• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ben tot 26 juli weg, heb gewoon Wi-Fi, en van 28 juli tot 5 augustus ben ik ook weg, heb ook gewoon Wi-Fi]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jack Herbert Populi

    Ik zit alleen in het hutje te slapen in me stoffige oude bed waarvoor ik zelf ook een beetje te groot voor ben. Ik word wakker en besloot maar op pad te gaan er is toch weinig aan te doen, je moet overleven en om te overleven moet je ook de omgeving bestuderen.
    Ik pakte me uitrusting bestaande uit: een potlood, een stuk papier, een paar pijlen en me boog, wat eten, een verbanddoos en me zaklamp voor als het laat wordt. Ik kijk nog even op de kalender of het vandaag volle maan zal worden, nee dat word het pas over een week. "Mooi zo, heb ik alles potlood, zaklamp, pijl en boog, ja ik heb alles." Zeg ik.
    Als ik buiten loop vergeet ik nog mijn kompas ik pak het snel nog even en ga dan het bos in. "Oké dit moet hier worden getekend, en dit moet hier worden gemarkeerd." Zeg ik.
    Na ongeveer een kwartiertje hoor ik wolven gehuil. "Oh man, ze komen toch niet in mijn bos." Zeg ik. En ren naar de afkomst van het geluid toe.
    Uiteindelijk zie ik een jongen daarzo afwachten tot iemand komt. Ik bleef stil afwachten wat er zou gaan gebeuren. Zou er jagers komen grijp ik in voor mijn soortgenoot, als hij weg gaat met nog iemand als hij of zij komt zou ik maar gewoon doen alsof ik er net aankom.
    Later komen nog wat anderen zo te zien zijn het geen jagers, dus stap ik maar op ze af. Ik loop via een pad van de heuvel af en loop rustig richting hun toe.
    "Hoi." Zeg ik.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 6:58 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Lumineers schreef:
    Mattheus Levi Collins

    Het bos lijkt me veel te nerveus. De vogels vlogen weg en floten onrustig en verder had ik nog geen andere dieren gezien. Ik ging met een hand door mijn blonde haren en spitste mijn oren toen ik mensen hoorde praten of ja 'mensen' ik sloop wat dichter naar het geluid toe en kijk naar de jongen en het meisje. Ergens hadden ze wel trekjes van elkaar. Ik leunde tegen de boom en kuchte even.
    Ze leken me niet echt het type weerwolf en mijn gevoel haf ook geen andere weerwolf in de buurt aan. Ik hield mijn hoofd wat schuin en grijns even. Het meisje zag er wel een beetje ujt als een meermin. De jongen... Ik kan me eigenlijk geen meermin voorstellen als jongen ,maar alles zou best kunnen.
    "Ook op de vlucht?"vroeg ik hun met een grijns.


    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle.

    Ik stond af en klopte mijn short even af. Hij zat vol zand. Eigenlijk was het niet zo erg om een meermin te zijn. Je had weer wat spannends in je leven. Drew had het nog spannender hij was ook nog een Siren. Ik keek naar boven toen ik luid gekuch horden. ''Ook op de vlucht'' grijnsde de jongen
    . Drew liep enthousiast op hem af. Ik trok Drew ruw terug. ''Drew'' siste ik. Je weet maar nooit. Misschien was het wel een jager die zicht voordeed als een wezen. Ik kuchte luid. ''Nee. We houden gewoon van zwemmen'' ik glimlachden zwak naar de jongen. Het was nogal een gemaakte lach. Ik liep naar de jongen toe en sloeg hem op zijn schouder. ''En wat doe jij hier.'' vragend kijk ik hem aan. ''Zo alleen''.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daniel Luke Johnson // Vampier.
    Ik moest hier weg, alleen niet voordat ik Illusion had gevonden. Ik kon haar hier gewoon niet achter laten, dat was zeker. Ookal weet ik dat ze het zonder mij aankan maar ik kan het niet over mijn hart krijgen dat ik haar verlaat. We waren samen opgegroeit.
    Helemaal in gedachten liep ik over straat. De meeste huizen waren donker, alsof er geen leven binnen was, maar dat was er wel. Mensen hadden hun ramem afgedekt met kranten, vuilniszakken en doeken. Het was gewoon krankzinnig, als ik nog een mens was, had ik het niet eens serieus genomen.
    Maar we moesten vluchten, aangezien er ook jagers rond liepen. En het jammere was dat je de jagers niet altijd kon herkennen tussen de normale mensen.
    Ik haalde even een hand door mijn blonde lokken die warrig over mijn voorhoofd lagen. Een zucht verliet mijn lippen en ik keek bedenkelijk naar de grond. Doordat iets of iemand tegen mij aanbotste keek ik wantrouwend op en een grom verliet mijn lippen. Boos staar ik naar het meisje voor me, niet in de gaten hebbend dat mijn ogen een rode tint hadden gekregen, wat ik altijd kreeg als ik kwaad was of honger had. "Oh, het spijt me ik- ik keek niet uit," zei het meisje verschuldigend. Ik beet op mijn lip, nog steeds kwaad kijkend, om me in te houden en er niet gelijk aan te vallen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mattheus Levi Collins
    De jongen leek erg enthousiast ,dat hij vast nog iemand zag en liep mijn richting op,maar het meisje trok hem terug ,wat een geamuseerde grijns op mijn gezicht opleverde. ''Nee. We houden gewoon van zwemmen'' zei ze met een zwak glimlachje. Ze liep naar he toe en sloeg me toen op mijn schouder ,waardoor ik haar met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. ''En wat doe jij hier.'' met een vragende blik keek ze me aan ''Zo alleen''. Mijn grijns werd groter en ik haalde mijn schouders op. "Ik probeer geen jagers tegen te komen."zeg ik simpel en kijk haar dan schuin aan. Ik voelde de aanwezigheid van een weerwolf dichtbij. Twee zelfs ,wat dus betekende ,dat ze mijn sein gehoord hadden. "En hoe bedoel je alleen?"vroeg ik haar dan en ik kijk om ,waar ik een ander meisje uit de bosjes zag komen.Ook kwam er nog een jongen af en hij zei simpel hoi. Ik kijk weer terug naar het meermin meisje en grijnsde. "Ik ben hier met een hele roedel."zeg ik simpel.

    Valentine Louise Bellarosa

    Een grom verliet de jongen zijn lippen en ook heel even dacht ik dat zijn oogkleur veranderde. Ik knipperde even met mijn ogen ,maar het leek dat zijn ogen nu echt rood leken.Met nog steeds een kwade blik beet hij op zijn lip. Dit is foute boel.
    "Het spijt me ,ik euh..."zeg ik met een angstige ondertoon in mijn stem. Ik loop voorzichtig achteruit. Ik wilde hier weg. Ze hadden gelijk er bestaan echt vreemde wezens. Het kan gewoon niet zijn dat mensen hun oogkleur zo rood is.
    Mijn ademhaling versnelde ,maar ik bleef de jongen aankijken angstig vooral. Ik wilde niet gedood worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dawn Iries Frankle

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt de jongen me aan. Ik voelde dat ik begon te blozen. Dit was niks voor mij. Zo brutaal en mannelijk was ik niet. ''Ik ben Drew'' vrolijk keek Drew hem aan. Drew was ondertussen al naast ons komen staan. Ik liep een paar stappen naar achteren toen er uit het niets een jongen bij ons stond. Hij leek me niet echt een type voor een jager dus daar maak ik me niet druk om. ''Oow een roedel'' verbaasd keek ik hem aan. ''Jij bent dus de leider?'' ik liet mijn blik even over zijn lichaam glijden maar stopte al snel bij zijn buik. Verbaasd drukte ik op zijn buik. ''Jij bent echt gespierd'' indrukwekkend kijk ik hem aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kyra Libitina

    De ventilatieschachten gingen alle kanten op,
    Maar ik moest mijn weg vinden door deze schachten heen!
    De proff moest hier ergens zitten!
    "IK WIL ANTWOORDEN! EN WEL NU!"
    Ik hoorde in de verte het geschreeuw van die woorden,
    Ik grijns even, dit was mijn kans voor MIJN antwoorden.
    Ik kruip richting het geschreeuw waarna ik er ben,
    Ik kijk naar beneden, twee mannen goed bewapend en eentje die over de proff heen gebogen zit...
    Ik zucht even, pak mijn Desert Eagles waarna ik het luik naar beneden trap,
    Daarna spring ik behendig naar beneden terwijl ik twee schoten los op de mannen met wapens,
    De kogels doen hun werk en verlammen de twee,
    Ik kijk de ondervrager even aan en glimlach.
    'Prettig kennis te maken'
    Ik haal de trekker over waarna hij ook op de grond beland, verlamd en wel.
    Ik draai mijzelf om naar de proff die verbaasd zit te kijken,

    Ik leg mijn wapens op de tafel waarna ik er zelf op ga zitten,
    "Ik... Ik zeg niets!"
    Ik glimlach even,
    'Hoeft ook niet'
    Ik haal een klein apparaatje uit mijn achterzak waarna ik naar de proff kijk,
    'Herken je het?'
    De proff bekijkt het apparaatje waarna hij verbaasd naar mij kijkt,
    "D... Dat is de geheugenlezer!"
    Ik grijns, waarna ik hem op zijn achterhoofd plaats,
    'Eerlijk gestolen proff'
    Ik glimlach weer, waarna ik het apparaat start,
    Voor ik het wist had ik beeld en glimlach,
    Maar als de beelden komen van de verschillende wezens word het wazig,
    Ik scheld binnensmonds waarna ik het apparaat terug pak en in zijn zak doe,
    "Je bent niet de enige met hersens meid"
    Ik glimlach even waarna mijn voet zijn kaak raakt en hem bewusteloos maakt,
    Ik pak mijn wapens en stop ze terug in hun holster.

    Ik zucht even waarna ik een stoel pak om de schacht weer in te kruipen,
    Eenmaal in de schacht zoek ik mijn weg naar het dak,
    Als ik daar ben grijns ik even, een mooi plekje om de stad uit te kammen,
    Wat de proff niet laat zien, zal ik zelf wel vinden!

    Ik pak mijn Barret van mijn rug waarna ik hem neerzet en ik er bij ga liggen,
    De scope zet ik open en rustig verken ik de stad, opzoek naar de wezens,
    Als ze tenminste nog in de stad waren natuurlijk!

    Daniel Luke Johnson // Vampier.
    "Het spijt me, ik euh..." zei het meisje met een angstige toon in haat stem. Mijn blik ging van kwaad naar geamuseerd toen het meisje voorzichtig achteruit liep. Haar ademhaling versnelde duidelijk en ze bleef me aankijken met een angstige blik. Zo eng was ik toch niet? Een klein lachje rolde over mijn lippen waarna er nog een volgde. Haar gezicht, hoe ze keek, onbetaalbaar. Een luide lach verliet mijn mond en ik voelde hoe mijn kwaadheid wegzakte en zo ook mijn eigen oogkleur terug kreeg. Lachend pak ik mijn buik vast en laat me lachend op de grond zakken. Ik wist niet waarom het precies zo grappig was, maar het maakte niet uit. Lacen is gezond en ik doe het bovendien graag. Als ik gestopt ben met lachen kijk ik het meisje weer aan met een klein grijnsje rond mijn lippen gespannen. "J-jouw gezicht, onbetaalbaar," hikte ik nog een beetje na en stond op waarna ik mijn hand uitstak naat het meisje. "Daniel," zei ik lipbijtend. Ik had zoveel zin om haar bloed te drinken, maar ik spaarde haar nog. Voor even..


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mattheus Levi Collins

    Het meisje deed een paar stappen achteruit toen ze de andere jongen zag en ontertussen was de jongen die meer op haar leek erbij komen staan en stelde hij zich voor als Drew. "Ik ben Matt."zeg ik kortaf.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat het meisje blosjes op haar wangen had.
    "oow een roedel."ze keek me verbaasd en en ik grijnsde naar haar."Jij bent dus de leider?"vroeg ze dan terwijl ze mijn lichaam bekeek. "Ja zoiets ."zeg ik terwijl ik werkelijk geen idee heb.ze drikte op mijn bijk en ik kijk haar verbaasd en vragend aan."Jij bent echt gesppierd."zei ze en weer grijns ik."Bevald het je?"vroeg ik haar met een snelle knipoog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyra Libitina

    Rustig scan ik de omgeving waarna ik een stukje verder op een jongen en een meisje zie staan,
    Het meisje loopt geschrokken achteruit,
    Hier klopte iets niet...
    Ik zoom in op de jongen waarna ik grijns,
    Zijn ogen waren rood, wat alleen bij vampieren kan gebeuren,
    Ik observeer het tafereel,
    Voor ik het wist ligt de jongen op de grond van het lachen,
    Hij staat op waarna die zijn hand uitsteekt.

    Domme zet als het meisje die aanneemt...
    Ik zucht even waarna ik een haak uit mijn jas haal,
    Gelukkig heb ik die er altijd inzitten en hoef ik die nergens vandaan te plukken...
    Ik pak mijn Barret waarna ik de voorkant er afschroef,
    Ik stop de loop in de rechterkant van mijn jas waarna ik de haak in de Barret zet,
    Ik grijns even en richt boven de twee, op het gebouw.
    Als ik de trekker overhaal vliegt de haak naar het gebouw waarna het blijft vaststeken achter de stenen,
    De Barret zet ik weer in elkaar waarna ik hem op mijn rug gooi,
    Ik glimlach even als ik de adelaar rondjes zie vliegen, de kust is veilig!

    Ik pak mijn riem uit mijn broek waarna ik hem over het touw heen hang,
    Langzaam, maar steeds sneller glij ik langs het touw op de twee af,
    Als ik eenmaal in de buurt van de twee kom laat ik precies los zodat ik tussen ze in val,
    Met een rol kom ik overeind waarna ik mijn haar naar achter gooi,
    'Zo... Dat was mij een ritje wel zeg...'
    Ik glimlach even naar de twee, waarna ik de jongen bekijk,
    Zijn ogen zijn weer normaal, dus het is waar,
    'Dus... Hebben jullie het nieuws wel gehoord? Jullie horen thuis te zitten!! Op het moment mogen alleen jagers over de straten lopen, of soldaten natuurlijk'
    Ik glimlach even waarna ik naar de twee toe loop.

    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle

    Ik zag dat Drew een beetje verbaas naar het tafereel keek. Meestal ben ik best verlegen bij jongens. Maar bij Matt niet die zich net had voorgesteld met een kort antwoord tegen Drew. Niet echt aardig als je het mij vraagt. Matt is ook een rare jongensnaam. Nog nooit van gehoord. ''Ja zoiets'' bewonderend kijk ik hem aan. Volgensmij had hij geen idee waarover ik het had. ''Bevalt het je'' vroeg hij mij. Ik schrok op toen Drew me naar achter duwde. ''Niet te hard van stapel lopen met mijn zusje'' hij keek Matt vijandig aan. Ik grinnikte even. Drew hield er totaal niet van als ik met jongens sprak. Ik zag er de grap wel van in. Dat toont zijn liefde aan mij. Ik kwam achter Drew vandaan. Ik keek even richting mijn kleding. Ik zette het goed zodat ik niet al te veel inkijk had.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 2:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Valentine Louise Bellarosa

    Zijn blik ging van kwaad naar eerder geamuseerd. Een lachje rolde over zijn lippen al gauw gevolgd door meerdere.
    Hij begon zelfs zo hard te lachen ,dat hij op de grond zat te rollen van het lachen en verontwaardigt kijk ik hem aan.
    "Zit je me nou uit te lachen?"vroeg ik hem verbaasd en kwaad. "J-jouw gezicht, onbetaalbaar," hikte hij lachend ,waarna hij opstond en ik kijk hem redelijk kwaad aan. Uiteindelijk stak hij zijn hand uit en ik keek hem fronsend aan. Ik ging hem niet zomaar de hand schudden hoor ,ik word zeker niet graag uitgelachen.
    "Ik ben Valentine."zeg ik dan tegen hem en wilde net toch zijn hand schudden ,tot er plots iemand vanuit de lucht ,naast ons beland en een klein gilletje verliet mijn mond.
    'Zo... Dat was mij een ritje wel zeg...' zei ze ,nadat ze haar lokken naar achteren had gezwaaid. 'Dus... Hebben jullie het nieuws wel gehoord? Jullie horen thuis te zitten!! Op het moment mogen alleen jagers over de straten lopen, of soldaten natuurlijk' zei ze en ik slikte even. "Euh ,ja wij waren net van plan om naar huis te gaan."zeg ik ,zonder dat ik besef dat ik het in het meervoud zeg. Ik was echt niet vanplan om naar huis te gaan ,ik ging naar Acacia gaan en haar vertellen wat ik allemaal had gehoord en gezien. Soms voel ik me echt meer thuis bij haar dan in mijn eigen huis.

    Mattheus Levi Collins

    De jongen ,genaamd Drew keek maar een beetje verbaasd. ''Niet te hard van stapel lopen met mijn zusje'' zei hij met een vijandige blik en ik grijnsde even.
    "Ah ,ik mag toch doen wat ik wil."zeg ik met een serieus gezicht. Nee niemand mag baas over mij spelen. Het meisje ,waar ik eigenlijk nogsteeds de naam niet van wist moest grinniken. "Maar ,hoe heet deze schoonheid eigenlijk?"vroeg ik glimlachend en ik kijk wat uitdagend naar haar broer.
    Ik draaide me even om naar mijn soortgenoot "En wat is jou naam?" vroeg ik hem dan ook. Hij was wat stil en had nog niets gezegd.
    Ja ,ik weet het. Ik was een ramp met namen enzo ,maar ik was gewoon erg aan het overdrijven met het feit dat ik de Alpha kon zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle

    Met open mond keek ik naar Matt. Mijn broer was kwaad dat was zeker. Hij hield er niet echt van als mensen hem tegenspraken. ''Maar hoe heet deze schoonheid eigenlijk''.
    Mijn gedachten gingen meteen naar Drew. ''Drew niet boos worden'' fluisterde ik. Ik pakte Drew bij zijn arm. Hij trilde gevaarlijk. ''Haar naam zal je nooit te weten krijgen'' siste Drew. Volgensmij had Matt niet eens tijd voor mijn broer want hij zat gezellig te praten met een mens of een wezen. ''Ik heet Daw...'' ik had mijn zin niet kunnen afmaken en Drew zond me al een blik. Onschuldig deed ik mijn handen omhoog. Het was maar een vraag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Acacia Danaë Marshall
    'Dat wordt dus de hele tijd thuis zitten,' gaat mijn vader verder. 'Morgen zal ik boodschappen doen, ik zal genoeg eten meenemen voor het weekend.'
    Voor de tweede keer valt er een stilte. Morgenavond zou ik met een aantal vriendinnen naar een discotheek gaan, maar ik weet zeker dat mijn ouders dat niet goed vinden. Dus hou ik me maar stil. 'Het is al laat,' zegt mijn tante, Gladys, dan. 'Is... is het misschien goed als we hier vannacht blijven slapen en morgen dan naar huis gaan? Want ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om in het donker te rijden na dat bericht.' Ik kijk naar mijn ouders, hopend dat ze nee zeggen.
    Maar mijn moeder aarzelt geen moment. 'Natuurlijk! Jullie kunnen in onze logeerkamers slapen.' Shit. Twee jaar geleden sliepen ze hier ook en het was een ramp. 'Ik, eh, voel me niet zo lekker. Is het goed dat ik even op mijn kamer ga liggen?' Voor mijn moeder kan antwoorden sta ik al op en ik loop naar boven.


    night thinking, day dreaming

    [Well, is het dan oke dat Melusine naar Drew, Dawn en Matt zit te spieden? Aangezien verder niemand op mij reageert...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.