• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    Louis antwoordde dat het prima was. Mooi, ik hield niet van liegen, maar nu wist ik in ieder geval wel wat ik moest zeggen, als ik in de problemen kwam en mensen gingen vragen wat ik mij herinnerde van Seven Minutes in Heaven. Weer een zorg minder. Als je gewoon antwoord kon geven op vragen, was het al een stuk minder verdacht allemaal en was de kans groter dat we zonder enig probleem in het geheim konden afspreken. Ook al had ik wel een schuldgevoel van hier tot Tokio. Het was eigenlijk een soort verraad van mijn vriendschap en de band van broer en zus, maar ik had geen flauw idee wat ik anders moest doen.
    'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is iets wat eigenlijk nog moet gebeuren,' zei Louis plots en ik keek hem verbaasd aan. 'Rara wat is het? Als je het goed raad bespaar ik je de kieteldood die ik je de eerstvolgende keer dat we elkaar alleen zien ga geven.' Ik fronste even en dacht na. Waar zou hij het in vredesnaam over hebben.
    'Bedoel je dat je mij nog terug moet pakken?' bracht ik uiteindelijk moeizaam uit. Als dat het geval was, zou ik heel hard wegrennen. Ik wilde echt niet eindigen onder een koude douche of iets dergelijks. 'Of wil je gewoon afgedroogd worden en droge kleren zoeken,' voegde ik er hoopvol aan toe. 'Want daar wil ik je best mee helpen,' fluisterde ik daar nog met een knipoog aan toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Avah fronste. 'Bedoel je dat je mij nog terug moet pakken?' zei ze moeizaam.
    'Nah, niet echt terugpakken, wees gerust, geen koude douche voor jou. Eigenlijk had ik het over dat jij mij moest tillen tot we bij een punt kwamen waar anderen ons konden zien, aangezien ik jou al vaak genoeg getild heb. Maar aangezien je daar vast niet genoeg spierkracht voor hebt, vind ik jouw idee ook goed. Kies jij maar. Maar je had het wel fout geraden, dus die kieteldood hou je nog te goed,' plaagde ik haar. 'Dus, wat wordt het?'
    Ik begon van mijn ene been op mijn andere been te huppen. Tot ik daar geen zin meer in had, wat al vrij snel was. Dus liet ik mij languit op de grond vallen. 'Als je niet snel antwoord, val ik zometeen nog in slaap,' waarschuwde ik, ook al was ik eigenlijk nog niet eens heel lang aan het wachten op haar antwoord.


    "Family don’t end in blood”

    Niall Horan
    Ik zie dat ze blost 'Weet je nog hoe je je bij die kus voelde?" vraagt ze zacht. Ze bijt weer op haar lip en ik wou er weer wat van zeggen toen ze al stopte. 'Euh laat maar. Domme vraag' zegt ze snel en haalt een hand door haar haren. Ik bijt zelf zacht op mijn lip. 'In mijn herinnering was het fijn' fluister ik zachtjes. 'Maar ik weet niet of het door de drank komt' Ik kijk haar aan. 'misschien kunnen we het nog een keer doen en dan kijken. Nee Nee laat maar dat was een dom idee' vervloek ik mezelf. Wat dacht ik wel niet. Haar kussen om te kijken of ik het zonder de drank ook fijn vond? Was ik gek geworden, als Louis me dan zou betrappen zou hij me vermoorden. Nu was het nog onder invloed van drank, en iedereen had het gedaan waarschijnlijk. Of niet?? Waren wij het alleen geweest?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Telkens als ik dit topic aan klik, krijg ik dat lied in mijn hoofd :') )

    Cailin Avalee Horan

    'Nah, niet echt terugpakken, wees gerust, geen koude douche voor jou.' Ik zuchtte even opgelucht. 'Eigenlijk had ik het over dat jij mij moest tillen tot we bij een punt kwamen waar anderen ons konden zien, aangezien ik jou al vaak genoeg getild heb. Maar aangezien je daar vast niet genoeg spierkracht voor hebt, vind ik jouw idee ook goed. Kies jij maar. Maar je had het wel fout geraden, dus die kieteldood hou je nog te goed,' zei hij plagend en ik sloeg mijn armen over elkaar, waarbij ik mijn wenkbrauwen optrok. Ik? Geen spierkracht genoeg? Wie deed er hier nu mee aan internationale surf-wedstrijden.
    'Dus, wat wordt het?' Ik dacht even na. Ik zou hem gewoon naar de badkamer dragen en hem een handdoek geven. Dan merkte hij gelijk dat ik sterker was dan ik eruit zag en konden we ons afdrogen.
    'Als je niet snel antwoord, val ik zometeen nog in slaap,' zei hij opeens waarschuwend, waardoor ik hem even beledigd aankeek. Wat was dat nou weer voor opmerking?
    'Ben ik zo saai dan,' zei ik dan ook, waarna ik hem toch wel met wat moeite over mijn schouder gooide en probeerde zonder te puffen richting de badkamer te lopen. Ik wist dat mijn hoofd rood moest zijn van inspanning, maar mijn ademhaling hield ik wel onder controle. Ik opende met mijn vrije hand de badkamerdeur en zette hem daar weer neer. 'En ik ben sterk genoeg, hoewel je wel een dikzak bent,' zei ik nu plagerig en opende de kast waarvan ik wist dat er handdoeken inlagen. Ik gooide er eentje in zijn richting en pakte er ook voor mijzelf één.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall beet zelf zacht op zijn lip ,maar opende dan gauw zijn mond. 'In mijn herinnering was het fijn' fluisterde hij zachtjes ,waardoor het leek alsof mijn hart een klein sprongetje maakte. 'Maar ik weet niet of het door de drank komt' hij keek me even aan en ik knikte zachtjes,ergens was ik ook wat teleurgesteld en kwaad op mezelf.Kreeg ik nou echt gevoelens ,voor de broer van mijn vriendin?. 'misschien kunnen we het nog een keer doen en dan kijken. Nee Nee laat maar dat was een dom idee' zei hij dan .Ik beet zachtjes op mijn lip ,iets dat ik echt moest afleren. We konden het proberen. Ik nam voorzichtjes zijn gezicht tussen mijn handen en drukte dan mijn lippen ,op zijn zijde zachte lippen. Het gevoel dat ik vanbinnen voelde ,was warm en goed ,het kriebelde overal op een goede manier ,maar... Ergens bleef ik zitten met dat knagende gevoel ,van Louis en Avah . Ik keek Niall even aan en wend dan verlegen mijn blik af ,mijn wangen waren net de kleur van tomaten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    / mijn leestekens doen het niet en mijn laptop loopt zon beetje vast door mij dus sorry voor de niet leestekens de . en de , doen het wel

    Niall Horan.

    Ze knikte even zachtjes en ik zie haar weer lipbijten. Ik zie haar handen langzaam om mijn gezicht heen klemmen en mijn hart stopt even en ik stop met adem halen. Ik voel haar zachte lippen en sluit langzaam mijn ogen terwijl ik geniet. Wacht dit moet niet, dit kan niet. Het is het zusje van je vriend Niall en de vriendin van je zusje. Toen ze haar lippen van de mijne af haalde wende we beide onze hoofden weg en kleuren we rood. Ehm ik ik het ik vond het fijn fluister ik zachtjes en bijt weer op mijn lip. lekker raar ik zeg tegen haar dat ze niet moet bijten op haar lip maar zelf doe ik het dus ook. Ik kijk naar de grond, straks ging ik eerst Avah uitvragen. Wie weet wat ze gedaan had en met wie, maar daar wou ik eigenlijk liever niet over nadenken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Avah keek me beledigd aan. 'Ben ik zo saai dan?'
    'Nee hoor, maar wachten is wel saai,' lichtte ik kort toe.
    Met wat moeite wist Avah mij over haar schouder te krijgen, waar ik best respect voor had. Niet dat ik echt dacht dat ze weinig spierkracht had, maar toch.
    Ik besefte mij wel dat, als iemand ons zou zien, we niet alleen heel erg betrapt waren, maar dat het er ook nog eens best raar uitzag. Meestal was het namelijk zo dst de jongen het meisje tilde, en niet andersom Als één van de jongens ons zou zien, zouden ze stuk voor stuk lachen. Heel hard lachen, mij uitlachen. Behalve Niall. Niall zou zijn lachen proberen in te houden en kwaad zijn omdat hij waarschijnlijk wel kon vermoeden hoe het tussen Avah en mij zat.
    Bij de badkamer aangekomen opende Avah met haar vrije hand de deur en zette me daar weer neer.
    'En ik ben sterk genoeg, hoewel je wel een dikzak bent,' zei ze.
    Mijn ogen werden groot en ik keek haar beledigd aan.
    Avah opende een kast en gooide mij een handdoek toe. Ik woelde met de handdoek door mijn haren om die alvast zo goed mogelijk af te drogen.
    Ik richtte me weer tot Avah. 'Ik vind eigenlijk dat die kieteldood ook wel nu kan.'
    Ik begon haar in haar zij te porren. Daarna legde ik haar als een prinsesje in mijn armen, dit keer niet om haar in een zwembad te kunnen gooien, maar zodat ik haar voorzichtig op de grond kon leggen. Ik zette mijn knieën langs haar lichaam zodat ze geen kant op kon. Met een hand drukte ik haar polsen op de grond boven haar hoofd. Niet te hard, zodat het geen pijn deed, maar wel stevig genoeg. Met de andere hand begon ik haar op alle plekken in haar linkerzij, rechterzij en buik te kietelen. 'Ha! Ik zal je leren, mij een beetje een dikzak noemen.'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Ik liep naar de wasbak en kneep mijn haar er even goed boven uit, zodat de handdoek straks niet meteen kleddernat werd. 'Ik vind eigenlijk dat die kieteldood ook wel nu kan,' zei Louis plots en abrupt draaide ik mij om. Te laat, want hij porde mij al in mijn zij. Ik beet hard op mijn lip, om niet meteen in lachen uit te barsten. Ik kon nog wel redelijk tegen kietelen, maar dan moest ik mij onwijs goed concentreren. Louis tilde mij op, zodat ik in zijn armen kwam te liggen, waarna hij mij opvallend voorzichtig op de grond legde. Ik probeerde nog te ontsnappen, maar hij zette zijn knieën langs mijn lichaam en drukte met één hand mijn polsen tegen de grond, boven mijn hoofd. Als er nu iemand binnen zou komen, had ik geen idee hoe we ons hier nog uit wilden redden. Ik wilde hem dan ook waarschuwen dat hij de deur van de badkamer op slot moest doen, maar hij ging al weer verder met kietelen.
    'Ha! Ik zal je leren, mij een beetje een dikzak noemen.' Ik gierde het uit van het lachen en probeerde dit te stoppen, zodat ik hem kon uitleggen dat dit geen goed idee was.
    'Louis, de deur-' bracht ik met veel moeite uit. 'Hij is niet op slot en ik kan niet stoppen met lachen.' Meer kreeg ik niet uit mijn mond en ging weer door met onophoudelijk lachen. Straks hoorde iemand het...


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    'Ehm ik ik het ik vond het fijn.' zei hij en ik keek hem vanonder mijn wimpers aan. hij had ook zijn blik afgewend en bij bloosde ook. "Ik ook."zeg ik zachtjes en glimlachte licht. Het voelde zo fout ,dat ik het super vond... Ik keek hem even aan ,zijn blauwe ogen ,glinsterden in het licht en zijn zachtroze zijdezachte lippen ,waren zo verslavend. Met mijn vinger streelde ik over zijn lip. "Niet lipbijten ,dat is zonde van je lippen."fluister ik zacht. Iets wat hij daarnet ook bij mij gedaan had. Ik zucht zachtjes. "Het spijt me ,ik... Ik v-wilde dat fijne gevoel ,weer voelen."fluister is zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    .´Ik ook´ zegt ze zachtjes met een klein gemeent glimlachje. Ze kijkt naar me en ik voel haar zachte vinger over mijn lip gaan "Niet lipbijten ,dat is zonde van je lippen."fluisterde ze zachtjes.Ik stop met buiten en gniffel even zachtjes maar stop als ze zucht "Het spijt me ,ik... Ik v-wilde dat fijne gevoel ,weer voelen." stottert ze fluisterend. ´Emma het is niet erg...´ ik blijf even stil. Moest ik dit wel zeggen? ´Ik ehm ik denk dat ik je wel ehm zeg maar leuk vind. Ik vond het fijn en ik genoot ervan´ fluister ik zacht naar haar zodat niemand ons zou horen. Ik kleurde rood en haal een hand door mijn haar om afleiding te hebben. Wat nou als Avah het zou te weten komen? Ik zou niets met Emma kunnen beginnen, ik zou te bang zin. Te bang dat ik Emma zou kwetsen, dat ik Avah of Louis boos zou maken. Twijfelend kijk ik naar hEmma.

    ik weet alleen de vraagteken te vinden ahahahXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall gniffelde zachtjes en stopte dan.´Emma het is niet erg...´ zei hij en ik keek hem even aan. ´Ik ehm ik denk dat ik je wel ehm zeg maar leuk vind. Ik vond het fijn en ik genoot ervan´fluisterde hij zacht en ik voelde me weer blozen. Ik nam twijfelend zijn hand vast en haf er een zacht kneepje in."I-Ik vind je ook leuk."zeg ik zachtjes stotterend. Waarom Was dit toch zo ingewikkeld...


    (I'm so sorry ,ik heb geen inspi :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    Ze word knalrood en twijfelend pakt ze mijn hand. ."I-Ik vind je ook leuk."zegt ze stotterend en ik kijk haar aan maar ze meent het.'ehm naja hoe ehm doen wij het en uhhm hoe gaan we het doe met Lou en Avah?' vraag ik zachtjes en denk na. Ze zouden er sowieso achter komen want ik kon dus voor geen meter liegen want dat zagen zr gelijk bij me. Als ik zei dat het wel goed ging terwijl ik me niet goed voelde zagen ze dat blijkbaar. Soms was het fijn wamt dan kon ik er gelijk over praten. Maar met dingen als dit kan het nog wel ewns moeilijk gaan worden. 'denk je dat als wij zeg maar iets zouden krijgen of hebben zou Louis dat erg vinden of wat?' vraag ik zacht. Ik twijfelde hoe Avah zou reageren. Boos omdat ik met haar vriendkn gong of blij omdat ik een liefde evinden had??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Avah gierde van het lachen en probeerde mij te stoppen, maar mooi dat het haar niet ging lukken. Nu zou ze een flinke kieteldood krijgen ook.
    'Louis, de deur-' bracht ze met veel moeite uit. 'Hij is niet op slot en ik kan niet stoppen met lachen.'
    Hierna begon ze weer onophoudelijk te lachen.
    Hmm, ze had wel gelijk. Ik besloot dan maar dat het nu genoeg was geweest en liet haar los, waarna ik opstond en haar hand pakte om haar zo overeind te helpen. 'Vooruit dan maar, je komt er dit keer nog makkelijk vanaf,' zei ik en glimlachte.
    Ik vroeg mij af met wie Emma gisteravond in de kast had gezeten, en vooral: Wat ze daar gedaan had. Ik wist het eigenlijk nog van niemand in dit huis, aangezien ik sinds ik wakker werd nog niemand anders had gezien dan Avah. Ik had dus niemand van de jongens uit kunnen horen, en ook nog niets gezien waar ik vermoedens bij had. Ik hoopte stiekem vooral niet dat Emma met Harry was. Ik bedoel, Harry is natuurlijk ook één van mijn beste vrienden, daar niet van, maar Harry kennende... Tja, wie weet wat hij daar heeft uitgespookt met het meisje waarmee hij in de kast zat. Het zou mij niets verbazen als hij gisteravond... Seks heeft gehad met dat meisje. Laat dat niet Emma geweest zijn, alsjeblieft.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Gelukkig stopte Louis met kietelen en hielp mij weer overeind. 'Vooruit dan maar, je komt er dit keer nog makkelijk vanaf,' zei hij, waarna hij in gedachten verzonken leek ik liep even naar de deur en luisterde ingespannen, maar blijkbaar had niemand het gehoord of nam gewoon niemand de moeite om te kijken. Voor de zekerheid draaide ik toch maar de deur op slot, je wist het immers nooit.
    Ik ging op de badrand zitten en pakte de handdoek van de grond om mij verder af te drogen. 'Waar denk je aan?' vroeg ik Louis ondertussen. Hij was wel heel stil voor zijn doen. Ik besloot weer op te staan, liep naar hem toe, en begon met de handdoek zijn schouders af te drogen, terwijl ik hem vragend aankeek.


    Happy Birthday my Potter!

    [Oké, ik ga zomenteen weer voor twee weken op vakantie. Ik zal de eerste week wifi hebben. Maar kan niet voor zaterdagavond op mijn computer. Het spijt me dat ik nog niet heb gereageerd. Ik vind het gewoon even heel moeilijk inkomen. (Ik heb alle posts geprobeerd bij te lezen. Maar raakte een beetje verward.) Toch zal mijn reactie zo snel mogelijk komen.]


    Reality's overrated.