• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Het likt alsof er ook weer zuurstof bj mj nstroomt als ik niall rustiger zie wiren. 'Laat me niet meer zo schrikken oke?' Vraag ik met een moeilijk lachje. Wat beschaamd merk ik dat de dokter er nog is. 'Sorry' zeg ik. 'Is niet erg. Hij moest hier heengebracht anders had hij toch geen zuurstofkapje opgehad. Jullie mogen nog wel even blijven, ik moet nu gaan' legt de meneer uit. Ik knik weer dankbaar en zie hoe hij uit de kamer verdwijnt. Ik kijk weer naar niall en weer is het stil.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    'Laat me niet meer zo schrikken oke?' ik knik zachtjes. 'sorry' zegt hij tegen een dokter. 'Is niet erg. Hij moest hierheen gebracht. anders had hij toch geen zuurstofkapje opgehad. Jullie mogen nog wel even blijven ik moet nu gaan' verteld hij en we nknikken. 'Ik slik even en haal het kapje eraf. 'Liam kwam bij' zeg ik en stop even voor de frisse zuurstof. 'Hij, wist niet waar hij was en ik was bang dat hij straks niets meer wist en toen kreeg ik ook nog last van mijn claustrofobie. Normaal is het nooit zo erg, maar soms is het gewoon heel erg en dan ben ik opgesloten in mijn hoofd' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Ja dat snap ik, maar je hebt geen sixpack. Kijk' zeg ik. Ik til haar shirt wat omhoog en prik even in haar buik. 'Zie je? Alleen een platte buik' glimlach ik.
    'Ja tuurlijk. Als jij dat wilt' mompel ik. Ik heb nog nooit gehoort van camp rock maar der zal vast wel muziek zijn. En een meidenfilm, maar ik zet me er overheen. Hoe erg kan het zijn? Ik eet anders wel de chi- niet handig. Ik heb net koekjes gehad. Eh... Ik regel he wel... 'Kom!' Zeg ik vrolijk en ik verwijn al sneln de jongenstent. Ik spring op mijn bed en trek het deken over me heen als een klein kindje.

    (Ik heb alleen deel een gezien :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik knik begrijpend en hOud het kapje wat bij zijn mond. 'Neem nu eerst nog maar wat zuurstof. We willen niet dat dat straks nog eens gebeurt.' Zeg ik bezorgd. 'Wil of kan je zo nog naar liam?' Vraag ik even later.

    (Sorry. Weetniks)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    'Neem nu eerst nog maar wat zuurstof. We willen niet dat dat straks nog eens gebeurt.' ik knik en zet het maskertje weer goed eropen sluit kort mijn ogen. 'Wil of kan je zo nog naar Liam?" Ik knik. 'Jij gaat wel mee nu' zeg i kzachtjes. en zet het kapje terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ook xddd dan doen we gewoon alleen over deel 1 haha)
    Emma :
    Ik voel een prikje in me buik en ik schiet daar door even omhoog. "Kom!" Hoor ik hem nog roepen en hij is al weer snel weg ook ik grinnek even in mezelf ik pak nog even een flesje bier voor lou en een flesje cola en voormezelf pak ik een jillz en een flesje fanta ook neem ik gewoon 2 zakken chips mee en prob alles in me koelbox vervolgens doe ik me ipad en macbook even in me tas en me gitaar neem ik ook mee en loop naar de tent ' zo zit je lekker baby?' Lach ik en leg mijn spullen even op liam zijn bed ik zet de koelbox naast het bed van lou en mij ik schuif de macbookpro uit me tas en pak de groote leptop en zet hem op onze schoot. En ik start de film op sluit 2 dr. Drea beats boxjes aan. ' Lou waar heb je nu eerder zin in cola of een biertje?' Zeg ik met een grijs op me gezicht.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Haha oke :) heb je iets gedaan of is het de (pampamPAMM) vakantie?


    Klimbos.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn:

    Ik knik. Ik help hem met opstaan en houd hem goed in de gaten als we gaan lopen. Dit keer neem ik de trap ook en als snel zijn we weer bij liam zijn kamer. Ik stap alsvast naar binnen en ga op een van de stoelen naast het bed zitten. Vervolgens blijf ik staren naar lim, iet merkend dat ik eigenlijk bezig nmoet met gedachtenlezen...
    (Straks naar bbq)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    'Oh het is beide lekker' zeg ik neutreaal. Ineens schiet ik naar haar toe en pak et flesje bier. 'Mag ik deze? Dankje!' Zeg ik snel voor ik lachend iN mijn oude positie terugzit. Met mijn tanden haal ik het 'dopje' van de bier en vervolgens neem ik een slok.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    Hij helpt me een beetje maar alles gaat goed. Het maskertje ruim ik weer netjes p en we lopen naar de kamer. Ik plof ook neer. 'We zijn er weer LI' gilmlach ik zwakjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Go schreef:
    (...)

    Klimbos.

    Ahh.. Leuk? :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Zonder dat ik het door heb heeft hij het flesje bier al ' ja alsje?' Grinnek ik. En pak zelf me flesje jillz en trek een zak chips open en doe de goede onder titeling en zet me nu helemaal in de goede film houding terwel ik zayn nog even snel een whapje stuur.
    ''' Emma"'


    'Zayn gaat alles nog goed daar?' ""Verzonden""
    Ik zet het geluid lekker hard.' Heb je hem eigenlijk al wel eens gezien?'Vraag ik droogjes en neem een hap van de chips terwel ik nu langzaam helemaal in de film begin te komen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Kut kater grrr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Kut kater grrr
    aaawh haha, neem 2 asprientjes dan :) komt wel weer goed neem anders een ijsje ofzo, ja ik weet niet hoe het voelt heb nog nooit een katter gehad dus vandaar haha. Me moeder ligt nu te slapen hoopelijk gaan we nog wel naar me oma haar graf.. Xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...) aaawh haha, neem 2 asprientjes dan :) komt wel weer goed neem anders een ijsje ofzo, ja ik weet niet hoe het voelt heb nog nooit een katter gehad dus vandaar haha. Me moeder ligt nu te slapen hoopelijk gaan we nog wel naar me oma haar graf.. Xx
    fhahah, t elui, vanaaf ijsje. Met mijn feestje had ik een kleine en nu. maar ik kan niet goed tegen drank. de vorige keer 2 flugel maar dan neppe die heel sterk was en witte wijn. en gister twee rose biertjes en slokjes van mixjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan