• dat je op quizlet gewoon jezelf kan zijn. en iedereen gewoon over zijn eigen ding helemaal kan gaan fangirlen. (no offense maar zeg nou zelf fanboyen?)


    together through the storm.

    notyourhero schreef:
    (...)

    ik ging uit van je vriendin omdat ze geen vrienden had om mee op vakantie te nemen omdat ze het hier op Q zo wanhopig vroeg, zo'n 5 x als ik me niet vergis
    oh kom op zeg... ik vind dit gewoon raar wat je nu zegt, al wilde ze wel nieuwe mensen ontmoeten via Q boeien.
    ik heb zeker 5 hele goede vrienden die ik ken na een meeting vanaf het internet...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Father schreef:
    (...)
    Geen vrienden hebben is niet hetzelfde als wel vrienden hebben die zelf al weg zijn / moeten werken de hele week. Dat had ik ook met mijn vrienden.
    Ik had je reactie iets feller verwacht.... Maar dat is wat ik van jouw gewend ben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik denk dat je in sommige opzichten wel gelijk hebt.
    Maar het is niet dat hier geen discussies worden gehouden.
    Maar de intresses die ik hier heb, zullen vaker hier gewaardeerd dan dat ik er over in de klas begin te praten ofzo:')
    Quizlet heel fijn, omdat ik in veel opzichten me hier heel vrij voel.
    En een beetje discussie vind ik niet erg, zolang het maar geen ruzie word:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Thysia schreef:
    Hier is een foto van Frans Bauer.



    Dit topic zorgt alleen voor nog meer ruzies D:

    Heb je eten voor mij? Maak wat tijd voor me vrij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cairde schreef:
    (...)Ik had je reactie iets feller verwacht.... Maar dat is wat ik van jouw gewend ben.

    I try to be nice D: Zo ver ik dat kan zijn dan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Walternate schreef:
    (...)
    Heb je eten voor mij? Maak wat tijd voor me vrij.



    Haha, ik vind die foto leuk:')


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Walternate schreef:
    (...)
    Heb je eten voor mij? Maak wat tijd voor me vrij.



    I like that pictureeeee ö
    Wat is dat voor eten, ik heb zin in eten!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 0:33 ]

    ravensmoon schreef:
    (...)


    amen.. verder heb ik hier geen zin meer in,


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    ravensmoon schreef:
    (...)


    :9~:9~:9~:9~:9~

    Altijd nice. Shizz is sarcasm.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 0:37 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    :9~:9~:9~:9~:9~

    Altijd nice. Shizz is sarcasm.
    ik word gek van de hitte, aangevallen door muggen en heb na elke slok water meer dorst. Op dit moment is mijn sarcasme level hoger dan ooit.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)ik word gek van de hitte, aangevallen door muggen en heb na elke slok water meer dorst. Op dit moment is mijn sarcasme level hoger dan ooit.



    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    ravensmoon schreef:
    (...)ik word gek van de hitte, aangevallen door muggen en heb na elke slok water meer dorst. Op dit moment is mijn sarcasme level hoger dan ooit.

    Hehehehe. Als het wat beter maakt, ik ben lek geprikt door die fuckers en het is benauwd in mijn kamer. I cannot sleep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hehehehe. Als het wat beter maakt, ik ben lek geprikt door die fuckers en het is benauwd in mijn kamer. I cannot sleep.
    same here :P ik ben allergisch voor die lijers... heb overal op mn lijf dikke schijven. en ik heb allang besloten om pas te gaan slapen wanneer ik zo moe ben dat mn ogen dicht vallen haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hehehehe. Als het wat beter maakt, ik ben lek geprikt door die fuckers en het is benauwd in mijn kamer. I cannot sleep.

    Oh, en niet te vergeten: de koppijn!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -> Slotje op aanvraag van de topicmaakster.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.