• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander Cam Gabriëls

    Ze glimlachte en wuifde mijn bedankjes weg. Ze wilde net het laatste dingetje opplakken ,tot er erg geritsel haar leek te storen ik keek vluchtig rond en keek verbaasd ,naar één van de meerminnen ,die had kunnen ontsnappen. Tara gooide een van haar mesjes er achterna ,maar helaas miste ze ,waardoor de meermin er vandoor ging. Ze vloekte en veegde een pluk haar uit haar gezicht om vervolgens op te staan. Ik probeer ook op te staan ,wat me dan ook met wat moeite lukt. Tara was naar de water oever gerent ,maar kwam dan terug en nam het net van onze niet weggelopen meermin vast. "We kunnen beter teruggaan. Ze zijn zo snel als een vis in het water." mompelde ze zacht ,nadat ze de andere meermin ,zo ver mogelijk van het water trapte. Ik knikte instemmend. "Goed plan."zeg ik instemmend ik nam mijn boog en nam dan het net van de meermin vast ,om dan vervolgens samen met Tara terug te keren het bos uit en de meermin achter me aan sleurend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melusine Aedefos.
    Ik keek met een grijns toe hoe Dawnelle ontsnapte, en probeerde haar vervolgens achterna te gaan. Helaas had de vrouwelijke jager van de twee het door, en ze trapte me zo ver mogelijk van de kant af. Toen ze bedachten dat ze wel klaar waren, liepen ze de weg het bos uit af, terwijl hij mij gewoon achter zich aansleurde. Omdat ik nog wat nat was van de spetters van Dawnelle, had ik nog steeds een staart. Ik keek naar de jongeman die mij gevangen had genomen. Met mijn armen over elkaar zat ik daar, terwijl het touw van het net in mijn vlees sneed en stenen schubben van mijn staart loswrikten. Ik wist dat mijn kans van ontsnappen nul was, maar als ik eenmaal bij hen binnen was moest ik zien dat ik de jongen alleen kreeg terwijl hij geen oordoppen in had. Alleen dan maakte ik een kans. "Nou, zijn jullie tevreden met de vangst van de dag?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Someone for Darius? Ik heb nu echt geen idee hoe ik verder met hem kan...}


    Stenenlikker

    {Oi, ik had geschreven dat Tara Melusine zachtzinnig van de waterkant wegduwt c:
    Ik heb trouwens Eirina's achternaam veranderd}

    Tara Kynigós
    Met een wee gevoel in mijn maag lopen we samen terug naar mijn krakkemikkige oude huisje. Ik vraag me voor de zoveelste keer af waar ik dit oor doe, al ken ik het antwoord meteen. Is het een goede reden- Dat weet ik niet, en ik zal het hoogstwaarschijnlijk ook nooit weten. Dan besef ik me ineens dat Alex nog steeds geen antwoord heeft gegeven waarom híj jaagt. Ik onderdruk mijn nieuwsgierigheid, en we lopen in stilte verder. Ineens onderbreekt een stem mijn gedachten. "Nou, zijn jullie tevreden met de vangst van de dag?" Zegt de Sirene achter ons ineens. Ik kijk om, en grijns lichtjes, maar niet gemeen. "Zeker. Fijn weertje vannacht, niet?" Zeg ik. Ik heb geen idee waar ik op doel, maar ik besluit dat ik weinig anders kan zeggen. Ik kijk weer voor me, voor ik over de boomwortels struikel. Ik adem de zachte lucht van het bos diep in, en al snel verschijnt mijn huisje al in de verte. Het meer glinstert erachter.

    Eirina Amphitrite Tacheía
    We sluipen door het bos. Ik, gewend aan geluidloos door het water schieten in plaats van het bos, maak waarschijnlijk veel meer geluid dan Ty die voor me door het bos lijkt te schieten. Ik ben me opeens bewust dat ik op blote voeten loop, aangezien ik nauwelijks verder iets aanhad voor ik het water in ging. De afsluiting van het bassin lijkt ineens heel ver weg. Ik voel hoe de takjes en de scherpe struiken witte krassen maken op mijn huid. Mijn benen hebben altijd al een gouden gloed gehad, wat ik wijt aan de transformatie van de Sirenes. Het is dan ook onopvallend en nauwelijks zichtbaar. Na een tijdje hoor ik Ty mededelen dat het niet ver meer is, en ik voel even een golf van angst door me heen gaan. Wat zou er gebeuren? Nog nooit heb ik zoveel moeten gissen. Altijd zat ik in de donkere kamer met het bassin, samen met enkele andere soortgenoten. De enige verrassingen waren de nieuwste experimenten van de professor. Al gauw komen we aan bij een geel verschoten gebouw, half overwoekerd door planten. Ik sta abrupt stil, en kijk Ty aan. "Dus dit is het?"


    Tijd voor koffie.

    Gawain schreef:
    {Someone for Darius? Ik heb nu echt geen idee hoe ik verder met hem kan...}

    [Mijn personage, Ty, is ook een vampier, dus ik denk dat het leuk zou zijn als we samen zouden werken.
    Ideas' personage, Eirina, is er ook bij. Als zij het goed vindt kunnen we met zijn drieën verder?]


    Caution first, always.

    -Oeps, sorry. Heb ik het verkeerd gelezen .-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Newton schreef:
    (...)
    [Mijn personage, Ty, is ook een vampier, dus ik denk dat het leuk zou zijn als we samen zouden werken.
    Ideas' personage, Eirina, is er ook bij. Als zij het goed vindt kunnen we met zijn drieën verder?]


    {Is goed. Waar bevinden zij zich? Want dat laat ik Darius besluiten te vluchten en dan kan hij hen tegenkomen.}


    Stenenlikker

    {Prima, Ty en Eirina zijn bij het Motel}


    Tijd voor koffie.

    {Ik wil alleen wel eerst mijn hoofdstuk voor mn eigen verhaal af maken, dus mijn post komt dan waarschijnlijk morgen, misschien vanavond al. Dat hangt van de plannen mijn ouders af.}


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    {Ik wil alleen wel eerst mijn hoofdstuk voor mn eigen verhaal af maken, dus mijn post komt dan waarschijnlijk morgen, misschien vanavond al. Dat hangt van de plannen mijn ouders af.}

    [Is goed. Kan ik dan alvast verder? Ik denk niet Ty en Eirina binnen een paar posts het motel alweer uit zijn, dus dan kan Darius ons daar nog vinden.]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:47 ]


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    [Is goed. Kan ik dan alvast verder? Ik denk niet Ty en Eirina binnen een paar posts het motel alweer uit zijn, dus dan kan Darius ons daar nog vinden.]


    {Jah hoor. Ik neem trouwens aan dat dat motel verder verlaten is?}


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    {Jah hoor. Ik neem trouwens aan dat dat motel verder verlaten is?}

    [Het is nog in business, maar ik denk dat er alleen shady people in willen verblijven :')]


    Caution first, always.

    Alexander Cam Gabriëls

    "Nou, zijn jullie tevreden met de vangst van de dag?" zei de meermin opeens en ik kijk even kort om ,maar negeer haar dan. "Zeker. Fijn weertje vannacht, niet?" zei Tara met een neutrale grijns. Het verbaasd me eigenlijk dat Tara op haar antwoorde. Ik werd altijd verteld ,nooit contact te maken met de wezens ,omdat ze je anders zouden ompraten.
    Na even wandelen ,zie ik door de bomen heen ,het houten huisje van Tara ,die aan het meer gelegen ligt. Misschien is het wel een nadeel als de meermin zou kunnen ontsnappen dat ze het meer direct kon induiken ,maar ik moest erop vertrouwen dat het de meermin niet zou lukken.
    Ik ga met haar mee naar het houten huisje van Tara. Ik en mijn broer zouden vast ook zo naar huis gaan ,voordat mijn moeder een paniekaanval krijgt.


    (Zijn jullie het er mee eens ,dat ik in het 2de topic ,de volgende ochtend laat worden ? Zodat mensen die vast zitten ook weer verder kunnen rpg'en )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik vind het goed!]

    Ty Owen Anderson || Vampier

    Terwijl we door het laatste stukje bos lopen, zie ik een zachte, gouden gloed in de hoek van mijn oog. Als ik mijn hoofd een stukje draai zie ik dat de gloed de benen van Eirina omringt. Ik kan mijn nieuwsgierige en wellicht ongepaste vragen wat betreft de biologie erachter nog net voor me houden, maar een verwonderde glimlach kan ik niet verbergen. Dan voel ik me schuldig. Eirina loopt al de hele tijd op haar blote voeten rond, terwijl mijn voeten beschermd worden door mijn schoenen. Ik twijfel even of ik haar moet ondersteunen of zoiets dergelijks, maar ik betwijfel dat ze ongevraagde aanrakingen op prijs zou stellen. Daarbij heb ik geen idee in hoeverre ze me vertrouwt. Als we bij het beroerde motel aankomen staat Eirina stil. “Dus dit is het?” vraagt ze me zachtjes. Ik haal met een verontschuldigende blik mijn schouders op en dan knik ik. Ik weet dat het weinig voorstelt, maar hier zullen de andere huurders geen vragen stellen. Ze hebben zelf al genoeg te verbergen. Ik leid Eirina naar de deur die bij mijn tijdelijke woning hoort en als we allebei binnen zijn, sluit ik deze zachtjes. Ik knip het licht aan en laat mijn blik over de kledingstukken op de vloer glijden. Ik erger me aan de stof van mijn hoodie, die door het bloed aan mijn huid plakt. Ik gris een schoon t-shirt uit mijn tas en haal mijn bril uit de zak van mijn hoodie. “Als je het niet erg vindt,” zeg ik met een grijns. Ik trek snel het kledingstuk over mijn hoofd, waardoor mijn tattoo-bedekte torso zichtbaar wordt, en binnen twee seconden heb ik het t-shirt aan. Alleen de tattoos op mijn armen zijn nog te zien. Ik laat me in één van de stoelen zakken en zucht.


    Caution first, always.

    Boom c:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:42 ]


    Tijd voor koffie.