• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Het is alleen bij ons topic 0_o-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    TheDarkKing schreef:
    Jack Herbert Populi

    Ze ging even naar de bosjes toe om daarin te transformeren en komt met een tasje in haar bek, ik heb er zelf geen dus doe ik het gewoon mijn kleren los in mijn bek. Ze is wel snel dus ik hoef niet echt te wachten op haar. We komen aan bij het meer en niet iedereen zag je in het begin, Melusine, Drew en Dawn zie je niet echt, waarschijnlijk in het water, ze zijn immers meerminnen/sirene. Je zag Matt wel aan de overkant zitten. Ik loop even achter wat bomen toe en transformeer daar terug in mijn mensenvorm, ik trek mijn kleding aan en kom weer achter de boom vandaan. Ik zag Kamalia nog in haar wolvenvorm nog zitten wachten.
    "Jij kan nu." Zeg ik.


    Kamalia Serigala Bulan
    "dan je"antwoord ik Jack en ik loop ook naar de boom. ik verander mezelf snel weer in een mens en kleed me aan. het is eigenlijk best raar dat ik enig meisje ben, bedenk ik me en ik loop weer terug. ik loop richting Jack en Matt. die aan de andere kant an het water zitten. "hooi" zeg ik, iets vrolijker dan de bedoeling was. "hoe is het met Je, Matt" vraag ik aan Matthew, want van Jack weet ik het al. ik kijk naar de mensen/zeemeerinnen in het water. "wie zijn dat?" vraag ik verbaasd. wij, de roedel, heeft nog nooit samengewerkt met wat voor ander mythisch wezen dan ook, maar we zijn nu ontdekt dus het zal allemaal wel anders zijn, denk ik.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ...

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    +{Ik ga wat schrijven; ben alleen een beetje afgeleid door het Topic...}


    Tijd voor koffie.

    ( :D jaah ,ik heb wat aan de begin post gepruts en alles ,lijkt weer normaal nu ! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    hij doet het weer :)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Tara Kynigós
    “Nja, ik deel niet echt graag mijn privéleven.” Antwoord Alex. “Dus, laten we ons weer focussen op de zaak. Er waren vast al meerdere wezens die in de bossen leefden, of zich voordeden als mens. Vaak waren er dan ook vreemde lijken gevonden met vreemde wonden.” Verklaart Alex. “De meeste dingen, kunnen we zelf zoeken, zoals kruiden en houten staken.” Ik knik instemmend. “Lang geleden heb ik gejaagd op een weerwolf. Die leefde in de bossen.” Ik laat de rest van het verhaal achterwege. “Je hebt gelijk; een taakverdeling en een vaste strategie is handig. Ik heb zelf mijn eigen informatie opgedaan.” Ik sta op, en loop naar de kast aan de muur. Monnikskap, visnetten, houten staken, en meer wapens hangen aan de muur. De samples in mijn jas, houd ik bij me. “In principe is dit gewoon voor gebruik. Ik gebruik het niet enorm vaak, vooral als ik zeker weet waar ik op jaag. Ik heb natuurlijk ook nog andere middelen.” Mijn hand glijd over mijn dolk, en ik pak het revolver uit de kast. “Het ligt eraan wat we nodig hebben. Het kan ook nog zijn dat er dingen tussen liggen die verouderd zijn, of onbruikbaar.” Ik kijk terug naar Alex en Austin- Wat lijken hun namen eigenlijk toch op elkaar. Met menige trots, moet ik zeggen, wacht ik hun reactie af. Het heeft me tijd gekost deze middelen te verzamelen, en ontdekken of ze werkten, was ook geen klein klusje.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:38 ]


    Tijd voor koffie.

    {Yes; it works again!}


    Tijd voor koffie.

    Alexander Cam Gabriëls

    “Lang geleden heb ik gejaagd op een weerwolf. Die leefde in de bossen.” zei ze en vertelde het verhaal niet verder. “Je hebt gelijk; een taakverdeling en een vaste strategie is handig. Ik heb zelf mijn eigen informatie opgedaan.” zei ze dan ,waarna ze opstond en naar een van de kasten liep ,waardoor ik wat nieuwsgierig werd. Ze had verschillende dingen in haar kast liggen ,wat erg van pas konden komen Ik stond op en liep er heen. “In principe is dit gewoon voor gebruik. Ik gebruik het niet enorm vaak, vooral als ik zeker weet waar ik op jaag. Ik heb natuurlijk ook nog andere middelen.” zei ze dan en nam een revolver en een dolk vast ,wat echt prachtexemplaren waren. “Het ligt eraan wat we nodig hebben. Het kan ook nog zijn dat er dingen tussen liggen die verouderd zijn, of onbruikbaar.”zei ze dan en ik keek even naar de voorwerpen. "Alles kan van pas komen.Zelfs het kleinste stukje touw. "zeg ik dan.
    "Ik ga achter de meerminnen en sirenes aan. Mijn pijlen zijn het beste voor meerminnen te vangen ,en ik heb oordoppen ,voor het geval dat er sirene's tussen zitten."zeg ik dan en laat mijn blik glijden over het visnet ,dat me van pas zou kunnen komen. Ik kijk even naar Austin en dan naar Tara. "We zullen nu het beste vertrekken , de wezens kunnen nu van alles doen en zouden ons zeker niet zo laat verwachten."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xImaginary schreef:

    Kamalia Serigala Bulan
    "dan je"antwoord ik Jack en ik loop ook naar de boom. ik verander mezelf snel weer in een mens en kleed me aan. het is eigenlijk best raar dat ik enig meisje ben, bedenk ik me en ik loop weer terug. ik loop richting Jack en Matt. die aan de andere kant an het water zitten. "hooi" zeg ik, iets vrolijker dan de bedoeling was. "hoe is het met Je, Matt" vraag ik aan Matthew, want van Jack weet ik het al. ik kijk naar de mensen/zeemeerinnen in het water. "wie zijn dat?" vraag ik verbaasd. wij, de roedel, heeft nog nooit samengewerkt met wat voor ander mythisch wezen dan ook, maar we zijn nu ontdekt dus het zal allemaal wel anders zijn, denk ik.


    Jack Herbert Populi

    Nadat ik was omgekleed kwam Matt naar ons toe en begon te praten. "Hallo Kamalia, nogsteeds bang om in het openbaar om te kleden?" Vraagt Matt met een lach op zijn gezicht terwijl hij schudde met z'n hoofd. "Dus nu ken je Jack ook, maar de pack is nog niet compleet." Zegt Matt en haald zijn hand door zijn haren. Ik ga zitten bij het water, Matt komt ook bij me zitten en ik begin te praten. "Luister, over dat roedel gedoe, ik zit daar niet bij als je dat weet." Zeg ik. En ik kijk naar het meer toe en weet dan even niet wat hij zit te doen. "Maar, in deze tijden lijkt het me wel goed om dan even samen te werken, dan maken we natuurlijk meer kans." Zeg ik. Dan hoor ik opeens Kamalia vrolijk achter me 'Hoi' roepen. Ze komt naar ons toelopen. "Wie zijn dat?" Vraagt Kamalia. "Dat zijn ook vluchtelingen, meerminnen/sirenes, we weten niet zo zeer wie er van hun sirenes zijn, maar het lijken wel wat aardigen meerminnen volgens mij." Zeg ik. Ik zag nu ook dat het donker begon te worden. "Vraagje, hebben jullie al een slaapplek, anders zijn jullie altijd welkom in mijn hut." Zeg ik.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [eindelijk weer eens meteen goed :D, ook is het nu de term drie keer is scheepsrecht ;)]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Mattheus Levi Collins

    "Luister, over dat roedel gedoe, ik zit daar niet bij als je dat weet." zei Jack en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Dus je wilt me zeggen dat jij ,een wolf van een andere pack bent en hier gewoon komt schuilen?"vraag ik hem verbaasd. Normaal hoort zoiets niet ,zeker niet als 2 verschillende roedels bij elkaar komen. Nee ik ging hem niets aandoen omdat onze soort als erg uitgestorven was ,maar het hoorde gewoon niet zo.
    Ik snuif even en kijk dan naar Kamalia "hooi" zei ze met een vrolijke toon in haar stem "hoe is het met Je, Matt" vroeg ze dan ,maar ik zucht alleen maar. "Gaat wel."mompel ik. "wie zijn dat?"vroeg ze dan en ik keek even dezelfde richting uit om dan vervolgens de meerminnen te zien. "Dat zijn ook vluchtelingen, meerminnen/sirenes, we weten niet zo zeer wie er van hun sirenes zijn, maar het lijken wel wat aardigen meerminnen volgens mij." zei Jack."Vraagje, hebben jullie al een slaapplek, anders zijn jullie altijd welkom in mijn hut." Ik kijk hem weer even aan en een sarcastisch lachje verliet mijn mond. "Denk je niet dat een hutje te opvallend zal zijn?"vraag ik hem geamuseerd. "Maar om je vraag te beantwoorden. Nee ik heb geen slaapplek ,maar ik slaap liever in de bosjes dan op een plaats waar ik meteen gevonden kan worden."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tara Kynigós
    "Alles kan van pas komen. Zelfs het kleinste stukje touw." Antwoord Alex, die inmiddels naast me, bij de kast staat. Ik kijk naar buiten, en zie de schemering vallen: De nacht is in zijn aantocht. "Ik ga achter de meerminnen en sirenes aan. Mijn pijlen zijn het beste voor meerminnen te vangen, en ik heb oordoppen, voor het geval dat er sirene's tussen zitten." Ik zie zijn blik naar het visnet gaan. "We zullen nu het beste vertrekken, de wezens kunnen nu van alles doen, en zouden ons zeker niet zo laat verwachten." Ik knik. De twijfels die vaak bij de nacht gezet worden, zijn niet altijd even reëel. Het donker is een goede dekmantel, vooral met de wezens. "We moeten echter wel uitkijken voor vampiers. Ze hebben beter zicht dan wij." Ik pak de oude, leren tas die in de kast ligt, en pak het visnet uit de kast. Ik geef het met glimlach aan Alex. "Ik ga wel met je mee."


    Tijd voor koffie.

    Ty Owen Anderson || Vampier

    Ik lig in een miserabele houding op de vloer van mijn kleine motelkamer. Mijn armen en benen zijn uitgespreid, waardoor ik op een getatoeëerde zeester lijk, maar ik kan nu zelf niet niet de humor ervan inzien. De honger knaagt aan me en mijn gekreun wordt door mijn vampier-probleempje vervormd tot een ziekmakend gegrom. Ik zweet overvloedig en ik voel mijn eigen bloed door mijn aderen schuren. Ik kan zo niet langer doorgaan, het is nog geen drie dagen geleden en mijn lust voor bloed zorgt er nu al voor dat ik als lamgeslagen op de grond lig. Mijn kamer is pikdonker, maar ik kan alles nog haarscherp zien en al zou dat geweldig zijn geweest toen ik nog menselijk was, maakt het me nu zo pissig dat ik zou kunnen krijsen.
    Ik wrijf in mijn bloeddoorlopen ogen en laat mijn armen weer langs mijn lichaam vallen als ik de radio hoor: “Belangrijk nieuwsbericht! Deze namiddag werd een gestoorde man ,van 54 jaar oud opgepakt en weggevoerd ,men had zijn computergegevens kunnen kraken en ondervonden ,dat hij gevaarlijke wezens heeft gefokt. Blijf vooral binnen en bescherm jullie familie, zolang die wezens leven, zijn we niet meer veilig. Einde nieuwsbericht.”
    Ik snuif humorloos en ik vraag me af wat er van me terecht is gekomen. Geen baan, geen vrienden, geen trek meer in hamburgers, maar in plaats daarvan menselijk bloed. Ironisch genoeg is de liefde voor bloed en ingewanden gebleven... Doe normaal, denk ik, het is de dorst waardoor je je nu zo voelt. Trouwens, je hebt toch al nooit vrienden gehad.
    “Wow, thanks,” mompel ik hardop tegen mezelf. Ik zucht en ga langzaam rechtop zitten.
    “De mensheid is toch al fucked,”zeg ik terwijl ik mijn kletsnatte t-shirt uittrek. Ik stik zowat in mijn enorme lading deodorant (als ik echt kon stikken natuurlijk) en ik trek een schone, donkerrode hoodie over mijn hoofd. Ik verzamel mijn belangrijke bezittingen – portemonnee en sleutels – en loop de voordeur uit.
    Een uur later loop ik voorzichtig door het bos en hoewel ik alles scherp kan zien, ben ik voor een nederlaag van jagers. Ik weet als de beste hoe die te werk gaan en wat er met me kan gebeuren als ze me gevangen nemen. Ik heb mijn jachttechniek nog niet geperfectioneerd, maar ik loop al steeds stiller door het bos en het lukt me steeds sneller om een prooi te vangen. Mijn neus schiet te lucht in als ik bloed ruik. Dit hoeft nog niet te betekenen dat er ook daadwerkelijk een gewond dier in de buurt is, want ook bloed dat nog door aderen stroomt kan ik opmerken. Mijn pupillen worden groot en ik voel mijn grip op mijn zelfcontrole verdwijnen.


    [Wie oh wie wil mij helpen c:]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 22:40 ]


    Caution first, always.

    {Oeh, dinges; Eirina wel}


    Tijd voor koffie.