• dat je op quizlet gewoon jezelf kan zijn. en iedereen gewoon over zijn eigen ding helemaal kan gaan fangirlen. (no offense maar zeg nou zelf fanboyen?)


    together through the storm.

    Zelfs dat gaat nu moeilijk, aangezien iedereen tegen elkaar gaat bitchen om elk klein dingetje. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Zelfs dat gaat nu moeilijk, aangezien iedereen tegen elkaar gaat bitchen om elk klein dingetje. (cat)


    Dit dus je kan bijna niks meer zeggen zonder stomme reacties erop te krijgen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Iedereen kan hier zichzelf zijn? Oh echt? Nog niets van gemerkt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, ik wou bijna het zinnetje afmaken met 'een opblaaskrokodil,' :x
    Maar yeah, wat Macabre zegt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chekhov schreef:
    Iedereen kan hier zichzelf zijn? Oh echt? Nog niets van gemerkt.
    Dan merk je iets niet goed(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat kan je doen als je wilt, maar je moet niet bang zijn voor de mening van een ander.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het grotendeels wel met je eens, maar je moet wel sterk in je schoenen staan soms en tegen kritiek kunnen. Soms wordt er hier echt zo belachelijk veel gebitched.

    Chekhov schreef:
    Iedereen kan hier zichzelf zijn? Oh echt? Nog niets van gemerkt.

    Nou, ik ben toch echt lekker mezelf en hou me hier echt niet in :'D Als jij dat wel doet, doe je iets verkeerd.

    Ik hou ook van Quizlet, gewoon om alles. Ja, zelfs van de irritante fangirls en hypeidioten, want zonder hun zou ik een stuk minder plezier hebben :Y)

    Ik weet best dat er genoeg mensen zijn die me niet mogen, but why the hell would I care? Ik mag zelf een heleboel personen niet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Macabre schreef:
    Zelfs dat gaat nu moeilijk, aangezien iedereen tegen elkaar gaat bitchen om elk klein dingetje. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Draculea schreef:
    Ik ben het grotendeels wel met je eens, maar je moet wel sterk in je schoenen staan soms en tegen kritiek kunnen. Soms wordt er hier echt zo belachelijk veel gebitched.

    But where would be the fun, if that didn't happen? D: Quizlet zou dan niet meer Quizlet zijn. Allemaal mensen die aardig doen tegen elkaar? Blargh, veel te saai. Goed, het kan inderdaad echt te ver gaan, zoals laatst, alsof het leek dat heel Quizlet haar periode had, maar een beetje gebitch vind ik echt niet erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    Ik ben het grotendeels wel met je eens, maar je moet wel sterk in je schoenen staan soms en tegen kritiek kunnen. Soms wordt er hier echt zo belachelijk veel gebitched.


    Dat inderdaad.
    Ik heb soms ook echt het idee dat sommige mensen zichzelf beter voelen dan andere en dat erg graag laten merken. Bull-fckng-shit.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 23:07 ]

    Draculea schreef:
    Ik ben het grotendeels wel met je eens, maar je moet wel sterk in je schoenen staan soms en tegen kritiek kunnen. Soms wordt er hier echt zo belachelijk veel gebitched.


    The odds are néver in our favor.

    Je kan inderdaad jezelf zijn.
    Maarja, wat zal ik er verder over zeggen.
    Pubers vs. Mensen die geen puber proberen te zijn vs. I don't carersss! *O*


    Life is hard and then we die

    Draculea schreef:
    Ik ben het grotendeels wel met je eens, maar je moet wel sterk in je schoenen staan soms en tegen kritiek kunnen. Soms wordt er hier echt zo belachelijk veel gebitched.


    &

    Father schreef:
    (...)
    But where would be the fun, if that didn't happen? D: Quizlet zou dan niet meer Quizlet zijn. Allemaal mensen die aardig doen tegen elkaar? Blargh, veel te saai. Goed, het kan inderdaad echt te ver gaan, zoals laatst, alsof het leek dat heel Quizlet haar periode had, maar een beetje gebitch vind ik echt niet erg.

    Draculea schreef:
    Ik ben het grotendeels wel met je eens, maar je moet wel sterk in je schoenen staan soms en tegen kritiek kunnen. Soms wordt er hier echt zo belachelijk veel gebitched.


    16 - 09 - '17