• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Cairde schreef:
    (...)Geloof je echt dat Harry potter van jouw houd?


    Hij is fictief en spuugt niet op iemand, wordt niet uit hotels gegooid, komt niet drie uur te laat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Hij is fictief en spuugt niet op iemand, wordt niet uit hotels gegooid, komt niet drie uur te laat.
    Ik vroeg niet wat de verschillen waren. Ik vroeg of je gelooft dat Harry Potter van jouw houd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abelard schreef:
    (...)

    Mijn vraag is, waarom heeft ie anders zoveel tijd met Avalanna, Brianna et cetera doorgebracht als ie niet van ons zou houden?


    Euhh, wie zijn dat?:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Cairde schreef:
    (...)Ik vroeg niet wat de verschillen waren. Ik vroeg of je gelooft dat Harry Potter van jouw houd.


    Nee. Dat geloof ik niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Euhh, wie zijn dat?:)
    Als je verder had gelezen zou je het wel weten. Daar werd het 2 keer uitgelegd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Nee. Dat geloof ik niet.
    Goed want dat doe ik ook niet. Ik geloof wel dat Justin van zijn Beliebers houd. Dat heeft hij vaak genoeg gezegd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Euhh, wie zijn dat?:)


    Beiden hadden de meisjes kanker, en vooral met Avalanna heeft Justin veel doorgebracht. Zeven maanden was hij heel erg veel bij haar, ze werd vaak op het podium gehaald, heeft een interview meegedaan enzovoort. Heel lief [:
    Toen is Avalanna overleden en bij een meet&greet kwam Brianna, die inmiddels ook is overleden.
    Avalanna was zes, Brianna ook heel jong.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Hij is fictief en spuugt niet op iemand, wordt niet uit hotels gegooid, komt niet drie uur te laat.


    Nou nou.. hij komt te laat, alsof andere artiesten dat niet doen.. Hij is een artiest en natuurlijk hoort hij zich te gedragen want hij is een idool voor veel mensen.. Maar hij is nog jong en is ook nog eens jong met zijn carriere begonnen.. Btw: alsof Daniel Radcliffe een bravertje is en de rest van HP.

    Marcel schreef:
    (...)

    Nou nou.. hij komt te laat, alsof andere artiesten dat niet doen.. Hij is een artiest en natuurlijk hoort hij zich te gedragen want hij is een idool voor veel mensen.. Maar hij is nog jong en is ook nog eens jong met zijn carriere begonnen.. Btw: alsof Daniel Radcliffe een bravertje is en de rest van HP.


    3uur? Meerdere keren?
    Wat Radcliffe en HP betreft, zij zullen ook fratsen uithalen dat ontken ik niet, maar spugen op fans...


    @Abélard

    Hij heeft inderdaad ook een Kleine goede Kant, dat ontken ik niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Cairde schreef:
    (...)Geloof je echt dat Harry potter van jouw houd?


    Hahaha deze vond wel echt even heel goed :D


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Marcel schreef:
    (...)

    Nou nou.. hij komt te laat, alsof andere artiesten dat niet doen.. Hij is een artiest en natuurlijk hoort hij zich te gedragen want hij is een idool voor veel mensen.. Maar hij is nog jong en is ook nog eens jong met zijn carriere begonnen.. Btw: alsof Daniel Radcliffe een bravertje is en de rest van HP.


    Weet je dat ik nog nooit wat heb gelezen over de HP crew behalve dat Emma haar haren kort had laten knippen en dat 1D Daniel hadden ontmoet? Kan aan mij liggen, natuurlijk.


    Physics is awesome

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    3uur? Meerdere keren?
    Wat Radcliffe en HP betreft, zij zullen ook fratsen uithalen dat ontken ik niet, maar spugen op fans...


    @Abélard

    Hij heeft inderdaad ook een Kleine goede Kant, dat ontken ik niet.


    Hahahah spugen op fans? Waar heb je dat gelezen? Geef me de bron.. En ja Rihanna ,Miley Cyrus en zelfs Beyonce zijn te laat gekomen en dan bedoel ik niet 1 uurtje ofzo..

    Marcel schreef:
    (...)

    Hahahah spugen op fans? Waar heb je dat gelezen? Geef me de bron.. En ja Rihanna ,Miley Cyrus en zelfs Beyonce zijn te laat gekomen en dan bedoel ik niet 1 uurtje ofzo..
    Het spugen op fans is waar. Maar Paparazzi neemt op de meest verkeerde momenten foto's. Dus kan het zo lijken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kan dit topic niet gesloten worden, voordat we meerdere 'discussies' gaan krijgen? Het is altijd hetzelfde liedje.

    Marcel schreef:
    (...)

    Hahahah spugen op fans? Waar heb je dat gelezen? Geef me de bron.. En ja Rihanna ,Miley Cyrus en zelfs Beyonce zijn te laat gekomen en dan bedoel ik niet 1 uurtje ofzo..


    Er is zelf een topic over op Q, over dat spugen op fans.


    Physics is awesome