• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    (Thysia is op vakantie, dus we zitten vast c; )


    -Weet ik, maar we hebben nog zeven andere mensen :') -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (ik wacht op Yvonne ^^ Maar als je wilt kan ik Emma naar Brookelle en Avah sturen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Whoops, was dit helemaal vergeten. Ik maak dadelijk een beginpost met Zayn [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Go schreef:
    (...)

    -Weet ik, maar we hebben nog zeven andere mensen :') -


    (keykey
    Btw: Volgens mij zijn er daar ook nog wat van op vakantie. Sws Licorne, ApexPredator en ik weet niet waar Depay is, maar die staat ook al even offline... maar de rest zou idd gewoon kunnen reageren.)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 13:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Raccoon schreef:
    (ik wacht op Yvonne ^^ Maar als je wilt kan ik Emma naar Brookelle en Avah sturen?
    whooop sorry, ik ga proberen maar ik kan niet beloven dat het een langstuk word..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raccoon schreef:
    Emma Sarah Tomlinson

    'Een beetje nog' zei Niall terwijl hij het doekje even kort van zijn neus haalde.Hij glimlachte geruststellend ,waardoor ik me minder zorgen maakte. 'Kunnen we wat gaan eten? Ik sterf namelijk echt van de honger' zei hij dan en ik lach zachtjes. "Is goed ."zeg ik instemmend ,ikzelf had niet echt honger ,maar ik had geen zin om alleen te zitten ,dus ging ik wel maar om hem gezelschap te houden. We gingen naar beneden en Niall had zijn sokken weer aangedaan ,maar zijn schoenen zette hij in het rekje.'Slaapt Louis serieus nog? Het is al ehh uhm' zei hij ,maar dan was hij weer til. Simpel haalde ik mijn schouders op ."Ja ,nogsteeds ,door hem zit ik hier een beetje vast. "grinnik ik. Ik ging niet vertrekken zonder mijn broer .Ik ga met Niall richting de keuken en zet me dan op een stoel.


    Niall Horan.'
    Ze lacht als ik voorstel om wat te gaan eten 'Is goed' stemt ze mee in. We lopen naar beneden en ik trek vlug mijn sokken aan. 'Slaapt Louis seriues nog? Het is al ehh uhm'' zeg ik en blijf stil. Ze haalt simpel haar schouders op. 'Ja nogsteeds, door hem zit ik hier een beetje vast' grinnikt ze en ik knik begrijpend Ik zou ook niet alleen naar huis gaan, ik zou netjes op mijn zusje wachten zodat ze mee kan rijden met mij. We lopen naar de keuken en ik plof neer op een stoel net als Emma. Twijfelend sta ik voor de koelkast. 'wil jij ook wat?" ik kijk haar vragend aan terwijl ik alvast een kom pak en er een dikke laag cornflakes in strooi. Daarna bedek ik de cornflakes met Yoghurt en strooi er een licht laagje suiker overheen. Ik gooi mijn lepel erin en begin het te roeren en genietend pak ik een hap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ik loop op dit moment rond in de dierentuin. Ik wil wel reageren, maar wacht meer op de reactie van Liam. Alleen de speler is op vakantie. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte even en ging daarna twijfelend voor de koelkast staan.'wil jij ook wat?" vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. "Nee dank je ,ik heb geen honger."zeg ik. Hij haalde dan verschillende dingen uit en maakte een combo van cornflakes met yoghurt en veel suiker. "Ga je dan zo mee ,gaan kijken waar de andere zitten?"vroeg ik hem dan. Ik had bijna de hele dag nog niets gezegd tegen Brookelle of de anderen. Het verbaasde me eigenlijk ook een beetje.
    Ik beet zachtjes op mijn lip. Waar ben ik toch mee bezig ? Ik zit meer met de broer van één van mijn beste vriendinnen te praten dan met haar zelf.

    (sorry voor mijn korte reactie. )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    "Nee dank je ,ik heb geen honger."Ik knik en plof neer, dan hoefde ik niets meer te pakken. Al veelste snel was het pakje leeg gelepeld en zuct ik . "Ga je dan zo mee ,gaan kijken waar de andere zitten?"Ik knik 'Dat is goed, ik vraag dan gelijk aan Avah Of ze het leuk vind als iedereen anar ons komt. Anders is het altijd Liam en hij zal ook wel dood op zijn' ratel ik. 'En thuis heb ik ten miste oreo koekjes' glimlach ik vrolijk. 'Gaan jullie met zijn alle nog wat leuks doen? Als heth vakantie is?" vragend kijk ik naar haar. We waren met de jongens van plan om naar een pretpark te gaan en misschien weer in het huisje van de stiefvader van Harry. Dat was altijd super leuk omdat die moeder dan wel eens wat eten kwam brengen maar voor de rest gingen we gewoon onze gang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte instemmend 'Dat is goed, ik vraag dan gelijk aan Avah Of ze het leuk vind als iedereen naar ons komt. Anders is het altijd Liam en hij zal ook wel dood op zijn' ratelde hij 'En thuis heb ik ten miste oreo koekjes' glimlachte Niall ,waardoor ik zachtjes lach. 'Gaan jullie met zijn alle nog wat leuks doen? Als het vakantie is?" vroeg hij me dan en ik haalde mijn schouders op. "Normaal gezien niet ,maar dat kan altijd veranderen."zeg ik schouder ophalend.Aangezien Niall zijn eten ophad stond ik op. "Kom we gaan de andere zoeken."zei ik ,waarna ik naar boven ging ,als je logisch nadenkt ,gokte ik dat Brookelle op haar kamer ging zijn. Ik klopte even op de deur en piepte dan haar kamer binnen. "Hey ."zei ik vrolijk ,maar ik zag toen dat er iets met hun scheelde. "Wat is er?"vroeg ik mijn vriendinnen toen bezorgd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hola, ik ben terug. Ik wilde dus al reageren terwijl ik op vakantie was, omdat ik op sommige plekken wel wifi had, maar mijn laptop begaf het en tja... Maar goed, nu ben ik er weer. Wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik heen met Louis?]


    "Family don’t end in blood”

    (Haai ,nou er is best wel veel gebeurd ,iedereen kreeg zijn geheugen wat terug ,wat er gisteren allemaal gebeurd was ,of ja deeltjes ervan. Sommige hebben het ook al met de persoon waarmee ze in de kast zaten besproken. Iedereen is wakken behalve Louis en Zayn ,of die is ook net wakker. Euhm ,het huis is opgeruimt en Brookelle en Harry hebben blijkbaar seks gehad in de kast en Avah weet dat ook en troost Brookelle nu. Harry en zijn zusje ,zijn in hun eigen huis en de rest ben ik zelf een beetje vergeten ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan.

    Ze schiet in de lach als ik over mijn oreo koekjes begin en gun haar een dodelijke blik en grijns kort naar haar. "Normaal gezien niet ,maar dat kan altijd veranderen." ik knik even. Toen ik mijn eten op had stond ze op. 'Kom we gaan de andere zoeken' Glimlachend ruim ik alles op en volg haar mee naar boven. 'Hey' zegt ze en klopt op de kamer van Brookelle. Nieuwsgierig steek ik mijn neus ook om het hoekje. 'Wat is er?" ze kijkt haar vriendinnen bezorgd aan, super schattig. 'Nawh uhm dat zijn denk ik vrouwen zaken dus ehm. Mhhh wat ga ik doen?" praat ik in mezelf. 'Avah gaan we zo naar huis? Als je wilt kun je ze mee naar huis nemen maar ik denk dat Li ons zat is.' gniffel ik. Ja je moet mij niet serieus laten zijn hoor, dat komt niet goed. 'En dan kan ik thuis tenmiste Oreo koekjes eten want die heeft Liam hier dus niet terwijl hij zelf heel goed weet dat hij ze altijd mee neemt voor mij maar dit keer dus niet, of ik heb ze gister op, dat kan natuurlijk ook heel goed maar eigenlijk weet ik dat niet. Ik weet eigenlijk bar weinig van gister en dat is irritant. Maar goed als we zo naar huis gaan, roep jij me dan ook want dan kunnen je vriendinnen mee en dan kan ik Oreo koekjes eten en een beetje gitaar spelen maar misschien gaan de jongens ook wel mee dus dan maken we er een gezellige film of zwemmiddag van. Maar misschien willen jullie wel iets geheel anders dat mag dan ook hoor dan kan ik ehm spelletjes doen misschien met de jongens want FIFA is echt gewoon helemaal geweldig dat spel maar ik weet dus niet wat jullie doen' Ik hap even naar zuurstof na mijn ratel ding wat over van alles en nog wat ging en eigenlijk helemaal niets zei.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Hey. Wat is er?' Geschrokken keek ik op en zag Emma in de deuropening staan. Snel gebaarde ik dat ze zachtjes moest doen, omdat Brooke probeerde te bellen. Mijn hoofd werd een warboel van smoesjes en ik probeerde de beste ertussenuit te vissen. Ondertussen keek ook Niall om het hoekje en ik slikte. Right, dit ging nog moeilijker worden dan ik dacht. Ik was een ramp in liegen en geheimen bewaren, kon het alleen als ik er echt overtuigd van was dat dat de beste optie was, maar dat was het nu.
    'Niks ernstigs. We maakten ons gewoon zorgen om wat er vannacht is gebeurd en vinden het vervelend dat we niet weten wat dat precies is. Misschien wil ik het niet eens weten, maar toch, deze onwetendheid bezorgt mij de zenuwen,' mompelde ik gemeend. Ik zei nu voornamelijk waar ik mee zat en dus was het niet geheel gelogen. 'Maar Brooke probeert nu Harry te bellen. Hij en Alli hebben wat spullen laten liggen namelijk,' fluisterde ik erachteraan en draaide mij even om naar Brooke, om haar een betekenisvolle blik te geven. 'Misschien kunnen we daarom beter even om de gang verder praten.' Ik duwde de twee de kamer uit en volgde hen, om de deur te kunnen sluiten.
    'Avah gaan we zo naar huis? Als je wilt kun je ze mee naar huis nemen maar ik denk dat Li ons zat is. En dan kan ik thuis tenmiste Oreo koekjes eten want die heeft Liam hier dus niet terwijl hij zelf heel goed weet dat hij ze altijd mee neemt voor mij maar dit keer dus niet, of ik heb ze gister op, dat kan natuurlijk ook heel goed maar eigenlijk weet ik dat niet. Ik weet eigenlijk bar weinig van gister en dat is irritant. Maar goed als we zo naar huis gaan, roep jij me dan ook want dan kunnen je vriendinnen mee en dan kan ik Oreo koekjes eten en een beetje gitaar spelen maar misschien gaan de jongens ook wel mee dus dan maken we er een gezellige film of zwemmiddag van. Maar misschien willen jullie wel iets geheel anders dat mag dan ook hoor dan kan ik ehm spelletjes doen misschien met de jongens want FIFA is echt gewoon helemaal geweldig dat spel maar ik weet dus niet wat jullie doen,' ratelde Niall opeens achter elkaar door. Ik keek hem even met een lege blik aan, om alles tot mij door te laten dringen. Het meeste klonk nogal onzinnig, maar het kwam erop neer dat hij zo naar huis wilde en van hem iedereen mee mocht komen, zodat Liam geen last meer van ons had.
    Ik knikte. 'Ja, ik ga mijn spullen dan zo wel even verzamelen en zo. Volgens mij heb ik overal en nergens dingen leggen,' kwam er bedenkelijk uit mijn mond. 'Nou ja, ik ga maar eens spullen zoeken,' zei ik vrolijk en liep de gang door, op zoek naar mijn tas en andere spullen. Voor de kamer waar Louis lag te slapen, stond ik stil. Twijfelend legde ik mijn hand op de knop. Zou ik hem wakker maken en vragen of hij nog wist wat er gebeurd was? Anders zou ik straks thuis zijn en het helemaal niet meer kunnen vragen...
    Ik besloot de deur open te doen en gluurde naar binnen. Verbazingwekkend genoeg lag hij nog steeds heerlijk te slapen. Ik sloop de kamer in en ging naast hem zitten. Mijn ogen bestudeerden zijn gezicht, terwijl hij daar lag. Ik snapte wel waarom ik hem altijd leuk had gevonden voor ik Jason kende. Eigenlijk was het super lelijk dat ik nu het na lange tijd uit was met Jason met Louis in een kast was beland.
    'Louis, wakker worden,' fluisterde ik en ik duwde tegen hem aan. Het leek echter niet super goed te werken. 'Anders geef ik je de kieteldood,' ging ik daarom door en begon hem in zijn zij te kietelen. Hier moest hij wel wakker van worden.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 15:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mouek schreef:
    [Hola, ik ben terug. Ik wilde dus al reageren terwijl ik op vakantie was, omdat ik op sommige plekken wel wifi had, maar mijn laptop begaf het en tja... Maar goed, nu ben ik er weer. Wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik heen met Louis?]


    (+ Het is nog niet bekend wat er met Avah en Louis in de kast is gebeurd. En je kan wat mij betreft naar Avah komen, of ik kan haar wel sturen om Louis wakker te maken?)


    Happy Birthday my Potter!