• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chelsey Alli Styles
    'Ze kwam jouw kleding terugbrengen en ik heb haar wat drinken aangeboden.' zegt Harry en ik knik even onbegrijpend. Ach, het zal wel. Hij loopt naar de keuken om vervolgens een paar minuten later weer terug te komen. 'Bedankt voor het terugbrengen van mijn kleren Brooke!' zeg ik nog glimlachend voordat Harry terug is en hij me bij zich op schoot trekt. Ik voel hoe hij zijn gezicht in mijn haren verstopt en glimlach even. Ik en Harry waren altijd close geweest, closer als normale broers en zussen. Sommige mensen dachten zelfs dat Hazz en ik een stel waren in plaats van broer en zus. Ik kon er altijd wel om lachen. Ik was er trots op om zo close met hem te zijn. Zo waren we nou eenmaal opgevoed. Hij staat op en zet mij neer waarna hij naar Brookelle toeloopt en haar naar de deur begeleid. Ik schud mijn haren door elkaar zodat het weer een beetje normaal zit en kijk daarna naar Harry die de deur dicht doet achter Brooke. 'Ze moest nog naar Liam toe, ze was haar eigen kleding vergeten.' zegt hij en hij zet me weer op zijn schoot. 'Wat lief van haar dat ze helemaal naar hier toe kwam om mijn kleding te brengen!' zei ik toen ik me een kwartslag draaide. Mijn benen hingen aan één kant van zijn lichaam en ik sloeg even mijn armen om zijn nek. 'Je bent echt de perfecte broer Haz.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.

    'Wat lief van haar dat ze helemaal naar hier toe kwam om mijn kleding te brengen!' zegt Alli. Ik knik stroef. Ze draait een kwartslag zodat ze met haar benen aan een kant van mijn lichaam hangt terwijl ze haar armen om mijn nek slaat. 'Je bent echt de perfecte broer Haz.' zegt ze. Zo voel ik me niet, omdat ik tegen haar heb gelogen, toch weet ik een oprechte glimlach tevoorschijn te toveren. ‘En jij ben de perfecte zus Alls,’ vertel ik haar met een glimlach. Ik plant een kus op haar wang en laat ons achterover in de stoel vallen, aangezien die helemaal recht kan worden gezet. ‘Zullen we een dvd'tje kijken?’ Vraag ik dan maar. Ik vis uit mijn broekzak mijn mobiel en typ snel een berichtje naar Niall. Ik heb nog niks gehoord, wat was/is er aan de hand? Je kan me vertrouwen, dat weet je toch? X H. Ik verstuur het berichtje en richt me weer op Alli. ‘Of heb je een beter idee?’

    Liam
    Rustig zit ik met Harry en Louis een pizza en wat soep te eten. Ze wijzen met me naar hun lepels, en ik lach sarcastisch. Relaxed zak ik terug in mijn stoel, samen met een nieuwe pizzapunt. De zachte kaas smelt op mijn tong... En dan is er niks meer. Ik ben wakker. Verdomme, ik ben wakker! Met een kreun kom ik omhoog en laat de herinneringen van gisteravond, en vanochtend vroeg terugkomen. Nee, nee, nee! Iedereen was zo verschrikkelijk bezopen en ik werd gewoon gedwongen om mee te doen aan SMIH. Voor het eerst voelde ik me gewoon niet op mijn gemak bij mijn vrienden... En oh lieve God. Brooke! Brooke en... Harry. Waarschijnlijk was ik de enige die het gekreun uit de kast had meegekregen. Ik was gelijk naar de badkamer gevlucht, en met een slaappil naar bed gegaan. Ik wilde er niet aan denken. De dronken meute beneden zou zichzelf wel redden... Brooke en Harry. Voor wat afleiding kijk ik op mijn mobiel, en heb nota bene twee sms'jes van de klootzak. Hij en mijn zusje! Boos verwijder ik hem uit mijn telefoon en smijt ik mijn mobiel in de hoek. Dit is niks voor mij, maar na alles wat ik heb meegekregen heb ik recht op boos te zijn. Niet dat ik het iemand zou laten zien... Wat ik met Delisha had gedaan, of beter gezegd; wat Delisha met MIJ had gedaan, net voordat Harry en Brooke de kast in waren gedoken, was heel anders. Ik deed bijna niks en stond vastgenageld aan de grond terwijl zij zich opdringerig tegen me aan had gedrukt, dronken als ze was. Haar lippen had ze op de mijne gedrukt, en in shock had ik mezelf gewoon amper kunnen bewegen. Opnieuw kreun ik. Dit was dus waarom ik niet dronk. Dit soort dingen gebeurden er. Met tegenzin sta ik op om mezelf om te kleden. Hoe moet ik me nou in godsnaam gedragen tegenover mijn zusje? Ik pak een onderbroek, grijs shirt en spijkerbroek uit de kast en kleed mezelf langzaam om. Ik kan het nog steeds niet bevatten. Ik denk nu zo anders over iedereen...


    I can't define who I am.

    Delisha Leila Malik
    Ik beet op mijn lip en staarde nog steeds naar de muur tegenover me. Net alsof daar plotseling het antwoord vandaan zou kunnen komen. Ik wist niet hoeveel we ophadden, maar ik wist wel dat dit bij mij geen tweede keer meer zou gebeuren. Ik wilde graag weten wat ik de nacht en avond ervoor had uitgespookt. Straks zou het iets zijn waardoor het nog eens flink uit de hand kon lopen.
    Mijn blik wendde ik van de muur af, om deze op de jongen met het ravenzwarte haar te richten. Met hem kon ik het er misschien overhebben, want het bleef mijn broer. Daarbij zou ik anders ook echt niet weten wie anders.
    'Zayn?' vroeg ik met een iets harder stem dan net, al had ik kunnen weten dat hij toch niet wakker zou worden. Die jongen sliep overal doorheen.
    Heel even dacht ik na en twijfelend ging mijn blik naar het glas water in mijn handen. Zou ik? Nee, ik wachtte wel geduldig af. Die tijd zou ik nog wel uit kunnen zitten. Ik ging tijdelijk wel opzoek naar iemand anders, maar eerst nog iets anders. Ik graaide naar mijn tas, die iets verder opstond en zocht naar onder andere mijn telefoon.

    (Iemand voor Lisha?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brookelle Payne.
    Ineens komt Alli beneden en ik word door Harry het huis uitgewerkt. 'Oke, dit is het plan: als we wat herinneren whatsappen we elkaar, oke?’ En dan is de deur dicht. Ik stap weer in mijn auto en rijd terug naar ons huis. Ik bijt op mijn lip als ik het huis weer binnenkom. Ik loop meteen naar boven en neem plaats op mijn bed. Ik zoek op mijn mobiel een foto op van ons alletien, en zoom in op Harry. En als het laatste beetje alcohol uit mijn bloed gewerkt is, komt het terug. Gehijg in mijn oor, terwijl hij hard tekeer gaat... Zijn handen die echt overal zijn... Snel opende ik Whatsapp en mijn gesprek met Harry. Ik heb zo ongeveer al mijn herinneringen terug. Maar nog steeds weet ik niet waarom ik jouw sweater aanhad... We hebben dus zeker weten seks gehad, en niet zo'n beetje ook :/ Versturen. Beverig wacht ik op een antwoord, en om mezelf af te leiden pak ik mijn gitaar en begin er wat op te tokkelen.

    -Harry mag zich herinneren waarom ze de sweater aan had. ; ) -

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 10:21 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    Aangezien mijn broer zonder pardon de tuinslang had afgepakt en de meesten al wakker waren, had ik besloten dat het watergevecht niet echt voor mij bestemd was. Vooral toen Niall en Emma nogal druk bezig met elkaar waren -niet fout opvatten- besloot ik maar iets anders te doen. Ik had mij wat afgedroogd en had mijn voetbal uit mijn tas gepakt. Nu was ik buiten stoom aan het afblazen. De hoofdpijn was tot een minimale hoeveelheid gezakt en langzamerhand was ik tot de conclusie gekomen, dat alle vage beelden in mijn hoofd geen droom waren geweest. Ik had iets van de anderen opgevangen over Seven Minutes in Heaven, wat betekende dat ik dus daadwerkelijk in een kast had gezeten met een dronken Louis Tomlinson, broer van Emma. Wat we precies gedaan hadden, was voor mij echter een raadsel. Voor hetzelfde geld hadden we zeven minuten lang "Ik zie ik zie wat jij niet ziet" gespeeld in het donker. Dat zou ik echt iets voor mij vinden en Tomlinson was volgens mij ook wel zo gestoord. Maar er kon natuurlijk ook meer gebeurd zijn en dat kwam meer overeen met de beelden die als vage herinneringen door mijn hoofd dwaalden. Niet dat ik dat hoopte, integendeel. Het was freaking net uit met mijn vriend en dan zou ik dronken in een kast gedoken zijn met de broer van één van mijn beste vriendinnen? Dan zou ik echt héél laag gezonken zijn.
    Boos trapte ik de bal tegen de muur aan. Ik had mij voorgenomen dat een opvallende uitstekende steen het doel was, maar door mijn frustraties, miste ik iedere keer. Volgens mij had ik nog nooit zoveel achter elkaar gemist. Misschien had mijn ex wel gelijk en konden vrouwen niet voetballen... Nee! Dat was niet waar. Nogmaals gaf ik de bal een harde trap en raakte de steen wel. Zuchtend ging ik in het gras zitten en pakte de bal, die terug was komen rollen. Waarom had ik nou zoveel gezopen?

    (Wat kan ik doen met Avah?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik heb geen idee waar iedereen is tbh, weet alleen dat Brooke bij huize Payne boven is en Avah in de tuin]

    Liam Payne
    Verward ga ik met mijn handen door mijn haren. Ik vraag me af wie er in godsnaam nog in mijn huis zijn, want om eerlijk te zijn heb ik geen zin om één van hen te zien, en dan vooral Harry, Brooke en Delisha niet. Het voelde zo ongemakkelijk dat ik waarschijnlijk de enige was die alles kon herinneren. Straks zouden ze nog naar mij toekomen om te vragen wat ik nog wist! Paniek overvalt me. Langzaam loop ik naar beneden en slof ik naar de keuken toe. Terwijl ik wat boterhammen voor mezelf smeer probeer ik tot rust te komen, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik bijt op mijn nagels terwijl ik even tegen het aanrecht aanleun. Ik neem een diepe hap adem. Ik moest liegen tegen mijn vrienden. En ik ben zó slecht in liegen. Ik neem mijn bord met boterhammen en een glas water mee naar de keukentafel en installeer mezelf daar op een stoel. Langzaam kauw ik op mijn boterham, maar ik proef niks. In de tuin hoor ik iemand, maar ik heb geen zin om op te kijken. Ik heb geen zin om te liegen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 11:49 ]


    I can't define who I am.

    (Uhm, Niall en Emma waren volgens mij net naar binnen gegaan om mensen nat te spuiten, Zayn en Louis liggen nog ergens in de woonkamer denk te slapen en volgens mij loopt Delisha ook in het huis rond op zoek naar mensen)


    Happy Birthday my Potter!

    [Aha, thank you!]


    I can't define who I am.

    (Oh en Niall en Emma blijken dus in de keuken te zijn... dus die zou Liam moeten zien)


    Happy Birthday my Potter!

    (Klopt Niall heeft in zijn laatste post, de keuken nat gespoten en de mensen die daar zijn en in de living ligt ook al een plas water")


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Delisha zat daar ook nog op de grond tegen de muur.^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishNialler schreef:
    (Klopt Niall heeft in zijn laatste post, de keuken nat gespoten en de mensen die daar zijn en in de living ligt ook al een plas water")


    (Haha inderdaad ,maar misschien moeten Niall en Emma wel hun water oorlog stoppen ,aangezien bijna iedereen al wakker is ...)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 12:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    Haha inderdaad ,maar misschien moeten Niall en Emma wel hun water oorlog stoppen ,aangezien bijna iedereen al wakker is ...
    jeps maar agh ze lopen nu iedereen gewoon te irriteren:)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Hiervoor is dus het praattopic.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.