• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ubiquitous schreef:
    Lol ik heb dus een vraag. Mijn vriendin heeft nu iets meer dan twee weken haar eerste, échte vriendje en had in het weekend al bijna seks met hem. (Hij kreeg alleen het condoom niet om dus het feest ging niet door). Ze is 17, ben ik de enige die dit erg vroeg vind? Ikzelf zou echt niet na twee weken ofzo al met een jongen in bed duiken :3
    Na 2 weken is best vroeg, ja. Maar ach :') Trouwens als hij niet eens een condoom om krijgt, te vroeg voor seks voor hem dan, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ubiquitous schreef:
    Lol ik heb dus een vraag. Mijn vriendin heeft nu iets meer dan twee weken haar eerste, échte vriendje en had in het weekend al bijna seks met hem. (Hij kreeg alleen het condoom niet om dus het feest ging niet door). Ze is 17, ben ik de enige die dit erg vroeg vind? Ikzelf zou echt niet na twee weken ofzo al met een jongen in bed duiken :3

    Eh ja, naar mijn mening is dat ook veel te vroeg. :'D
    Ik heb ook zo'n vriendin die dat wel zou doen. Vind het maar raar. Maargoed, hun keuzes.

    Ubiquitous schreef:
    Lol ik heb dus een vraag. Mijn vriendin heeft nu iets meer dan twee weken haar eerste, échte vriendje en had in het weekend al bijna seks met hem. (Hij kreeg alleen het condoom niet om dus het feest ging niet door). Ze is 17, ben ik de enige die dit erg vroeg vind? Ikzelf zou echt niet na twee weken ofzo al met een jongen in bed duiken :3

    Ik heb er zelf meer dan een half jaar over gedaan voordat ik er klaar was, dus ik vind het snel ja.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ubiquitous schreef:
    Lol ik heb dus een vraag. Mijn vriendin heeft nu iets meer dan twee weken haar eerste, échte vriendje en had in het weekend al bijna seks met hem. (Hij kreeg alleen het condoom niet om dus het feest ging niet door). Ze is 17, ben ik de enige die dit erg vroeg vind? Ikzelf zou echt niet na twee weken ofzo al met een jongen in bed duiken :3


    Ik oordeel daar niet over. Het klinkt goed, maar als het goed voelt, voelt het goed. Waarom zou je het dan uitstellen, omdat andere mensen het misschien te vroeg vinden?


    Your make-up is terrible

    Rivaille schreef:
    (...)Na 2 weken is best vroeg, ja. Maar ach :') Trouwens als hij niet eens een condoom om krijgt, te vroeg voor seks voor hem dan, lol.


    Hahaha ja dat dacht ik dus ook al :'D

    Ik vind sowieso een vriendje hebben op je 16/17e ja.. Ik weet niet, het is wss toch niet blijvend


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha ja dat dacht ik dus ook al :'D

    Ik vind sowieso een vriendje hebben op je 16/17e ja.. Ik weet niet, het is wss toch niet blijvend


    Met dat laatste ben ik niet helemaal eens. :Y)

    On-topic, ik vind na twee weken ook best wel vroeg. Bij mij duurde het ook echt bijna een halfjaar en bij mijn vriend zelf ook dusja. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe klaar zij er voor zijn...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha ja dat dacht ik dus ook al :'D

    Ik vind sowieso een vriendje hebben op je 16/17e ja.. Ik weet niet, het is wss toch niet blijvend

    Met dat laatste ben ik het ook niet helemaal eens. Ik heb dat eerder met veertien/vijftienjarigen. Maar dat misschien komen omdat ik zelf 17 ben, en dat heel anders ervaar...


    Deep inside, I've never felt alive

    -kuch- Pardon me? Ik was 17 toen ik met Nikki kreeg, na 2 jaar heb ik nog steeds met haar. Wij doken ook heel snel het bed in, but it felt right. Is there anyone here who has a problem with that?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik oordeel daar niet over. Het klinkt goed, maar als het goed voelt, voelt het goed. Waarom zou je het dan uitstellen, omdat andere mensen het misschien te vroeg vinden?


    This exactly. Ik was zestien toen ik het met mijn vriend deed.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 22:27 ]


    26 - 02 - '16

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha ja dat dacht ik dus ook al :'D

    Ik vind sowieso een vriendje hebben op je 16/17e ja.. Ik weet niet, het is wss toch niet blijvend

    Wow, not true. Heb mijn huidige ontmoet op m'n 16e en we zijn al dik twee en een half jaar samen en weet dat het blijvend is. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Gosh. Net op muziekles was er een nieuwe kerel. My hormones went crazy. (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha ja dat dacht ik dus ook al :'D

    Ik vind sowieso een vriendje hebben op je 16/17e ja.. Ik weet niet, het is wss toch niet blijvend


    Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik en mijn vriend hebben al langer dan anderhalf jaar samen. We kregen wat toen hij zeventien was en ik ongeveer vijftien.


    26 - 02 - '16

    Ubiquitous schreef:
    Lol ik heb dus een vraag. Mijn vriendin heeft nu iets meer dan twee weken haar eerste, échte vriendje en had in het weekend al bijna seks met hem. (Hij kreeg alleen het condoom niet om dus het feest ging niet door). Ze is 17, ben ik de enige die dit erg vroeg vind? Ikzelf zou echt niet na twee weken ofzo al met een jongen in bed duiken :3

    Nee..


    No growth of the heart is ever a waste

    Juniper schreef:
    (...)
    Wow, not true. Heb mijn huidige ontmoet op m'n 16e en we zijn al dik twee en een half jaar samen en weet dat het blijvend is. ^^

    Afkloppen!
    @ Umbi-too long: voor sommigen hoeft dat ook niet. Mij schrikt 't idee om je hele leven met iemand te delen best af. I ain't no slut, daar niet van, butyea.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ubiquitous schreef:
    Lol ik heb dus een vraag. Mijn vriendin heeft nu iets meer dan twee weken haar eerste, échte vriendje en had in het weekend al bijna seks met hem. (Hij kreeg alleen het condoom niet om dus het feest ging niet door). Ze is 17, ben ik de enige die dit erg vroeg vind? Ikzelf zou echt niet na twee weken ofzo al met een jongen in bed duiken :3

    Ik zou niet weten waarom niet. Zolang je alles veilig doet maakt het geen klap uit of je seks hebt de eerste dag of pas na een half jaar. Zolang je elkaar maar respecteert en weet wat je zoekt in de ander is er, vind ik, geen probleem.

    And remember:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 22:38 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!