• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik merk amper dat ik de kamer uit getild word. Hij zet me neer terwijl ik frisse lucht voel. Mijn hoofd! Het lijkt aslof ik gek geworden ben, alsof hij uitelkaar klapt. 'Gaat het wat Niall?' Ik schud mijn hoofd. 'N-nee' stotter ik. Ik hap nog steeds naar adem terwij lik in een halve claustrofobie, paniek aanval. Het zweet staa op mijn voorhoofd. Straks wist Liam helemaal niets meer. Dan vergat ie dat we wat hadden, dat , dat , gewoon alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Moet ik nu naar binnen gaan? Ik ga niall niet achterlaten! 'Nialler, er is zeker een verklaring rustig maar' zeg ik waarna ik wat zweet van zijn voorhoofd veeg. Ik twijfel even, maar ach wat maakt het uit. Ik trek hem in een knuffel en aar ritmisch over zinn rug. 'Liam houdt van je dat weet je' sus k in zijn oor. Als hij nog een tijdje zo blijft moet ik naar binnen... Maar ik moet hem meenemen want ik laag hem niet achter. Maar ik doe dat hem ook niet weer aan. Moet je zien hoe van streek hij is.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    'harreh quote?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    NIall Horan

    'Nialler, er is zeker een verklaring rustig maar' ik schud mijn hoofd. 'Li, hij.......ik' stamel ik. Ik voel hoe hij me in een knuffel trek en over mijn rug aait. 'Liam houdt van je dat weet je' ik schud mijn hoofd. 'Hij ........Hij'' mompel ik en i kwou zeggen dat als hij alles kwijt was dat hij dan niet van me hield. Daardoor word mijn paniekaanval erger. Ik merk dat ik een rood hoofd krijg van te weinig lucht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef op 19 juli 2013 - 18:02:
    (Ik bedenk me net dat harry nog in zijn boxer zit. Ik zal er Niks over zeggen )
    Harry:

    Ik zucht en staar voor me uit terwijl Rhine nog naast me ligt. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment met haar en de stilte. Wacht eens even. 'Blijf hier oke?' Vraag ik aan Rhine. Znder op haar antwoord te wachten kruip ik langs de takken. Zoals ik,al dacht, de storm is gaan liggen. Met een big-smile kruip ik terug en haal Rhine op. 'Kom je? De storm is gaan liggen' zeg ik met twinkelende oogjes.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Oh god. Ik mag wel gewonnen hebben, maar maagzuur liegt ook niet.' Lacht hij
    'Uwh lou dat hoef ik helemaal niet te weten ' lach ik hard. En nip even aan me thee, terwel ik er voor de verandering toch maar een koekje in stop. ' Zullen we film kijken en erna gaan slapen? ' Stel ik voor 'neem wel even voor je zelf een emmer mee' hik ik over me eigen worden en lach daarna hard waarna ik een sixpack voel opkomen. ' Aah sixpack' lach ik nog door. 'Kijk jij even welke film je wilt kijken ze staan in me itunes.'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Nou dat hielp ook niet. 'Niall, moet ik hulp halen? Moet ik met liam praten of een dokter halen?' Vraag ik meer in paniek. Zoals het er nu uitziet zal hij zo in paniek blijven tot er iets gebeurt. Maarja, wat? Ik sta op en kijk niall bezorgd aan. Misschien weet hij niet eens wat er moet en dan...ja.. Geen idee. Maar ik kan hem niet zo in paniek laten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    Happend zoek ik naar zuurstof. 'Niall, moet ik hulp halen? Moet ik met liam praten of een dokter halen?' Zayn zijn stem begon ook paniekerig te klinken en moeilijk knik ik. 'J.... ja' zeg ik stotterend. Mijn hele lichaam trilt , zweet, mijn hoofd is wit weggetrokken door het te weinige zuurstof terwijl tranen blijven stromen en er rare snikke nuit mijn mond blijven komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Dat dacht ik ook! Filmpje is prima' zeg ik. Ik begin met haar mee te lachen. 'De film maakt me niet uit. Ik kijk wel joh' zeg k snel. Ik plof naast haar neer. 'Eh Emma.. Waar sloeg dat op van die sixpack?'. Een grinnik ontsnapt maar snel houdt ik al op. 'Ugh ik wil er niet aan denken.. Een meisje met een sixpack. Nou een beetje is niet mis maar dan echt een duidelijke vorm weetje?' Zeg ik opeens. Tja, ik be wel een flapuit bij zulke onderwerpen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik knik en ren naar binnen. Ik loop rechtstreeks langs de balie naar een dokter. Ik neem hem mee naar buiten enzeg: 'kan hij niet beter een zuurstof masker op?'. Hij zegt dat ik nill mee moet nemen naar binnen, en weer til ik hem op. Ik volg de dokter door de gangen. 'Het komt goed nialler' fluister ik. Ik loop de kamer in en plaats niall op het bed. Ik zie een zuurstof,askertje en ondersteun met een and niall zijn hoofd. Ik plaats het maskertje voorzichtig op zijn mond en neus en blijf he aankijken om te zien hoe hij er op reageert.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Meh, ik heb geen inspiratie, ben echt kapot.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Meh, ik heb geen inspiratie, ben echt kapot.

    Haha oke :) heb je iets gedaan of is het de (pampamPAMM) vakantie?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Zayn laat mij acher en komt al snel met een dokter terug. 'kan hij niet beter een zuurstof masker op?'.Zayn tilt me op en blijf naar adem zoeken. 'RUstig maar Nialler het komt goed' Ik voel dat ik weer neergezet word en dan zit er een masker bij mijn neus en mond. Eerst raak ik nog erger in paniek omdat ik bang ben dat ik zo helemaal geen lucht kan krijgen maar dan stroomt de zuurstof naar binnen. Mijn ademhaling word rustiger en normaal na een tijdje. Gewoon omdat het kan houd ik het masker af. Kort haal ik hem eraf. 'dankje zayn'zeg ik zacht en doe hem weer terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Go schreef:
    Meh, ik heb geen inspiratie, ben echt kapot.
    Ik heb een kater-_____- niet lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    'Dat dacht ik ook! Filmpje is prima' zegt hij. Hij begint met me mee te lachen. 'De film maakt me niet uit. Ik kijk wel joh' zegt hij snel. Hij ploft naast me neer. 'Eh Emma.. Waar sloeg dat op van die sixpack?'. Een grinnik ontsnapt uit zijn mond 'Ugh ik wil er niet aan denken.. Een meisje met een sixpack. Nou een beetje is niet mis maar dan echt een duidelijke vorm weetje?' Zegt hij opeens. Ik lach opeens keihard en klap snel me hand voor me mond ' ik had een sixpack van het lachen omdat ik me buik aanspande ' grinnek ik. "Ik kijk wel even welke films ik heb" en ik scrol even door de lijst 'bad theater, uhh step up die laatste weetje wel, uhm so undercover (een grinnek verlaat me mond want dat is echt een meide film haha) voor ik dood ga , maar misschien is die niet zo gepast, dark nog wat die met jonny dep en ik weet niet welke filmps leuk zijn.' Geef ik eerlijk toe, en lach daarna weer even. ' Oh we kunnen ook nog camp rock kijken ik heb allebei de delen' en ik grinnek even speels zijn kant op waarna ik een wengbrouwwibbel doe. En maak even met me vingers een peace teken en trek me meest charmantte gezicht erbij.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin