• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Uiteindelijk was Avah degene die de kus verbrak. Een golf van teleurstelling overspoelde me.
    'We kunnen ook gewoon voor eeuwig in deze kast blijven,' zei ze zachtjes waarbij ze mij even aankeek. Vervolgens drukte ze haar lippen direct weer op die van mij, wat de teleurstelling meteen weer deed omzetten in verlangen.
    Ze tikte met haar tong tegen mijn lippen, vragend om toestemming. Toestemming die ik haar meteen gaf door mijn mond te openen en met mijn tong haar mond te verkennen. Ik speelde met haar tong, zocht elk plekje van haar mond op. Onze lippen pasten zo perfect op elkaar, dat kon geen toeval zijn. Ze waren voor elkaar gemaakt, dat moest wel. Alleen jammer dat dit tegelijkertijd zo fout was tegenover Niall en Emma. Maar het voelde gewoon te goed om ermee te stoppen.
    Uiteindelijk was dit keer ik degene die de zoen verbrak.
    'Ik zou niets liever willen,' fluisterde ik, als antwoord op haar vraag van net. Hierbij ging ik zacht met mijn hand door haar haren heen, om er daarna even kort mee te spelen.


    "Family don’t end in blood”

    (Waar moet ik nog op reageren ? :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Waar moet ik nog op reageren ? :x )


    (Misschien kan Emma Louis zijn gaan zoeken en 'betrapt' ze Lou en Avah door op de deur te kloppen te roepen of ze misschien daar zijn ofzo..? Alleen is ze er dan wel vroeg achter, tenzij Lou en Avah een goede smoes kunnen bedenken, xd.)


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    (...)

    (Misschien kan Emma Louis zijn gaan zoeken en 'betrapt' ze Lou en Avah door op de deur te kloppen te roepen of ze misschien daar zijn ofzo..? Alleen is ze er dan wel vroeg achter, tenzij Lou en Avah een goede smoes kunnen bedenken, xd.)


    (+ Volgens mij staan de laatste reacties die tegen Emma zijn gericht op pagina 14... Een reactie van Niall en een reactie van Avah)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 23:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Cailin Avalee Horan

    Louis leek geen seconde te twijfelen en al snel speelden onze tongen een spelletje, waarbij hij geen enkele plek ik mijn mond oversloeg. Het was allemaal zo perfect, dat het gewoon niet meer fout kon zijn. Ook al was hij de broer van Emma en ook al zou Niall hem waarschijnlijk vermoorden, als hij zijn vriend dit zou zien doen met mij. Ik liet mijn handen afdwalen naar zijn kleddernatte shirt en streelde over de blokjes van zijn buik. Gosh, hij was zo mooi gespierd, zo perfect.
    Dit keer was Louis degene die de kus verbrak en ik keek hem even teleurgesteld aan. 'Ik zou niets liever willen,' fluisterde hij als antwoord op mijn voorstel om gewoon lekker in deze kast te blijven. Ondertussen speelde hij met mijn natte haren.
    'Mooi, dan zijn we het daar over eens,' gniffelde ik zachtjes en maakte een spoor van kusjes van zijn nek tot zijn mond, die ik onaangeraakt liet om hem een beetje te plagen. 'Louis, waarom ben je zo onweerstaanbaar,' vroeg ik hem zachtjes, terwijl ik hem aankeek en op mijn lip beet, in gedachte houdend dat niemand hier ooit achter mocht komen. Dat dit maar voor één keer zou kunnen en ik waarschijnlijk de rest van mijn leven met dit brandende gevoel van verlangen rond zou moeten lopen, zonder Louis ooit nog eens te kunnen kussen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 23:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ship Louis en Avah nu al, hahaha.
    Ik reageer morgen weer, want mn mobiel is bijna leeg en kan het ieder moment begeven.]


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    [Ik ship Louis en Avah nu al, hahaha.
    Ik reageer morgen weer, want mn mobiel is bijna leeg en kan het ieder moment begeven.]


    (Haha, ze zijn echt schattig c: En is goed. Ik moet stiekem toch gaan slapen, aangezien ik om acht uur rijles en dus vroeg op moet staan.. -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Haha, ze zijn echt schattig c: En is goed. Ik moet stiekem toch gaan slapen, aangezien ik om acht uur rijles en dus vroeg op moet staan.. -_-)


    [Awwh, poor you, haha. Succes met je rijles (; ]


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    (...)

    [Awwh, poor you, haha. Succes met je rijles (; ]


    (Thanks c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan

    Nadat Avah zei dat ze haar spullen ging op zoeken liep ze weg met Louis. zuchtend kijk ik rond, dit ging nog even duren. Want Avah en opschieten was niet een goede combinatie. Ik pak mijn mobiel en kijk even op Facebook en Twitter. Hmm niet echt iets nieuws. Ongeduldig kijk ik rond voor Emma. Ik wou nu wel graag naar huis. 'Avah shiet eens op!' roep uk hard. Mokkend ga ik zitten tegen de muur en sluit mijn ogen. verlegen en ongemakkelijk kijken we elkaar aan. Langzaam breng ik mijn gezicht naar het gezicht van Emma en duk een kus erop. Ik voel dat ze haar mnd een stukje opent en zich tegen me aandrukt waardoor Little Niall reageert. Uit het niets pakken we elkaar vast en beginnen we hevig te zoenen. Geschrikken open ik mijn ogen. Dus Emma en ik hadden gezoent. Fuck als dit waar was mocht Avah het niet weten. Straks zouden ze ruzie krijgen. Ik sta opp en zoek Emma. 'Emma ik weet wat er vanacht gwbeurd is' fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    'Nawh uhm dat zijn denk ik vrouwen zaken dus ehm. Mhhh wat ga ik doen?" praatte Niall in zichzelf ..
    'Niks ernstigs. We maakten ons gewoon zorgen om wat er vannacht is gebeurd en vinden het vervelend dat we niet weten wat dat precies is. Misschien wil ik het niet eens weten, maar toch, deze onwetendheid bezorgt mij de zenuwen,'vertelde Avah me en ik knikte even. 'Misschien kunnen we daarom beter even om de gang verder praten.' Zei ze ,waarna ze ons uit de kamer duwde. En ik zuchtte even ,hopelijk kwam Lou rap wakker.Niall en Avah waren even bezig met elkaar en daarna ging Avah weg. Ik en Niall zaten wat verveeld op de gang en Niall werd volgens mij een beetje ongeduldig. 'Avah shiet eens op!'riep hij luid en ging dan mokkend tegen de muur aanzitten. Ik kijk even naar mijn mobiel ,maar er was niet veels interessant. . Ik keek naar Niall die langzaam opstond.'Emma ik weet wat er vannacht gebeurd is' fluisterde hij. Ik keek even om me heen en nam daarna zijn pols vast om vervolgens een kamer in te gaan en de deur dicht te doen . "Wat is er gebeurd?"vroeg ik hem zacht en beet zachtjes op mijn lip ,hopelijk had ik geen te erge dingen gedaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -"Little Niall", haha. Geniaal :') -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Brookelle Payne.
    Mijn mobiel trilde en ik griste hem uit de hand van Avah.Mij maakt het niet uit, wat wil jij? Heeft iemand wat door? Ik staar naar het berichtje terwijl ik mijn tranen ruw afveeg. Dan zie ik dat hij me belt. Ik wil net op opnemen drukken als hij me alweer wegdrukt. Ik gebaarde naar Avah dat ze stil moest zijn en ik belde Harry terug. Ook ik drukte hem weer weg. Ik zuchtte verdrietig en liet me achterover vallen. Wat moest ik nou doen? Ik las al onze berichtjes opnieuw, en ik moest moeite doen om niet weer te gaan huilen. Ik voelde me zo schuldig. Niet alleen tegenover Alli, maar ook tegen Liam. Ik had seks met haar broer, en met zijn beste vriend. Ik zocht Harry weer op in mijn contactenlijst en drukte dan toch op bellen. Dit keer zonder hem weg te drukken.


    -Een quote voor Amber.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    'Mooi, dan zijn we het daar over eens,' gniffelde Avah zachtjes en maakte een spoor van kusjes van mijn nek tot mijn mond, die ze oversloeg om mij -waarschijnlijk- te plagen. 'Louis, waarom ben je zo onweerstaanbaar,' vroeg ze mij zachtjes, terwijl ze mij aankeek en op haar lip beet.
    'Geen idee, ik ben nou eenmaal onweerstaanbaar geboren,' zei ik met een grijns.
    'Maar niet zo onweerstaanbaar als jij,' zei ik ietwat verlegen. Normaal was ik niet snel verlegen, maar nu wel. Ik ben niet heel goed in flirten, ook niet heel slecht natuurlijk, maar Harry is er expert in.
    Ik pakte haar hand beet en drukte daar een kusje op, terwijl ik voor haar neerknielde. 'Lieve Avah, wil jij mij de eer geven deze kast voor eeuwig samen te delen?' vroeg ik plechtig en keek haar afwachtend aan.


    "Family don’t end in blood”

    Hoe mort je t anders noemen anders is t zo vaag

    Niall Horan.

    Ze kijkt rond en trekt me aan mijn pols mee naar een kamer.n . "Wat is er gebeurd?" vraagt ze. Ik bijt op mijn lip en word rood. 'nou ehm we zaten in de kast en gaven elkaar een kusje. En dat kusje werd een zoen' zeg ik blozend. Ik kijk naar de grond. 'ik kreeg ineens een herinnering waarin het gebeurde. Maar alsjeblieft zeg nirts tegen je broer of tegen Avah. Ik snap dat jullie meisjes geen geheimen hebben maar alsjeblieft oke. Ik weet niet of ik wel wil weten met wie Avah is gegaan en wat ze uitgespookt hebben'zeg ik bezorgd. Wie weet had ze straks seks gehad,wie weet was ze straks zwanger of zo ik zucht diep en laat me achterover op het bed vallen van de kamer. ' dit is echt een ramp wie heeft dit bedacht?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan