• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik bedoelde een andere Justin :p. Er lopen daar dit jaar bijvoorbeeld iig 3 justin's rond. Niet duidelijk genoeg geweest, sorry]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 23:02 ]


    Bowties were never Cooler

    [Whoooot? Ik volg het niet meer o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dus de emmer justin is niet JB


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee, trouwens JB is ook niet duidelijk op warped, maar goed. Ik bedoel deze justin:

    Kan even geen betere foto vinden:


    ]


    Bowties were never Cooler

    [HAHAHAHA, IK VOEL ME ECHT ZO STOM NU. Wat voor een kind ben ik? Oh God, ik ben echt heel erg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Sorry, ik ben punk rock mensjes gewent. Ik moet echt dingen beter uitleggen. Voor mij is JB namelijk Jack Barakat en SWAG Sex With Alex Gaskarth. Justin is Justin hills en ga zo maar door. Ik moet duidleijker zijn. Sorry]


    Bowties were never Cooler

    Aangepast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh nee, ik had het moeten weten. Ik ben soms een dom blondje, al ben ik niet eens blond]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth.
    Ik glimlachte naar Justin en schudde mijn haren uit. "Kan je het voortaan alsjeblieft aankondigen?" vroeg ik terwijl hij om ons heen liep zodat Niall de jongen met de getattooeerde arm ook goed kon zien zonder een hernia op te lopen. "Niall, dit is onze Justin, of een van onze Justin's, maar goed." Hij stapte naar voren. "Justin Hills, aangenaam.' zei hij vrolijk met de emmer nog gewoon in zijn andere hand.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Het was gelukkig een jongen met tattoos en geen creep. "Kan je het voortaan alsjeblieft aankondigen?" vraagt Alex en ik gli.lacjn. "Niall, dit is onze Justin, of een van onze Justin's, maar goed." Hij stapte naar voren. "Justin Hills, aangenaam.' ik glimlach. 'Niall Horan aangenaam'stel ik me voor en bgin te klappertanden van de kou. Ondanks dat het warm was bevroor ik bijna. 'je mag de volgende keer als die komt wel wat warmer water gebruiken' glimlach im rillebd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zag Justin grinniken, maar zijn ogen stonden bezorgd zodra Niall begon te rillen en te klappertanden. "Gaat het wel? Ik beloof dat ik het niet meer zal doen." ik wkkelde mijn armen om Niall en tilde hem als een baby op in mijn armen. "Maak je geen zorgen, hij heeft het gewoon snel koud. Ik zorg wel dat alles weer goed komt." Ik nam Niall mee de bus in en gaf hem daar een dikke warme handdoek terwijl ik weer thee water opzette en wat melk verwarmde om hem een kom cornflakes met warme melk te geven. Met warm eten en drinken in zich en droge kleren zou hij zich vast snel beter voelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    n. "Gaat het wel? Ik beloof dat ik het niet meer zal doen. 'de Justin kijkt me bezorgd aan. Ik voel Alex zijn armen om me heen en de grond verdwijnt onder mijn voeten. Ik kruip dicht tegen Alex aan. Maak je geen zorgen, hij heeft het gewoon snel koud. Ik zorg wel dat alles weer goed komt. Ik knik langzaam en glimlach zwak naar Justin. Fijn nu voelde hij zich schuldig omdat ik gewoon snel koud kreeh. Alex brengr ons naar de bus en geeft me een dikke handdoek waarmee ik me afdroog en warme kleding. Al snel hen ik de dikke trui aan en heb ik het al minder koud en kom nog rillend het keukentje ingewandeld waar Alex dkngen aan het veraarmen was. " ik ga even naar buiten in het zonnetje oke?" Ik wacht op antwoord en loop de bus uit. Ik wandel tot aan de hekken en kijkr ond

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mompelend wurmde ik me weg van de bodyguards. Ze volgden me en ik keek boos om. 'Laat me even' gromde ik. Vooral Elliot leek even te twijfelen maar toen ik mijn hand opstak en hem tot een vuist balde begreep hij dat ik alleen wilde zijn. Dat teken wisten alle bodyguards, Kenny natuurlijk het beste. Mompelend liep ik wat rond langs de hekken. Opeens knalde ik tegen iemand aan en een luide reeks gevloek verliet mijn mond. Ik zette mijn bril wat beter op en kneep mijn ogen tot spleetjes. Niall Horan stond voor me. Nog altijd deed mijn wenkbrauw pijn, alhoewel het dezelfde wenkbrauw was die ik niet meer kon bewegen. 'Jij vuile..' Ik wist geen één scheldwoord te verzinnen dat perfect was voor hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall horan

    Genietend loop ik rond en zie overal al wel wat mensen staan. Ineens bots ik tegen iemand. Ik wou net sirry zeggen" jij vuile.." Verschrikt kijk ik op. Vol angst kijk ik naar justin. " sory ik , ik....." Ik val weer stil. Verlamd van angst blijf ik op de grond en durf ik niet meer te bewegen


    Lol al vier uur met mn crush aan het kletsen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Zonder enige moeite tilde ik Niall op aan zijn trui en hield hem dicht voor me. 'Oh, jij gaat eraan' mompelde ik. Ik liet hem weer met een harde klap vallen en trapte hard in zijn maag en tegen zijn ribben. Na nog wat schoppen tegen zijn hoofd dwong ik hem weer om op zijn benen te staan. Net toen ik mijn hand weer tot een vuist balde voelde ik me ineens weggetrokken worden. 'Justin' gromde Twist. Hij haalde Niall uit mijn greep en keek hem doods aan. 'Dat krijg je er van als je niet komt praten. Te bang, zeker' zuchtte hij. Al snel kwamen Elliot en Mustafa, gevolgd door Jerry en Ralph. Mustafa tilde me weg, en ik werd ook vastgehouden door Ralph. Jerry en Elliot bleven ter bescherming voor me staan en Twist hielp Niall overeind. 'Mustafa, bel Scooter. Hij verblijft in een hotel en zou vandaag weer komen' vertelde Twist snel en binnen no-time was Mustafa aan het bellen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."