• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik ben bijna 2 jaar samen maar wij deden het ook elke dag. (cat)


    Dat deden wij ook, als we elkaar zagen, meerdere keren vaak. Nu is het wel minder geworden. Vooral van de zomer, maar het was zo warm, zeker binnen en dan vind ik het helemaal niet prettig. D:


    Your make-up is terrible

    Ben bijna een half jaar samen met mijn vriend. We zien elkaar elke dag (school) zijn elk weekend bij hem, hebben altijd sowieso 4x seks ofzo op een dag :')
    Both addicted as fuck.


    I live for the applause, you will die for it.

    RavensMoon schreef:
    (...)=') bij mij was dat na een half jaar al over... ik moet het nu doen met fucking 1x per maand

    Wauw, ik dacht dat ik het erg had. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RavensMoon schreef:
    (...)=') bij mij was dat na een half jaar al over... ik moet het nu doen met fucking 1x per maand
    Lol, hoezo zo weinig dan?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe het nu ook veel minder, dit weekend hebben we maar 1 keer seks gehad :(


    Life is hard and then we die

    Father schreef:
    (...)
    Wauw, ik dacht dat ik het erg had. :'D
    yeah i know xD...
    wat dat betreft is mijn vent echt een uitzondering... wilt bijna nooit seks, enigste vent op de aarde die geen trio wilt met nog een vrouw erbij,,,,


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rivaille schreef:
    (...)Lol, hoezo zo weinig dan?
    hij houd niet zo van seks helaas


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)yeah i know xD...
    wat dat betreft is mijn vent echt een uitzondering... wilt bijna nooit seks, enigste vent op de aarde die geen trio wilt met nog een vrouw erbij,,,,


    Ik denk niet dat hij de enige is hoor.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat hij de enige is hoor.
    Denk het ook niet, die mannen zeggen het soms wel heel stoer, maar als het er op aankomt dan liever niet :p


    Life is hard and then we die

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat hij de enige is hoor.
    voor mijn gevoel wel.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)yeah i know xD...
    wat dat betreft is mijn vent echt een uitzondering... wilt bijna nooit seks, enigste vent op de aarde die geen trio wilt met nog een vrouw erbij,,,,

    Mijn vriend wil dat ook niet hoor.


    -

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat deden wij ook, als we elkaar zagen, meerdere keren vaak. Nu is het wel minder geworden. Vooral van de zomer, maar het was zo warm, zeker binnen en dan vind ik het helemaal niet prettig. D:

    Nee oke, in de zomer is het ook minder leuk ._. Ik woon op de 2e etage in een studentenhuis en heb ook nog een hoogslaper. Dus enkel het trapje opklimmen is al vermoeiend dan. Leuk zo hoog slapen :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee oke, in de zomer is het ook minder leuk ._. Ik woon op de 2e etage in een studentenhuis en heb ook nog een hoogslaper. Dus enkel het trapje opklimmen is al vermoeiend dan. Leuk zo hoog slapen :')


    Ja, en je bent al vies en plakkerig voordat je ook maar iets gedaan hebt. Ik vind dat echt niet lekker, haha. Seks-zweet vind ik niet zo erg.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ja, en je bent al vies en plakkerig voordat je ook maar iets gedaan hebt. Ik vind dat echt niet lekker, haha. Seks-zweet vind ik niet zo erg.

    Nee dat vind ik totaal niet erg :3 Maar dat betekent gewoon dat het steamy was haha.


    -

    Lol ik heb dus een vraag. Mijn vriendin heeft nu iets meer dan twee weken haar eerste, échte vriendje en had in het weekend al bijna seks met hem. (Hij kreeg alleen het condoom niet om dus het feest ging niet door). Ze is 17, ben ik de enige die dit erg vroeg vind? Ikzelf zou echt niet na twee weken ofzo al met een jongen in bed duiken :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.