• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sever schreef:
    (...)
    uh, ik heb niks. Niet dat het veel uitmaakt ook.


    Tragically schreef:
    (...)
    Niet om te zeuren maar ik heb nog geen pb ontvangen?


    Dat maakt 3. Woops!


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarschijnlijk duurt het even voordat alles verstuurd is. Vergeet niet, het wordt tegelijk naar alle users op quizlet die hun account op actief staan gestuurd. Kan even duren =] En anders proberen we het een tweede keer!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tragically schreef:
    (...)
    Niet om te zeuren maar ik heb nog geen pb ontvangen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Still no mail.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is de eerste keer dat we zo'n pb sturen naar iedereen op Q. Geen idee hoe lang het duurt tot dat de pbs aankomen =)

    Krull schreef:
    Het is de eerste keer dat we zo'n pb sturen naar iedereen op Q. Geen idee hoe lang het duurt tot dat de pbs aankomen =)


    Ik wacht vol spanning af.


    Physics is awesome

    Krull schreef:
    Het is de eerste keer dat we zo'n pb sturen naar iedereen op Q. Geen idee hoe lang het duurt tot dat de pbs aankomen =)

    Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijg. :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijg. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijg. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijg. :Y)


    -

    Oehoeeeeee. Spannend. :Y)
    Ik ga ook even spammen: Ik heb geen mail! *gaaaaaasp*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oehoeeeeee. Spannend. :Y)
    Ik ga ook even spammen: Ik heb geen mail! *gaaaaaasp*


    Ja, laten we allemaal gaan spammen ><
    Zo zitten we snel op topic nummer 10 XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Maar als iedereen de oude hoofdstukken enzo gaat aanpassen en zo krijg je inene duizende mails van alle story's waar je een abo op hebt dat er een nieuw hoofdstuk is terwijl het alleen maar oude hoofdstukken zijn.. Is het dan niet handig om het zo in te stellen dat vanaf dat die mail er is het niet meer mag? En als iemand het dan wel doet dan een waarschuwing oid.


    niall stared into my eyes for 30 seconds during last first kiss and it was the best moment of my life

    fuckinglarry schreef:
    Maar als iedereen de oude hoofdstukken enzo gaat aanpassen en zo krijg je inene duizende mails van alle story's waar je een abo op hebt dat er een nieuw hoofdstuk is terwijl het alleen maar oude hoofdstukken zijn.. Is het dan niet handig om het zo in te stellen dat vanaf dat die mail er is het niet meer mag? En als iemand het dan wel doet dan een waarschuwing oid.


    1. Als je een hoofdstuk aanpast, krijg je geen mail dat er een nieuwe hoofdstuk is geplaatst, Het story wordt alleen naar boven geschopt in je abolijst. Niks meer.
    2. Ze gaan beginnen met controleren bij de laatste 10 hoofdstukken in de afgelopen 2 weken.


    -

    Sever schreef:
    (...)

    1. Als je een hoofdstuk aanpast, krijg je geen mail dat er een nieuwe hoofdstuk is geplaatst, Het story wordt alleen naar boven geschopt in je abolijst. Niks meer.
    2. Ze gaan beginnen met controleren bij de laatste 10 hoofdstukken in de afgelopen 2 weken.

    echt niet? Ik dacht altijd dat dat de reden was waarom ik van sommige hoofdstuk 6/7 mails had :'D Hoe komt dat dan?


    niall stared into my eyes for 30 seconds during last first kiss and it was the best moment of my life