• dat je op quizlet gewoon jezelf kan zijn. en iedereen gewoon over zijn eigen ding helemaal kan gaan fangirlen. (no offense maar zeg nou zelf fanboyen?)


    together through the storm.

    Joker schreef:
    (...)true true. 't was toen ook niet alsof niemand toen zeurde. het is tenslotte een puber/tiener w.e website. valt niet anders van te verwachten dan.. veel gezeur 8D

    maar de meningen worden gewoon verkeerd gezegt. idk mn nederlands is shit i guess. cant explain.

    Jup, heel veel gezeur en ik zou het neit anders willen :Y)

    Ik snap wat je bedoelt hoor. Als ik dingen teruglees van mezelf kan ik wel 100 manieren bedenken om het beter en handiger te zeggen, maar op zo'n moment heb je er gewoon geen zin in / vergeet je het / kom je er gewoon niet op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dit heeft niets meer met meningen te maken, gaat gewoon om persoonlijke haat en dingen uitlokken shit man.. sommige mensen zouden eens vrienden in real life moeten gaan zoeken ipv op iedereen meteen commentaar geven


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    ok


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    notyourhero schreef:
    dit heeft niets meer met meningen te maken, gaat gewoon om persoonlijke haat en dingen uitlokken shit man.. sommige mensen zouden eens vrienden in real life moeten gaan zoeken ipv op iedereen meteen commentaar geven

    Pardon? Mag ik vragen over wie je het hebt? Volgens mij heeft iedereen hier wel vrienden buiten Q.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 0:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fischer schreef:
    (...)

    Dat inderdaad.
    Ik heb soms ook echt het idee dat sommige mensen zichzelf beter voelen dan andere en dat erg graag laten merken. Bull-fckng-shit.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Father schreef:
    (...)
    But where would be the fun, if that didn't happen? D: Quizlet zou dan niet meer Quizlet zijn. Allemaal mensen die aardig doen tegen elkaar? Blargh, veel te saai. Goed, het kan inderdaad echt te ver gaan, zoals laatst, alsof het leek dat heel Quizlet haar periode had, maar een beetje gebitch vind ik echt niet erg.

    Hier ben ik het mee eens. Een beetje bitchen is leuk, vooral tussen andere mensen hehe.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens. Een beetje bitchen is leuk, vooral tussen andere mensen hehe.

    Its fun to watch, behalve als men met onwaarheden gaat lopen gooien. That shit pisses me off.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Net zoals jouw zeker.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Father schreef:
    (...)
    Its fun to watch, behalve als men met onwaarheden gaat lopen gooien. That shit pisses me off.

    Een hint naar ons argumentje een tijd geleden? Vind je allang niet meer zo vervelend heur. Dat gezegd hebbende ben ik het nogmaals met je eens, en ook vervelend als men niet eens je standpunt overweegt zonder duidelijke argumentatie te geven waarom precies niet. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hier is een foto van Frans Bauer.



    Dit topic zorgt alleen voor nog meer ruzies D:

    Walternate schreef:
    (...)
    Een hint naar ons argumentje een tijd geleden? Vind je allang niet meer zo vervelend heur. Dat gezegd hebbende ben ik het nogmaals met je eens, en ook vervelend als men niet eens je standpunt overweegt zonder duidelijke argumentatie te geven waarom precies niet. :W

    Ik heb geen idee wie je bent, omdat ik te lui ben om je oude usernames door te kijken :'D Dus nee, het was geen hint naar een argument (of het was met deze username en ik ben het al vergeten. I know to many people) ;p
    Gelukkig maar dat ik toch niet zo vervelend ben en ik ben het helemaal eens met je :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 0:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Pardon? Mag ik vragen over wie je het hebt? Volgens mij heeft iedereen hier wel vrienden buiten Q.


    ik ging uit van je vriendin omdat ze geen vrienden had om mee op vakantie te nemen omdat ze het hier op Q zo wanhopig vroeg, zo'n 5 x als ik me niet vergis


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Father schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee wie je bent, omdat ik te lui ben om je oude usernames door te kijken :'D Dus nee, het was geen hint naar een argument (of het was met deze username en ik ben het al vergeten. I know to many people) ;p
    Gelukkig maar dat ik toch niet zo vervelend ben en ik ben het helemaal eens met je :Y)

    Oh dan. Nee heb deze pas net. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    notyourhero schreef:
    (...)

    ik ging uit van je vriendin omdat ze geen vrienden had om mee op vakantie te nemen omdat ze het hier op Q zo wanhopig vroeg, zo'n 5 x als ik me niet vergis


    Dat slaat echt helemaal nergens op, ze had een extra plaats over en ze vroeg of iemand die wilde innemen. Ze vroeg niet om vrienden.

    notyourhero schreef:
    (...)

    ik ging uit van je vriendin omdat ze geen vrienden had om mee op vakantie te nemen omdat ze het hier op Q zo wanhopig vroeg, zo'n 5 x als ik me niet vergis

    Geen vrienden hebben is niet hetzelfde als wel vrienden hebben die zelf al weg zijn / moeten werken de hele week. Dat had ik ook met mijn vrienden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.