• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    (Ik kijk het filmpje als ik thuis ben, ik kan nu niet reageren dus xd ahhaha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (Ik kijk het filmpje als ik thuis ben, ik kan nu niet reageren dus xd ahhaha)


    {hahaha xD Ik zit in bed met een nieuw stuk appeltaart, appelflappen, bananen, druiven en aardbeien. Daar naast zit mijn elekstrische bed geweldig en kom ik er voor de eerst komende honderd jaar et niet meer uit. :Y)}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    {hahaha xD Ik zit in bed met een nieuw stuk appeltaart, appelflappen, bananen, druiven en aardbeien. Daar naast zit mijn elekstrische bed geweldig en kom ik er voor de eerst komende honderd jaar et niet meer uit. :Y)}


    (Whahahahaha ik zit bij mijn opa en oma en mijn internet valt telkens uit;p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Whahahahaha ik zit bij mijn opa en oma en mijn internet valt telkens uit;p)


    {Haha. Bij mijn Macbook niet :Y) Ik hou van Macbooks :'D}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    {Haha. Bij mijn Macbook niet :Y) Ik hou van Macbooks :'D}


    (Ik hou van Iphones. Helaas valt mijne telkens uit cd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zayn Javadd Malik

    Ik zat niet echt op te letten. Niall kon alleen maar aan eten denken, wat een verassing, en Harry was de enige die gefocust was. Toen mijn bril van mijn neus werd gepakt en Harry hem brak keek ik hem vuil aan. 'Verdomme, Harry!' riep ik uit. Ik balde mijn handen tot vuisten. Zuchtend pakte ik een joint en stak hem aan, waarna ik de rook uitblies recht in het gezicht van Harry. Hem zou ik nog wel eens pakken, wacht maar af. En dat wist ie best. Mompelend en mokkend keek ik Harry weer aan. 'Best, ik doe mee' mompelde ik. 'Maar mag ik dan die "iemand" neerschieten?' Ik grijnsde en nam nog een trekje van de joint. De snapback zette ik wat beter op om vervolgens de andere afwachtend aan te kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Ik hou van Iphones. Helaas valt mijne telkens uit cd)


    {Ik heb ook een iphone :') Ik heb zowat alleen maar dingen van apple :'D Maar dat komt omdat ik het fijn vind om er mee te werken ;')}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    {Ik heb ook een iphone :') Ik heb zowat alleen maar dingen van apple :'D Maar dat komt omdat ik het fijn vind om er mee te werken ;')}


    ( hahahah, lol. Ik ook xd.

    OMG ZAAAYYYYN. Wow, dat klonk best raar voor een geen directioner xd. Ik ben geen directioner, maar ook geen directionator.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SeaWaves schreef:
    (...)

    {Ik heb ook een iphone :') Ik heb zowat alleen maar dingen van apple :'D Maar dat komt omdat ik het fijn vind om er mee te werken ;')}



    [Aaahh, ik heb de iPhone 5 en hij is echt heel fijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)


    [Aaahh, ik heb de iPhone 5 en hij is echt heel fijn]


    [Dat weet ik. Omdat ik hem ook heb :') Alleen word de mijne snel heet :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    (Ik heb een iPhone 4. Die valt echt er vaak uit de laatste tijd.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Box, ik heb een witte iPhone 5 ^-^

    En het spijt me dat ik nog niet heb gereageerd D: Ik heb hier vijf uur tijdverschil en ja.. Ik ga hier elke dag mijn familie bezoeken :') Kan iemand me vertellen wat er allemaal is gebeurd?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    [Box, ik heb een witte iPhone 5 ^-^

    En het spijt me dat ik nog niet heb gereageerd D: Ik heb hier vijf uur tijdverschil en ja.. Ik ga hier elke dag mijn familie bezoeken :') Kan iemand me vertellen wat er allemaal is gebeurd?]


    [YAAAAAAY MARIEEEEEEE! De überschattige Marie komt ons redden van het monster van Loch Ness]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    [YAAAAAAY MARIEEEEEEE! De überschattige Marie komt ons redden van het monster van Loch Ness]


    [Da fuq Brooke. Ik zie hier geen Loch Ness :'D Ik ben zo blij met mijn nieuwe haarkleur ((: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    [Box, ik heb een witte iPhone 5 ^-^

    En het spijt me dat ik nog niet heb gereageerd D: Ik heb hier vijf uur tijdverschil en ja.. Ik ga hier elke dag mijn familie bezoeken :') Kan iemand me vertellen wat er allemaal is gebeurd?]


    [Snake!! Oke sorry dat moest er ff uit. Sinds ik die snake move heb geleerd gebruik ik hem ook :'D Maar ik heb ook een witte ^^

    En dat maakt niet uit. :') Ik had zelf 8 uur tijdsverschil en dan zijn er de meeste mensen naar bed ofzo nou ja er waren er toen maar weinig mensen on :'D Dus dan begrijp ik wel dat je nog niet gereageerd heb. En tja we hebben 1 koning aap, prins aap, Ome Jaymi die een agent neersloeg. Meneer bierbuik hebben we en we hebben bas :'D Owja 1D gaat bijna binnen sluipen :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial