• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    fuckinglarry schreef:
    (...)
    echt niet? Ik dacht altijd dat dat de reden was waarom ik van sommige hoofdstuk 6/7 mails had :'D Hoe komt dat dan?

    Omdat de schrijver/schrijfster dan een hoofdstuk een keer per ongeluk gedeactiveerd kan hebben en dus weer opnieuw moet activeren of omdat je een abo hebt op de story maar ook het hokje hebt aangevinkt van "Hou me op de hoogte van de creaties van..." als de schrijver/schrijfster in je vriendenlijst staat.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 2:53 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Top regel!!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    eindelijk!
    maar over die lyrics
    in je verhaal laat je jou charatie zingen van een bekend nummer
    hoe wil je dat dan doen zonder de lyrics?
    of moet je dat dan met een link doen met youtube?


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Luckey schreef:
    eindelijk!
    maar over die lyrics
    in je verhaal laat je jou charatie zingen van een bekend nummer
    hoe wil je dat dan doen zonder de lyrics?
    of moet je dat dan met een link doen met youtube?


    Als je er boven of onder in het hoofdstuk neerzet van welke artiest het is, moet 't kunnen toch.


    26 - 02 - '16

    Luckey schreef:
    eindelijk!
    maar over die lyrics
    in je verhaal laat je jou charatie zingen van een bekend nummer
    hoe wil je dat dan doen zonder de lyrics?
    of moet je dat dan met een link doen met youtube?


    Deze vraag is al enkele keren beantwoord geweest.
    Het is voldoende als je boven of onderaan het hoofdstuk het nummer + artiest vermeldt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    oke thanks


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    :)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:17 ]


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Kleine vraag, als er lyrics of quotes in voorkomen die niet van jezelf zijn, maar er is wel vermeld van wie, mag dat dan?

    Skynight schreef:
    Kleine vraag, als er lyrics of quotes in voorkomen die niet van jezelf zijn, maar er is wel vermeld van wie, mag dat dan?

    Ik had dat ook al gevraag en volgens Quizlet mag het als je er netjes bij vermeld van wie het origineel is :)

    Hetgeen wat ik nog niet zo goed snap is deze regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Bedoel je daarmee stories die enkel bestaan uit quotes/lyrics of gewoon in het algemeen als men maar één quote of een kort stukje lyrics in hun story plaatst? En is het dan wel toegestaan als we de bron erbij zetten vanwaar we hem hebben gehaald of de eigenaar van de lyrics?

    Oh, mijn vraag is dus al beantwoord. Blijkbaar niet goed het hele topic overlopen. Sorry!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 15:37 ]


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    nutellafreak schreef:
    :)


    Im invisible.. But im a ninja, so invisibility is needed. :3

    Ik heb trouwens nog altijd geen pb ontvangen hier over. Ik weet niet of de rest hem wel al gehad heeft?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik heb trouwens nog altijd geen pb ontvangen hier over. Ik weet niet of de rest hem wel al gehad heeft?

    Nope, niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tragically schreef:
    Ik heb trouwens nog altijd geen pb ontvangen hier over. Ik weet niet of de rest hem wel al gehad heeft?

    Ik ook nog niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik ook nog niet.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16