• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Uhm, zou ik een samenvatting mogen?

    En: Iemand voor Liam?]


    Reality's overrated.

    Cailin Avalee Horan

    'Geen idee, ik ben nou eenmaal onweerstaanbaar geboren,' antwoordde hij grijnzend. Lolz, dat hij er nog serieus op inging. Nou ja, serieus. 'Maar niet zo onweerstaanbaar als jij,' ging hij ietwat verlegen verder. Awh, hij was gewoon te lief. Volgens mij was dit wel de eerste keer dat ik hem ooit verlegen zag. Natuurlijk had ik hem voorheen niet onwijs veel gesproken, meestal spreek je niet heel veel met de broer van je vriendin, je komt dan immers voor je vriendin, maar verlegen had ik hem echt nog nooit gezien. Hij was juist altijd zorgeloos en vrolijk.
    Louis pakte mijn hand en drukte er een kusje op, waarna hij voor mij knielde. Met grote ogen keek ik hem aan. Wat ging hij nu weer doen? 'Lieve Avah, wil jij mij de eer geven deze kast voor eeuwig samen te delen?' vroeg hij plechtig. Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang om niet in lachen uit te barsten. Ik ging net als hij door mijn knieën en ging vlak voor hem "zitten".
    'Ja, natuurlijk, hoewel het eigenlijk wel Liam's kast is,' zei ik zachtjes lachend, waarna ik hem weer naar mij toe trok en kuste.
    'Avah, schiet eens op!' klonk de stem van Niall opeens door het huis, waardoor ik mij abrupt losmaakte van Louis en opsprong, waarbij ik natuurlijk weer zo achterlijk was om mijn hoofd te stoten.
    'Auw, ah flut,' riep ik zachtjes uit en wreef met een pijnlijk gezicht over mijn hoofd. Dit moest er echt zo achterlijk uitzien voor Louis. Ik schaamde mij rot. Het was maar goed dat het niet al te licht was in de kast, want nu bestond er nog een kans dat de blosjes op mijn wangen niet voor hem te zien waren.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall beet op zijn lip en werd rood. 'nou ehm we zaten in de kast en gaven elkaar een kusje. En dat kusje werd een zoen' zei hij en ik knikte zachtjes.
    'ik kreeg ineens een herinnering waarin het gebeurde. Maar alsjeblieft zeg nirts tegen je broer of tegen Avah. Ik snap dat jullie meisjes geen geheimen hebben maar alsjeblieft oke. Ik weet niet of ik wel wil weten met wie Avah is gegaan en wat ze uitgespookt hebben.'zei hij ik begreep wat hij bedoeld ,ik hoopte ook dat mijn broer niet meegedaan had met het spel. "Ik beloof je dat ik niemand dit zal vertellen."vertel ik eerlijk.'Dit is echt een ramp wie heeft dit bedacht?' vroeg hij dan en ik haalde al lip bijtend mijn schouders op. Ik Had werkelijk geen idee ,het kon evengoed uit mijn mond gekomen zijn. Ik kijk Niall even aan. Twijfelend of hij hetzelfde gevoel had als mij gisteren ,ik heriner me ,dat ik het geweldig vond ,zijn lippen waren zo zacht. Ik beet hard op mijn lip ,zo hard ,dat ik de ijzeren smaak van bloed proefde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall HOran.

    ' "Ik beloof je dat ik niemand dit zal vertellen."Ik zie dat ze het ook echt meent en glimlach zwak. Ik dacht na over gisteren, iemand had geroepen om Seven Minutes In Heaven te spelen. Ik weet niet eens of het een jongen of meisje was. Ik zie Emma nadenken en op haar lip bijten. Zonder na te denken over gister wrijf ik met een vinger over haar lip. 'Niet bijten Em' fluister ik. Ik dacht aan gister. In mijn herinnering had ze zachte, zoete en warme lippen. Als ik me weer besef wat ik aan het doen ben haal ik snel mijn vinger van haar lip en word weer knalrood. Ik begon haar leuk te vinden, besef ik me laat. Dat kon niet, Louis zou dat nooit goed vinden, we zouden ruzie krijgen. En bovendien Avah zou ook niet willen dat haar vriendin met haar broer iets zou hebben. Niet dat Emma mij ooit leuk zou vinden want ik bedoel wat is er leuk aan me?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maberu schreef:
    [Uhm, zou ik een samenvatting mogen?

    En: Iemand voor Liam?]


    ( Delisha zit nog met Liam in zijn slaapkamer. Dat was eigenlijk een van de weinige dingen die je ook hebt gemist met Liam. Het gesprek over wat er is gebeurd en dat Liam alweer wat gekalmeerd is. Ondanks alles kunnen die twee toch lachen over wat er is gebeurd. Hij is namelijk de enige die weet wat er zich de nacht heeft afgespeeld.
    Sorry voor mijn bagger reactie hierop, maar ik moet overstappen van trein.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Avah ging ook op haar knieën zitten, vlak voor mij. 'Ja, natuurlijk, hoewel het eigenlijk wel Liam's kast is,' beantwoordde ze mijn vraag terwijl ze zacht lachte.
    'Dan heeft Liam pech,' zei ik grijnzend.
    Avah trok mij weer naar zich toe en kuste mij opnieuw.
    'Avah, schiet eens op!' klonk plotseling Niall's stem door het huis. Dit zorgde ervoor dat Avah abrupt haar lippen van die van mij aftrok en opsprong, waarbij ze hard haar hoofd stootte.
    'Auw, ah flut,' zei ze terwijl ze pijnlijk over haar hoofd wreef. Doordat het donker was kon ik het niet heel goed zien, maar ik meende dat er blosjes op haar wangen waren verschenen. Al wist ik het niet zeker, aangezien er hier niet veel licht was. Ik stond ook weer op en ging voor haar staan. 'Gekkie, wat doe je nou?' zei ik en keek haar bezorgd aan. Ik legde mijn hand voorzichtig achter haar hoofd en trok haar wat naar mij toe, waarna ik zacht een kus drukte op de plek op haar hoofd waar ze zich stootte. Daarna liet ik haar weer los en keek haar aan, om even kort naar haar te glimlachen. 'Beter?'
    Alleen wat Niall betreft, ik hoop niet dat hij hierheen komt. 'Hey... Misschien is het beter als je gaat, voor Niall ons komt zoeken...' mompelde ik. 'Al heb ik veel liever dat we hier samen blijven en ons gewoon stilhouden, zodat ze er gewoon niet achter komen dat de deur op slot zit,' zei ik erachteraan. Eigenlijk was dat laatste nog best slim. Ze zouden te weten kunnen komen dat er hier mensen zaten, maar niet wie. Dus ook niet van mij en Avah. Tenzij ze de deur zouden openbreken, waar ik dan maar niet op hoopte.


    "Family don’t end in blood”

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall wreef plots met een vinger over mijn lippen ,waardoor ik stop met lipbijten en hem vragend en lichtjes verbaasd aankeek. 'Niet bijten Em.' fluisterde hij zacht ,waardoor er lichte blosjes op mijn wangen verschenen. Hij haalt zijn vinger van mijn lip en begon ook te blozen.
    "Weet je nog ,hoe je je bij die kus voelde?"vroeg ik hem zacht ,zonder er echt bij na te denken . Ik beet weer zachtjes op mijn lip ,maar stopte gauw. Dit voelde ergens fout aan ,maar zijn aanraking was zo lief en zacht. Ik haalde een hand door mijn haar."Euh ,laat maar ,domme vraag."zeg ik er dan snel achterna ,hij vond het vast niets en ging dan ook om mijn gevoel vragen en ik kon niet liegen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall wreef plots met een vinger over mijn lippen ,waardoor ik stop met lipbijten en hem vragend en lichtjes verbaasd aankeek. 'Niet bijten Em.' fluisterde hij zacht ,waardoor er lichte blosjes op mijn wangen verschenen. Hij haalt zijn vinger van mijn lip en begon ook te blozen.
    "Weet je nog ,hoe je je bij die kus voelde?"vroeg ik hem zacht ,zonder er echt bij na te denken . Ik beet weer zachtjes op mijn lip ,maar stopte gauw. Dit voelde ergens fout aan ,maar zijn aanraking was zo lief en zacht. Ik haalde een hand door mijn haar."Euh ,laat maar ,domme vraag."zeg ik er dan snel achterna ,hij vond het vast niets en ging dan ook om mijn gevoel vragen en ik kon niet liegen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cailin Avalee Horan

    Ik zag dat Louis opstond en voor mij ging staan. 'Gekkie, wat doe je nou?' zei hij met een bezorgde ondertoon in zijn stem. 'Mijn achterlijke zelf zijn,' mompelde ik schouderophalend, terwijl hij zijn hand achter mijn hoofd legde en deze naar zich toetrok, om een kusje op de pijnlijke plek te geven. Ik sloot even genietend mijn ogen, maar opende deze haast meteen weer, toen hij "beter" vroeg. Ik knikte en sloeg mijn armen om hem heen en drukte mijn hoofd tegen zijn borst aan.
    'Helemaal beter. Je bent lief.' Ik bedacht mij dat dit niet bepaald slim was allemaal en dat ik waarschijnlijk op deze manier nooit meer van de nog onbepaalde gevoelens voor Louis af zou komen. Vlug liet ik hem weer los.
    'Hey... Misschien is het beter als je gaat, voor Niall ons komt zoeken...' mompelde Louis en ik zuchtte even. Hij had gelijk. Het zou heel akward zijn als Niall zo ongeduldig werd dat hij mij in kasten ging zoeken en erachter kwam dat deze op slot was, precies de seven minutes in heaven kast, en ik en Louis nergens te vinden waren. 'Al heb ik veel liever dat we hier samen blijven en ons gewoon stilhouden, zodat ze er gewoon niet achter komen dat de deur op slot zit,' ging Louis echter verder en ik schudde mistroostig mijn hoofd.
    'Dat zou opvallen. Zou een beetje vreemd zijn als die kast dicht zit en wij puur toevallig nergens te vinden zijn,' zei ik. 'En ik wil niet dat Niall je vermoord,' voegde ik er nog aan toe en grijnsde licht. Ik bracht mijn hand naar het slot van de kast om hem open te maken, maar kreeg het niet voor elkaar om het daadwerkelijk te doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Avah schudde mistroostig haar hoofd. 'Dat zou opvallen. Zou een beetje vreemd zijn als die kast dicht zit en wij puur toevallig nergens te vinden zijn,' zei ze. Daar moest ik haar gelijk in geven, zelf was ik dan net niet slim genoeg daar zelf aan te denken.
    'En ik wil niet dat Niall je vermoord,' voegde ze er met een lichte grijns aan toe. Ze bracht haar hand naar het slot, maar maakte het niet open. 'Wacht!' riep ik en legde mijn hand op de hand die ze op het slot had. 'Wanneer kan ik je weer zien? Het moet toch lukken ergens in het geheim af te spreken,' riep ik wanhopig uit, waar ik mezelf meteen voor vervloekte. Straks hoorde iemand het nog.
    'Ik wil dat je bij me blijft,' voegde ik er zachter dan net, met een schorre stem aan toe. Ik klonk wel heel erg wanhopig zo. Maar misschien was ik dat ook wel. Straks ging ze met Niall mee naar huis en kon ik haar misschien wel nooit meer alleen spreken zonder dat het opviel. Nooit meer haar in mijn armen houden, nooit meer haar lippen op de mijne voelen. Nooit meer.
    Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen, alsof ik bang was dat ze bij mij weggetrokken zou worden. Alsof ik haar nooit meer los zou laten. Kon dat maar. Konden we hier maar voor eeuwig blijven.


    "Family don’t end in blood”

    [Licorne --> Mouek

    Sorry dat ik t pas zo laat doorgeef, was ik een beetje vergeten :$]


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    'Wacht,' riep Louis en ik zuchtte opgelucht. Hij legde zijn hand op de hand die ik op het slot had, waardoor ik mij weer naar hem omdraaide. 'Wanneer kan ik je weer zien? Het moet toch lukken ergens in het geheim af te spreken,' riep hij wanhopig uit. Geschrokken keek ik hem aan en gebaarde dat hij stiller moest doen. Anders zouden ze hem nog horen en komen kijken wat er aan de hand was.
    'Ik wil dat je bij me blijft,' zei hij schor. Ik beet op mijn lip. Dit was zo'n vervelende situatie. Ik zag de problemen en leugens zich al opstapelen. Maar de andere optie om hem nooit meer op deze manier aan te kunnen raken en nooit meer zo te kunnen spreken, was nog veel afstotelijker dan de leugens en problemen...
    Plots sloeg Louis zijn armen weer om mij heen. Ik drukte mij zo dicht mogelijk tegen hem aan en wenste dat hij mij nooit meer los zou laten.
    'Kom gewoon mee naar mijn huis met je zusje. Ik geloof dat Niall iedereen daarheen wil halen, zodat Liam geen last meer van ons heeft en Niall ook weer zijn oreokoekjes heeft. We vinden wel een manier,' besloot ik en leunde iets naar achteren om hem aan te kijken. 'En anders dan...' Mijn stem stierf weg. Anders was het maar gewoon zo dat we nooit meer bij elkaar zouden kunnen zijn, maar dat hardop uitspreken kon ik niet.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 11:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    'Kom gewoon mee naar mijn huis met je zusje. Ik geloof dat Niall iedereen daarheen wil halen, zodat Liam geen last meer van ons heeft en Niall ook weer zijn oreokoekjes heeft. We vinden wel een manier,' zei Avah en leunde iets naar achteren zodat ze mij aan kon kijken. 'En anders dan...' Haar stem stierf weg. Ik vond het niet erg, aangezien ik wist wat ze wilde zeggen. Ik wilde het niet horen, ook al wist ik ergens dat het zo was.
    Ik knikte langzaam. 'Laten we dat dan maar doen, ik ga het wel met Emma overleggen. Nu moeten we alleen nog veilig uit deze kast zien te komen.'
    Voor ik de deur opende, drukte ik mijn lippen nog een laatste keer vurig op die van Avah. Daarna draaide ik het slot open en maakte de deur voorzichtig open. Ik stak mijn hoofd om de hoek van de deur om te kijken of er niemand was.
    'Alles veilig, niemand te zien,' fluisterde ik naar Avah. Ik voelde me net zo'n spion nu.
    Ik pakte haar hand en trok haar vlug mee de kast uit. Daarna liet ik haar hand al snel weer los, voor het geval er toch iemand aan zou komen lopen.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Louis knikte langzaam. 'Laten we dat dan maar doen, ik ga het wel met Emma overleggen. Nu moeten we alleen nog veilig uit deze kast zien te komen.' Voor een laatste keer kuste Louis mij vurig. Alsof het echt de allerlaatste kus was, zoende ik hem terug. En toen was het afgelopen. Ik keek naar de grond en wachtte tot hij zei dat de kust veilig was om de kast te verlaten. Ik voelde mij echt leeg vanbinnen. Waarom was het leven zo verdomd oneerlijk en moest ik precies de broer van mijn beste vriendin zo leuk en onweerstaanbaar vinden?
    'Alles veilig, niemand te zien,' fluisterde Louis en ik knikte. Ik toverde een glimlach op mijn gezicht. 'Let's go then 007,' fluisterde ik terug en liet mij door hem de kast uit trekken. Ik keek even om mij heen en richtte mij tot de jongen.
    'Oké, voor als iemand ernaar vraagt, waren we zo achterlijk en dronken, dat we op de grond van de kast zijn gaan zitten vannacht en in het donker "ik zie ik zie wat jij niet ziet" hebben gespeeld. Gewoon, omdat dat ons op dat moment hilarisch leek, oké?' Ik keek hem vragend aan, om te checken of hij dat een goed idee vond. Ik durfde te wedden dat iedereen ons daar wel voor aan zou zien, ik had mijzelf er ook voor aangezien.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Avah richtte zich tot mij. 'Oké, voor als iemand ernaar vraagt, waren we zo achterlijk en dronken, dat we op de grond van de kast zijn gaan zitten vannacht en in het donker "ik zie ik zie wat jij niet ziet" hebben gespeeld. Gewoon, omdat dat ons op dat moment hilarisch leek, oké?' zegt ze en kijkt me vragend aan.
    Ik knik. Daar zou ik mezelf wel voor aan zien, en de anderen waarschijnlijk ook wel. 'Prima,' zeg ik er nog maar achteraan.
    'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is iets wat eigenlijk nog moet gebeuren,' zeg ik met een grijns. 'Rara wat is het?'
    Ik dacht even na. 'Als je het goed raad bespaar ik je de kieteldood die ik je de eerstvolgende keer dat we elkaar alleen zien ga geven.'


    "Family don’t end in blood”