• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Praatopic :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack Herbert Populi

    "Kom op, kom op." Zeg ik stilletjes in mezelf. En ik schiet dan één van mijn pijlen af op een konijn. Raak kwam de pijl door de torso van het konijn en was ie op slag dood. "Ach iets beter dan niets." Zeg ik. En haal mijn pijl van het konijn af. Ik loop weer terug richting het hutje. Het was een klein hout hutje in het bos wat er vervallen uit zag perfect om in te wonen als je je wilt verstoppen, ook ligt het in het in het midden van een bos en ligt het wat afgelegen.
    Ter observatie ga ik wel soms naar de mensen wereld, maar niet te lang. Soms bijvoorbeeld om een krant te halen of naar mijn ouders te gaan die denken dat ik op een school ergens aan de andere kant van het land ookal zit ik maar tien á vijftien kilometer van hun vandaan.
    Ik kom in het hutje, zet me tas bij de deur neer en pak de vervallen krant die ik op de snelweg vond uit m'n tas en begin die te lezen. Er staat het volgende in:

    'Belangerijk nieuwsbericht!
    Deze namiddag werd een gestoorde man ,van 54 jaar oud opgepakt en weggevoerd ,men had zijn computergegevens kunnen kraken en ondervonden ,dat hij gevaarlijke wezens heeft gefokt. Blijf vooral binnen en bescherm jullie familie ,zolang die wezens leven ,zijn we niet meer veilig.
    Einde nieuwsbericht.


    ''Zo, na al die jaren is die gek opgepakt.'' Zeg ik en kijk naar mijn been waar ik werd gebeten op mijn twaalfde. En sinds die tijd ben ik een weerwolf.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:18 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Acacia Danaë Marshall
    Verveeld zit ik op mijn kamer. Om de zoveel minuten hoor ik mijn moeder onder aan de trap roepen dat ik nu écht bij de rest van de familie moet komen zitten. Mijn twee broertjes vieren vandaag hun achtste verjaardag, en ook al weet ik dat ik ongezellig ben, maar ik blijf liever gewoon hier zitten. Ik heb een enorme hekel aan mijn familie, vooral aan mijn drie nichtjes, en ik kan geen vijf minuten in hun buurt zijn zonder helemaal gek te worden. Nee, dan ben ik veel liever alleen. Twintig minuten en een hoop geruzie later zit ik toch bij mijn geweldige familie. Vrolijk praten ze over wat ze gedaan hebben in de vakantie en over hoe fantastisch hun kinderen wel niet zijn. Mijn oom en vader zitten net midden in een gesprek over het weer als ze onderbroken worden door mijn moeder, die de volume van de radio hoger doet. Iedereen luistert aandachtig naar hoe een man begint te vertellen, ook ik. 'Deze namiddag werd een gestoorde man van 54 jaar oud opgepakt en weggevoerd. Men had zijn computergegevens kunnen kraken en ondervonden dat hij gevaarlijke wezens heeft gefokt. Blijf vooral binnen en bescherm jullie familie. Zolang die wezens leven, zijn we niet meer veilig.' Dat is het. Even blijft het stil, zo'n vreemd bericht hebben we nog nooit gehoord. Hopend dat mijn ouders het 'blijf vooral binnen' gedeelte niet te serieus nemen, staar ik uit het raam. Mijn oudere nicht Zoe verbreekt de stilte 'Dus...' zegt ze. 'Dat wordt thuisblijven, de komende dagen. ' Tot mijn teleurstelling zie ik mijn vader knikken. 'Inderdaad,' mompelt hij afwezig.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:49 ]


    night thinking, day dreaming

    Melusine Thetys Aedefos || Meermin.
    Soepel spring ik vanaf de kant het heldere water van het bassin in. Ik voel de transformatie, en zwem vervolgens naar een glazen wand. Mijn ogen plakten zich aan het beeldscherm van de TV vast. Het duurde een paar seconden voor ik besefte dat het over ons ging. Doctor Dee was opgepakt. Ze wisten af van ons bestaan. Ze komen er aan. De deur van de ruimte barstte open, en gewapende figuren stormden de kamer binnen. Ze begonnen in willekeurige richtingen te schieten, en er ontstonden barsten in het glas. Toen voelde ik de onontkombare trekkracht van een zuigende stroom. Ik werd naar buiten getrokken, en keek wild om me heen. Het groenige water van het meer vermengde zich met rood. Bloedrood. Ik zwom naar het oppervlak, en de koude lucht voelde aan als een klap in mijn gezicht. Er waren enkele toeschouwers, wat een verrassing. Of moest ik het belagers noemen? Ik opende mijn mond, en een tel later klonk er bovennatuurlijke zang over het meer. En de mensen vielen op de grond. Een vluchtige grijns sierde mijn gezicht, en ik klom op de kant. Na een tijdje verdween mijn blauw-paarsige staart en maakte plaats voor een paar elegante benen. Ik rende zo snel ik kon weg van het huis, weg van de plek wat altijd mijn thuis was geweest. Een traan rolde over mijn wang. En Proffessor Dee... De arme man was opgepakt. Na een tijdje gerend te hebben kwam ik aan bij een buurt die ik niet herkende. Dit was meer dan logisch, aangezien proffessor Dee ons zelden naar buiten liet. Ik klopte aan bij een huis, en hoopte dat het een hartelijk gezin was.

    [Elke jager of mens mag zich vrij voelen om de deur te openen voor Melusine. :3]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    Illusion Aurora Smith. // Vampier.
    Zuchtend schiet ik een steentje weg die over het wegdek stuiterd en tegen een dure auto aan komt. Een schell alarm, afkomstig van de auto, klinkt door de straat. "Vervloekt," mompel ik en leg mijn handen over mijn oren zodat ik het schelle geluid gedempt hoor. Snel ren ik op menselijktempo langs de auto, zo naar het eind van de straat waar ik mijn handen weer van mijn oren haal. Op nietmenselijk tempo ren ik naar het park en laat me op een bankje zakken. Eerlijk gezegd besefte ik het allemaal nog niet zo goed, we moesten vluchten. En eerlijk gezegd had ik niet zoveel zin om mijn huis achter te laten en in het onzekere te leven. Maar mijn leven stond op het spel dus het moest maar. Ook moest ik maar eens opzoek naar mijn broertje, ik wist niet precies waar hij was, maar hij is in ieder geval dicht bij.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:56 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Maerwynn Sigridur Dacre

    Langzaam loop ik door het bos, af en toe kijkend naar een weg vliegend vogeltje of een weg huppelde konijn, Het bos geeft me een rustig gevoel en ik kan alles doen wat ik maar wil zonder gezien te worden, ik kan mijn krachten oefenen, ik kan hard door de bossen rennen en ik kan mijn zwarte vleermuisachtige vleugels uitklappen en door de bomen die dan niet te dicht bij elkaar staan door heen zig zagen, maar ook naar de dieren kijken is af en toe wel fijn als je met je gedachtes ergens anders wilt zijn en dat je niet de drang wilt voelen om iemand pijn te doen. Ik heb vandaag ook besloten om als ik een hert zie er op te jagen.
    Iets wat ik soms ook graag doe, naar dieren kijken maar er ook op jagen. Beter dan elke keer maar mensen bang maken en pijn doen.

    Drew Tyler Frankle

    ''We moeten hier weg Drew'' fluisterde Dawn. ''Desnoods zoeken we andere soortgenoten''. Ik knikte naar haar en gaf haar een knuffel. Het radiobericht had mijn stemming meteen omgeslagen. Ik pakte mijn mobiel uit mijn broekzak. Het is uit.. Ik stuurde het smsje naar mijn nieuwe vriendinnetje Fiola. Ik pakte meteen een plasticzakje en zette mijn telefoon erin. Dawn zag ik hetzelfde doen. Ik stond met moeite op en liep naar de waterrand. Ik keek even naar achteren. Gedeeltelijk om te kijken wanneer Dawn zou komen maar ook omdat er geen mens of jager bij de rotsten mocht staan. Ik voelde dat Dawn mijn hand vast pakte en een zwakke glimlach schonk. Ik haalde watten bij mij uit de zak en stook ze in haar oren waarna ik hetzelde deed bij mij. ''3.2.1.'' fluisterde ik zachtjes. Ik sprong in het water ik voelde dat Dawn mijn hand mijn hand strakker vast pakte. Ik voelde dat ik een staart kreeg. ''Blijf achter me zwemmen''. Na 5 miniuten ging ik met mijn hoofdboven water. Ik trok Dawn ook boven water en klom op de wand zover het kon. Ik zag dat Dawn dat ook deed maar bij haar ging het iets moeilijker. Ik stond op en keek naar mijn voeten. Dawn was er nogsteeds niet uit. Ik maakte haar hand droog pakte haar hand en trok haar op het drogen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Go schreef:
    Melusine Thetys Aedefos || Meermin.
    Soepel spring ik vanaf de kant het heldere water van het bassin in. Ik voel de transformatie, en zwem vervolgens naar een glazen wand. Mijn ogen plakten zich aan het beeldscherm van de TV vast. Het duurde een paar seconden voor ik besefte dat het over ons ging. Doctor Dee was opgepakt. Ze wisten af van ons bestaan. Ze komen er aan. De deur van de ruimte barstte open, en gewapende figuren stormden de kamer binnen. Ze begonnen in willekeurige richtingen te schieten, en er ontstonden barsten in het glas. Toen voelde ik de onontkombare trekkracht van een zuigende stroom. Ik werd naar buiten getrokken, en keek wild om me heen. Het groenige water van het meer vermengde zich met rood. Bloedrood. Ik zwom naar het oppervlak, en de koude lucht voelde aan als een klap in mijn gezicht. Er waren enkele toeschouwers, wat een verrassing. Of moest ik het belagers noemen? Ik opende mijn mond, en een tel later klonk er bovennatuurlijke zang over het meer. En de mensen vielen op de grond. Een vluchtige grijns sierde mijn gezicht, en ik klom op de kant. Na een tijdje verdween mijn blauw-paarsige staart en maakte plaats voor een paar elegante benen. Ik rende zo snel ik kon weg van het huis, weg van de plek wat altijd mijn thuis was geweest. Een traan rolde over mijn wang. En Proffessor Dee... De arme man was opgepakt. Na een tijdje gerend te hebben kwam ik aan bij een buurt die ik niet herkende. Dit was meer dan logisch, aangezien proffessor Dee ons zelden naar buiten liet. Ik klopte aan bij een huis, en hoopte dat het een hartelijk gezin was.

    [Elke jager of mens mag zich vrij voelen om de deur te openen voor Melusine. :3]
    (Sorry maar je had eerst een ander stukje)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kyra Libinta

    Ik was druk bezig in mijn huisje, het was de kleinste in de stad,
    Groter dan dit kon ik ook niet krijgen, maar het was mijn huis! En daar was ik trots op!
    Een TV had ik niet, maar iets anders had ik wel.
    Een adelaar komt binnen vliegen via het open raampje waarna ik even opkijk,
    Dus het was tijd! Jaren lang hield ik een van die wetenschappers in de gaten,
    Jaren lang stal mijn trouwe vriend spulletjes van de wetenschapper,
    Maar na vandaag is het blijkbaar in de wereld gekomen!
    Ik grijns even waarna de adelaar op mijn schouder gaat zitten,
    Zijn nagels waren scherp, maar mijn huid was er aan gewend geraakt.
    Net zoals ik een wees ben, was hij dat ook. Maar nu zijn we elkaars familie geworden.

    Ik loop naar mijn boekenkast waarna ik die opzij schuif,
    Een trap in de vloer wordt zichtbaar waarna ik naar beneden klim,
    Ik grijns even als ik de grond raak.
    Ik steek de fakkel aan die voor mij aan de muur hangt waarna ik hem vastpak en rustig door de verschillende gangen loop,
    Ik had expres verschillende gangen gemaakt zodat mijn onderzoeken niet gevonden zouden worden,
    Als ik bij de kamer kom die ik gebruik voor mijn onderzoekjes, maak ik de fakkel uit in water en zet hem in de houder,
    Ik zet een schakelaar om waarna de lichten aanschieten,
    Ik grijns even als ik mijn geheime laboratorium zie,
    Het was van mij, en mij alleen!
    Ik loop naar de gigantische kast die tegen de muur aan staat waarna ik die open trek,
    Drie wapens kwamen te voorschijn, daarnaast genoeg ammunitie die ik gemaakt had voor als deze dag zou komen!
    Ammunitie die ik kon maken dankzij de wetenschappers en hun geheimen onderzoeken.

    Ik pak mijn twee Desert Eagles en mijn Barret, daarnaast ook genoeg ammunitie voor het jagen.
    Ik doe een klein deurtje open in de kast zelf waarna ik genoeg verschillende injectienaalden pak,
    DNA moest ik toch zien te bemachtigen op een of andere manier,
    De DNA samples die ik had waren allemaal deels bedorven of al half dood.
    Daar had ik zelf helemaal niets aan, ik moest het vers hebben.
    Ik stop de naalden in mijn riem waarna ik mijn jas van de muur aftrek,
    Het was een lange zwarte jas, die deels ook als mantel werkte om mijzelf te verbergen.
    Ik grijns even waarna ik hem om mijn lichaam heen sla en de wapens verberg erin.

    Cairde schreef:
    (...)(Sorry maar je had eerst een ander stukje)


    [Klopt, maar omdat je zei dat je de tweeling op een waterkant liet doen heb ik mijn stukje aangepast :x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    [Klopt, maar omdat je zei dat je de tweeling op een waterkant liet doen heb ik mijn stukje aangepast :x]
    (Ja en daarna zouden ze het water inkomen. Dit is niet echt leuk voormij omdat ik mijn tijd dus voor niks heb verspild)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tara Kynigós
    Ik hoor zacht gegrinnik. "Wat denk jezelf?" Mijn lippen krullen om. Mooi zo, ik ben sowieso niet in mijn eentje. Met elkaar werken is makkelijker dan elkaar tegen werken. Ik heb een hekel aan hoe ver mensen kunnen gaan om een ander naar beneden te kunnen krijgen. Mijn blik valt langzaamaan weer op de krant, maar ik schuif hem weg. "Aha!" Ik schrik op, en de telefoon rolt bijna uit mijn hand. Ik hoor een gedempte plof, en daarna voetstappen. "Waar woon je, dan kom ik langs." Hoor ik hem daarna zeggen. Ik kijk om me heen. Ik woon in een krakkemikkig oud krot, vlak langs een meer, bijna in het bos. Als er een brandje zou komen, zou dit houten huis nog geen tien minuten blijven staan. Het is niet zozeer dat ik weinig geld heb, het is meer dat ik mijn geld liever aan iets belangrijkers besteed, dan aan een huis waar ik soms verblijf, tussen mijn reizen door. Het was zo'n vervallen ruïne, dat het niet eens een naam had. "Het heeft niet echt een adres. Het ligt vlak bij Deigma Lake. Ongeveer dertig kilometer van de kust af." Ik hoopte dat hij zou kunnen vinden. "Het ligt aan de westkant, vlak bij de bossen, ongeveer twee kilometer Noord Oosten van het dorp. Tot zo." Antwoord ik, en ik loop naar de kast. Ik laat mijn hand langs de wapens aan de muur glijden. Ik doe snel mijn jagerskleren aan, waarin alles verstopt kon worden. Een houten staak, wat Monnikskap, en een stuk visnet. Alles zo licht mogelijk. Als laatste pak ik mijn revolver en mijn extra messen. Ik voel de bekende adrenaline door mijn lichaam stromen.
    Ik was er klaar voor.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:34 ]


    Tijd voor koffie.

    {Is er iemand voor Eirina? Welk wezen dan ook}


    Tijd voor koffie.

    -

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:10 ]


    night thinking, day dreaming

    (Iemand voor de tweeling?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,