• ////

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:43 ]

No growth of the heart is ever a waste

Father schreef:
    Mag ik wat mensen neersteken met een mes? :'D

Sure!

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Thomas Daley, why r u so pretty?

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Fuck's sake. Was het nou echt nodig om dat derde topic te openen?
    Holy crap on a cracker, ik wist niet dat er zoveel zeikers op Q zaten zeg. En ik vond het hiervoor al behoorlijk erg.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Is dat de nieuwe manier om topics te kicken?

Thefuck? Is het normaal dat het niet iemands schuld is en hij er écht niets aan kan doen als hij iemand anders gaat beledigen omdat iemand iets zei wat beledigend opgevat kan worden?

Your make-up is terrible

M-Kids! Oh de nostalgie.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Grow up....

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Do I need to prepare myself? Is this the new Q-war? Jeez.

I am so happy right now (:

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Meh...

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Draculea schreef:
    Do I need to prepare myself? Is this the new Q-war? Jeez.

Daar zat ik ook al aan te denken.

Leuke quiz trouwens, van die weerwolven :Y)

OT: zo leuk als de kat lekker komt knuffelen :3. It's so fluffy I'm gonna die.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Je mening zeggen is blijkbaar niet meer toegestaan en je moet alles maar pikken? (cat)

Pretty is just a pretty word.

Theodora schreef:
    (...)

Daar zat ik ook al aan te denken.

Leuke quiz trouwens, van die weerwolven :Y)

OT: zo leuk als de kat lekker komt knuffelen :3. It's so fluffy I'm gonna die.

Danku! ^^

Mullingford schreef:
    Je mening zeggen is blijkbaar niet meer toegestaan en je moet alles maar pikken? (cat)

Er is een verschil tussen je mening zeggen en doordrammen omdat je je zin niet krijgt. En dat zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil ga maken.

OT:

Happy panda is happy!

I actually feel kinda relieved now. So happy. :Y)

Quiet the mind, and the soul will speak.