• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    Miuccia schreef:
    (...)

    {Voel je trots want je maakte iemand's dag die een gebroken hart heeft ;D}


    (Awww, mijn pb staat altijd voor je open! Ik ben blij dat ik je toch ietsjes heb kunnen opvrolijken(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Awww, mijn pb staat altijd voor je open! Ik ben blij dat ik je toch ietsjes heb kunnen opvrolijken(: )


    {Haha :'D DIE gaat gespamt worden.}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    {Haha :'D DIE gaat gespamt worden.}


    (O, nee! Help me;D hahaha graphe;p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik wil niet vervelend doen, maar als je wil praten of OOC reageren, kan je dat dan alsjeblieft in het praattopic doen? Dankjewel]


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan
    Ik weet niet hoe we binnen zijn gekomen, maar we zijn het wel. Ik zeg de jongens dat ik opzoek naar eten ga en verstop me achter een van de chalets. Ik laat me op mijn kniëen vallen en kruip naar binnen. Eenmaal binnen zie ik dat er alleen maar slaapplaatsen zijn, dus verlaat ik de chalet even snel als dat ik er in kwam. Ik veeg de stof van mijn broek en loop naar de andere. Ook hier is geen eten te vinden. Moedeloos laat ik me tegen de muur zakken. Ik heb honger, er is geen eten, ik ben de jongens kwijt en het belangrijkste van allemaal is dat ik honger heb..

    {Sorry voor het klote stukje, moet weer even inkomen..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Aangezien hier amper mensen actief zijn, ga ik vragen dit topic te laten sluiten en daarbij stopt ook deze rpg. Er gaat wel een nieuwe van me komen met Union J er in, maar die gaat totaal anders zijn dan deze.]


    16 - 09 - '17

    {Jammer, het was een goed en leuk idee..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Seyyit schreef:
    {Jammer, het was een goed en leuk idee..}


    [Dankjewel (:]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    [Aangezien hier amper mensen actief zijn, ga ik vragen dit topic te laten sluiten en daarbij stopt ook deze rpg. Er gaat wel een nieuwe van me komen met Union J er in, maar die gaat totaal anders zijn dan deze.]


    Wil je me dan waarschuwen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Wil je me dan waarschuwen?


    [Sure]


    16 - 09 - '17