• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    Jaymi William Hensley

    'Ach, je went er wel aan,' zegt Dessy. 'Over een paar dagen kan je je vriend bellen.' Ik kijk haar opgelucht aan. Ze accepteerde het! 'Tja, ik denk dat hij zich toch gaat afvragen waar ik blijf. Maar misschien komen we in het nieuws.' Ik bijt op mijn lip. Wat zouden de Jcats wel niet denken? O, god, ze gaan ons haten. Wat gaat Blair wel niet tweeten op ons twitteraccount. 'Jullie komen er vast nog wel achter waarom jullie hier zitten. De agenten worden wel aardiger na een tijdje hoor. 'Maar, hoezo zijn jullie met z'n vijven hier? Waren jullie een bende of zo?' Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Die agenten zijn douchebags. Ze willen ons niet eens uitleggen waarom we zijn opgepakt. Ik word gewoon doodgenegeerd! En nee, we zijn geen bende,' zegt Josh lachend 'We zijn.... We zitten in een band,' mompelt hij erachteraan. Ik knik. 'Union J' zeg ik met een breed handgebaar. 'Misschien zongen we te vals.' Zeg ik lachend. 'Maar waarom zo nieuwsgierig? Je weet dat Jaymi homo is, dat we een band zijn... Vertel eens wat over jezelf. Waarom zit jij hier?' Zegt Josh dan en ik kijk hem grijnzend aan. Tja, Josh is wel de brutaalste van de band.
    Als ik inderdaad Olly pas mag bellen over een paar dagen, dan wordt hij echt boos. Olly was moeilijk boos te krijgen, maar als je je afspraken niet na kwam, was het nieteens zo heel moeilijk. Vanmiddag zouden we winkelen. Nou, daar gaat ze afspraak. En als ik niet opneem en vanavond niet bij hem kom slapen.... Ik bijt op mijn lip. JJ. Die wist hoe ik me voelde. Hij moest zich immers hetzelfde voelen met Caterina. 'Ik moet JJ spreken.' Zeg ik dan ook en ik kijk Josh rn Dessy aan. 'Ik ben zo terug.'
    Ik draai me om en speur het terrein af. Waar is hij? 'JJ!?' Roep ik en ik begin in de richting van onze chalet te lopen. Waar is JJ?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Katharina 'Thari' Dane

    Een jongen gaat tegenover me zitten in kleermakers zit en ik kijk hem een beetje angstig aan. Wat heb ik nu weer fout gedaan? Aangezien jongens nooit op mij afkomen. Meestal op Dessy of een andere meid in de chalet.
    ''Hoi.'' zegt hij tegen me en ik voel hoe ik me een beetje verman.
    '' Hey. Is er iets? '' Vraag ik even. Ik merk dat mijn stem een beetje haperend klinkt en ik begrijp niet waarom. Kom op Thari verman jezelf. '' Sorry ik denk altijd dat er wat is aangezien mensen nooit op me afkomen of zoiets. Begrijp je? '' Leg ik uit en ik heb het gevoel dat ik mezelf kan slaan voor mijn domme uitleg. '' Ugh ik ben echt irritant. '' Zeg ik vervolgens in mezelf terwijl ik mijn rug op het gras laat vallen en mijn handen door mijn bruine haar haal. Vervolgens ga ik weer omhoog en leg mijn kin tussen knieën terwijl ik de jongen bekijk. Hij heeft warrig bruin haar en duidelijke bruine ogen. Hij laat me een beetje denken aan iemand die ik ken. Deze jongen lijkt me niet echt een grote misdader. Ik verwacht dat niet echt bij hem. Hij lijkt me eerder zo een jongen die bij een scouting groep zit en oude oma's helpt over steken. 'Oke mevrouw. We gaan eerst links kijken en daarna rechts kijken.Begrijpt u.' Goh ik zie het al hellemaal voor me. Een grinnik verlaat mijn mond en ik voel me gelijk schuldig. Voor je het weet is dit gewoon alleen maar een pokerface en heeft ie een bank over vallen en heeft ie op zijn linker bil een tatoeage met de naam van zijn geliefde. Oke het klinkt absurt. Maar het klinkt wel erg intresant. Maar ik ga toch niet vragen, 'Hé heb jij op je linkerbil een tatoeage met de naam van je geliefde?' Ik zou het wel kunnen vragen maar gewoon nee. Nee. Zo een pracht woord. Het verbied regels. En die regels verbreek ik maar al te graag.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [ JJ komt eraan. ;) Maak alleen eerst zijn rol af. ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    [ JJ komt eraan. ;) Maak alleen eerst zijn rol af. ]


    (Oke(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik wacht namelijk ook op een beetje op JJ
    Ik reageer zo]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    JamesPotter schreef:
    Jaymi William Hensley

    'Ach, je went er wel aan,' zegt Dessy. 'Over een paar dagen kan je je vriend bellen.' Ik kijk haar opgelucht aan. Ze accepteerde het! 'Tja, ik denk dat hij zich toch gaat afvragen waar ik blijf. Maar misschien komen we in het nieuws.' Ik bijt op mijn lip. Wat zouden de Jcats wel niet denken? O, god, ze gaan ons haten. Wat gaat Blair wel niet tweeten op ons twitteraccount. 'Jullie komen er vast nog wel achter waarom jullie hier zitten. De agenten worden wel aardiger na een tijdje hoor. 'Maar, hoezo zijn jullie met z'n vijven hier? Waren jullie een bende of zo?' Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Die agenten zijn douchebags. Ze willen ons niet eens uitleggen waarom we zijn opgepakt. Ik word gewoon doodgenegeerd! En nee, we zijn geen bende,' zegt Josh lachend 'We zijn.... We zitten in een band,' mompelt hij erachteraan. Ik knik. 'Union J' zeg ik met een breed handgebaar. 'Misschien zongen we te vals.' Zeg ik lachend. 'Maar waarom zo nieuwsgierig? Je weet dat Jaymi homo is, dat we een band zijn... Vertel eens wat over jezelf. Waarom zit jij hier?' Zegt Josh dan en ik kijk hem grijnzend aan. Tja, Josh is wel de brutaalste van de band.
    Als ik inderdaad Olly pas mag bellen over een paar dagen, dan wordt hij echt boos. Olly was moeilijk boos te krijgen, maar als je je afspraken niet na kwam, was het nieteens zo heel moeilijk. Vanmiddag zouden we winkelen. Nou, daar gaat ze afspraak. En als ik niet opneem en vanavond niet bij hem kom slapen.... Ik bijt op mijn lip. JJ. Die wist hoe ik me voelde. Hij moest zich immers hetzelfde voelen met Caterina. 'Ik moet JJ spreken.' Zeg ik dan ook en ik kijk Josh rn Dessy aan. 'Ik ben zo terug.'
    Ik draai me om en speur het terrein af. Waar is hij? 'JJ!?' Roep ik en ik begin in de richting van onze chalet te lopen. Waar is JJ?


    Dessy Felicia Daniels
    'Tja, ik denk dat hij zich toch gaat afvragen waar ik blijf. Maar misschien komen we in het nieuws.' zegt Jaymi als hij even op zijn lip bijt. Ze schudden allebei hun hoofd als ik ze vraag of ze een bende waren. 'Die agenten zijn douchebags. Ze willen ons niet eens uitleggen waarom we zijn opgepakt. Ik word gewoon doodgenegeerd! En nee, we zijn geen bende. We zijn.. We zitten in een band.' legt Josh uit waarna ik ongelovig mijn wenkbrauwen optrek. Een band in een kamp voor mensen die zijn opgepakt? Dat kon echt niet. 'Union J.' vult Jaymi hem aan. 'Misschien zongen we te vals.' zegt hij nog en ik grinnik even. 'Maar waarom zo nieuwsgierig? Je weet dat Jaymi homo is, dat we een band zijn.. Vertel eens wat over jezelf. Waarom zit jij hier?' zegt Josh en ik zie hoe Jaymi hem even grijnzend aankijk waarna ik even op mijn lip beet. Ik wist dat ik hier voorzichtig moest zijn met wat ik vertelde en vooral tegen die nieuwelingen die er nu waren. 'Ik moet JJ spreken.' zegt Jaymi. 'Ik ben zo terug.' zegt hij nog waarna hij zich omdraait en wegloopt. Ik zucht en knik naar een bankje wat een paar meters van ons af staat. Ik loop er naartoe en ga erop zitten. Ik wacht even totdat Josh ook zit en begin dan te vertellen. 'Ik ben Dessy Felicia Daniels, achttien jaar oud en ik kom uit Londen. Ik zit hier omdat één of andere trut niet met haar tengels van mijn vriend, of nou ja, ex, af kon blijven.' zeg ik grijnzend. 'Helaas hield ze er alleen een gebroken neus en een blauw oog aan over.' vul ik mijn verhaal nog aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Dames en heren, Jongens en meisjes. Aardappelen en dragqueens JJ de dragqueen haha. Oke daar lag ik dus stuk om. Hierbij de ongelovelijke sexy JJ!! Oke sorry dit kon ik dus echt niet laten xD]

    JJ Hamblet

    Zuchtend en mokkend loop ik over het terrein. Het is niet eerlijk. Het is gewoon niet eerlijk! Wat moet Caterina nou wel denken? En hoe moet het nou wel met Lola?! Caterina is een paar dagen weg met haar familie op vakantie en ik zou voor Lola zorgen! Ow god. kan deze dag nog erger? Ik heb zin om te janken. Als er iets gebeurd met Lola dan vergeef ik me het zelf nooit en Caterina zeker niet. Zuchtend laat ik me neervalle in het groene gras en hou me ogen stevig dicht. Ik wil dit niet. Ik wil dit niet. Het is allemaal een domme droom. Ja een domme droom! Haha ik ben niet gek ik ben zie je heel slim. Ik sta op en loop naar het huisje waar ze ons heen hebben gebracht. Mokkend ga ik op de bank zitten en vervolgens ga ik weer liggen. Dit is dus echt zo irritant.
    "JJ!?'' Hoor ik Jaymi's stem opeens. Ik schrik op en merk dat ik even ben ingedut.
    '' Jaymi?'' Roep ik vragend terwijl ik even wat slaap uit mijn ogen haal. Ik kijk om me heen maar zie hem niet. O dit laat me denken aan een liedje. Zwarte piet, wiede wiede wiet. Ik hoor je wel maar ik zie je niet. Oke wacht zingen ze nou wiet in dat kinder liedje? Lekker is dat. '' Jaymi?!'' Roep ik nogmaals maar. Terwijl ik opsta en naar buiten loop. Waar is die gast?


    [Oke ik ben dus echt me dood aan het lachen en waarschijnlijk slaat daarom dit stukje nergens op.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Hebben ze eigenlijk allemaal een eigen hutje? Of is het een grote hut met meerdere kamers?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymi Hensley

    'Jaymi?' Hoor ik JJ's stem terug roepen. 'Kom even?' Roep ik weet. Waar is hij? Ik moet hem spreken. Ik controleer het veld en zie hem niet. Waar is hij? 'JJ?' Roep ik nogmaals. 'Jaymi?' Hoor ik JJ ook nog een keer roepen. Ik loop richting onze chalet en zie dat hij er slaperig uitkomt. 'Daar ben je!' Zeg ik. Ik sprint naar hem toe. 'We mogen pas over een paar dagen naar Caterina en Olly bellen.' Zeg ik een beetje in paniek. Ik heb me nog in kunnen houden bij Dessy, maar nu gaat dat echt niet meer. Het was dat JJ, Caterina, Olly en ik een huis deelden en ik daarom ook de beste band met JJ had. 'Olly vermoordt me.' Voeg ik er aan toe. Ik kijk JJ aan en besef me dat Lola waarschijnlijk alleen thuis is. Caterina zei dat ze naar familie ging. Ik kijk JJ aan. 'Olly zorgt wel voor Lola.' Zeg ik dan. 'Heb jij trouwens enig idee waarom we zijn opgepakt?' Vraag ik hem dan duidelijk rn kijk hem doordringend aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Grote chalet met meerdere kamers blijkbaar]


    I can't define who I am.

    [Okeeee, ik ga reageren]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Joshua "Josh" Cuthbert
    Als Jaymi mededeelt dat hij JJ gaat zoeken, kijk ik het meisje onderzoekend aan. Ze gaat op een bankje iets verderop zitten. Bijna automatisch volg ik haar, en ga naast haar zitten. 'Ik ben Dessy Felicia Daniels, achttien jaar oud en ik kom uit Londen. Ik zit hier omdat één of andere trut niet met haar tengels van mijn vriend, of nou ja, ex, af kon blijven,' verteld Dessy met een grijns. 'Helaas hield ze er alleen een gebroken neus en een blauw oog aan over,' verteld ze verder. 'Mijn God. Gelukkig ben je niet een psychopathische moordenares,' zucht ik opgelucht, waarna ik lach. 'Grapje. Maar ik had de mensen in dit kamp wel erger verwacht. Ik bedoel, wat jij deed kan ik begrijpen. Ik zou hetzelfde doen als ik ik jou was.' Ze moest zich vast rot voelen. Ik had best wel medelijden met haar. Ze zag er ook niet echt kwaadaardig uit, voor mijn gevoel was dat gevecht iets wat niet gebruikelijk was voor haar. Maar vooroordelen zou me ook niet verder helpen. In de verte zie ik George naast een ander meisje zitten. Waren hier, buiten ons, dan alleen maar meisjes? Als ze er allemaal zo uitzagen als Dessy was dit vast niet zo'n hele erge plek. Ik moest het eens positief bekijken. Ik was nogsteeds met 3 goede vrienden, ook al ging het de laatste tijd wat minder tussen ons... Maar misschien zouden we alles weer op een rijtje kunnen krijgen, hier in het kamp. Waar ik wel echt om baalde was de afwezigheid van mijn mobiel. Dat apparaat was mijn alles, en bovendien kon ik geen muziek meer luisteren..


    I can't define who I am.

    George Shelley

    'Hey, is er iets?' vroeg het meisje. Door een happerende ondertoon in haar stem klonk ze nerveus.
    'Nee? Waarom zou er iets moeten zijn?' Verbaasd trok ik een wenkbrauw op. 'Ik ben George,' vervolgde ik en stak mijn hand naar haar uit.
    'Sorry, ik denk altijd dat er iets is, aangezien mensen nooit op me afkomen of zoiets. Begrijp je?'
    En of ik haar begrijp. Zo voel ik me zo vaak.
    'Ja, sorry. Ik begrijp je helemaal,' zei ik terwijl ik het meisje bewonderde.
    'Ugh, ik ben echt irritant,' zei ze en liet haarzelf achterover vallen.
    'Waar haal je dat ineens vandaan?'
    Ze ging overeind zitten en legde haar kin op haar knieën en bekeek me.
    Ik plukte wat gras en gooide de sprietjes één voor één weer weg.
    'Kun je het zien?' grijnsde ik na een tijdje.
    Ze staarde voor haar uit en grinnikte wat.
    Ik draaide mijn hoofd schuin en keek haar onderzoekend aan.
    Ik keek om me heen en zag Josh met een meisje zitten en ik zag Jaymi rondzoeken naar JJ. Ik had JJ na binnenkomst van het kamp niet meer gezien. Waar zou hij zijn? Ik moet hem echt vragen of ik bij hem op de kamer kan slapen. Ik haat het om alleen te slapen, vooral buitenhuis en ik zag dit kamp niet als een thuis.
    'Ik spreek je nog wel,' zei ik tegen het meisje en ik krabbelde overeind om op zoek te gaan naar JJ.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dessy Felicia Daniels
    'Mijn God. Gelukkig ben je niet een psychopatische moordenares.' zucht hij opgelucht en ik grinnik even. 'Wie zegt dat ik geen moordenares ben?' zeg ik als ik even plagend met mijn wenkbrauwen wiebel. 'Grapje. Maar ik had de mensen in dit kamp wel erger verwacht. Ik bedoel, wat jij deed kan ik begrijpen. Ik zou hetzelfde doen als ik jou was.' zegt hij en ik glimlach even vriendelijk. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen om mijn getinte onderbenen heen.
    'Ach, wacht maar tot je de rest van de meiden ontmoet. Er zullen er vast wel een paar bij zijn die jullie het leven zuur maken en misschien een paar die smeken om aandacht.' zeg ik grinnikend. Ach, het was ook niet gek om na zo'n lange tijd weer blij te zijn met wat aandacht van jongens. Die agenten hier waren nou ook niet echt van onze leeftijd dus aan hen hadden we ook niks.
    Ik haalde mijn zwarte haren los uit de knot waardoor ze slordig over mijn schouder vielen. Ik haalde er snel een hand doorheen als poging om er een beetje normaal uit te zien. 'Wat een ontmoeting trouwens.. In mijn pyjama, zonder make-up en zonder mijn haren gedaan te hebben.' zeg ik zacht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Joshua "Josh" Cuthbert
    'Wie zegt dat ik geen moordenares bent?' zegt Dessy, terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Ik lach. 'Sure.' Ze gaat verzitten. 'Ach, wacht maar tot je de rest van de meiden ontmoet. Er zullen er vast wel een paar bij zijn die jullie het leven zuur maken en misschien een paar die smeken om aandacht. Wat een ontmoeting trouwens.. In mijn pyjama, zonder make-up en zonder mijn haren gedaan te hebben,' zegt ze, terwijl bij de laatste zin haar stemvolume daalt. Ik lach. 'Ten eerste: wat hebben wij mensen misdaan waardoor zij ons dwars zouden willen zitten? Ten tweede: en waarom zouden ze om aandacht smeken? En ten derde,' vervolg ik grijnzend, 'je ziet er prima uit. Maak je geen zorgen,' zeg ik bemoedigend. Ik kijk naar de andere meisjes die ik zie. 'Ben je bevriend met één van hen? Aangezien je zoveel "aardige" dingen over de meiden hier zei,' grap ik. 'Anders zou het me best eenzaam lijken...' Langzaam dwalen mijn gedachten een beetje af. Stel dat ik hier alleen zou zitten, zonder Jaymi, JJ en George... Ik zou gewoon gek worden, serieus. Opnieuw slaak ik een zucht. We hadden dan wel vaak ruzie, toch hield ik van mijn vrienden. Ik kon niet meer zonder ze.


    I can't define who I am.