• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17


    JJ Hamblett

    Ik zie hoe Jaymi op me of sprint en gelijk begint te praten.
    "We mogen pas over een paar dagen Caterina en Olly bellen." Zeg hij in paniek en ik voel hoe mijn gezicht betrekt. Nu kan ik niemand waarschuwen om Lola te verzorgen. " Olly vermoord me. " Voegt hij daarna er aan toe.
    " Caterina ook... " Mompel ik terwijl ik naar de grond staar. I hate this place.
    " Olly zorgt wel voor Lola. " Zegt Jaymi dan en ik kijk verast op en sla me daarna voor het hoofd. Natuurlijk!Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht? " Heb jij trouwens enig idee waarom we zijn opgepakt? " Vraagt hij dan maar en kijkt me doordringend aan. Verontwaardigd kijk ik hem aan.
    " Natuurlijk niet! Waarschijnlijk halen George of Josh gewoon een grap uit denk ik. Want ik zou geen reden kunnen bedenken waarom we woorden opgepakt. Ik speel onderhand thuis voor huisvrouw,man bedoel ik en ik heb geen zin om Lola alleen thuis te laten. " Zeg dan maar terwijl ik op het trappetje ga zitten en hem even aankijk. " Dit moet ons weer overkomen. " Mompel ik geërgerd en ik kijk naar het terrein. Ik wil gewoon naar huis en bij Lola en Caterina zijn. Dit is echt geweldig! Kuch kuch. " Waar zijn de andere trouwens? Aangezien ik al een tijdje Josh en George al een tijdje niet meer gezien heb. " Ik veeg wat slaap uit mijn ooghoek en bekijk de gevangenen. Ze zijn er in alle soorten en maten zo te zien. Ik wil even naar recht kijken wat niet lukt want ik voel een stekende pijn in mijn nek. " Godver-" Mompel ik terwijl ik weer terug draai. Nek pijn kan er ook nog wel bij!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ik reageer morgen pas weer met George! Slaap lekker (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ( ik ook met Jaymi, weltrusten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jaymi William Hensley

    'Caterina ook...' Zegt JJ en ik kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip. Ja, ze gingen ons vermoorden en daarna met z'n tweeën in ons huis wonen. 'Natuurlijk niet! Waarschijnlijk halen George of Josh gewoon een grap uit denk ik. Want ik zou geen reden kunnen bedenken waarom we worden opgepakt. Ik speel onderhand thuis voor huisvrouw,man bedoel ik en ik heb geen zin om Lola alleen thuis te laten.' Ik knik even. 'Maar Josh is het sowieso niet, want daar was ik net. En ik zie George er niet voor aan dit allemaal op te zetten. Dan had hij al lang gelachen.' Zeg ik. O god, wat verlangde ik nu naar Olly's zachte warme armen om me heen. 'Waar zijn de andere trouwens? Aangezien ik al een tijdje Josh en George al een tijdje niet meer gezien heb.' Ik wrijf zenuwachtig over mijn Oliver tattoo. 'Josh is bij een meisje en George zat net op het gras bij een ander meisje. Ze nemen het er blijkbaar wel van.' Zeg in en ik grinnik zenuwachtig. 'Godver-' mompelt JJ en ik kijk hem aan. Ah, z'n nek. 'Kom eens.' Mompel ik en ik ga achter hem staan. Zachtjes masseer ik zijn nek. 'Is dit beter?' Zeg ik dan zacht en ik laat hem weer los. Ik heb vroeger mijn moeder Jackie gemasseerd. Ik kijk even om. 'Ik heb eigenlijk nog geen jongens gezien, op ons na.' Zeg ik. 'Jij wel?'

    (Ik kon niet slapen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ ghehe xD ik hoef nog lang niet te slapen. Lang leven Australië :D]

    JJ Hamblett

    "Kom eens." Mompelt Jaymi die achter me gaat staan en mijn nek masseert. Ik voel hoe mijn spieren los raken en als hij stopt kijk ik hem dankbaar aan. "Is dit beter?" Vraagt hij zacht en ik knik dankbaar.
    "Ja! Veel beter. " Zeg ik dankbaar. "Ik heb hier nog geen jongens gezien, op ons na." Zegt Jaymi plotseling. Ik knik even en hij vervolgt,"Jij wel?" Ik schud mijn hoofd even.
    "Nee behalve oude mannen met bierbuikjes. Maar die tellen niet echt mee denk ik. " Geef ik als antwoord en ik kijk onderzoekend om me heen. "Waarom zitten die andere eigenlijk bij meiden? Aangezien dit toch allemaal criminelen zijn. " Ik leg duidelijk nadruk op het woord 'criminelen'. Zelf zou ik hun hoofden in hakken als ze met een crimineel krijgen. Opeens voel ik me best schuldig tegenover Josh en George. Want hun zouden er niks aan kunnen doen. En als hun langskomen bij ons en Olly en Caterina zijn er dan doen we altijd heel klef. Hoe vaak hebben we daar niet ruzie over gehad de laatste maand. We vallen uit elkaar merk ik. Misschien als dit geen droom was dan zou dit ons dichter bij elkaar kunnen brengen. Maar alsnog denk ik dat dit een droom is en dat ik zometeen lekker wakker word in mijn eigen bed. Ach dat is toch 1 mooi vooruit zicht?

    [Super kort :/ ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [JJ is wel lief. :)]


    I can't define who I am.

    Jaymi William Hensley

    'Nee behalve oude mannen met bierbuikjes. Maar die tellen niet echt mee denk ik.' Ik schud grijnzend mijn hoofd. 'Tuurlijk niet, ik had het over knappe jongens. Niet dat ik vreemd zou gaan met criminelen ofzoiets, maar iets om naar te kijken kan geen kwaad. Dat doe jij ook. Ik heb je al vaak genoeg naar fans zien kijken. Dat doen alle jongens.' Zeg ik en ik kijk naar zijn kuif. 'Waarom zitten die andere eigenlijk bij meiden? Aangezien dit toch allemaal criminelen zijn.' Zegt JJ en ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, maar Dessy leek me wel aardig.' Zeg ik, 'Het meisje waar Josh nu is.' Ik kijk om me heen. Zou Olly al doorhebben dat ik weg ben? Ik sluit mijn ogen even en verbeeld me Olly's reactie voor me. Hij zou eerst verbaast zijn. Ik ben nooit te laat, dan zou hij bezorgd worden en proberen te bellen. Ik neem niet op. Hij zou in paniek raken en zich afvragen wat er gebeurd is of hij wordt boos en denkt dat ik vreemd ga. Ik zou nooit vreemd gaan. Ik open mijn ogen weer en kijk verdrietig naar de grond. Olly is echt perfect. 'Als we nu naar de bewakers toegaan en smeken om een telefoon, zouden ze ons dan heel even geven?' Vraag ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Katharina 'Thari' Dane

    ''Kun je het zien?'' Vraagt hij grijnsend na een tijdje.
    '' Ja hoor heel goed. '' even en een glimlach siert mijn lippen. Maar die verdwijnt weer snel. Ik heb mezelf belooft om niks met jongens te maken hebben.
    '' Ik spreek je nog wel.'' en hij krabbelt overeind.
    ''Oke, ik ben Thari nog trouwens.'' Zeg ik en ik ga weer liggen met mijn ogen dicht. Oke ik merk echt dat ik lui ben. Maar he, het is rustgevend. Ik voel me echt even rustig. Ik draai me om op mij zij en pak een madeliefje die tussen het gras staat. Ik pluk hem uit elkaar en smijt het steeltje weg. Het is gewoon dood irritant. Oke ja mijn gedachtes waren weer bezig met heroine en ik word alleen maar kwader. Ik snak ernaar en ik kan het maar niet uit mijn hoofd gooien. Verwoed, pulk ik aan mijn leren armbandje en probeer aan iets anders te denken wat natuurlijk niet lukt. Het is zo oneerlijk, ik heb hellemaal niks gedaan. Nou ja niks waarvoor ik dit verdien. Ze zouden zelf is hun hoofd in iets moeten proppen. Wedden dat ze daarna anders mijmeren?
    Ik pak een pluk haar en begin te vlechten. Dit is dus echt irritant. Oke ik heb dat al echt honderd keer gezegt maar dat maakt niet uit.


    {kort stukje i know xD]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 12:15 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ik heb ook het eerste deel geschreven ^^ ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    JJ Hamblett

    '' Geen idee maar Dessy leek me wel aardig.'' Zegt Jaymi. ''Het meisje waar Josh nu is.'' Zegt hij vervolgens. Mijn gezicht betrekt een beetje. Ik weet dat het niet aardig is maar ik zie ze echt liever niet thuiskomen met een crimineel. Oke nu klink ik als een vader. En dat is niet de bedoeling. Ik kijk droevig voor mij uit terwijl ik aan Caterina denk. Ze zal kwaad worden. Dat weet ik zeker. ''Als we nu naar de bewakers toegaan en smeken om een telefoon, zouden ze ons dan heel even geven?'' Vraagt Jaymi naar een paar minuten. Hij zat vast aan Olly denken.
    ''Ik hoop het. Ik moet Caterina waarschuwen. Anders slaap ik voor de komende 2 maanden als het aan haar ligt onder de gootsteen te slapen.'' Leg ik uit. Ik denk terug aan de keer dat ik.... Oke daar zal ik maar niet meer aan denken. Want dat was geen fijne ervaring.Even trek ik een pijnlijk gezicht en kijk daarna Jaymi aan. ''Zullen we dan maar op onze knieën gaan smeken?'' Vraag ik met een kleine glimlach. Eihenlijk zie ik al voor me hoe Jaymi smeekt bij die bewakers en bijna gaat huilen. Maar dat zal ik maar niet hard op zeggen. Ik sta op en kijk Jaymi vragend aan.


    [Kort i know. ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hamblet schreef:
    [Ik heb ook het eerste deel geschreven ^^ ]


    [?]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ana - Lucia Young

    Zacht neuriede ik een melodietje, die ik een paar seconden geleden nog had bedacht. Zo hield ik mijn gedachten in toom, denkend aan een plaats hier ver vandaan. Het zou niet slim zijn van me zijn als mijn gedachten weer wegzonken naar deze verschrikkelijke plek. Ik kon van de eerste dag al verklaren dat dit kamp mijn dood ging zijn. Ik kon mijn criminele vrienden niet meer zien en ik was alleen. Ik kon mezelf niet meer zien, ik moest me gedeisd houden. Ondanks de agenten die hun ogen niet van mijn lichaam konden afhouden. Net of ik een proefdier was die tot in de details werd bekeken, waarna alles genoteerd werd in een geheim archief, achter slot en grendel.
    Zuchtend keek ik naar het ijzeren hek die me hier al veel te lang vasthield. Ik kon niet meteen zeggen hoe lang ik hier al zat, maar als ik kan zeggen dat ik ondertussen al gek word van deze plek. Zal het zeker al een lange tijd zijn.
    Gefrustreerd plukte ik gras uit de grondbodem en gooide het met een snelheid naar de ijzeren draadjes die gewikkeld over elkaar liepen.
    Wat haatte ik deze plek toch zo hard!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [?]


    [Ik moest hem nog even over typen (: ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jaymi William Hensley

    'Ik hoop het. Ik moet Caterina waarschuwen. Anders slaap ik voor de komende 2 maanden als het aan haar ligt onder de gootsteen te slapen.' Legt JJ uit en ik grinnik zacht. Ik heb zo'n vermoeden dat hij dat eerder heeft gehad. 'Zullen we dan maar op onze knieën gaan smeken?' Zegt hij en ik kijk hem fronsend aan. 'Doe jij maar. Ik wil niet dat mijn broek vies wordt.' Ik loop richting een bewaker die mij wel aardig lijkt en steek mijn hand uit. 'Hallo, Ik ben Jaymi Hensley en dit is JJ Hamblett.' Zeg ik, er van uitgaand dat JJ mij volgt. De bewaker negeert mijn hand en staart mij afwachtend aan. Ik werp een blik naar JJ en kijk de man dan weer aan. 'Uhm.. Ik vroeg me af of ik misschien mijn vriendje mocht bellen. Hij maakt zich waarschijnlijk zorgen om mij. En JJ wilt zijn vriendinnetje bellen.' Ik kijk de man aan. Een vreemde blik staat in zijn ogen. O, help. Laat het alsjeblieft geen homofoob zijn. Daar heb ik echt een hekel aan. Ik kijk even naar JJ en dan weer naar de bewaker. 'Nou, mogen we even bellen?' Dring ik aan na twintig seconden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Bewaker: nee mag niet, oprotten!
    Hahaha no jk jk jk]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf