• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    Opnieuw kijk ik hem met grote ogen aan. 'Oh sorry dat wist ik niet... Ik krijg niet heel veel mee zoals je al weet' mompel ik. 'Nou..ikehh...ga maar weer even' zeg ik ongemakkelijk. Ik neem een hap,adem en verdwijn onder water. Het water in nederland is gelukkig ongeveer net als in engeland, nu ik wat lager ben ben ik niet heel zichtbaar van bovenaf. Behalve als je natuurlijk zelf ook onder water komt. Nog steeds heb ik geen drang om lucht te happen. Ik deed vroeger altijd een spel met mezelf hoe lang ik het onder water kon volhouden. Het was gekgenoeg best lang. Het word nu mijn talent genoemd. Tja dat is ook mijn enige talent. E nog teeds ben ik beneden. Ik graaf me ietsje in de bodem en probeer te zitten. Ik denk diep na waarna ik mijn ogen even sluit voor de rust


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Oh sorry dat wist ik niet... Ik krijg niet heel veel mee zoals je al weet' ik glimlach lief naar haar. 'Nou..ikehh...ga maar weer even' Ik knik en ga lekker opmijn rug drijven.
    Ik vroeg me af waarom Katie zo onzeker was. Bij alles zei ze sorry omdat ze het niets wist en ze had zelf-commentaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    Na een tijdje besluit ik maar terug omhoog te gaan. Als ik omhoog ga zie ik Niall drijven. Tijd voor een dekmantel... Ik zucht waardoor er lucht uit mijn mond verdwijnt. Oeps... Ik zwem omgoog en kietel even niall zijn zij voor ik omhoog ga. 'Sorry je bent zo schattig' probeer ik vrolijk te zeggen.
    Opeens zie ik iemand van het strand uitbundig zwaaien. Ik knijp mijn ogen samen en zie dat het Lisa is. 'Ik denk dat dat voor een van ons is..' Zeg ik. 'Sorr...droog van me he? Nou sorry ik bedoel...eh ik a maar even naar het strand ik ben benieuwd wat Lisa te zeggen heeft.' Ratel ik ongemakkelijk. Sel zwem ik richting het strand.
    Eenmaal daar aangekomen zegt Lisa meteen: 'katie! Jou moest ik hebben!'. Ik luister aandachtig naar haar uitleg terwijl mijn pupillen steeds groter worden. Dit kan niet! En toch is het wel logisch... Meteen bgin ik hard te snikken en laat me in het zand vallen. Ik maak mezelf klein, vouw mijn armen om mijn benen, en verstop mijn gezicht in mijn knieen. Hoe moet het nu met Stella? En waarom moet dit precies nu gebeuren


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall


    Ik schrik op an gekietel en zie inderdaad Lisa. Langzaam volg ik haar en ren naar haar toe. 'wat is er?? Alsjeblieft stop met huilen snif ik. ' sorry ik kan niet tgen huilende mensen maar wat is er' bezorfd sla ik mijn arm om haar been


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    Snikkend kijk ik op naar Niall. Ik zal er nu vast niet uitzien. Het is dat ik geen geld heb voor make-up, maar anders zou er zeker mascara uitgelopen zijn. 'Mijn moeder..ze is naar het ziekenhuis gebracht en... Ze is onderzocht. Ze heeft kanker niall! En we kunnen haar operatie niet betalen dus zal ze...' Breng ik met moeite uit. Gekgenoeg stotter ik niet. Ik sla mijn armen om me heen en lat mijn blik omlag gaan. Mijn schouders beginnen te schokken terwijl ik blijk snikken. 'En dan is stella alleenn thuis. Wat als ze daar nu alleen zit? Ze weet nog niet hoe ze.. En weet zij van mam en?' Stamel ik. Mijn trillende handen leg ik voor mijn ogen en opnieuw snik ik. Het kan gewoon niet! Het mag gewoon niet!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'Mijn moeder..ze is naar het ziekenhuis gebracht en... Ze is onderzocht. Ze heeft kanker niall! En we kunnen haar operatie niet betalen dus zal ze...'  ik kijk haar medelevend aan. Ze begint over haar zusje. ' ik weet wat we kunnen een actie doen en gwld ophalen en Emma help heel graag mensen' zg ik zacht.ik trek haae stevig tegen haar aan ' shhhhht' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee niall het moet binnen een week!'zeg ik boos als ik mijn handen van me af sla waardoor niall ook los van me gaat. Ik kijk hem recht aan en zeg dan: 'sorry! Sory niall ik ben gewoon..en...' Ik kom niet verder. Ik breek volledig en vlieg Niall om zijn hals om vervolgens in zijn nek te huilen. Ik huil een keer goed en langzaam verminderen de snikken. Ik houd hem iets steviger vast als teken dat hij niet los moet laten. Ik ben zo blij dat hij er is. 'Ze heeft alles voor ons gedaan toen mijn vader ons verliet niall'murmel ik tegen zijn shirt. Als ik zijn naam zeg piept mijn stem. De laatste tranen rollen over mijn wangen en daarna ben ik op. Gewoon helemaal leeg.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Sorrie ben er nu weer. Merle ik weet geen onderwerp of iets wat ze kunnen doen. Weet jij iets?) Xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Misschien kan niall emma even bellen. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Jullie zijn zeker offline..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Misschien dat het bezoekuur om is ofzo en dan gaan ze terug?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Nee niall het moet binnen een week!' ik kijk haar geshrokken aan. ' sorry Niall en en en' vervolgens breekt ze en stevif houd ik hasr vast. Ze had nu iemand nodig. ik moest haar Emma laten kennen. Emma was altijd zo zorgzaam en meisjes onder elkaar zou waarschijnlijk fijn zijn. 'ze heeft voor ons gezorgd toen mijn vader wegging" snikt ze. Nog steeds wrijd ik over haar rug en spreek zachte dingen naar haar en wiev ons.' im ga niet zeggen dat het goed komt maar ik wil dat je mijn vrienden leert kennen. Jij zult Emma mogen ze is super lief en zorgzaam en dan heb je ook een meisje om te praten.'ik wou haar graag helpen maar hoe??' elke keer als ik naar Liam ga ga jij naar je mama toe en dan zie je haar gewoon telmens. Je moeder zal joj en jr zusje ook vaak willen zien'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Is goed merle ! Kan Zayn rijden?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Haha moet je hem vragen ;) haha nee is prima)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Het bezoek'uur' ookal zijn we zelfs de nacht geweest is om. En Liam heeft nu echt weer zijn rust nodig. Dus wij gaan er weer vandoor. 'Liam, wij moeten weer gaan want je hebt weer rust nodig. Ik zal niall een kusje op zijn wang voor je geven.' En geef hem ook een vlinderzacht kusje op zijn voorhoofd en zijn wang. 'Goed uitrusten' zijn mijn laatste worden waarna ik me tas pak en die om me schouder hang. Ik laat zayn nog even afscheid / gedag zeggen van liam waarna hij daarna bij mij aansluit en ik zijn hand pak en mijn vingers erin verstrengel. 'Doeg liam morgen ochtend vroeg komen we weer' zeg ik nog en geef zayn een kus en sluit de deur. We lopen richting mijn auto waarna ik Zayn mijn auto sleutel geef en ook instap ik glimlach naar hem en we rijden weer richting het kamp terein.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin