• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    'Oke, 2-1 voor jou. Wat betekent dat ik je eigenlijk nog een keer terug zou moeten pakken,' zei Louis onschuldig, waarop ik hevig mijn hoofd schudde.
    'Nee hoor, het betekend gewoon dat ik slimmer, beter, leuker en geweldiger ben en dus gewonnen heb,' ging ik er tegenin en ik gooide mijn haar even naar achteren, om mijn statement extra duidelijk te maken. Ondertussen kwam Louis naar mij toe gezwommen en sloeg zijn armen weer om mijn middel. Zonder er echt bij na te denken, legde ik mijn handen automatisch in zijn nek en sloeg mijn benen om zijn middel.
    'Nog een paar leuke ideeën?' vroeg hij met een lieve glimlach op zijn gezicht. Snel schudde ik mijn hoofd. Echt niet dat ik hem op nog meer ideeën ging brengen. Zo achterlijk was ik nou ook weer niet. 'Anders weet ik nog wel wat.'
    'Nou, dan wens ik je veel succes, want ik ga mijn briljante ideeën niet meer met je delen,' zei ik en ik haalde mijn armen uit mijn nek om ze over elkaar te slaan en hem als een klein kind dat het er niet mee eens was aan te kijken. Hij tikte met zijn vinger op mijn neus, terwijl hij "Toeeet" zei en onwillekeurig moest ik lachen. Hij was soms zo raar, maar liever raar en leuk, dan saai en normaal.
    'Je bent echt een idioot, maar dat wist je waarschijnlijk al,' zei ik hem hoofdschuddend, terwijl mijn mondhoeken omkrulden tot een glimlach.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    'Nou, dan wens ik je veel succes, want ik ga mijn briljante ideeën niet meer met je delen,' zei Avah en sloeg haar armen over elkaar.
    'Je bent echt een idioot, maar dat wist je waarschijnlijk al,' zei ze hoofdschuddend, waarna haar mondhoeken omhoog krulden.
    'Dat wist ik inderdaad. Maar goed, laten we er niet overheen praten. Ik ga jou nog terugpakken. Nu.'
    Ik keek even bedenkelijk. 'Ik weet het.'
    Ik tilde haar opnieuw op en weer belandde ze over mijn schouder. Ik klim met haar over mijn schouder het zwembad uit via het trappetje, wat nog best een lastige opgave was, en liep toen weer naar binnen. 'Hmm, misschien was het zwembad water toch nog niet koud genoeg. Een koude douche lijkt me een beter idee.'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    'Dat wist ik inderdaad. Maar goed, laten we er niet overheen praten. Ik ga jou nog terugpakken. Nu.' Er kwam een misprijzend geluidje uit mijn mond en ik probeerde tevergeefs los te komen uit Louis zijn armen, terwijl hij rustig nadacht over wat hij nu met mij ging doen. Het was frustrerend om mij zo machteloos te voelen. 'Ik weet het,' zei hij plots en ik gromde. Gemenerd die hij was. Hij gooide mij weer over zijn schouder en ik begon op zijn rug te trommelen.
    'Louis, laat mij los. Ik ben al kleddernat en straks krijg ik het koud en vat ik kou,' zeurde ik tegen hem.
    'Hmm, misschien was het zwembad water toch nog niet koud genoeg. Een koude douche lijkt me een beter idee.' Mijn adem stokte in mijn keel. Nee, dat zou ijskoud worden. Snel klemde ik mij voor zover mogelijk aan hem vast.
    'Nee, nee, nee. Ik doe alles, maar laat me alsjeblieft gewoon gaan. Het zwembad was al koud genoeg, ik heb mijn lesje geleerd. Echt waar,' zei ik smekend.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik stel me open voor de rol van Liam?]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    [Ik stel me open voor de rol van Liam?]


    ( Mwhahahaha, waarom had ik dit verwacht? hiii.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    (...)

    ( Mwhahahaha, waarom had ik dit verwacht? hiii.)


    [Omdat ik een zware Liam obsessie heb? ;p Naomi!]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    [Omdat ik een zware Liam obsessie heb? ;p Naomi!]


    ( Dan kan ik jouw weer stalken, maar niet nu, want lijkt me niet handig zo xd Jup, that's me!)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Zodra ik haar op had getild, begon ze op mijn rug te trommelen.
    'Louis, laat mij los,' zei ze. 'Ik ben al kleddernat en en straks krijg ik het koud en vat ik kou.'
    Toen ik over de koude douche begon, voelde ik haar adem stokken.
    'Nee, nee, nee. Ik doe alles, maar laat me alsjeblieft gewoon gaan. Het zwembad was al koud genoeg, ik heb mijn lesje geleerd. Echt waar,' smeekte ze me.
    'Hmm, ik denk er nog even over na,' antwoordde ik terwijl ik op mijn gemak verder wandelde.
    In de badkamer aangekomen zette ik haar neer in de douche cel en kwam er zelf bijstaan, mijn armen nog wel rond haar middel houdend, zodat een ontsnapping niet mogelijk was. Mocht ik straks de koude douche aanzetten, dan zou ik er natuurlijk wel voor zorgen dat ik niet geraakt werd door het ijskoude water.
    'Dus, hoe graag wil je dat ik je laat gaan?'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    'Hmm, ik denk er nog even over na,' zei hij en ik liet mijzelf weer verslagen hangen. Serieus, ik zei dat ik alles zou doen en nog was het niet goed genoeg. Ik ging hier waarschijnlijk nooit onderuit komen. Maar ik kon hem altijd nog onder de stralen trekken, zodat hij ook een koude douche zou krijgen. Hoewel hij er dit keer vast beter over nadacht.
    In de douche zette hij mij weer neer, waarop ik even dacht, dat hij mij nu wel los zou laten, maar hij bleef er zelf bij staan. Ik kneep mijn ogen stijf dicht, bang voor de koude stralen, maar hij zette de douche niet aan. 'Dus, hoe graag wil je dat ik je laat gaan?' vroeg hij. Lichtelijk verbaasd hief ik mijn hoofd op en keek hem aan.
    'Heel graag, ik had toch al gezegd dat ik alles voor je zou doen,' zei ik, terwijl ik daar kleddernat in zijn armen stond. Zo tegen hem aan was het gelukkig niet heel koud. 'Dus, zeg maar wat ik moet doen om hier onderuit te komen.' Ik klonk nu ietwat uitdagend en keek hem met een vrolijke grijns op mijn gezicht aan, in de hoop dat hij iets beters voor mij zou verzinnen dan die douche.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Licht verbaasd hief Avah haar hoofd op en keek me aan. 'Heel graag, ik had toch al gezegd dat ik alles voor je zou doen,' zei ze. 'Dus zeg maar wat ik moet doen om hier onderuit te komen.' Ze klonk nu ietwat uitdagend en een vrolijke grijns was op haar gezicht te zien.
    Ik trok haar nog iets dichter tegen me aan en bracht mijn lippen naar haar oor. 'Ik wil een kus,' fluisterde ik in haar oor, waardoor mijn lippen heel licht langs de huid van haar oor schuurde. Daarna bracht ik mijn hoofd weer iets naar achter. 'Alleen dan mag je gaan.'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Hij trok mij nog dichter naar zich toe en boog naar mijn oor toe. Ik merkte hoe mijn hartslag versnelde en iedere plek op mijn lichaam, die in aanraking met Louis kwam warm werd. Het feit dat we hier alleen al stonden was zó fout, maar het voelde zo goed, dat ik alleen maar meer van hem wilde. Dichter tegen hem aan wilde staan, zijn warmte wilde voelen. Langzaam begon ik weer last te krijgen van een hevig verlangen naar zijn lippen, wat ik mij ook van vannacht kon herinneren.
    'Ik wil een kus,' fluisterde hij, waardoor ik kippenvel kreeg. Ik voelde zijn lippen lichtjes langs mijn oor schuren, waarna hij zijn hoofd weer iets naar achteren bracht. Mijn blik ging van zijn ogen, naar zijn lippen, waarna ik hem weer aankeek. 'Alleen dan mag je gaan.' Dit keer was ik degene die naar voren boog.
    'Weet je het zeker? Straks komen Niall en Emma erachter,' zei ik hees en beet even speels in zijn oorlel, voor ik mij weer terugboog en hem aankeek. Ik had echt geen idee waar ik mee bezig was. Als ik slim was geweest, had ik gewoon zelf die koude kraan aangedraaid, maar ik kon alleen maar denken aan Louis. Het was alsof er niks anders meer op deze wereld was en ik alleen maar naar hem kon verlangen. Ik had nooit met hem moeten zoenen in die kast, dan had ik mijzelf misschien nog in kunnen houden en verstandige keuzes kunnen maken. Nu ik wist hoe het was, wilde ik alleen maar meer, zodra ik daar de kans voor kreeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Avah's blik ging naar mijn ogen, daarna naar mijn lippen, daarna weer naar mijn ogen. Nu boog zij zich naar voren.
    'Weet je het zeker? Straks komen Niall en Emma erachter,' zei ze hees en beet speels in mijn oorlel voor ze zich weer terug boog en mij weer aankeek. Wat deed ze toch met me? Als ik ook maar een beetje verstandig was geweest, had ik de koude kraan aangezet en daarna hard gelachen. Maar nee, ik was niet verstandig. Als was ik sowieso niet altijd even verstandig, eerder idioot. En ik had eerlijk gezegd wel een beetje medelijden met Avah.
    Maar Avah had wel gelijk. Straks kwamen Niall en Emma erachter. En dat mocht niet gebeuren. Dat zou echt een ramp zijn. Maar ik verlangde naar haar. Ik verlangde er naar haar lippen voor een tweede keer op de mijne te kunnen voelen, haar vast te houden. Alles om ons heen te vergeten, alleen Avah en ik. Net als gisteren. Wacht, net als gisteren... Dat is het!
    'Ik heb een idee!' riep ik blij. In plaats van haar weer op te tillen, pakte ik nu haar hand vast, wat mijn hand deed tintelen, en trok haar voorzichtig mee naar dezelfde plek als we gisteren waren. De kast. Ik opende de deur en keek nog een keer achter me, voor ik Avah mee naar binnen trok en de deur vlug, maar zacht sloot en het slot erop draaide. 'Hier kan niemand ons zien,' fluisterde ik haar toe.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Er verscheen een kleine grijns op mijn lippen, toen ik merkte dat Louis erover nadacht. Hopelijk besloot hij niet alsnog de koude kraan aan te zetten. Ik wachtte geduldig af en opeens leek hij een idee te hebben. Ik zag een vlaag van blijdschap over zijn gezicht glijden. 'Ik heb een idee!' riep hij. Heel even dacht ik dat hij mij weer op zou tillen, maar zijn vingers sloten zich om mijn hand. Mijn blik dwaalde af naar onze handen, terwijl ik werd meegetrokken naar de kast van gisteren. Verbaasd en een klein beetje geschrokken keek ik ernaar, maar toen ik naar binnen werd getrokken. verdwenen die gevoelens weer. Niemand wist dat we in deze kast zaten, niemand zou ons kunnen zien en niemand zou per ongeluk de kast open kunnen maken, want Louis had hem op slot gedraaid.
    'Hier kan niemand ons zien,' fluisterde hij. Het besef dat we hier alles konden doen wat we wilden, zolang we er maar voor zorgden dat niemand ons hoorde, bracht het verlangende gevoel weer terug. Ik zei dan ook niks meer en trok Louis naar mij toe, waarna ik mijn lippen vurig op de zijnen drukte. Meteen ontplofte er een bom van vlinders in mijn buik. Ik snapte echt niet wat deze jongen met mij deed, maar eigenlijk kon het mij ook vrij weinig meer schelen. Zolang hij maar terug zou kussen, dan vond ik alles goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Zonder iets te zeggen trok Avah mij naar zich toe en plantte haar lippen vurig op de mijne. Duizenden vlinders begonnen als een gek rond te fladderen in mijn buik. Mijn lichaam begon van top tot teen warm te worden, alsof ik in brand stond. Ik sloeg mijn armen opnieuw om haar middel en drukte haar nog steviger tegen mij aan. Ik zoende haar verlangend terug, al mijn passie in deze kus gooiend. Alsof alles van deze ene kus afhing. Zo voelde het ook. Van mij mocht het eeuwig doorgaan. Dit moment was magisch.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Voor de zoveelste keer in het afgelopen kwartier sloeg Louis zijn armen om mijn middel, waarna hij mij nog dichter tegen zich aantrok. Ik liet mijn handen afglijden naar zijn nek en speelde met zijn haren. Vol passie kuste hij terug en ik kon niks anders zeggen, dan dat dit nog vele malen beter was dan de vorige kus. Alles om ons heen leek te verdwijnen en het enige waar ik nog aan kon denken was Louis, zijn geur, zijn zachte lippen, die zo vurig op de mijnen geplant waren en meebewogen, alsof mijn lippen voor de zijnen gemaakt waren. Uiteindelijk verbrak ik dan toch even de kus en keek hem aan.
    'We kunnen ook gewoon voor eeuwig in deze kast blijven,' zei ik zachtjes, waarna ik hem nogmaals kuste en dit keer met mijn tong tegen zijn lippen tikte, vragend om toestemming.


    Happy Birthday my Potter!