• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    Go schreef:
    [Pas je dat dan aan in de beginpost?
    En mogen wij dan jouw personage besturen, of niet?]


    [Ja. Zal ik doen.
    And I rader like not. (Ik heb een ervaring dat er dan allemaal dingetjes komen die totaal niet bij het personage horen en waar ik me nogal aan irriteer.)]


    Reality's overrated.

    [Is begrijpelijk :Y)
    Dan is Dawn gewoon voor een week dood verklaart. x_x
    Nee grapje. Dan moest ze gewoon naar het ziekenhuis voor haar wonden, en dan mag Liam zich een weekje vermaken op Verdieping 5?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    [Is begrijpelijk :Y)
    Dan is Dawn gewoon voor een week dood verklaart. x_x
    Nee grapje. Dan moest ze gewoon naar het ziekenhuis voor haar wonden, en dan mag Liam zich een weekje vermaken op Verdieping 5?]


    [Wehh, nou ja, zo snel gaat het ook niet telkens. AKDFJASKLDFJASKLDFJAD. Ik wil niet weg :(]


    Reality's overrated.

    Dawnelle Loënné Garcia.

    Harry tilt Mia de jacuzzi in. Als Mia Harry een blowjob geeft kijk ik op mijn lip bijtend toe. Als Harry dn ook nog Mia begint te 'verwennen' - nadat Mia een blinddoek voor haar ogen heeft gedaan - om met zijn tong en vingers word het me even 'teveel' en ga ik met mijn rug tegen het muurtje staan. Ik bijt nog harder op mijn lip en kijk Liam even door mijn wimpers door aan. De - soms erg luide - kreunen helpen nou ook nog niet echt. Dan probeer ik het te negeren. Oké, slecht idee dat kijken. Om te gluren. Simpel gezegd gewoon een erg slecht, slecht, slecht idee.

    [Sorry, i kan heel slecht typen op et moent, duskost het hel vsls tijd om het selkens te vrbeterd.]


    Reality's overrated.

    [Ik weet niet wat ik moet schrijven nu ö]

    [Ik wilde jou ook wel eens wat moeilijks te doen geven :> *Vreepy laugh.*

    Sorry :<]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik zal zo weer reageren, ik was de hele dag bij het zwembad, sorry.]


    "Family don’t end in blood”

    Zal ik het anders aanpassen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Zal ik het anders aanpassen?


    [Ja graag haha.]

    Go schreef:
    Mia Blossom.
    Ik voel hoe ik word opgetild en op de kant werd gezet. Even is er niks, maar dan voel ik een hand. Mijn spieren trekken zich samen. Ik was toch wel vrij gespannen. Ik bedoel, zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan. Een kreun rolt over mijn lippen als ik een tong voel, die rondjes maakt om mijn clitoris. Onmiddelijk voel ik een gevoel in mijn onderbuik, en weet dat ik nu wel nat ben. Nog een kreun kwam uit mijn mond toen ik twee vingers in me voelde. Ondertussen ging zijn mond gewoon door, en er kwam nog een derde vinger bij. Ik werd achterover gedrukt, om vervolgens nog een hand op mijn borsten te voelen. Inmiddels was mijn ademhaling versneld, en ik kreunde luid toen hij wilder begon te duwen met zijn vingers. Al gauw klonk mijn gegil door de ruimte. 'Please, Harry.' Kreunde ik.


    Here you are.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.
    Ik zie hoe Harry Mia de jacuzzi in tilt, waarna Mia hem een blowjob geeft. Dit zorgt ervoor dat Dawn op haar lip bijt, en ik voel mijn erectie ook -alweer- groeien. Als Harry daarna Mia begint te verwennen, terwijl Mia een blinddoek voor haar ogen heeft, gaat Dawn met haar rug tegen het muurtje staan. Ik zie dat ze nog harder op haar lip bijt en me even door haar wimpers aankijkt. Ik grijns naar haar en besluit dit keer de rollen om te draaien. Ik zorg ervoor dat zij gefrustreerd raakt en zich niet meer kan inhouden, in plaats van andersom. Ook al is dat misschien wel lastig, aangezien ik een player ben en Dawn dat niet is. Ik grijns en leg mijn arm om haar middel, waarna ik haar dichter naar me toe trek. Ik laat mijn hand tussen haar benen glijden en druk mijn vingers zachtjes tegen haar broek aan. Ik besef me echt wel dat ik ook hier puntenaftrek voor krijg, maar dat maakt niet uit. Wat kunnen mij die punten nog schelen? Uiteindelijk zal het toch wel zover komen dat er iets 'dierbaars' van me wordt afgenomen.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam grijnst naar me en legt zijn arm om mijn middel, waarna hij zich dichter naar zich toe trekt. Ik piep gefrustreerd en een beetje geschrokken. Zijn hand laat hij tussen mijn benen glijden en hij drukt zijn vingers zachtjes tegen mijn broek aan. Weer piep ik en ik bijt mijn lip tot bloedens aan. Mijn ogen knijp ik stijf dicht en mijn nagels zet ik in de muis van mijn handen. Wat nogal wat pijn doet gezien de wonden. Ik probeer me op die pijn te concentreren. Maar erg veel helpt het niet. Ik heb nou eenmaal geleerd me over pijn heen te zetten en Liam- Nou ja, hij is gewoon heel 'gemeen' aan het doen.
    "Oooh, you're such a tease," grom ik.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn bijt nog een keer op haar lip, die begint te bloeden. Ze knijpt haar ogen dicht en drukt haar nagels in haar handen, waar nog altijd verband om zit.
    'Oooh, you're such a tease,' gromt ze.
    Mijn grijns wordt breder. 'Yes, you're right,' fluister ik met een hese stem in haar oor en laat even mijn tong over haar oorlel glijden. Ik doe een stap naar achteren en begin langzaam, heel langzaam, mijn shirt uit te trekken. Zou ik voor uitkleden voor Dawn's ogen ook puntenaftrek krijgen? Nou ja, dat zie ik dan wel weer.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam's grijns word breder. "Yes, you're right," fluistert hij met een hese stem in mijn oor.
    Zijn tong glijd even over mijn oorlel en ik sidder. Ik voel dat Liam en stap naar achteren doet en kijk even door mijn wimpers heen. Wat ik beter niet had kunnen doen. Want hij is héél langzaam zijn shirt aan het uittrekken. Waardoor ik zijn sickpack kan zien.
    "You just didn't," grom ik, daarnet gromde ik heel zachtjes woorden, nu net ietsjes harder.
    Ik sla achterover met mijn hoofd tegen de muur.
    "Please," smeek ik. En ik staar naar het plafond, omdat ik het gewoon niet meer aan kan om naar Liam te kijken. Fuck, ik ben nu gewoon zo- hoe zeg je het netjes?
    "Nee, nee, nee, ik ga niks doen nu, neeeeee," zeg ik héél zacht tegen mezelf.
    Maar ik weet dat dit zo goed als onmogelijk is.

    [LOL, Dawn gaat nog niet toegeven ;p Had ik geen zin in...


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    'You just didn't,' gromt ze, iets harder dan ze net deed. Ze slaat haar hoofd achterover, die tegen de muur aankomt.
    'Please,' smeekt ze. Ze staart naar het plafond. Ik hoor haar zachtjes iets tegen zichzelf zeggen. Zo zacht dat ik het niet kan verstaan.
    Ik loop naar haar toe en leg mijn hand op haar wang. Met mijn andere hand glijd ik zachtjes door haar haren heen. Ik druk mijn lippen even in haar nek en ga dan, voor ik mijn hoofd weer wat naar achteren buig, even naar beneden, tot vlak boven haar borsten. Ik zorg ervoor dat mijn lippen haar huid maar net aan raken, zodat ze het wel voelt, maar wel maar heel licht.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 21:17 ]


    "Family don’t end in blood”