• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    3uur? Meerdere keren?
    Wat Radcliffe en HP betreft, zij zullen ook fratsen uithalen dat ontken ik niet, maar spugen op fans...


    @Abélard

    Hij heeft inderdaad ook een Kleine goede Kant, dat ontken ik niet.


    Een kleine? Pardon? Avalanna werd niet voor niks Mrs Bieber genoemd. Haar droom was om te trouwen met Justin Bieber, hij is naar haar gekomen en hij heeft ervoor gezorgd dat ze haar bruiloft enzovoort kreeg. Ze was beste vriendinnen met Jazmyn, zijn zusje, zo kan ik wel even doorgaan. En dan zeg jij dat hij een "kleine goede kant heeft"? Nou het spijt mee zeer, maar het is gewoon zielig om te zien dat je niet wilt toegeven dat hij ook goede dingen doet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Dit is Heel hypocriet van jou.
    Geloof je echt dat hij van jullie houdt?


    dit is niet hypocriet, dit is gewoon de waarheid. als die te hard voor jou is is dat niet ons probleem ;D


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Marcel schreef:
    (...)

    Hahahah spugen op fans? Waar heb je dat gelezen? Geef me de bron.. En ja Rihanna ,Miley Cyrus en zelfs Beyonce zijn te laat gekomen en dan bedoel ik niet 1 uurtje ofzo..


    Topic van hier op Q:)

    1 keer en JB? 5?


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Topic van hier op Q:)

    1 keer en JB? 5?
    Maak hem maar zwart.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Hahaha deze vond wel echt even heel goed :D


    HP is fictief. Fail dus.
    En ik reageer niet meer.
    Jullie schieten meteen in de verdediging. Zoals alle die hard fans.
    JB=zielig en dat zien jullie niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Topic van hier op Q:)

    1 keer en JB? 5?


    HAHAHAHHA 1x zeg je. Meer dan 1 x kijk maar naar Rihanna's gedrag, en die van Chris Brown en een aantal andere artiesten. Zelf the king of pop is wel eens telaat gekomen . En niet alleen Bieber hij is nog jong.. De wat "oudere" artiesten zouden beter weten..

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    HP is fictief. Fail dus.
    En ik reageer niet meer.
    Jullie schieten meteen in de verdediging. Zoals alle die hard fans.
    JB=zielig en dat zien jullie niet.


    Als jij het zielig, dom of wat dan ook vindt dat wij van ons idool houden, zit ik jou nu keihard uit te lachen. Jouw idool is een personage die niet eens in het echt bestaat [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    My god.. Sluit dit topic alsjeblieft.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Topic van hier op Q:)

    1 keer en JB? 5?

    Pardon? Get your facts right please. Rihanna komt regelmatig te laat, half dronken, stoned en een enkele keren nuchter.
    Maar ik ga niet verder in discussie (cat)

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    HP is fictief. Fail dus.
    En ik reageer niet meer.
    Jullie schieten meteen in de verdediging. Zoals alle die hard fans.
    JB=zielig en dat zien jullie niet.
    Wat fail? Jij irriteert me toch altijd al op het forum en komt met de meest domste ideeën.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    HP is fictief. Fail dus.
    En ik reageer niet meer.
    Jullie schieten meteen in de verdediging. Zoals alle die hard fans.
    JB=zielig en dat zien jullie niet.


    Jij bent zielig en dat zie je zodra je in de spiegel kijkt. Ja, hij doet rare dingen, dat klopt! Maar weetje hoeveel negativiteit hij al heeft meegemaakt? Waarvan de helft niet eens waar is, maar het werd groot uitgemeten op websites. Dat kwam na dat gebeuren in Londen. Als jij wilt dat we een beetje respect voor jou hebben en jou idool, heb dat dan ook voor ons en ons idool. Hij is ook maar een mens en dat je zo doet maakt het alleen nog maar moeilijker en dan houden die rare dingen nooit op.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Abelard schreef:
    (...)

    Als jij het zielig, dom of wat dan ook vindt dat wij van ons idool houden, zit ik jou nu keihard uit te lachen. Jouw idool is een personage die niet eens in het echt bestaat [:
    BAM


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    HP is fictief. Fail dus.
    En ik reageer niet meer.
    Jullie schieten meteen in de verdediging. Zoals alle die hard fans.
    JB=zielig en dat zien jullie niet.


    Zielig? We schieten niet in verdediging. We weten wat hij verkeerd doet en niet. Haters die zoeken altijd kleine dingen om JB zwart te maken. Met alle respect hoor, maar haters zoeken zelf de ruzie op.

    Marcel schreef:
    (...)

    HAHAHAHHA 1x zeg je. Meer dan 1 x kijk maar naar Rihanna's gedrag, en die van Chris Brown en een aantal andere artiesten. Zelf the king of pop is wel eens telaat gekomen . En niet alleen Bieber hij is nog jong.. De wat "oudere" artiesten zouden beter weten..


    En waar is het gedeelte waarin je toe geeft dat zelfs JB fouten maakt? Want ik lees alleen maar dat je hem verdedigt.


    Physics is awesome