• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Dit is Heel hypocriet van jou.
    Geloof je echt dat hij van jullie houdt?
    Geloof je echt dat Harry potter van jouw houd?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abelard schreef:
    (...)

    Mijn vraag is, waarom heeft ie anders zoveel tijd met Avalanna, Brianna et cetera doorgebracht als ie niet van ons zou houden?


    Go Brooke!! :") indeed als hij niet van ze hield zou hij geen tijd aan ze besteden..

    Cairde schreef:
    (...)Geloof je echt dat Harry potter van jouw houd?


    You go girl! hahahah lmfao!

    Abelard schreef:
    (...)

    Mijn vraag is, waarom heeft ie anders zoveel tijd met Avalanna, Brianna et cetera doorgebracht als ie niet van ons zou houden?

    Wie?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Wie?
    Justin.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Justin.

    Avalanna, Brianna..?


    ars moriendi


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik weet niet of jullie het weten maar Swifties hadden op twitter geplaats #DirectionersGetCancer waarop Beliebers tweeten #DirectionersAreBeauitfulFromBeliebers. Zo zie je dat er genoeg Beliebers zijn die wel respect hebben en die wel normaal zijn.. En dan zeggen (sommige) Directioners. Beliebers zijn dit Beliebers zijn dat? Excuses me? Let eerst op jullie eigen fandom voordat jullie wat zeggen over ons. Want eerlijk is eerlijk niet alleen (sommige) Beliebers zijn wat jullie denken maar ook sommige Directioners. Dus doe niet schijnheilig.. -.-

    Geen enkel Belieber haat Justin Bieber. Directioners in tegendeel hebben een haat op Harry Styles (en zeggen mijn favorite band is 1D en dan Harry op een foto weghalen) en dan ook nog eens Liam pesten en zeggen Niall dont deserve in One Direction x'D I'm laughing my fucking ass of..
    Ik heb het over de aantal Directioners die dit doen..

    Ribery schreef:
    (...)
    Avalanna, Brianna..?


    Zoek ze maar op ze zijn ondertussen al overleden. Het waren jonge meiden die fan van JB waren en vechte om hun leven. Hun doel en droom was om op een dag Justin te ontmoeten wat dus waar is gekomen. R.I.P

    Ribery schreef:
    (...)
    Avalanna, Brianna..?


    Beiden hadden de meisjes kanker, en vooral met Avalanna heeft Justin veel doorgebracht. Zeven maanden was hij heel erg veel bij haar, ze werd vaak op het podium gehaald, heeft een interview meegedaan enzovoort. Heel lief [:
    Toen is Avalanna overleden en bij een meet&greet kwam Brianna, die inmiddels ook is overleden.
    Avalanna was zes, Brianna ook heel jong.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 16:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Er zijn zogenaamde Directioners die enkel één bandlid leuk vinden en derest niet belangerijk vinden. Zo hebben sommige Directioners gezegt
    dat ze Louis een gay vinden en alleen maar date met Eleanor zodat het niet opvalt dat hij "gay" zou zijn. En dat Zayn een taliban is alleen maar om zijn achtergrond. Dat Liam saai is en een lelijke neus heeft. Liam is genoeg gepest toen hij klein was.. Dat Niall niet in de band hoort, dat hij dat niet verdiend. En dat Harry een manhoer is omdat hij vaak met (oudere) vrouwen date.
    En ondertussen maken sommige Directioners Beliebers al aardig zwart.. Beliebers haten hun idool niet..

    Zelf ben ik een Directioner + Belieber. Ik heb natuurlijk een favo van 1D máár ik zal dan ook nóóit maar dan ook echt nóóit iemand van 1D haten en pesten en weet ik veel wat. Want ik heb wel wat beters in mijn elven te doen dan iemand steeds haten om geen reden.. -.-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 16:37 ]

    Abelard schreef:
    (...)

    Beiden hadden de meisjes kanker, en vooral met Avalanna heeft Justin veel doorgebracht. Zeven maanden was hij heel erg veel bij haar, ze werd vaak op het podium gehaald, heeft een interview meegedaan enzovoort. Heel lief [:
    Toen is Avalanna overleden en bij een meet&greet kwam Brianna, die inmiddels ook is overleden.
    Avalanna was zes, Brianna ook heel jong.


    R.I.P Avalanna en Brianna :'(

    Marcel schreef:
    Ik weet niet of jullie het weten maar Swifties hadden op twitter geplaats #DirectionersGetCancer waarop Beliebers tweeten #DirectionersAreBeauitfulFromBeliebers. Zo zie je dat er genoeg Beliebers zijn die wel respect hebben en die wel normaal zijn.. En dan zeggen (sommige) Directioners. Beliebers zijn dit Beliebers zijn dat? Excuses me? Let eerst op jullie eigen fandom voordat jullie wat zeggen over ons. Want eerlijk is eerlijk niet alleen (sommige) Beliebers zijn wat jullie denken maar ook sommige Directioners. Dus doe niet schijnheilig.. -.-

    Geen enkel Belieber haat Justin Bieber. Directioners in tegendeel hebben een haat op Harry Styles (en zeggen mijn favorite band is 1D en dan Harry op een foto weghalen) en dan ook nog eens Liam pesten en zeggen Niall dont deserve in One Direction x'D I'm laughing my fucking ass of..
    Ik heb het over de aantal Directioners die dit doen..


    Het enige wat ik ooit heb gehoord is dat sommige Directioners Niall gewoon compleet negeren en doen alsof hij niet in 1D zit. De rest heb ik nog nooit gehoord of gelezen dus waar je dat vandaan haalt, ik wil het graag weten.

    Het is wel mooi dat Directioners het dan ook terug doen, dus helpen om Heartbreaker een record te laten verbreken maar ik doe er zelf niet aan mee.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Het enige wat ik ooit heb gehoord is dat sommige Directioners Niall gewoon compleet negeren en doen alsof hij niet in 1D zit. De rest heb ik nog nooit gehoord of gelezen dus waar je dat vandaan haalt, ik wil het graag weten.

    Het is wel mooi dat Directioners het dan ook terug doen, dus helpen om Heartbreaker een record te laten verbreken maar ik doe er zelf niet aan mee.


    Nou ik heb een complete afbeelding erbij gezet je kan het opzoeken, genoeg informatie te vinden. Natuurlijk is het superlief dat sommige Directioners willen helpen. Maar ik kan gwn niet tegen als iemand zegt Belieber dit Belieber dat en ondertussen zelf kut is. Just saying... I'm also a Directioner..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 16:44 ]