• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    " li je hoode hem" ik grin ik zachtjes en wacht af. 'Sorry li maar ik kan niet 'gericht ' gedachtenlezen. Niall, hij zei dat als hij er aan dacht het wel pijn deed. Hij werd eigenlijk 'verdoofd' als hij aan jou dacht en dat is zowat gelijk aan altijd " ik word knal en knalrood. " dat is superlief" glimlach ik. " weet je er nog veel van? Van wat gebeurd is?" Ik bijt kort op mijn lp. Ik vroeg me stiekem ook afof hij met mijn aanval alles mee gekregen had. Ik wit het niet. Ik denk weer aan Liam, die keer onder de douche. Toe. We elkaar aan het wassen waren en kusten. En bijna. Bijna hadden we seks



    Arme zaynie ahahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Ik hoor eerst Niall zijn gedachten en ben best geschockt, maarja wat kan je ook verwachten van zo'n lief koppeltje. Wacht eens..god Niall! Niet terugdenken. Net alsof ik het beeld ook voor me zie... Wacht eens..wat?! Tja, eigenlijk niet veel. Met hoofpijn had ik een opleving, ik was even alles kwijt en viel toen weer terug. Ik had nog echt even hevige hoofdpijn maar nu jullie hier zijn kan ik het negeren. . Haha, het lijkt net alsof hij rateld. Ik moest ook maar even terug naar Liam. 'Hij had hoofpijn en kreeg toen even een opleving, hij was even alles kwijt en viel toen weet terug. Hij had nog hevige hoofdpijn maar hij kan dat wat vergeten omdat wij hier zijn' leg ik uit voor Niall. 'Maar..eh... Niall wil je niet..terugdenken...het is net alsof ik het dan ook voor me zie en als ik jou gedachten hoor..eh. Ik begrijp het wel! Maar ik denk dat het wat prive willen houden en ik wil ook niet alle sappige detais' lach ik beschaamd. Alhoewel dit voor hun erger is. Jonge als ik nu eens kon blozen. zegt Liam. Ik kijk opzij en die heel vaag wat rode wangetjes. 'HAHA LIAM, je bloost ook!' lach ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Hehe even worse HAHAHAHA)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    HAHA! Geniaal!!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Grijnzend pak ik emma's mobiel af maar als ik het gesprek lees geef ik het keurig terug. 'Ze vertellen me ook nooit wat' mompel ik. Ik hoorde net ook pas van liam, en ze vroegen me niet mee. Nouja, emma ook niet. Maar ik kom overal pas als laatste achter. Ik schud mijn hoofd. Laat Emma je problemen niet merken. Ze mag zich er geen zorgen om maken. Ik probeer me te concentreren op de film maar het lukt niet echt. Ik begin me maar te vermaken met mijn dekbed. Ik priegel e geconcentreerd aan. Voor wel vijf minuuten! En dan houd ik het nie. Ik ga liggen en staar voor me uit. In deze positie dacht ik altijd. Nu ook. Tja.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Lou ik kreeg een sms van zayn terug, ik stuur even een sms terug' zeg ik duidelijk. Ik stop nog een chippie in me mond en stuur dit terug ;
    Wij kijken camp rock ken je die haha, komen jullie zo ook wel weer terug het is al half 11 ik ga sws morgen ochtent vroeg om 8uur. Dus dan zou je altijd nog mee kunnen alsjewilt :) ik zie jullie zo wel, ik had bier gekocht die staat in de gezaamelijke keuken kun je dalijk pakken als je daar trek in hebt. Xx Tot straks xEm.'
    'Lou wil je morgen mee ik ga om 8uur naar liam morgen ochtent, dus als je wilt? Jeez ik ben moe.' En ik geeuw even en laat me wat meer onder de denken zakken.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    'Ik weet niet of ze me mee willen hebben' mompel ik zacht. Ik merk dat het kouder wordt en kruip verder onder mijn dekbed waardoor ik naast mijn bed val. Ik begin hard te lachen en spring met een vage beweging weer op het luchtbed. Slecht idee want ik rol door tegen emma en op de een of andre manier hang ik nu oven haar. Ik begin te lachen en kijk haar aan. 'Heey' zeg ik zwoel met -zoals ik ben- een wenkbrauwwiebel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik begin hard te lachen als lou van het luchtbed afvalt. Ik lach nog harder als hij een spasties begint te doen en daarna hangt hij ineens boven mij ik lach even speels ' heey' zegt hij zwoel met zijn wiebelende wengbrouwe wat me toch wel hard doet lachen. ' Ja lou jij bent ook heel sexy' grinnek ik hard.ik begin te grijnzen


    Sorrie wist even niks.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    . 'Hij had hoofpijn en kreeg toen even een opleving, hij was even alles kwijt en viel toen weet terug. Hij had nog hevige hoofdpijn maar hij kan dat wat vergeten omdat wij hier zijn' leg ik uit voor Niall. 'Maar..eh... Niall wil je niet..terugdenken...het is net alsof ik het dan ook voor me zie en als ik jou gedachten hoor..eh. Ik begrijp het wel! Maar ik denk dat het wat prive willen houden en ik wil ook niet alle sappige detais' ik gllach en vwrvolgens ben ik een tomaat. 'sorry Zayn' zonder door te hebben denk ik nog steeds aan mij en laim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Ik schud mijn hoofd maar kan het beeld niet uit mijn hoofd krijgen. Hoe graag ik het ook wil. 'Liam, denk jij er nu aan ofzo?'. Ugh, laat maar. Gaaaaaaaahhwwhhh hoor ik opeens. 'Ben je soms moe Li?' Zeg ikmet een glimlachje. Ik ben eigenlijk zelf ook wel moe. 'Wie zullen we de volgende keer meenemen Li?' Vraag ik. Verras me, ik mis iedereen wel. zegt hij. 'Komt goed. De volgende persoon of personen die we meenemen word of worden een verassing.'
    (Haha ik typte per ongeluk: hoe graag ik jet ook wil. O.O FOUT)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    'Ook sexy? Pff ik ben het meest sexy hier!' Grap ik. Ik rol weer trug en pas op dat ik niet weer in de gleuf val. 'Ik heb deze film nog nooit gezien, maar ik neem aan dat jij alle liedjes uit je hoofd kent?' Zeg ik na een tijdje. Dit zijn volgens mij wel... Dat soort filmpjes. Want het blijft nu al in mijn kop hangen. Ugh, fijn.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Haha louuisss met ze overdrijvings fases! Hahah, zullen we straks doen dat het nacht is? Ik ga nu naar beneden want ik ben pas een half uurtje wakker en was 1D filmpjes kijken haaha ohjaa ik had voor jullie een filmpje gemaakt op youtube hahaha met de best song ever. :p
    https://www.youtube.com/watch?v=QbcWWSXjwyY&feature=youtube_gdata_player x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    ( Haha louuisss met ze overdrijvings fases! Hahah, zullen we straks doen dat het nacht is? Ik ga nu naar beneden want ik ben pas een half uurtje wakker en was 1D filmpjes kijken haaha ohjaa ik had voor jullie een filmpje gemaakt op youtube hahaha met de best song ever. :p
    https://www.youtube.com/watch?v=QbcWWSXjwyY&feature=youtube_gdata_player x

    Omg! Dankje. Dat is zo lief! Ik wist helemaal niet dat je er zo uitzag haha. (Ik heb niet veel verstand van zingen maar k vond het mooi!) nu be ik dus de enige die nog onbekend is qua uiterlijk oeh..... xD maar ik kan niet een filmpje maken ofzo. Wacht. Heeft een van jullie acebook? Dan kan het misschien wel. Oke ik ben weer aan het ratelen in de typverzie.
    Het punt is YAY THANKYOU <3 LOVEYOU! :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Ik doe ff zo dan hoor)
    Zayn:

    'Doei Liam! Tot de volgende keer en dan nemen we iemand mee' zeg ik. Doei jongens, bedankt voor het komen! Ik ben benieuwd wie jullie meenemen. ik sluit blij de deur achter me en we lopen de trap weer af. 'Hij ziet er redelijk gezond uit he?' Vraag ik aan niall. Misschien heb ik me het ook verbeeld.. Dat kan omdat ik het graag wil maar tja... We stappen de auto in en in begin te rijden. Met een schuinoog kijk ik naar nill, je weet maar nooit wanneer hij weer een aanval krijgt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Uhu, ik mis jullie :( )


    Gotta get, gotta get out of my head <3