• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DayDreaming6 schreef:
    Ach wat is het toch fantastisch dat als iemand een vraag ergens over heeft de andere meteen geïrriteerd zijn en boos reageren, serieus doe wat aan je attitude sommige mensen!

    Welkom op Quizlet! (x


    Het valt inmiddels al wel op dat er op sommige verhalen al veel minder kudo's gegeven worden.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Macabre schreef:
    _O_


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    DayDreaming6 schreef:
    Ach wat is het toch fantastisch dat als iemand een vraag ergens over heeft de andere meteen geïrriteerd zijn en boos reageren, serieus doe wat aan je attitude sommige mensen!


    The Fairytale Happened

    Hallo, again,

    Het is bijna 22 juli maar ik kan nog niet echt vinden in dit topic of er nou duidelijkheid is over tot wanneer je die kudoaanvragen uit je stories moet verwijderen. Is het nou officieel tot 2 weken terug (graag een datum)? Of de laatste 10 hoofdstukken?
    Graag wat duidelijkheid, want dan kan ik dit vanavond aanpassen/regelen.

    Groetjes.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 18:06 ]


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    Hallo, again,

    Het is bijna 22 juli maar ik kan nog niet echt vinden in dit topic of er nou duidelijkheid is over tot wanneer je die kudoaanvragen uit je stories moet verwijderen. Is het nou officieel tot 2 weken terug (graag een datum)? Of de laatste 10 hoofdstukken?
    Graag wat duidelijkheid, want dan kan ik dit vanavond aanpassen/regelen.

    Groetjes.

    Ze kijken vooral naar de laatste 10 hoofdstukken ;)


    -

    Eindelijk. Ik werd gek van mensen die steeds om kudo's bedelden.
    Ik ga hier grote lol aan beleven. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    LiamPaynator schreef:
    Hallo, again,

    Het is bijna 22 juli maar ik kan nog niet echt vinden in dit topic of er nou duidelijkheid is over tot wanneer je die kudoaanvragen uit je stories moet verwijderen. Is het nou officieel tot 2 weken terug (graag een datum)? Of de laatste 10 hoofdstukken?
    Graag wat duidelijkheid, want dan kan ik dit vanavond aanpassen/regelen.

    Groetjes.


    Zorg dat de laatste 10 hoofdstukken en/of alle hoofdstukken die in de laatste twee weken gepost zijn zijn aangepast. Het staat meerdere keren in het topic, je bent er zelfs op gewezen dat het op een post boven een eerdere reactie van jou stond.

    Overigens, ik las ergens rond pagina 12 dat er een PB verzonden zou worden naar alle users. Over twee dagen gaat de regel in maar ik heb in ieder geval geen PB ontvangen. Is hij wel verstuurd?


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Zorg dat de laatste 10 hoofdstukken en/of alle hoofdstukken die in de laatste twee weken gepost zijn zijn aangepast. Het staat meerdere keren in het topic, je bent er zelfs op gewezen dat het op een post boven een eerdere reactie van jou stond.

    Overigens, ik las ergens rond pagina 12 dat er een PB verzonden zou worden naar alle users. Over twee dagen gaat de regel in maar ik heb in ieder geval geen PB ontvangen. Is hij wel verstuurd?


    Misschien komt die PB pas op 22 juli?
    Ik ga iig mijn laatste 10 hoofdstukken en de updates van de laatste 2 weken controleren.
    Ik neem toch aan dat ze me niet meteen afslachten gezien het niet heel erg duidelijk is :p

    Thanks voor de info.


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    (...)

    Misschien komt die PB pas op 22 juli?
    Ik ga iig mijn laatste 10 hoofdstukken en de updates van de laatste 2 weken controleren.
    Ik neem toch aan dat ze me niet meteen afslachten gezien het niet heel erg duidelijk is :p

    Thanks voor de info.


    Het is meerdere keren aan je verteld, als iemand het zou moeten weten ben jij dat ^^

    Het zou erg onhandig zijn om mensen pas op de hoogte te brengen van een regel nadat hij is ingegaan... Dus ik vermoed dat ook het idee van de PB vergeten is


    quidquid excusatio prandium pro

    De PB is niet vergeten, Krull heeft gewoon nog geen tijd gehad het in orde te brengen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    De PB is niet vergeten, Krull heeft gewoon nog geen tijd gehad het in orde te brengen ^^


    Dan zal ze of op moeten schieten of jullie zullen het invoeren van de regel moeten uitstellen... Ik schat dat zo'n 10% van quizlet regelmatig op het forum komt. Je kunt het niet maken om een nieuwe regel in te voeren (Zeker zo eentje die een zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer wijdverbreide toepassing als deze) zonder ervoor te zorgen dat iedereen op de hoogte is en de tijd heeft gehad om het aan te passen. Ik bedoel, dat was het doel van het topic.

    Jullie kunnen natuurlijk ook vanaf de 22e beginnen met waarschuwen, maar vermoed dat jullie dan heel veel te horen krijgen "Wat? Is dat verboden? Dat wist ik niet!"


    quidquid excusatio prandium pro

    Zoals jullie net gezien hebben in je inbox, is de pb over deze nieuwe kudo regels, net pas verstuurd. Om de users die dit topic niet gezien hebben, dezelfde tijd te geven om hun creaties aan te passen, is daarmee ook de datum verplaatst naar de 28ste van deze maand. Jullie hebben dus nog een paar dagen langer voor we actie gaan ondernemen tegen creaties waarin deze regels worden overtreden. Excuses voor de verwarring, vanaf nu staat de datum 28 juli vast.

    Krull schreef:
    Zoals jullie net gezien hebben in je inbox, is de pb over deze nieuwe kudo regels, net pas verstuurd. Om de users die dit topic niet gezien hebben, dezelfde tijd te geven om hun creaties aan te passen, is daarmee ook de datum verplaatst naar de 28ste van deze maand. Jullie hebben dus nog een paar dagen langer voor we actie gaan ondernemen tegen creaties waarin deze regels worden overtreden. Excuses voor de verwarring, vanaf nu staat de datum 28 juli vast.

    uh, ik heb niks. Niet dat het veel uitmaakt ook.


    -

    Krull schreef:
    Zoals jullie net gezien hebben in je inbox, is de pb over deze nieuwe kudo regels, net pas verstuurd. Om de users die dit topic niet gezien hebben, dezelfde tijd te geven om hun creaties aan te passen, is daarmee ook de datum verplaatst naar de 28ste van deze maand. Jullie hebben dus nog een paar dagen langer voor we actie gaan ondernemen tegen creaties waarin deze regels worden overtreden. Excuses voor de verwarring, vanaf nu staat de datum 28 juli vast.


    Mooi.

    Overigens, ik heb hem niet gekregen. Komt dat doordat ik crew ben? Of is er iets mis gegaan? 'hmm

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 22:53 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Krull schreef:
    Zoals jullie net gezien hebben in je inbox, is de pb over deze nieuwe kudo regels, net pas verstuurd. Om de users die dit topic niet gezien hebben, dezelfde tijd te geven om hun creaties aan te passen, is daarmee ook de datum verplaatst naar de 28ste van deze maand. Jullie hebben dus nog een paar dagen langer voor we actie gaan ondernemen tegen creaties waarin deze regels worden overtreden. Excuses voor de verwarring, vanaf nu staat de datum 28 juli vast.

    Niet om te zeuren maar ik heb nog geen pb ontvangen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.