• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    Backpack schreef:
    [Sorrysorrysorrysorrysorrysorry dat ik al heel lang niet meer heb gereageerd! Dat komt deels doordat ik het echt heel druk had met school en deels doordat Scairp niet reageerde. Ik weet nou niet of er al een vervanger is, maar als die er is zal ik weer wat meer gaan reageren!Btw, MyGlasses --> Backpack]


    Pag. 20, topic 1.

    Zo lang geleden is dat niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Noek, wil je dit aanpassen?

    After > Go
    MyGlasses > Backpack
    Amphytrion > WhiteToms
    Aquari > Tomlinsonz
    Justined98 > Bombersweet


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Noek, wil je dit aanpassen?

    After > Go
    MyGlasses > Backpack
    Amphytrion > WhiteToms
    Aquari > Tomlinsonz
    Justined98 > Bombersweet


    [Oh ja, sorry.]


    Reality's overrated.

    Geeft niet. (krul)

    Ik wil het offtopic och weer liever in het praattopic.

    Klik.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 15:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Door alles wat er net is gebeurd ben ik toch opgewonden geraakt. Ik lik over mijn lippen en staar Mia aan. Ik voel de razernij opkomen als Liam haar meetrekt. Net als ik ernaar toe wil lopen hoor ik Mia iets zeggen. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Ik loop naar haar toe en pak haar polsen beet. ‘Kom babe,’ mompel ik tegen haar lippen aan. Ik schuif mijn armen onder haar oksels en knieholtes. Ik neem ons mee naar de jacuzzi. Het feit dat Dawn en Liam daarop uitkijken boeit me niet, ik wil Mia hebben, en wel nu. Ik trek mijn outfit uit zodat ik alleen nog in mijn boxer sta. Mia’s slipje zit nog in mijn broekzak. Ik trek in een ruk ook haar outfit uit, zodat die nu helemaal doorgescheurt is. Ze staat in enkel haar bh voor me. Ik til haar weer op en vestig ons in de jacuzzi. Ik ga even onder water, zodat mijn krullen plat komen te liggen. Als ik weer boven kom trek ik Mia hardhandig, maar op een andere manier toch voorzichtig naar me toe. Ik begin haar te zoenen en te betasten. Ik laat haar los en sta op. De stof van mijn boxer is doorweekt en strak aangespannen. Ik ga op de rand van de jacuzzi zitten zodat alleen mijn onderbenen in het water zijn. Ik spreid mijn benen lichtjes en kijk Mia smekend aan. ‘Please?’ Net had ik haar eerst moeten verwennen, nu hopelijk andersom.

    [Sorry voor de late reactie, ik zal weer wat meer gaan posten.]

    [Geeft niet, ik heb geduld (A) Ik zal ook niet meer gaan zeiken in je GB.]
    Mia Blossom.
    "Kom babe." En met die woorden trekt hij me mee naar de jacuzzi. Hij gaat kopje onder en trekt me naar zich toe, waarna hij begint te zoenen en zijn handen mijn lichaam afglijden. Hij ontdoet me van mijn kleding, en hij vestigd zich op de rand van de jacuzzi. Hij spreidt zijn benen en kijkt me smekend aan. "Please?" Ik grijnsde, en mijn vingers wrijven over de natte stof van zijn boxer, doorweekt door de jacuzzi. Ik beet op mijn lip en trok zijn boxer naar beneden. Zijn trots stond fier omhoog. Ik nam hem in mijn mond en begon Harry te verwennen. Mijn handen stimuleerden nog extra.

    [Pervieperviepervie.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Een kreun verliet mijn mond toen Mia begon. Mijn handen gleden over haar rug, naar haar haar toe. Ik hield haar hoofd zachtjes beet zodat ik het tempo kon bepalen. Ik duwde mijn heupen wat omhoog terwijl ik haar naar mij toe trok, zodat zij mijn gehele lengte in haar mond had. Ik kreunde nog een paar keer en uiteindelijk kwam ik klaar. Ik hield haar mond dicht zodat ze het wel doormoest slikken. Grijnzend keek ik haar aan, waarna ik me in het water liet glijden. Nu mocht zij wat bedenken. Ik flipte mijn haar en keek Mia met opgetrokken wenkbrauwen aan.

    [Ik zal nu posten, er ging iets mis met ijshalen (krul)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mia Blossom.
    Toen hij kwam hield hij mijn mond dicht, en ik slikte het goedje door. Hij keek naar me met een grijns, en liet zich in het water glijden. Hij flipte met zijn haar en keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik pakte een dun handdoekje van de kant, en bindde deze voor mijn ogen. "Als jij het doet lijkt het me wel spannend." fluisterde ik, lichtelijk onzeker. Voorzichtig ging ik op het bankje in de jacuzzi zitten, en wachtte gespannen af.

    [Meh, niet heel veel inspiratie.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    "Als jij het doet lijkt het me wel spannend." zei ze. Ik knikte, ze deed haarzelf de blinddoek voor en ging op het bankje zitten. Ik tilde haar ietwat op, zodat ze op de rand van de jacuzzi zat, zodat ik niet onder water hoefde. Omdat ik daarstraks haar slipje had afgepakt lag die nu nog in mijn zak van mijn outfit. Ik spreidde haar benen, ik kon niet echt zeggen dat ze nat was, of in ieder geval: ik kon het niet zien. Aangezien ze al naakt in de jacuzzi had gezeten. Ik streelde over haar schaamlippen om daarna mijn tong te laten helpen. Ik draaide rondjes over haar clitoris en duwde twee vingers naar binnen. Ik zuigde en likte. Ik ik duwde er nog een vinger bij en duwde haar naar achter zodat ik over haar heen kon leunen. Met mijn andere hand streelde ik haar borsten. Ik voelde hoe mijn erectie weer op kwam zetten. Ik begon wilder te duwen met mijn vingers.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 16:32 ]

    Mia Blossom.
    Ik voel hoe ik word opgetild en op de kant werd gezet. Even is er niks, maar dan voel ik een hand. Mijn spieren trekken zich samen. Ik was toch wel vrij gespannen. Ik bedoel, zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan. Een kreun rolt over mijn lippen als ik een tong voel, die rondjes maakt om mijn clitoris. Onmiddelijk voel ik een gevoel in mijn onderbuik, en weet dat ik nu wel nat ben. Nog een kreun kwam uit mijn mond toen ik twee vingers in me voelde. Ondertussen ging zijn mond gewoon door, en er kwam nog een derde vinger bij. Ik werd achterover gedrukt, om vervolgens nog een hand op mijn borsten te voelen. Inmiddels was mijn ademhaling versneld, en ik kreunde luid toen hij wilder begon te duwen met zijn vingers. Al gauw klonk mijn gegil door de ruimte. 'Please, Harry.' Kreunde ik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 19:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wehh, ik wil zo graag reageren.]


    Reality's overrated.

    [Morgenochtend vroeg ga ik weg. Dan zal ik dus een week niet kunnen reageren.]


    Reality's overrated.

    -

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 19:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.