangezien ik dan vooral bovenop haar lag, zagen ze toch minder dan als ik hier naakt rond ging lopen. Ik heette tenslotte geen Harry, die het vaak fijn vond naakt rond te lopen.
    Ik hoorde wat op de grond kletteren. Ik liep terug naar de slaapkamer en zag Dawn aangekleed op bed liggen.
    'Wat was dat?' vraag ik een beetje geschrokken en kijk haar vragend aan.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam komt de slaapkamer binnen en kijkt me vragend aan. "Wat was dat?" vraagt hij een beetje geschrokken.
    "Niks," zeg ik schouderophalend.
    Ik pak mijn kleren en sta een beetje moeizaam op. Liam heeft me wel heel hard genomen gisteren.
    "Ik ga ook even douchen," zeg ik Liam terwijl ik naar de badkamer loop. Als ik nog even omkijk zie ik op zijn schouders lichtjes afdrukken van mijn nagels. In de badkamer neem ik een douche. Met mijn bikini aan. Ja. Ik heb besloten niet meer naakt te gaan. Het warme water laat mijn spieren een beetje ontspannen. Maar nemen de pijn niet weg. Als ik onder de douche vandaan kom en mijn ondergoed aan heb gedaan bekijk ik mijn benen. Op mijn dijen en de binnenkant van mijn bovenbenen zitten blauwe plekken. En dat zullen vast niet de enige plekken zijn die sporen vertonen van hevige seks. Ik doe de kleren aan en loop dan nog steeds op mijn blote voeten naar de slaapkamer. Ik schiet in mijn All Stars en laat me dan met een beetje een kreun op het bed vallen - mijn voeten van het bed af.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    'Niks,' zegt Dawn schouderophalend. Ze staat moeizaam op en pakt haar kleren bij elkaar, waarna ze naar de badkamer loopt. Ze loopt zeker niet gemakkelijk, misschien heb ik haar gisteren toch ietsjes te hard genomen. Oeps.
    Ik pak een onderbroek en doe die zo snel mogelijk aan zodra ik de handdoek van me heb afgegooid.
    Ik bekijk mijn rug in de spiegel. Mijn schouder zijn licht toegetakeld door Dawn's nagels, maar verder valt het nog mee.
    Ik trek de rest van mijn kleren aan en laat me dan op het bed vallen. Niet veel later komt Dawn op haar blote voeten de slaapkamer weer binnen. Ze schiet in haar AllStars en laat zich dan ook op bed vallen. Ik glimlach even naar haar. 'Hey.'


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam, die ook op het bed lag, glimlacht even naar me. "Hey."
    "Hey." Ik brom een beetje. Erg vrolijk ben ik vandaag niet. Daar voel ik me te schuldig om. Te bedenken dat ik amper wat weet van de jongen die naast me licht. En dat terwijl ik wel meerdere keren seks met hem heb gehad. Ik voel me gewoon zo smerig.
    "Liam?" Ik draai me een beetje om. "Eigenlijk ken ik je amper, dus; Vertel eens wat over jezelf?" Vragend kijk ik hem aan.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    'Hey,' bromt Dawn. Het klinkt niet erg vrolijk.
    'Liam?' Ze draait zich een beetje om. 'Eigenlijk ken ik je amper, dus; Vertel eens wat over jezelf?' Ze kijkt me vragen aan.
    'Ehm...' Ik denk even na. 'Ik kom uit Wolverhampton. Ik ben geboren op 29 augustus 1993. Ik heb twee zussen, Ruth en Nicola. Ik heb in totaal twee keer meegedaan aan The X-Factor, waar ik bij de laatste keer in One Direction werd geplaatst..'
    Tja wat kan ik nog meer vertellen?
    'Als je nog meer wilt weten, kun je het altijd vragen. Oh, en ik hou van schildpadden en heb een lichtelijke verslaving aan chocola. En nu is het jouw beurt, want ik ken jou eigenlijk ook helemaal niet zo goed.'


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Ehm," Liam denkt even na. "Ik kom uit Wolverhampton. Ik ben geboren op 28 augustus 1993. Ik heb twee zussen, Ruth en Nicola. Ik heb in totaal twee keer meegedaan aan The X-Factor, waar ik bij de laatste keer in One Direction werd geplaatst... Als je nog meer wilt weten kun je het altijd vragen. Oh, en ik hou van schildpadden en heb een lichtelijke verslaving aan chocola. En nu is het jouw beurt, want ik ken jou eigenlijk ook helemaal niet zo goed."
    "Erg interessant ben ik niet, maar goed. Hmm. Ik ben half Spaans en half Brits. Zoals je al heb gemerkt ben ik verschrikkelijk onhandig, zo onhandig zelfs dat ik veel van de botten wel een keer of vaker heb gebroken. De doctoren begroeten me als ik weer een naar het ziekenhuis moet om foto's te maken als ik weer een stunt uit heb gehaald. Oh, en ze vinden het erg leuk om me uit te lachen." Quasi verontwaardigd kijk ik Liam aan. Alsof ik het er niet mee eens ben dat de doctoren mij uitlachen. Eigenlijk vind ik het wel grappig. "En ik ben een chaoot, vooral in mijn hoofd. Ik hou van sporten en muziek. Maar een instrument spelen kan ik niet. Oh, en schilpadden zijn cool."
    Nu draai ik me helemaal om. Zodat ik op mijn buik lig. Ik steun met mijn kin op mijn handen. Die ik plat op het deken heb gelegd. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Liam aan. "En... Hoe is jou weg van lieve, zorgelijke jongen naar player gelopen." Niet dat ik One Direction - de naam had ik wel eens horen vallen, maar verder niet echt - kende voor ik het huis inging. Maar ik heb wel - door Emma die begon te fangirlen toen ik zei dat ik dit ging doen - gehoord dat Liam ooit heel lief was. En ook zorgelijk. Nu snap ik wel wat roem met je doet. Maar toch.
    Ik kan het niet laten die vraag te stellen. En voor ik het weet zijn die woorden dan ook uit mijn mond geflapt.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 16:51 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    "Erg interessant ben ik niet, maar goed. Hmm. Ik ben half Spaans en half Brits. Zoals je al heb gemerkt ben ik verschrikkelijk onhandig, zo onhandig zelfs dat ik veel van de botten wel een keer of vaker heb gebroken. De doctoren begroeten me als ik weer een naar het ziekenhuis moet om foto's te maken als ik weer een stunt uit heb gehaald. Oh, en ze vinden het erg leuk om me uit te lachen." Quasi verontwaardigd keek Dawn me aan, waarna ik even kort grinnikte. "En ik ben een chaoot, vooral in mijn hoofd. Ik hou van sporten en muziek. Maar een instrument spelen kan ik niet. Oh, en schilpadden zijn cool."
    Ik knik bij het laatste. 'I know, I know.'
    Dawn draait zich nu helemaal om, zodat ze op haar buik ligt. Haar kin steunt op haar handen. Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt ze me aan. 'En... Hou is jou weg van lieve, zorgelijke jongen naar player gelopen?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Weet je, beroemd zijn is niet makkelijk. Niet alleen maar leuk. Er zijn veel artiesten die erdoor veranderen. Sommige gaan aan de drugs. Worden alcoholisten. En soms gaan ze zelfs nog verder het slechte pad op, en belanden zo nu en dan in de gevangenis. Louis, Harry en Zayn lieten, voor ze ook players werden, tattoo's zetten. En ja, ik ook, maar niet zoveel als zij. Al was Harry altijd al een beetje een flirt.
    Maar goed, wij zijn in plaats van aan de drugs een beetje verslaafd aan seks geworden, ben ik bang. Ik heb het moeilijk als ik een dag geen seks heb. En ergens van binnen wil ik best veranderen. Wil ik best weer de oude, lieve, zorgzame Liam worden. Maar ik weet niet of ik het nog kan, en tegelijkertijd ook nog beroemd blijven. Want ik wil voor geen goud uit One Direction. Ik weet niet of ik niet misschien al te diep ben gezonken.'
    Ik slik even en kijk Dawn onzeker aan. Ja, onzeker ja. Voor het eerst in jaren voel ik mij weer eens onzeker.


    "Family don’t end in blood”