• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hhhahaha, en je ouders vinden dat ook gewoon okee?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    Hhhahaha, en je ouders vinden dat ook gewoon okee?x
    tsja ik ben 16 en ik neem een klein slokje van de mixen en meer niet. ik vond het gewone bier eigenlijk ook bes tlekker terwijl ik heiniken niet lekker vind maa rjupiler blijkbaar dus wel..... of nee het was net anders om geloof ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Opeens krijg ik een berichtje. Ik haal mijn mobiel tevoorschijn en reageer:
    Prima. Op het deel na dat niall een claustrofobische aanval kreeg en toen liam voor even ontwaakte wat er echt bij hielp na dan. Maar ja. We zijn oke ; ) en hoe gaat het daar?
    En ik klik op verzenden. Ik laat niall het ook even lezen zodat hij op de hoogte van alles is. Nouja, op de hoogte van het -tot nu toe al bekende- gesprek. Ik stop mijn mobiel weer weg en probeer met moeite contact te maken met liam. Wow, ik neem het nu al zo serieus.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik kan af en toe reagere. En succes met je kater (verder) :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Ik kan af en toe reagere. En succes met je kater (verder) :$
    kater is mijn probleem al niry meer. Blijkbaar ben ik abnirmaal en scheld half q me uit omdat ik iets anders bekijk dan de rest en ik geen gevoelens heb dus ja mijn problemen die net goed gingen gaat weer slecht...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik lees hey en glimlach zwakjes. Ik pak Liam zijn hand. 'Liam ik houd van je. En iedereen is van het nieuws geschrokke' waarom vertelde ik dit hem? Ik zucht e druk een kus op zijn wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)kater is mijn probleem al niry meer. Blijkbaar ben ik abnirmaal en scheld half q me uit omdat ik iets anders bekijk dan de rest en ik geen gevoelens heb dus ja mijn problemen die net goed gingen gaat weer slecht...

    :$ eh goodluck....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Waarom vertel ik dit hem?. 'Omdat je weet dat hij je kan horen denk ik' zeg ik. Uh Zayn, hij zei niks. 'Oja? Zei je dat dan niet Niall?' Vraag ik in de war. Ik zou zweren dat ik niall dat hoorde zeggen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik doe zo emma even is iedereen er gewoon veder vanafond?xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nou...kinda...ik ben ergens anders op onze tablet :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Omdat je weet dat hij je kan horen denk uk" ik kijkt zayn niet begrijpend. Oja? Zei je dat dan niet Niall?ik slik "ik dacht het in mijn hoofd'zg ik xachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Mijn ogen worden groot. 'Eh..sorry dat ik je gedachten las dan. Eh. Ja.' Zeg ik wat in de war. Well... That was intwresting. 'Eh. Wil je wat zeggen tegen li? Of iets anders?' Vraag ik. Tja, ikw eet het ook niet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niiall
    'Eh..sorry dat ik je gedachten las dan. Eh. Ja.'  ik glimlah " geef niet' 'Eh. Wil je wat zeggen tegen li? Of iets ander ik koijk naar Li. 'heeft hij veel pijn? En aan waf denkt hij'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nog bedankt jullie voor de steun toen strax, we waren tegelijk spelletjes aan t doen disja.... En Eva als je bij mijn laatst gemaakte topic kijk dan weet je al grotendeels waaro over t gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    'Li, je hoorde hem.' Lach ik. Ik voel me verdoofd. Behalve als ik er aan denk. Hopelijk weet hij niet dat ik eigenlijk alleen aan Niall denk. Nou, dat maakt eigenlijk niet uit maar toch. . Ik begin te lachen. 'Sorry li maar ik kan niet 'gericht ' gedachtenlezen. Niall, hij zei dat als hij er aan dacht het wel pijn deed. Hij werd eigenlijk 'verdoofd' als hij aan jou dacht en dat is zowat gelijk aan altijd' lach ik. Ik vind het zo schattig gewoon. E dat ik gewoon kan lezen wat ze allemaal denken komt er als extraatje bij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3