• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mattheus Levi Collins

    ''Wat zijn we weer grappig vandaag'' zei Drew sarcastisch en keek me aan. Ik hoorde hem iets fluisteren tegen het meisje over weerwolf ,waaruit ik dus kon waarnemen ,dat hij het over mij en mijn soortgenootje had.
    "Ik zou niet met hun spotten, je weet maar nooit of er nog een sirene is, trouwens mijn naam is Jack." fluisterde de jongen in mijn oor. "Ik voel nu wel een gevoel dat we alsnog niet alleen zijn, dat er nog een soortgenoot is maar je weet het nooit." vervolgde hij dan fluisterend en ik knikte even. "Jack ,ik heb dat zelfde gevoel."zeg ik hem dan fluisterend terug ,maar mijn aandacht viel op een gezang ,die even mijn wil leek af te nemen ,waardoor ik nu dicht met mijn gezicht bij dat meisje was ,die blijkbaar een sirene was. "Dat zou je dan niet eens willen." zei ze ,nog steeds met een zangerige stem,normaal zou ik allang haar hoofd gemold hebben ,omdat ze me bestuurd ,maar door die betovering ,die ik straks waarschijnlijk vergeten zal zijn kon ik alleen maar grommen.
    Het meisje liep naar de wateroever en zodra ze het water aanraakte ,kreeg ze een vissenstaart. "Jij kunt niet op commando veranderen, of wel?" vroeg ze me dan grijnzend ,waardoor ik terug grijns. Zonder daarop te antwoorden ,liet ik het haar gewoon zien. Mijn blonde haren ,veranderden in een witte pels ,mijn handen en benen werden poten en mijn gezicht werd een wolvensnuit. Mijn ogen ,werden nog helderder blauw dan dat ze al waren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dawnelle ''Dawn'' Iriers FrankleKort stukje

    Matt gromde naar Melusine. Ik had mijn watten nog aan dus ik zou niet betoverd kunnen worden. Melsusine ging op een rots zitten en raakte het water aan. Binnen 10 seconde kreeg ze een staart. Met grote ogen keek ik haar aan. Dit was risicovol. Zeer risicovol. Misschien zat een jager naar ons te kijken. ''Misschien kijkt een jager'' siste ik toen ook nog Matt zich ging transformeren. Ik sloeg mijn hand tegen mijn hoofd aan. Waarom moest Melusine die jongen toch uitdagen. Ik keek richting Drew. Hij keek geamuseerd naar Matt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Bestuur Melusine maar in de komende paar uur. Ik kan niet reageren.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jack Herbert Populi

    Matt knikte naar me en begreep van wat ik zei. "Jack, ik heb dat zelfde gevoel." Zegt Matt fluisterend tegen me.
    Maar die sirene begon toen te zingen waardoor ik en Matt de controle verloren, ik haat sirenes die stem geeft hun teveel macht over anderen. Maar op dat moment raakt ze het water aan en veranderd ze, nou ja in haar ware vorm. "Jij kunt niet op commando veranderen, of wel?" Vraagt ze met een grote grijns op haar hoofd. Op dat moment begint Matt ook erg te lachen. 'O nee, doe het alsjeblieft niet.' Dacht ik bij mezelf. Maar op dat moment begon de transformatie al zijn wolven transformatie, zijn blonde haren die veranderen in een witte vacht over heel zijn lijf, zijn handen en benen werden vervangen voor poten en zijn gezicht werd een echte wolven kop(of hoofd). Dan zie ik die meid op haar hoofd slaan. "Wat, hoe kan dit jullie veranderen toch alleen bij volle maan?" Vraagt Melusine. "Weet je het dan niet?" Vraag ik terug. "Wat, wat weet ik niet?!" Vraagt Melusine kattig. "Nou we kunnen gewoon in wolven veranderen, alleen bij volle maan worden we nou ja, onbeheersbaar, het echte beest komt in ons naar boven." Leg ik uit. En ik verander dan ook in mijn wolven vorm, mijn donkere haren werden een donkere vacht, handen en benen werden poten en ik kreeg een wolvensnuit. Dan kijkt Melusine ons verbaast aan.

    [heb gedaan wat je zei Go, heb haar een beetje doorgebruikt, als je dat niet erg vind :$)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:24 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Jack Herbert Populi

    Matt knikte naar me en begreep van wat ik zei. "Jack, ik heb dat zelfde gevoel." Zegt Matt fluisterend tegen me.
    Maar die sirene begon toen te zingen waardoor ik en Matt de controle verloren, ik haat sirenes die stem geeft hun teveel macht over anderen. Maar op dat moment raakt ze het water aan en veranderd ze, nou ja in haar ware vorm. "Jij kunt niet op commando veranderen, of wel?" Vraagt ze met een grote grijns op haar hoofd. Op dat moment begint Matt ook erg te lachen. 'O nee, doe het alsjeblieft niet.' Dacht ik bij mezelf. Maar op dat moment begon de transformatie al zijn wolven transformatie, zijn blonde haren die veranderen in een witte vacht over heel zijn lijf, zijn handen en benen werden vervangen voor poten en zijn gezicht werd een echte wolven kop(of hoofd). "Wat, hoe kan dit jullie veranderen toch alleen bij volle maan?" Vraagt Melusine. "Weet je het dan niet?" Vraag ik terug. "Wat, wat weet ik niet?!" Vraagt Melusine kattig. "Nou we kunnen gewoon in wolven veranderen, alleen bij volle maan worden we nou ja, onbeheersbaar, het echte beest komt in ons naar boven." Leg ik uit. En ik verander dan ook in mijn wolven vorm, mijn donkere haren werden een donkere vacht, handen en benen werden poten en ik kreeg een wolvensnuit. Dan kijkt Melusine ons verbaast aan.

    ll[heb gedaan wat je zei Go, heb haar een beetje doorgebruikt, als je dat niet erg vind :$)
    Ik denk dat je eerst het karaktar van haar moest lezen. Je negeert mij? ll

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:12 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Ik denk dat je eerst het karaktar van haar moest lezen. Je negeert mij? ll


    Is het zo goed, ook het einde anders bewerk ik het wel.
    Ps. Had ik ook gedaan.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Is het zo goed, ook het einde anders bewerk ik het wel.
    Ps. Had ik ook gedaan.
    (Je bestuurt mij nu ook. Ik heb niet twee keer tegen mijn hoofd aan geslagen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja ik verander het wel.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Cairde schreef:
    (...) (Je bestuurt mij nu ook. Ik heb niet twee keer tegen mijn hoofd aan geslagen)


    (Ik denk dat hij bedoeld dat Melusine dat doet ,of wel ben ik verkeerd ^^' Laat maar :3 Ik maak zo mijn post met Matt)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nee ik bedoelde haar.
    Maar ik ben een beetje een eigenbedenker en doe dat soms :$.
    Ps. Maar heb het al weggehaald.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Mattheus Levi Collins

    "Wat, hoe kan dit jullie veranderen toch alleen bij volle maan?" vroeg Melusine verbaasd . Ik wilde net mijn bek open zetten om op te scheppen ,dat we alles kunnen ,maar Jack was me al voor. "Weet je het dan niet?" vroeg hij "Wat, wat weet ik niet?!" Vraagt Melusine kattig. "Nou we kunnen gewoon in wolven veranderen, alleen bij volle maan worden we nou ja, onbeheersbaar, het echte beest komt in ons naar boven." zei hij waarna hij ook in een wolf veranderde ,zijn vacht was nog donkerder dan zijn haren.
    "Ik ben blij je in mijn roedel te hebben."zei ik tevreden tegen hem. Ik veranderde terug en wankelde even omdat ik me wat draaierig voelde ,maar algauw voelde ik me weer beter. Ik vond het veranderen soms echt niet fijn ,want alles deed pijn als je weer terug in mensen vorm bent.

    (En nu de gesprekken weer houden in het praattopic graag ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tara Kynigós
    Hij bergt zijn pijl en boog op, en ik kijk toe hoe Alexander er een boek uit haalt. "Dus, heb je al een plan bedacht?" Vraagt hij. Ik loop naar hem toe, en strijk met mijn vinger over de harde kaft van het boek. "Het ligt eraan. Alle drie de wezens..." Ik pauzeer, terwijl ik naar de kinderlijke kaft kijk, "Ze hebben iets wat hun sterk maakt, maar ook wat ze kwetsbaar maakt. We kunnen vallen uitzetten, gericht op een van de wezens?" Zeg ik, en ik trek een wenkbrauw omhoog. Ik wacht terughoudend met mijn andere plannen, tot ik weet waar Alexander op broedt. Dan valt me op dat de oude krant er nog ligt. Negentienjarige onruststoker gek verklaard Snel trek ik de krant weg, en gooi hem over mijn schouder. Hij ploft ergens anders in de kamer neer. "Had jij nog andere plannen?" Vraag ik, terwijl ik snel even naar de deur kijk.

    {Guys, is er iemand voor Eirina}


    Tijd voor koffie.

    Alexander Cam Gabriëls

    Tara loopt naar me toe en streek met haar vingers over de kaft ven het boek die ik in mijn handen had. "Het ligt eraan. Alle drie de wezens..." begon ze en pauzeerde even terwijl ze naar de kaft van het boek keek. "Ze hebben iets wat hun sterk maakt, maar ook wat ze kwetsbaar maakt. We kunnen vallen uitzetten, gericht op een van de wezens?" stelde ze voor en ik keek haar aan. "Dus je bedoeld dat je met ze'n 3en wilt werken en alk een val klaar zet voor een bepaald wezen?"vroeg ik haar fronsend. Als eerste ,ik had geen idee welke soort wezens er allemaal vrijgekomen waren en ook waren we nog niet zeker hoeveel mensen er wel met en zouden werken. Tara gooide wat weg ,waardoor ik haar vragend aankeek.
    "Had jij nog andere plannen?" vroeg ze dan terwijl ze even naar de deur keek. "Ik wil ze in een valstrik jagen ,met behulp van dit boek."zeg ik terwijl ik even met het boek schud. Ik open het boek en zoek de bladzijde met jaagtechnieken. "Kijk hier staan verschillende dingen op ,als we nou deze wat moderniseren en beter uitwerken is er een kans dat het zal werken" zeg ik tegen haar.
    (In het boek staan tips ,wat ook in de infostory staat bij hunters)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ben ik weer. Hwet heeft echt keihard gestormd ö]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    [Ben ik weer. Hwet heeft echt keihard gestormd ö]


    [Ga je dan weer een stukje posten] *puppyface*


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)