• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Go schreef:
    [Well, is het dan oke dat Melusine naar Drew, Dawn en Matt zit te spieden? Aangezien verder niemand op mij reageert...]
    (Of je komt er gewoon bij? Trouwens Jack is er ook nog bij)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mattheus Levi Collins

    Het meisje keek me met open mond aan en de jongen Drew,leek net zo rood van woede ,dat hij leek te ontploffen.
    ''Drew niet boos worden'' hoorde ik haar fluisteren. Drew begon te trillen van woede ''Haar naam zal je nooit te weten krijgen'' siste hij en ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. ''Ik heet Daw...'' begon het meisje ,maar ze stopte zodra haar broer ,haar een blik zond. Onschuldig hield ze haar handen omhoog. "Hmm ,jij hebt precies een kort lontje niet? Als ze ,nu haar naam wil vertellen kun je het haar moeilijk verbieden. Alleen leiders mogen dat en jij ,bent dat zeker niet."zei ik uitdagend. Ik weet het ,ik ging veel te ver ,maar ik wilde gewoon graag zijn reactie weten.
    Geamuseerd keek ik de jongen aan. Ik ging kort met een hand door mijn korte blonde haren en sloeg dan mijn armen over elkaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sorry Jack :x

    Maar misschien is het wel grappig dat ze dan ontdekt wordt c; ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle

    Hmm ,jij hebt precies een kort lontje niet? Als ze ,nu haar naam wil vertellen kun je het haar moeilijk verbieden. Alleen leiders mogen dat en jij ,bent dat zeker niet." zei hij uitdagend.
    Hij ging ver. Te ver voor mij doen. ''Houd op Matt'' Ik keek hem serieus aan. Ik kwam voor mij broer op als het nodig was en dit was zeker nodig. ''Misschien is Drew geen leider voor anderen maar voor mij is hij wel een. Hij helpt mij als ik in de problemen zit en hetzelfde doe ik bij hem. We zijn niks voor niks tweelingen'' Drew was ondertussen al wat rustiger geworden. Hij hield er totaal niet van op geconfronteerd te worden met de waarheid. Matt had degelijk gelijk. ''Ik ben Dawnelle. Noem me maar Dawn''.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mattheus Levi Collins

    ''Houd op Matt'' hoorde ik het meisje zeggen en ik keek haar fronsend aan. ''Misschien is Drew geen leider voor anderen maar voor mij is hij wel een. Hij helpt mij als ik in de problemen zit en hetzelfde doe ik bij hem. We zijn niks voor niks tweelingen'' zei ze . Ah ze deed maar ,als ze gecommandeerd wilde worden door haar eigen broer was dat haar keuze.
    Drew leek wat gekalmeerd te zijn. Misschien maar goed ,ik had geen zin om te vechten ,voor alleen een naam te weten. ''Ik ben Dawnelle. Noem me maar Dawn''. stelde ze zich dan uiteindelijk toch voor en ik knikte even.Ik hoorde geritsel in de bosjes en fronste even. "Er zit daar wat."zeg ik fronsend en knik richting te bosjes ,die achter de tweeling zaten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle

    Hij was niet tevreden met mijn antwoord. Ik had me ondertussen al gekeerd naar Drew. Matt mocht mijn rug maar lekker zien. Ik mocht hem nu al niet. Ik draaide me geschrokken om en sprong een stuk naar achteren toen ik geritsel in de bosjes horden. Ik kwam hard tegen Matt aan. Waarschijnlijk had hij toch geen pijn aan zijn buik. ''Sorry'' ik frunnikte wat aan mijn haar. ''Ik ga er op af'' geconcentreerd liep ik naar de bosjes. ''Melusine'' verbaasd keek ik haar aan. ''Wat doe je in de bosjes?'' vragend keek ik haar aan. Drew kwam aanhollen. ''Is dat Melusine?'' Enthousiast kwam hij bij ons staan. Drew kon het altijd al goed vinden met Melusine. Zij waren dan ook nog de enige Sirene's.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tara Kynigós
    Ik kijk om me heen. Snel loop ik naar de kapotte vaas toe, en raap de scherven ervan op. Zo; Alexander hoeft niet vanaf moment één te zien dat ik graag met dingen gooi. Ik grinnik, terwijl een van mijn werpmessen is mijn zij krast. Al gauw hoor ik een motor naderen, en ik loop naar de deur. Ik werp nog een blik dor het huis. Shit. De Televisie.
    Ik besluit de televisie te negeren. Ik loop met een vaartje naar de deur, die meteen opent. De jongen komt meteen binnengewandeld, en ziet niet dat ik nog achter de deur sta. "Tara?" Roept hij. Bekomen van de lichte verrassing, loop ik naar voren. "Stoer hoor, die motor. Zou ik ook wel willen." Zeg ik met een grijns. Mijn kamer is simpel. Voor een kapotte televisie, staat een Indonesisch bijzettafeltje. Daarachter staat een oude, verschoten rode bank. In de hoek staat een koelkast, met één aanrecht. Voor de achterdeur, die naar de steiger van het meer leid, staat een tafeltje met twee stoelen. "Welkom in mijn nederige stulpje." Zeg ik, terwijl ik de deur met mijn voet dichtgooi. Zal ik hem een hand geven of niet?


    Tijd voor koffie.

    Melusine Thetys Aedefos.
    Met opgetrokken wenkbrauwen volgde ik het gesprek, wat op mij nogal raar overkwam. Ik orienteerde de omgeving, iets wat automatisch ging. "Melusine." Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik had me gewoon af laten leiden. Maar toen ik opkeek, sierde een glimlach mijn gezicht. "Wat doe jij in de bosjes,?" "Ik hoorde stemmen en het leek me verstandig om me te verbergen. "Is dat Melusine?" De kenmerkende heldere stem van een Sirene deed me overeind komen. "Drew!" Riep ik uit. Ik omhelsde hem, en vervolgens Dawn. Toen pas zag ik de derde persoon. Het was een jongen. "Eén simpele noot en je ligt op de grond." Zei ik met toegeknepen ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexander Cam Gabriëls

    Ik hoorde het gekraak van een houten plank achter me en draaide me om ,toch schrok ik lichtjes ,aangezien ik niet had verwacht ,dat ze achter de deur zou staan. "Stoer hoor, die motor. Zou ik ook wel willen." zei ze met een grijns. "Zelf betaald."zeg ik voldaan met een glimlach. Ja die motor had me echt maanden werken in de pizzeria gekost. Ik keek even een huisje rond. Het was niet groot ,maar groot genoeg voor 1 persoon ,de tv leek kapot en ik denk al dat ik wist waarom."Welkom in mijn nederige stulpje." zei ze ,terwijl ze de deur dicht deed met haar voet.
    Het was helemaal anders dan het moderne huis ,waar ik in leefde , samen met mijn moeder wel ,maar goed.
    Ik haalde mijn rugzak van mijn schouders en borg mijn pijl en boog er weer zorgvuldig ,in en daarna haal ik het boek uit.
    De kaft leek op een kinder boek ,maar vanbinnen zat er allemaal informatie ,dat mijn vader ooit had opgeschreven ,wat handig kon zijn voor het jagen van die wezens. "Dus ,heb je al een plan bedacht?" vroeg ik haar dan. Ik had al verschillende ideeën ,maar daarvoor hadden we nog een jager nodig.

    Mattheus Levi Collins

    Dawn keerde haar rug naar me toe ,waarschijnlijk omdat ik zag ,dat het hele broer zus gedoe niet mijn ding was.
    Ze hoorde ook het geritsel ,waardoor ze geschrokken naar achteren sprong en tegen me aan botste. ''Sorry'' zei ze ,terwijl ze frunnikte aan haar haar.
    "Is niet ecg ,ik kan wel tegen een stootje."zei ik met een lichte grijns op mijn gezicht. ''Ik ga er op af'' zei ze dan geconcentreerd en liep op de bosjes af ,terwijl ik nieuwsgierig kijk ,naar die richting.Ik hoorde haar verbaasd iets zeggen dat klonk als muesli en ik fronste even. Waarschijnlijk had ik het verkeerd begrepen. ''Wat doe je in de bosjes?" ,het was dus nu overduidelijk dat ze elkaar kennen ,want zelfs Drew liep eropaf.
    "Is dat Melusine?" vroeg hij . Aha ,dat dus en geen muesli .Het was een meisje die enthousiast leek de anderen te zien ,maar zodra haar blik op mij viel leek ze in een héél andere stemming te zijn. "Eén simpele noot en je ligt op de grond." zei ze met samengekneepte ogen en een sarcastisch lachje verliet mijn lippen.
    "Wat zijn we lekker aardig vandaag."grijns ik "Maar als je dat toch doet ,dan scheur ik je keel open met mijn tanden."zeg ik dan zo serieus mogelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Drew Tyler Frankle

    Entousiast gaf ik Melusine een knuffel. ''Wat doe jij hier'' vragend keek ik haar aan. Ze leek nu pas Matt in het oog te hebben. "Eén simpele noot en je ligt op de grond." zei ze met samengekneepte ogen. Een sarcastisch lachje kwam uit Matt zijn mond. Het was niet echt een aangenaam lachje. ''Wat zijn we lekker aardig vandaag''. "Maar als je dat toch doet ,dan scheur ik je keel open met mijn tanden.". ''Wat zijn we weer grappig vandaag'' sarcastisch kijk ik Matt aan. Ik draag me weer om naar Melusine. ''Hij is een weerwolf'' fluisterde ik. We stonden vlak aan de waterkant dus als nu een jager zou komen zou ik gemakenlijk in het water kunnen springen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jack Herbert Populi

    Hun maar allemaal praten en ik stond daar maar in me eentje niks te zeggen. Zelf ben ik een vrije wolf ik wil gewoon niet vast zitten aan regeltjes die Matt denkt daar wat anders over, hij denkt dat ik gewoon met hem meeloop en niks zeg. Zo ben ik niet ik heb zeker iets te zeggen.
    Ondertussen kwamen er ook wat meerminnen, een meerman /sirene ze lijken me wel aardig zover ik weet, maar ja die sirene zei wel dat ze maar één noot hoeft te zingen en we liggen plat. We zijn nu wel in de minderheid twee meerminnen en één meerman, en wij met twee weerwolven.
    Dus als er een gevecht uitbreekt zijn zij aan de winnende hand, en je weet ook niet of er nog een sirene tussen hun zit. Dan vallen wij één keer aan en dan zingt die ander een noot en we liggen plat.
    "Ik zou niet met hun spotten, je weet maar nooit of er nog een sirene is, trouwens mijn naam is Jack." Fluister ik in zijn oor.
    "Ik voel nu wel een gevoel dat we alsnog niet alleen zijn, dat er nog een soortgenoot is maar je weet het nooit." Fluister ik verder.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 17:23 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Melusine Thetys Aedefos.
    Alleen Drews laatste woorden drongen tot me door. "Echt waar?" Zei ik nieuwgierig. Met langzame passen liep ik op de blonde jongen af, en zong een verleidingslied. Toen ik mijn hoofd vlak bij de zijne had, liet ik één toon horen die de betovereing verbrak. "Dat zou je dan niet eens willen." Zei ik met zangerige stem, welke nog steeds sporen bevatte van het lied. Een andere jongen fluisterde iets in het oor van de blonde, en ik keek hem argwanend aan. Ik ging op de kant van de diep uitgesleten rivier zitten, en streek met mijn hand door het water. Een paar seconden later had ik een vissenstaart. "Jij kunt niet op commando veranderen, of wel?" Grijnsde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ll Ik heb zin om te RPG en maar we moeten wachten op Go ll Wilt iemand hier ondertussen een gesprek met Dawnelle voeren? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    ll Ik heb zin om te RPG en maar we moeten wachten op Go ll Wilt iemand hier ondertussen een gesprek met Dawnelle voeren? ll


    -Muhahaha. THe secret powers of Melissa: To know exactly when people need her, before they know it themself.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    -Muhahaha. THe secret powers of Melissa: To know exactly when people need her, before they know it themself.-
    ll Hahaha echt toevallig. ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,