• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cairde schreef:
    (Iemand voor de tweeling?)


    (Maerwynn kan)

    Ivan Cold - Weerwolf

    Ik zit op de bank en kijk naar het nieuws. Ik kijk het nooit, maar na dit nieuwsbericht weet ik dat ik moet vluchten. Naar een huis in het bos. Ik sta op van de bank en hoor een deur. Mijn moeder kwam net uit de keuken. 'Heb je het nieuws gezien?' vroeg ze. Ik knikte. Zij had het ook gezien, want er hing een kleine tv aan de muur van de keuken. 'Ik ga verhuizen, naar het bos. Ze verwachten vast niet dat jij een weerwolf bent, maar van mij wel. Ik moet hier weg,' zeg ik dan. 'Is goed Ivan, dat is ook beter. Er is een klein huisje in het bos dat ik heb gekocht voor als dit ooit zou gebeuren. Pak je spullen maar en wees snel. Er kunnen jagers rond lopen,' antwoord ze en ik knik.

    Even later pak ik mijn spullen in, terwijl ik na denk. Ik ga dus niet meer naar school? Of toch wel? En ik hoef geen werk voor eten, ik kan jagen. Maar wat als ik later oud ben? Dan kan ik toch niet meer jagen? Of wel? Ik zucht terwijl ik mijn laptop in de tas doe en de tas dicht doe. Ik pak nog een andere tas en vul die met nog veel meer spullen. Vooral eten. Dan neem ik afscheid en zeg dat ik nog wel eens terug zou komen. Met al die jagers die het nieuws hebben gehoord weet ik het niet zeker. Die gaan nu juist op jacht om alle wezens te doden, zodat de mensen hun huis uit durven te komen. Ik denk niet dat de mensen dat nog gaan doen. Ik loop over de stenen naar het bos terwijl ik heel veel tassen vastheb en nadenk. Mensen snappen ons niet. Net als de jagers. We zijn ook mensen, maar een beetje anders, met bijzondere krachten. Maar je kunt heus wel vrienden zijn met een vampier of zo. En de jagers willen ons alleen maar doden om de mensen te beschermen. Dom, want wij hebben sterke krachten. Vampiers kunnen het bloed gaan drinken van de jagers en razendsnel wegrennen. Weerwolfen kunnen bijten en grommen, en natuurlijk ook veel sneller wegrennen. Zeemeerminnen kunnen snel weg zwemmen, en uren onder water. Jagers hebben alleen maar wat wapens, die vaak missen of afgepakt worden. En je wil geen gemeen wezen met wapen tegen komen.

    Ik open de deur van mijn houten huisje. Het is niet groot maar ik woon er ook alleen. Het heeft een voortuin en een kleine achtertuin met een vijver, een deur naar een slaapkamer met twee bedden, door de voordeur een eettafel voor vier mensen en een kleine keuken. En een deur naar een badkamer met een douche en een wc. Het was klein maar ik kon er mee leven. Ik pak mijn spullen uit en leg het eten in de koelkast. Daarna maak ik brood en eet het snel op. Ik zit eenzaam in het huis, maar wil niet naar buiten met de jagers. Ik zou zowieso toch niemand tegenkomen. Maar hier is het ook saai. Wat zal ik eens doen?

    (Iemand voor ivan? foto komt later)


    May StarClan light your path.

    Alexander Cam Gabriëls

    "Het heeft niet echt een adres. Het ligt vlak bij Deigma Lake. Ongeveer dertig kilometer van de kust af." Zei ze en ondertussen zocht ik mijn atlas tussen mijn oude schoolspullen en zocht het zo ongeveer op. "Het ligt aan de westkant, vlak bij de bossen, ongeveer twee kilometer Noord Oosten van het dorp. Tot zo." zei ze en ik haakte af ,waarna ik de kaart eruit scheur en de plek omcirkel. Ik neem de sleutels van mijn motorfiets en ga naar beneden.
    "Alex!"hoorde ik mijn moeder roepen en wat geïrriteerd keek ik haar aan. Ze haf me een knuffel. "Doe voorzichtig."zei ze ,ik murmelde wat ,dat ik geen adem kreeg en daarna worstelde ik me uit haar greep waarna ik naar de deur storm. "Doe voor niemand open en blijf hier binnen."beveel ik haar streng en daarna draai ik me nog een keer om naar haar. "Ik hou van je mam."ik zag een glimlachje op haar verdrietige gezicht en daarna ben ik buiten en steek ik mijn sleutels in het contact ,waarna ik met een grote snelheid weg rijd. Ik volgde de weg ,die Tara me daarnet had uitgelegd en nu zo'n halfuur kwam ik toe in een oud houten huisje .Ik haalde mijn boog en pijlen uit en zette alvast een op mijn boog. Je weet maar nooit ,overal loert er gevaar. Ik zet mijn motor af en doe het houten deurtje open ,waarna ik zonder pardon binnen ga . "Tara?"roep ik omdat ik haar niet meteen zie.

    Valentine Louise Bellarosa

    De straten waren verlaten en erg leeg. De meeste huizen waren donker en de mensen hadden hun ramen afgedekt. Ik stak mijn handen in mijn broekzakken ,terwijl ik wat doorloop. Ergens vreesde ik ervoor dat de winkels zouden sluiten ,dat zou echt een ramp zijn. Ik sloot mijn ogen even en ademde diep in. Misschien was dit gewoon één grote droom en van zodra ik mijn ogen opendeed lag ik gewoon in mijn bed. Ik botste tegen iemand aan ,waardoor ik mijn ogen opendeed en de persoon aankeek. Een jongen ,die groter was dan mij ,met lichtblonde haren en blauwe ogen. (Daniel :3 )
    Ik knipperde even met mijn ogen en ja ik was echt niet in een droom verzeilt "Oh ,het spijt me ik -ik keek niet uit."zeg ik verontschuldigend.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:01 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack Herbert Populi

    Ik had honger gekregen van het lezen en begon buiten naar taken te zoeken voor een vuurtje. Toen ik het vuurtje had aangestoken en het konijn met een tak op het kampvuur neerzette, ik hoor iets in de bosjes en ik heb zowel geluk als ongeluk, want het blijkt mijn grote beren vriend Harry teminste zo noem ik de beer te zijn. "O, hoi Harry je kan dus gewoon niet zonder me." Zeg ik. Harry is gewoon de sterkste beer van het bos, ik heb hem al een stuk of dertig keer tegen gekomen en altijd omkomt hij aan mij. "Ik krijg je wel." Zeg ik. Ik ga terug naar het hutje en pak mijn boog. Ik richt op hem en raak, maar dan wel in zijn been. "*hit daar kom ik niet ver mee." Zeg ik. De beer komt nu wel brullend achter me aan. "O, crap." Zeg ik. En begin te rennen. Ik zit in de val aan de ene een grote boom en dape andere weinig, maar dan moet ik erg hard rennen omdat de beer daar zit. Ik maak daarom maar een uitdagings gebaar en doe dan maar iets heel geks. De beer komt op me af rennen ik ren maar daarom tegen de boom aan en stap daar van af ik pak dan me boog en schiet een pijl door hem heen. "Jes een voltreffer." Zeg ik. Ik pak nog een pijl en schiet die dan door zijn hoofd heen. "Jeh, ik zei toch dat ik je zou krijgen." Zeg ik. En in de avond en voor de rest van de week ofzo eet ik lekker beer.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:36 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Minimaal 4 a 5 regels posten. Dit ligt hier ver onder.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:40 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Kyra Libinita

    Ik loop grijnzend terug door de gangen,
    De fakkel zet ik weer op zijn plek waarna ik naar boven klim.
    Het was tijd om mijn onderzoek naar een hoger niveau te brengen!
    Ik zet de boekenkast terug waarna ik even zucht,
    Ik check beide Desert Eagles waarna ik glimlach,
    Het was tijd!
    Eerst zou ik proberen bij die proff in de buurt te komen voor vragen die ik had,
    Daarna zou ik verder gaan, op jacht naar de wezens die vrij zijn gekomen!

    Ik stap de deur uit waarna ik hem dicht gooi en op slot draai,
    Mijn eerste stop was de plek waar ze de proff naar toe gebracht hadden,
    Vanuit daar zou ik door gaan, opzoek naar elk wezen wat ik maar kon vinden.

    Ik stap flink door waarna ik bij de plek kom die ik zocht,
    Het was hevig bewaakt, maar daar wist ik wel wat voor.
    Ik kijk even rond waarna ik een plek in de muur zag,
    Geen bewaking, niets stond er bij in de buurt.
    Ik loop er rustig heen waarna ik grijns,
    De jaren lange trainingen die ik mijzelf liet ondergaan komen nu aardig goed van pas!
    Ik neem een aanloop waarna ik omhoog spring,
    Ik zet mijzelf goed neer op de muur waarna ik erover heen val en op de grond beland,
    Ik kijk even rond waarna ik grijns, de bewakers deden hun vaste routine.
    De adelaar vliegt op waarna die begint rond te cirkelen.
    Een duikvlucht!
    Ik sprint vooruit waarna ik bij de plek stop waar de duikvlucht naartoe ging,
    Afwachten... DUIKVLUCHT!
    Ik sprint weer verder waarna ik weer stop,
    Zo ging het door tot ik bij een ventilatieschacht kom,
    Ik haal het luik weg waarna ik omhoog klim,
    Nu opzoek gaan naar de proff...

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    [kijk heel even goed ik moet iemand hebben die daar zit. Daarom zit het zo ver daaronder]


    [Wat nou kijk even heel goed. Natuurlijk heb ik je post gelezen, maar het zit er gewoon onder. Ook als je iemand nodig hebt kun je makkelijk de vier regels wel halen.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:41 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Maerwynn Sigridur Dacre
    Ik zie in de verte een hert grazen ze staat een kleine meter van de andere herten af, ik sluip langzaam op het dier af en als het mij in de gaten heeft en weg rent ren ik de hert achter na. Het hert beweegt zich behendig tussen de bomen door, ze springt over takken en een omgevallen boom stam, maar het hert dat al langzaam vermoeit raakt kan niet ontsnappen aan mij ik neem een grote sprong en val op het hert waar bij ik gelijk haar nek breek, triomfantelijk kijk ik er naar. Alweer een hert gedood. Ik kijk om me heen en zie nu pas dat ik in de buurt van een houten huisje ben ik hou mijn hoofd een beetje schuin en blijf er wat naar kijken. Bedenkend of het leeg is en ik er heen zou gaan, of dat het verstandig is om weg te gaan.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 21:13 ]

    Klaar.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Mattheus Levi Collins

    Het bos lijkt me veel te nerveus. De vogels vlogen weg en floten onrustig en verder had ik nog geen andere dieren gezien. Ik ging met een hand door mijn blonde haren en spitste mijn oren toen ik mensen hoorde praten of ja 'mensen' ik sloop wat dichter naar het geluid toe en kijk naar de jongen en het meisje. Ergens hadden ze wel trekjes van elkaar. Ik leunde tegen de boom en kuchte even.
    Ze leken me niet echt het type weerwolf en mijn gevoel haf ook geen andere weerwolf in de buurt aan. Ik hield mijn hoofd wat schuin en grijns even. Het meisje zag er wel een beetje ujt als een meermin. De jongen... Ik kan me eigenlijk geen meermin voorstellen als jongen ,maar alles zou best kunnen.
    "Ook op de vlucht?"vroeg ik hun met een grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    kamalia-serigala-bulan
    terwijl ik naar huis fiets hoor ik in de verte het gejank van een wolf. even bedenk ik me dat het een gewone wolf is tot ik mijn mobiel voel trillen. Vlucht, jullie zijn ontdekt er word op jullie gejaagt, ga naar het bos zoek de roedel en kom voorlopig niet terug. ik mis je xxx Mama. ik kijk geschrokken om me heen, het gejank was dus niet van een gewone wolf maar van een weerwolf, de roedel moet weer bij elkaar komen. ik gooi mijn mobiel in het bos en begin te rennen. als weerwolf kun je sneller rennen dan fietsen. terwijl ik loop stuur ik mijn moeder een berichtje terug. ik ben al aan het vluchten ik ga je missen ik zie de bomen op mij afkomen terwijl ik me bedank waar de roedel is.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Kan je alsjeblieft met hoofdletters typen?]


    night thinking, day dreaming