• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    Pharrell schreef:
    [Bewaker: nee mag niet, oprotten!
    Hahaha no jk jk jk]


    (Of hij blijft JJ en Jaymi aanstaren totdat ze angstig wegrennen;p )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Of hij blijft JJ en Jaymi aanstaren totdat ze angstig wegrennen;p )


    [Haha dat zou grappig zijn. xD Of hij gaat opeens zingen xD En dan gaat het hele terrein mee zingen of mee dansen xD Nee ik zit geen film te kijken hoor...... :X
    Oke dat is gewoon niet grappig maar nou ja XD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [FLASHMOB OP CARRY YOU HAHAHA
    Of de bewaker is gay en dan gaat Jaymi vreemd met hem om te kunnen bellen HAHA]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pharrell schreef:
    [FLASHMOB OP CARRY YOU HAHAHA
    Of de bewaker is gay en dan gaat Jaymi vreemd met hem om te kunnen bellen HAHA]


    [JAAAA!!!! :D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ik reageer zo met George, kan George naar JJ en Jaymi komen?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ApexPredator schreef:
    Joshua "Josh" Cuthbert
    'Wie zegt dat ik geen moordenares bent?' zegt Dessy, terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Ik lach. 'Sure.' Ze gaat verzitten. 'Ach, wacht maar tot je de rest van de meiden ontmoet. Er zullen er vast wel een paar bij zijn die jullie het leven zuur maken en misschien een paar die smeken om aandacht. Wat een ontmoeting trouwens.. In mijn pyjama, zonder make-up en zonder mijn haren gedaan te hebben,' zegt ze, terwijl bij de laatste zin haar stemvolume daalt. Ik lach. 'Ten eerste: wat hebben wij mensen misdaan waardoor zij ons dwars zouden willen zitten? Ten tweede: en waarom zouden ze om aandacht smeken? En ten derde,' vervolg ik grijnzend, 'je ziet er prima uit. Maak je geen zorgen,' zeg ik bemoedigend. Ik kijk naar de andere meisjes die ik zie. 'Ben je bevriend met één van hen? Aangezien je zoveel "aardige" dingen over de meiden hier zei,' grap ik. 'Anders zou het me best eenzaam lijken...' Langzaam dwalen mijn gedachten een beetje af. Stel dat ik hier alleen zou zitten, zonder Jaymi, JJ en George... Ik zou gewoon gek worden, serieus. Opnieuw slaak ik een zucht. We hadden dan wel vaak ruzie, toch hield ik van mijn vrienden. Ik kon niet meer zonder ze.


    Dessy Felicia Daniels
    Hij lacht even om mijn opmerking. 'Ten eerste: wat hebben wij mensen misdaan waardoor zij ons dwars zouden willen zitten? Ten tweede: en waarom zouden ze om aandacht smeken? En ten derde, je ziet er prima uit. Maak je geen zorgen.' zegt hij grijnzend en even glimlach ik. 'Nou, ze zouden jullie dwars kunnen zitten omdat er gewoon een paar bitches tussen zitten, ten tweede zouden ze om aandacht smeken omdat ze dat allang niet meer van jongens gehad hebben. En ten derde, dank je Josh!' antwoord ik grijnzend terug. 'Ben je bevriend met één van hen? Aangezien je zoveel 'aardige' dingen over de meiden hier zei. Anders zou het me best eenzaam lijken..' merkt Josh op en ik knik. 'Zonder vrienden overleef je het hier niet. Ik kan met alle meiden wel oké opschieten.. Het is niet zo dat we hier ook maar de kans krijgen om te vechten hoor.' grinnik ik als ik even knik naar de bewakers die vrijwel overal het kamp bewaakte. 'Dus, jullie zijn een band? Is dat niet irritant, om 24 - 7 met elkaar opgescheept te zitten?' vraag ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Ik wou een echte flashmob organiseren, maar niemand wou of kwam uit belgie xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pharrell schreef:
    [Ik reageer zo met George, kan George naar JJ en Jaymi komen?]


    (Jahoor waarom niet)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Jahoor waarom niet)
    [Door hun ruzie :')
    Waar gaat die ruzie eigenlijk over?']


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pharrell schreef:
    [Ik reageer zo met George, kan George naar JJ en Jaymi komen?]


    [Ja hoor ;D Maar momenteel reageer ik even niet aangezien jullie ander dit krijgen:

    KIJK EEN EENHOORN!!! Ik sprong blij op en neer en wees naar de eenhoorn. Ik rende er naar toe en zag op de eenhoorn kabouter plop zitten.
    '' Wil je wat koekjes?'' Vroeg en en blij knikte ik. Opeens kreeg de eenhoorn vlaugels en ik ging snel zitten. En vloog weg naar de kabouter plops huis.

    Ja ik weet het :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pharrell schreef:
    (...)[Door hun ruzie :')
    Waar gaat die ruzie eigenlijk over?']


    [Misschien heeft JJ George sapje gestolen :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ja hoor ;D Maar momenteel reageer ik even niet aangezien jullie ander dit krijgen:

    KIJK EEN EENHOORN!!! Ik sprong blij op en neer en wees naar de eenhoorn. Ik rende er naar toe en zag op de eenhoorn kabouter plop zitten.
    '' Wil je wat koekjes?'' Vroeg en en blij knikte ik. Opeens kreeg de eenhoorn vlaugels en ik ging snel zitten. En vloog weg naar de kabouter plops huis.

    Ja ik weet het :'D]
    [Oh god...]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pharrell schreef:
    (...)[Door hun ruzie :')
    Waar gaat die ruzie eigenlijk over?']

    (Idk, iets over wie een solo mocht zingen of dat iemand moest ophouden met irritant getik of iets anders doms)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pharrell schreef:
    (...)[Oh god...]


    [Jup xD Ik ga maar ff stoppen met reageeren. En proberen te kalmeren. Want ik ben niet meer echt serieus.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ja hoor ;D Maar momenteel reageer ik even niet aangezien jullie ander dit krijgen:

    KIJK EEN EENHOORN!!! Ik sprong blij op en neer en wees naar de eenhoorn. Ik rende er naar toe en zag op de eenhoorn kabouter plop zitten.
    '' Wil je wat koekjes?'' Vroeg en en blij knikte ik. Opeens kreeg de eenhoorn vlaugels en ik ging snel zitten. En vloog weg naar de kabouter plops huis.

    Ja ik weet het :'D]



    (Hahaha, Jaymi wikt de roze eenhoorn;p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!