• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    Met mijn hoofd hangen en mijn lippen op slot, liep ik achter de rest aan. Ik hield niet van ruzies, en vooral niet van ruzies in de band.
    Ik voelde me net Zwitserland in de oorlogen. Neutraal, ik gaf niemand gelijk. Het enigste wat ik weet is dat ik er niks mee te maken heb. Althans, ik dénk dat ik niks gedaan heb. Misschien ging het wel over mij.
    Ik leverde net zoals de rest mijn mobiel, sleutels, paspoort en portemonnee in. Dit vond ik het ergste gevoel. Zonder mobiel was ik echt afgesloten van de buitenwereld.
    Ik slofte langzaam achter een agent aan richting mijn chalet. Ik hield er niet van om alleen te zijn. Ik wilde eigenlijk aan een agent vragen of ik bij iemand anders op de kamer mocht, bij JJ of zo, maar dat durfte ik niet.
    Ik zette mijn tas neer en ging op het bed zitten. Ik haat andere bedden dan mijn eigen bed. Ik begon er wat op te veren, tot zover het te veren was, maar het hielp niks. Ik zal hier niet kunnen slapen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Sorry voor kleine stukje, maar wie voor George?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Maybe Thari voor George? ^^ ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jaymi William Hensley

    Ik zag Josh verbaast kijken. Ik leg het later wel uit. Het is misschien raar, mar sommige meisjes slaan harder als jongens. 'We mogen hier geen telefoon hebben. Één keer in de week mogen we bellen, vijf minuten. Dus het spijt me,' zegt Dessy en ik kreun zacht. Josh vloekt en ik zucht even. Hij had gelijk. 'Maar hebben jullie echt geen idee waarom jullie hier zijn? Geen vechtpartij, stiekeme drugsdeals?' Zegt Dessy en Josh antwoord: 'Nou, ik heb voor zover ik weet niet in drugs gehandeld of mensen in elkaar geslagen. Jaymi, jij? Misschien de andere jongens? Sorry dat ik zo chagrijnig doe. Maar ik heb gewoon geen idee waarom we met z'n vijven opgepakt zouden worden zonder reden, en ik voel me machteloos.' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik heb niks gedaan tenminste. Misschien heeft JJ drugs in zijn kuif of George is zijn schattige kleine...' Ik kijk even naar Dessy en zucht dan, ach waarom niet. 'Wangen. En sinds wanneer zijn we met z'n vijven?' Ik schop tegen de trap van het meisje aan. 'Ik heb geen vriendin. Ik heb een vriend. Ik ben gay.' Zeg ik dan boos tegen Dessy. Josh stak me aan met chaggerijnigheid,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SeaWaves schreef:
    [Maybe Thari voor George? ^^ ]
    [Had je al een reactie met Thari?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dessy Felicia Daniels
    'Godver.' mompelt Josh. 'Ik zweer het, als ik hier uit kom.. Ik wil een advocaat.' hoor ik hem en ik grinnik even. Ik vond het op het begin ook niks om hier te zijn, maar ach, je went er wel aan en dat zou ook gelden voor deze jongens. 'Nou, ik heb voor zover ik weet niet in drugs gehandeld of mensen in elkaar geslagen. Jaymi, jij? Misschien de andere jongens?' zegt hij sarcastisch. De andere jongens? Dus ze waren met meerdere.. Interessant, misschien waren het wel loverboys. Ik beet even op mijn lip om me weer te concentreren op de twee jongens voor me. 'Sorry dat ik zo chagrijnig doe. Maar ik heb gewoon geen idee waarom we met z'n vijven opgepakt zouden worden zonder reden, en ik voel me machteloos.' legt hij uit en ik knik begrijpend. 'Geen idee, ik heb niks gedaan tenminste. Misschien heeft JJ drugs in zijn kuif of George in zijn schattige kleine wangen. En sinds wanneer zijn we met z'n vijven?' vult Jaymi Josh aan en ik haal even onbegrijpend mijn wenkbrauwen op. Ik snapte er echt niets meer van. Ik was niet dom ofzo, maar zo snel kon mijn brein alle gegevens nou ook weer niet onthouden. 'Ik heb geen vriendin. Ik heb een vriend. Ik ben gay.' zegt Jaymi als hij tegen de trap aan trapt. Hij komt een beetje boos op me over en ik voel me schuldiger met de minuut. 'Ach, je went er wel aan. Over een paar dagen kan je je vriend bellen.' zei ik glimlachend tegen Jaymi in de hoop hem op te vrolijken. 'Jullie komen er vast nog wel achter waarom jullie hier zitten. De agenten worden wel aardiger na een tijdje hoor.' legde ik uit. 'Maar, hoezo zijn jullie met z'n vijven hier? Waren jullie een bende of zo?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Pharrell schreef:
    (...)[Had je al een reactie met Thari?]


    [Ja maar ik stuur haar wel ff naar buiten ;)]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Oeps, dat van 'vijven' moest natuurlijk 'vieren' zijn. Zat even i.d. One Direction mood, haha]


    I can't define who I am.

    Joshua "Josh" Cuthbert
    Dessy grinnikt om mijn opmerking. 'Geen idee, ik heb niks gedaan tenminste. Misschien heeft JJ drugs in zijn kuif of George in zijn schattige kleine wangen. En sinds wanneer zijn we met z'n vijven?' vraagt Jaymi. 'Sorry, ik versprak me,' zeg ik. Jaymi gaat verder. ' 'Ik heb geen vriendin. Ik heb een vriend. Ik ben gay,' bekent hij tegen Dessy. Ik trek onwillekeurig een wenkbrauw omhoog. Eerst ontkent hij het, vervolgens vertelt hij de waarheid. Ik begin te grijnzen. 'Ach, je went er wel aan,' zegt Dessy. 'Over een paar dagen kan je je vriend bellen. Jullie komen er vast nog wel achter waarom jullie hier zitten. De agenten worden wel aardiger na een tijdje hoor. 'Maar, hoezo zijn jullie met z'n vijven hier? Waren jullie een bende of zo?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik rol met mijn ogen. 'Die agenten zijn douchebags. Ze willen ons niet eens uitleggen waarom we zijn opgepakt. Ik word gewoon doodgenegeerd! En nee, we zijn geen bende,' zeg ik, toch maar lachend. 'We zijn...' Ik twijfel of ik het wel moet vertellen. Zou dat gevaarlijk zijn? Mwah, ik zag eigenlijk geen reden waarom het niet zou kunnen. 'We zitten in een band,' mompel ik. Maar ik neem aan dat ze ons toch niet kent. Ik heb hier geen televisie gezien, en ik weet niet hoe lang ze hier al zit. En waarom. 'Maar waarom zo nieuwsgierig? Je weet dat Jaymi homo is, dat we een band zijn... Vertel eens wat over jezelf. Waarom zit jij hier?' zeg ik uitdagend, en weer een tikkeltje te hard zoals gewoonlijk. Ai, ik moet me echt eens inhouden.


    I can't define who I am.

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ja maar ik stuur haar wel ff naar buiten ;)]
    [Komt ze zo dan? :')]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Wil iemand met Jade praten?]


    16 - 09 - '17

    Pharrell schreef:
    (...)[Komt ze zo dan? :')]


    [ ik ga typen was ff een verhaal aan het uitlezen en aan het ontbijten. ;) ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Iedereen mag ons kleine groepje wel joinen hoor]


    I can't define who I am.

    Katharina 'Thari' Dane

    Zuchtend gooi ik de dekens van me af en loop naar de badkamer waar ik even mijn haar goed doe en mijn kam en borstel op de vensterbank neerleg. Terwijl ik mezelf even bekijk in de spiegel merk ik de wallen onder mijn ogen op. Ik kan de laatste nachten maar niet slapen. Nachtmerries vullen alleen maar mijn hoofd. Even schud ik mijn hoofd en loop dan maar naar buiten waar ik over het terrein begin te slenteren. Niet bepaald elegant om naar te kijken maar dat maakt me even niks uit. Ik trap tegen een steentje die even verder op komt in het gras en ga daar maar zitten. Ik bekijk de gevangenen om me heen die ook zo te zien niks te doen hebben. Ze mogen ons wel beter behandelen vind ik. Gewoon 1 tijdschrift ofzo? Hebben we wat te doen. Voor mijn part wat te werken maar ho maar nee ze laten ons slenteren over het terein en kijken hoe wij elkaar de nek om draaien. Hier word inderdaad veel geruzied. Het is vermakkelijk om naar te kijken maar als je zelf het haasje bent lijkt het plots niet meer zo grappig. Ik mag god bedanken dat ik nog geen ruzie heb gehad met iemand anders. Maar iemand om mee te praten echt heb ik ook niet. Sommige gevangenen zijn wel aardig maar na een tijdje praat je niet meer met elkaar. De een verstopt zich onder een deken, de ander gaat roken of een ander klimt een boom in. Wat geweldig is het hier! Ik zou hier zo blijven. Hoor je het sarcasme? Kuch kuch. Ik begin te spelen met het leren bandje en verveel me al gauw. Het is hier zo saai.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:23 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    George Shelley

    Door het stoffige raampje van het houten hutje kwamen een paar stralen zonlicht. Ik besloot maar naar buiten te gaan, binnen kon ik toch niks doen.
    Het houten trapje kraakte onder mijn voeten en ik ging erop zitten.
    Waar zouden Josh JJ of Jaymi zijn? Niet dat ik ze tegen wilde komen. Ik weet nog steeds niet hoe het nou zit. Als ik ze nu zou zien, zouden ze dan boos zijn of doen alsof er niks aan de hand is?
    Ik staarde voor me uit en zag allerlei gevangenen lopen. Groot, klein, dik, dun, man, vrouw.
    Ik zuchtte diep en wilde weten waarom we hier zaten.
    Ik zette mijn ellebogen op mijn knieën en legde mijn kin in mijn handpalmen.
    Ik miste mijn gitaar zo erg, in alle haast was ik hem vergeten mee te nemen en ik kon er wel om janken. Maar ja, wat moet je doen als er vier agenten voor je appartement staat om te zeggen dat je naar een strafkamp moet. Een strafkamp, ja dat is het.
    Een steentje rolde voorbij en verbaasd keek ik op. Een meisje met donkerbruin haar en ongeveer mijn leeftijd schopte nog eens tegen het steentje en ging toen op een grasveldje iets verderop zitten.
    Ik stond op van het trappetje en liep richting het grasveldje.
    In kleermakerszit ging ik tegenover haar zitten.
    'Hoi'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf