• dat je op quizlet gewoon jezelf kan zijn. en iedereen gewoon over zijn eigen ding helemaal kan gaan fangirlen. (no offense maar zeg nou zelf fanboyen?)


    together through the storm.

    hhmmz ene kant ja, ik ben gewoon mijzelf maar ik vind niet dat iedereen elkaar in elkaars waarde laat helaas. Maar quizlet is een leuke site en niet meer uit mijn dagelijkse bezigheid weg te denken. wat nu helemaal erg is door mn smartphone:Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Grappig hoe in dit topic gebitched wordt over bitchen. :')

    Anyway, ik ook. Mijn "fandom" is dan een stuk kleiner dan de 1D en JB fandom en zo hier, maar dat ik ook leuk, dan kennen de meeste elkaar ook. Ik hoop er zelfs een paar tegen te komen op Abunai in augustus! ^^

    mmm. buiten dat allemaal guys.
    Ik ben gewoon mezelf iig. en Ik bitch over niemand. als we daar gewoon allemaal mee beginnen.
    makkelijker gezegd dan gedaan. I knohow! haha


    together through the storm.

    Macabre schreef:
    Zelfs dat gaat nu moeilijk, aangezien iedereen tegen elkaar gaat bitchen om elk klein dingetje. (cat)

    hier ben ik het soms wel mee eens... vooral in het forum dan..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    zitten aardig wat fakers tussen hoor als ik sommige dingen lees (;


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik ben al 5 jaar lid van Quizlet. (Naja, ben het laatste jaar inactief geweest)
    Maar nee, dat kun je nu niet meer. Ik doe het wel, maar krijg altijd commentaar. Mensen huilen nu teveel hier.
    Vroeger was alles beter.
    Alles voor ''de rel'' of w/e. Voor alle bans.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ik ben al 5 jaar lid van Quizlet. (Naja, ben het laatste jaar inactief geweest)
    Maar nee, dat kun je nu niet meer. Ik doe het wel, maar krijg altijd commentaar. Mensen huilen nu teveel hier.
    Vroeger was alles beter.
    Alles voor ''de rel'' of w/e. Voor alle bans.


    Ach, stel je niet zo aan. Jij zag het misschien niet omdat het jouw 'groepje' was toen die overal commentaar op gaf zodat jij het niet merkte. Het was toen even erg als nu.


    Your make-up is terrible

    notyourhero schreef:
    zitten aardig wat fakers tussen hoor als ik sommige dingen lees (;


    Net zoals jouw zeker.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Net zoals jouw zeker.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ach, stel je niet zo aan. Jij zag het misschien niet omdat het jouw 'groepje' was toen die overal commentaar op gaf zodat jij het niet merkte. Het was toen even erg als nu.


    Ik wil niks beginnen, maar waarom reageer je zo. >> Of ik heb iets gemist van notyourhero.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 23:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar gaan we weer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vroeger was het niet beter dan nu. Ik heb de topics opgezocht en toen zat men ook al te zeiken :'D
    Dat is toch echt iets wat men het graagst doet op Quizlet, zeiken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    huehuehue. ik ben wel stil.
    dit bedoel ik, je mening zeggen is gewoon... dit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Net zoals jouw zeker.


    wil je dit echt uitlokken ? ik heb nog wel n leuk bericht voor je ....


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Joker schreef:
    huehuehue. ik ben wel stil.
    dit bedoel ik, je mening zeggen is gewoon... dit.

    Ik heb ook een mening over jou mening, die mag ik dan toch ook uiten? Zoek het maar op, dan zie je dat men vroeger ook al zeurde over van alles xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik heb ook een mening over jou mening, die mag ik dan toch ook uiten? Zoek het maar op, dan zie je dat men vroeger ook al zeurde over van alles xd
    true true. 't was toen ook niet alsof niemand toen zeurde. het is tenslotte een puber/tiener w.e website. valt niet anders van te verwachten dan.. veel gezeur 8D

    maar de meningen worden gewoon verkeerd gezegt. idk mn nederlands is shit i guess. cant explain.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 0:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.