• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    'Ja hoor, heel goed.' Ze lachte eventjes, maar al snel verdween de lach weer.
    Ik vond het meisje, met de voor mij nog onbekende naam, een beetje gek. Niet gek qua prettiggestoord, maar meer eng gek.
    'Oke, ik ben Thari nog trouwens,' zie ze terwijl ik wegliep.
    'Doei Thari.' Wat een vreemde naam.
    Zoekend liep ik over het terrein. Hier waren JJ en Jaymi net toch nog?
    'JJ?' riep ik nog steeds zoekend.
    'Jaymi? Waar zijn jullie?'
    Sloffend liep ik over het terrein richting onze chalet, maar toen ik daar naar binnen liep, werd het me duidelijk dat ze hier niet waren.
    'Vedromme JJ!' schreeuwde ik. Ik stapte het houten huisje uit en liep nog verder over het terrein.
    In de verte zag ik twee jongens bij een agent staan. De twee jongens herkende ik als de jongens die ik aan het zoeken was.
    In een sukkeldrafje snelde ik naar hen toe. 'Daar zijn jullie!'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    (Ik laat JJ wel eerst reageren;p )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Aardig van je :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pharrell schreef:
    [Aardig van je :W]


    (Ik ben aardig;p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJ Hamblett

    ''Daar zijn jullie!'' Roept opeens een stem en ik draai me om en zie George op ons af snellen.
    ''Hey George. Wat is er?'' Vraag ik aan hem terwijl ik even kijk naar de agent. Die nog steeds niet praat. '' Maar mogen we nu? We moeten ze bellen! Anders heb jij echt een moord op je geweten! '' Roep ik smekend uit. Oke als Jaymi zijn broek niet wil vies maken ga ik wel op mijn knieën. En niet echt een moord. Olly geeft haar vast wel eten. Maar gewoon misschien geeft hij eerder toe.
    ''Zeg, meneertje hoezo een moord?'' Vraagt de bewaker nors. God waar heeft hij zijn glimlach gelaten?
    ''Me hond!'' Zeg ik een beetje kwaad tegen hem.
    ''Nou en je bent er zelf 1.'' Zegt hij en ik bal mijn vuisten. Dit is niet te geloven! Mij een hond noemen! Hij is er zelf 1. Ow wacht dat is een belediging voor de hond. Ik kijk Jaymi even aan en richt me daarna weer op dat ding voor me. Ja hij verdient geen naam. Ik ben gewoon kwaad. Ik merk op dat George er ook nog steeds staat en kijk hem even nors aan. Dit is niet normaal. Ik wend me weer tot dat ding en besluit dat er jammer genoeg nog maar 1 oplossing over is. Ik ga op mijn kieén en kijk ze smekend aan. Ja Jaymi ik durf wel.
    '' Alsjeblieft?!'' Smeek ik. Oke ik ben de weg kwijt dat is nu wel vastgesteld. Afwachtend kijk ik ze aan.


    [Oke serieus ik wist echt niet wat ik moest schrijven. En ja JJ raakt de weg kwijt.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Ik ben aardig;p)


    [Echt?? Ö]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ik ga even iedereen een linkje sturen van deze RPG, sorry als je hem ook krijgt en al gereageerd hebt, ik heb geen zin om alles weer af te gaan wie hier al allemaal precies gereageerd heeft, dan raak ik alsnog in de war]

    [Zo, done (:]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:26 ]


    16 - 09 - '17

    {Ik weet dus niet hoe ik kan beginnen met Niall..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    {Ik weet dus niet hoe ik kan beginnen met Niall..}


    [Hoe ze het kamp binnen komen en hij smeekt om eten? xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Hoe ze het kamp binnen komen en hij smeekt om eten? xD]


    {Daar dacht ik ook aan, maar er staat dat de jongens plannen aan het maken zijn..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    {Daar dacht ik ook aan, maar er staat dat de jongens plannen aan het maken zijn..}


    [Ja, laat Niall doen alsof hij geen ideeën heeft omdat hij honger heeft en gaat zeuren? Haha]


    16 - 09 - '17

    [Volgens mij moet dit allemaal in het praattopic haha!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Owja! xD Je kan hem ondertussen lekker laten eten en in gedachten verzonken zijn over van alles en nog wat xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Depay schreef:
    [Volgens mij moet dit allemaal in het praattopic haha!]


    [Zou beter zijn ja, dan spammen we hier niet alles]


    16 - 09 - '17

    Jaymi William Hensley

    Ik kijk de bewaker nors aan als ik hem herken. Nee... Dit kon niet waar zijn. 'Daar zijn jullie!' Roept plotseling een stem. Ik draai me om en zie George. Snel kijk ik weer naar de bewaker. Ja, het is hem echt... Aaron Wersel... Hij zat bij mij op school en was de grootste pestkop. 'Maar mogen we nu? We moeten ze bellen! Anders heb jij echt een moord op je geweten!' Roept JJ en ik kijk hem verbaast aan. Huh? Ik had toch gezegd dat Olly voor Lola zou zorgen? Ik kijk Aaron weer aan. 'Zeg, meneertje hoezo een moord?' Aaron heeft mij ook herkend, dat weet ik zeker. Ik heb mijn naam namelijk gezegd. 'Me hond.' Zegt JJ kwaad. Ik bijt op mijn lip op mijn woede en ook mijn angst te verbergen. Mijn vingers krassen in mijn handpalm. Dit mocht ik niet laten blijken. 'Nou en je bent er zelf 1.' Zegt Aaron. Ik grom zacht. Jemig, JJ een hond noemen is echt zwak. Ik zie in mijn ooghoeken hoe JJ door zijn knieën zakt. 'Alsjeblieft?!' Smeekt hij. Ik pak hem bij z'n arm. 'Nee JJ. Hij is het niet waard.' Zeg ik. 'Nee, jullie mogen niet bellen. Dus meneer dubbelletter en Gaymi als jullie-' De woede die door mij heen raast krijgt een extra boost bij het woord Gaymi. Ik dacht dat hij het verleerd had... Zonder ook maar enige waarschuwing steek ik mijn hand uit en knal hem tegen zijn wang aan. Een luide pets galmt over het veld. 'Dus Aaron. Nogsteeds een arrogante pestkop die mensen in elkaar slaat?' Zeg ik woedend.

    (Ik moest Jaymi laten flippen. Haha, hij vecht al op z'n eerste dag;p )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!