• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    "Misschien morgen, dan mogen we er weer een dag tussenuit." Ik begin te glimlachen. tussendoor nam ik kleine hapjes met voornamelijk melk maar ik had het niet echt door dat ik vet aan het eten was. "Ik heb over een uur een afspraak bij de kapper, dus we moeten zo wel weg." Ik knik. 'Dat was ik al weer vergeten' ik glimlach even en drink mijn thee op. 'Ik kan in preciepe zo weg hier want ik hoef me alleen te scheren, tanden poetsen en deo spuiten en dat was het'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    Gapend werd ik wakker. Naast me zag ik Mackenzie liggen. Vrienden van Justin waren mijn vrienden. Tenslotte, Za had kinderen en zijn neefje was ongeveer even oud als Mackenzie, en met Za's familie ging ik veel om. Ik stapte het bed uit, pakte mijn snapback en zette die op. Mijn haar zag er nooit uit 's ochtends. Was Justin niet wat te ver gegaan bij Niall? Ik ook, maar het was gewoon voor mijn plezier. Misschien zou Niall bij Justin's concert kunnen komen? Dan konden ze het normaal uitpraten. Sinds wanneer was ik zo bezorgd? Fuck, ik begon op Luda en Drake te lijken. Straks kreeg ik Nicki's haar. Ik pakte Justin's telefoon tussen zijn kleren die klaar lagen en scrolde naar het nummer van Niall. Zou ik dit wel doen? Justin zou me zowat vermoorden. Dus ik besliste wijs, en drukte op 'bellen'. Ondertussen zag ik dat Jazmyn ook al wakker was en tilde haar op mijn arm. 'Niks zeggen tegen Justin, lieverd. Straks mept ie mij ook nog in elkaar' mompelde ik. Jazmyn keek me even aan en schoot toen in de lach. 'Wat jij wilt, kleintje' grinnikte ik. Ik zette de telefoon tegen mijn oor aan en liep de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 22:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [super leuk dat je weer Appa heet...

    Mackenzie

    Zuchtend en kreunend word ik wakker. Wacht waar was Twist? Ik zie dat Jazzy ook wakker is en zwaai even naar haar. Het was leuk om iemand jonger te hebben nu. Ik hoopte dat er nog meer van mijn leeftijd zouden komen. 'Jazzy waar is Twist?" fluisterend vraag ik het haar. Jazzy wijst naar de gang en ik knik. Ik sta op en zie Justin nog slapen en sluip op mijn tenen de gang op. Twist was aan het bellen zag ik. 'Wie bel je?" vraag ik nieuwsgierig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [He's so fluffeeeeh :'D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ahhaahah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Toen hij het over scheren had wreef ik even over mijn kin. Mijn baard werd echt te lang. "Nu je het zo zegt, ik moet nog even douchen en me scheren. Eet jij lekker verder, dan ben ik zo terug." ik liep snel naar de douche en kleedde me uit om onder de straal water te springen. Nu ik zo in de spiegel keek zag ik er echt uit als een zwerver, een nogsteeds best magere zwerver.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik grinnik als hij over zijn kin gaat. "Nu je het zo zegt, ik moet nog even douchen en me scheren. Eet jij lekker verder, dan ben ik zo terug." Ik glimlach en knik waaran mijn mobiel af gaat. Justin. Staat op het schermpje en ik slik maar ik neem op. 'Met Niall Horan' klinkt schor en onzeker uit mijn mond. Snel stop ik een klein hapje in mijn mond.

    [hij moet zijn antibraakpil nogXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zit in z'n cornflakes]


    Bowties were never Cooler

    [haah oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    Ik keek even naar Mackenzie en fronste. 'Niall' antwoordde ik. Ik hoorde dat Niall opnam en grijnsde om zijn onzekerheid. 'Twist hier, ik wil met je praten. Justin ligt nog te slapen, hij ligt trouwens in het ziekenhuis' meldde ik. Misschien kwam het nog van pas in het gesprek, niet waar? 'Ik wil dat je, néé, je moet naar het concert van Justin komen. Ik heb geen zin om de hele tijd dingen over jou aan te horen, voornamelijk dingen die je liever niet wilt horen, als iemand over je begint. Jazmyn snapt er geen zak van, en ik heb geen zin om medeplichtige te zijn van een misdaad als Justin je ooit nog tegenkomt, als ik er bij ben. Want ik verzeker je: hij vermoordt je' knikte ik. 'Dus kom alsjeblieft naar zijn concert. Ik zorg ervoor dat Kenny en Scrappy er zijn, Scooter en Pattie ook als het nodig is, zodat Justin je niks kan doen. Desnoods Jeremy. Praat het, of schreeuw, het liever uit. Via de telefoon gaat niet en als je hier nu opeens staat dan kan ik hem niet tegenhouden' Het klonk wat overdreven, maar geloof me dat was het echt niet. 'Waar je ook bent, ben je op Mars? Dat zou gaaf zijn! Maar goed, waar je ook bent, kom gewoon. Als het nodig is stuur ik iemand op je af' dreigde ik half.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [trololol droge twist

    Niall Horan

    'Twist hier, ik wil met je praten. Justin ligt nog te slapen, hij ligt trouwens in het ziekenhuis' meldde ik. Misschien kwam het nog van pas in het gesprek, niet waar? 'Ik wil dat je, néé, je moet naar het concert van Justin komen. Ik heb geen zin om de hele tijd dingen over jou aan te horen, voornamelijk dingen die je liever niet wilt horen, als iemand over je begint. Jazmyn snapt er geen zak van, en ik heb geen zin om medeplichtige te zijn van een misdaad als Justin je ooit nog tegenkomt, als ik er bij ben. Want ik verzeker je: hij vermoordt je' knikte ik. 'Dus kom alsjeblieft naar zijn concert. Ik zorg ervoor dat Kenny en Scrappy er zijn, Scooter en Pattie ook als het nodig is, zodat Justin je niks kan doen. Desnoods Jeremy. Praat het, of schreeuw, het liever uit. Via de telefoon gaat niet en als je hier nu opeens staat dan kan ik hem niet tegenhouden' 'Waar je ook bent, ben je op Mars? Dat zou gaaf zijn! Maar goed, waar je ook bent, kom gewoon. Als het nodig is stuur ik iemand op je af' Mwet grote ogen kluister ik. 'Luister even Twist, het is fijn en lief dat je het wilt oplossen maar ik ben nu ergens anders. Justin heeft me nu al meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij me niet meer wilt zien en dat ik anders vermoord word dus neen bedankt. Ik ben niet op Mars maar ik ben er even tussen uit bij de vrienden van Alex en Alex zelf en het bevalt me wel goed hier. Wanneer is het concert? Ik kijk oké Ik weet namelijk niet wat hier allemaal gepland is dus ik laat wel weten, ik heb nu even rust en daar ga ik van genieten . Dus bedankt dat je gaat helpen en wilt helpen maar ik kies nu even voor de rust als je het niet erg vind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [FUCK YOU, YVONNE, IK KRIJG NOG EENS EEN HARTAANVAL DOOR JOUW SNELLE POSTS]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahahahhaha valt tog mee tenmiste ik heb rustig getypt zo slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    Een korte grom verliet mijn mond. Jazmyn kwam ook zachtjes aangehuppeld en giechelde even. 'Mag ik op je rug?' vroeg het meisje. 'Spring er maar op, Jazz' Ik bukte en hield de telefoon tussen mijn schouder en tilde Jazzy op mijn rug. 'Niall, verdomme. Ik regel wat en binnen een uur staat heel het terrein waar je bent vol met mijn crew' waarschuwde ik. 'Oh, Twist! Je mag dat niet zeggen!' gilde Jaz, half in de telefoon zodat ondertussen iedereen bij Niall en iedereen in het ziekenhuis het ook hoorde. 'Sst. Het spijt me. Maar Niall, je komt gewoon en dat wil ik nú horen. Beloof het, of je staat hier binnen een uur op de stoep. Al ben je in Japan' meende ik serieus. Hij moest en zal komen, al kostte het me mijn geld. En geld was alles voor me, naast mijn fans.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pitte

    Niall
    ug. 'Niall, verdomme. Ik regel wat en binnen een uur staat heel het terrein waar je bent vol met mijn crew' waarschuwde ik. 'Oh, Twist! Je mag dat niet zeggen!' . 'Sst. Het spijt me. Maar Niall, je komt gewoon en dat wil ik nú horen. Beloof het, of je staat hier binnen een uur op de stoep. Al ben je in Japan ik zucht 'Twist zoals ik al zei. Ik zie wel. Ik mag al niet teveel doen door gekneusde ribben en hier is rust. Ik laat het jewrten'ga ik er tegenbin. Hij kon me niet dwingen. Tussendoorbhoorde ik Jazzy wat zgge


    Change is for weirdos ~ Niall Horan