• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    WishingLarry schreef:
    Delisha Malik
    Het was vreemd, maar tegelijkertijd goed, om te zien hoe de stemming over kon slaan. De stemming zou normaal juist omgekeerd moeten zijn door sommige dingen die gezegd waren. Toch vond ik het in de verste verte niet erg dat de vrolijkheid er nu wel hing door de ander. Tenminste dat nam ik aan. Dat was alleen maar beter, toch? Zeker met leuk gezelschap, zoals eerder mijn mond verliet. Mijn vermoeden zei dat dit stukken beter was dan gisteren en mijn herinneringen die langzaam terug kwamen ook. Daar had de opheldering ook voor gezorgd, want nu kon ik de gebeurtenissen tenminste plaatsen en de rest kwam automatisch. Ergens had ik ook khet idee dat sommige dingetjes toch nog wel een klein voordeel hadden gehad. Al was ik daar nu niet echt mee bezig. Mijn aandacht en blik waren meer gericht op de jongen naast me zat, die blijkbaar ook deels in zijn eigen gedachten was weggezonken. Ik wierp hem een glimlach toe, maar al snel verliet een lach mijn mond. Het waren niet alleen die woorden, maar ook de manier Liam het zei en dan de blik die het afmaakte. 'Misschien dat je dan toch iemand anders moet laten oordelen,' lachte ik en prikte hem in zijn zij. 'Je ben niet stiekem plannen aan het verzinnen, hé?' Plaagde ik waarna ik mijn hoofd schudde bij zijn laatste woorden. 'Het is niet lief. Het is niets meer dan de waarheid,' verliet mijn mond terwijl mijn glimlach werd breder bij zijn woorden en de verlegen glimlach. 'Dat lucht zeker op, want anders hadden we toch een heel groot probleem gehad.'


    Liam James Payne

    Een lach verlaat de mond van Delisha en ik schrik op uit mijn gedachten. "Misschien dat je dan toch iemand anders moet laten oordelen," lacht ze en ze prikt me in mijn zij. "Je bent niet stiekem plannen aan het verzinnen, hé?" plaagt ze me.
    Ik lach en schud mijn hoofd. "Nog niet..." zeg ik onschuldig. Delisha schud haar hoofd. "Het is niet lief. Het is niets meer dan de waarheid." Mijn wangen zijn ietwat roos, in een blos. Het verlegen lachje blijft om mijn lippen hangen. "Dat lucht zeker op, want anders hadden we toch een heel groot probleem gehad."
    Weer lach ik, wat de verlegen glimlach doet verdoezelen. "Daar heb je nou helemaal gelijk in," zeg ik maar. Bij gebrek aan iets beters.


    [Sorry, ik raakte de draad helemaal kwijt en heb toen maar dit geschreven? Ach ja. Ik kom wel in. Sorry voor deze belabberde post die nergens op slaat.]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 10:56 ]


    Reality's overrated.

    IrishNialler schreef:
    Niall

    Ze word knalrood en twijfelend pakt ze mijn hand. ."I-Ik vind je ook leuk."zegt ze stotterend en ik kijk haar aan maar ze meent het.'ehm naja hoe ehm doen wij het en uhhm hoe gaan we het doe met Lou en Avah?' vraag ik zachtjes en denk na. Ze zouden er sowieso achter komen want ik kon dus voor geen meter liegen want dat zagen zr gelijk bij me. Als ik zei dat het wel goed ging terwijl ik me niet goed voelde zagen ze dat blijkbaar. Soms was het fijn wamt dan kon ik er gelijk over praten. Maar met dingen als dit kan het nog wel ewns moeilijk gaan worden. 'denk je dat als wij zeg maar iets zouden krijgen of hebben zou Louis dat erg vinden of wat?' vraag ik zacht. Ik twijfelde hoe Avah zou reageren. Boos omdat ik met haar vriendkn gong of blij omdat ik een liefde evinden had??


    Emma Sarah Tomlinson

    Hij keek me even aan met zijn oceaanblauwe ogen. .'ehm naja hoe ehm doen wij het en uhhm hoe gaan we het doe met Lou en Avah?' vroeg hij zachtjes en ik haalde mijn schouders op. Ik wist dat hij niet goed kon liegen. "Misschien om de waarheid heen praten."mompel ik zachtjes. "Als ze iets zouden vragen over wat we gedaan hebben ,dan zeggen we gewoon dat er niets ergs gebeurd is."zeg ik dan zachtjes. 'denk je dat als wij zeg maar iets zouden krijgen of hebben zou Louis dat erg vinden of wat?' vroeg hij zacht en ik zuchtte zachtjes. "Nou meestal is hij blij dat ik een vriendje heb ,maar ik weet het niet zo ,als ik iets met jou zou hebben ,hoe hij zal reageren."mompel ik zachtjes en kijk dan naar onze handen ,die met elkaar verstrengeld zijn. "Hoe zou Avah reageren?"vroeg ik hem dan zachtjes. Ik wilde namelijk geen ruzie hebben met één van mijn beste vriendinnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Na de vraag haalt ze even haar schouder op. "Misschien om de waarheid heen praten."mompelt ze en niet begrijpend kijk ik haar aan. . "Als ze iets zouden vragen over wat we gedaan hebben ,dan zeggen we gewoon dat er niets ergs gebeurd is.'Maar dat is toch ook hetzelfde als liegen, en als we nou gewoon zeggen dat we het allemaal neit meer weten door de drank.' stel ik voor. Ze zucht door de vraag . "Nou meestal is hij blij dat ik een vriendje heb ,maar ik weet het niet zo ,als ik iets met jou zou hebben ,hoe hij zal reageren."ze kijkt naar onze handen die versterngeld zijn "Hoe zou Avah reageren?"Ik bijt op mijn lip. 'Ik weet het niet, aan de ene kant zal ze blij zijn als ze ziet dat ik echt verliefd ben en naja ze kent jou al erg goed enzo maar aan de andere kant jij blijft een erg goede vriendin van haar en ik haar broer. Maar eerlijk gezegd zou ik het ook moeilijk vinden als Avah naar huis zou komen en Louis ofzo als vriendje want naja Lou is toch mijn vriend en zij is mijn zusje dus dat is dan een beetje raar'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    'Maar dat is toch ook hetzelfde als liegen, en als we nou gewoon zeggen dat we het allemaal niet meer weten door de drank.' stelde hij dan voor en ik knikte even zacht "Ja ,dat is misschien beter."mompel ik zachtjes.Bij mijn vraag beet hij op zijn lip. 'Ik weet het niet, aan de ene kant zal ze blij zijn als ze ziet dat ik echt verliefd ben en naja ze kent jou al erg goed enzo maar aan de andere kant jij blijft een erg goede vriendin van haar en ik haar broer. Maar eerlijk gezegd zou ik het ook moeilijk vinden als Avah naar huis zou komen en Louis ofzo als vriendje want naja Lou is toch mijn vriend en zij is mijn zusje dus dat is dan een beetje raar' antwoorde hij en ik knikte zachtjes. "Ja ik zou het ook echt vreemd vinden ,moest Louis met één van mijn vriendinnen gaan ,ergens zou ik wel blij zijn ,maar als ik ze zie klef doen..."mompel ik en zuchtte dan zacht,waarom was dit alles zo ingewikkeld. Ik vond Niall echt leuk ,waarom het nou net Avah's broer zijn...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.
    'Waar denk je aan?' vroeg Avah mij terwijl ze zich verder afdroogde, wat mij liet opschrikken uit mijn gedachten. Ze stond op en liep naar me toe, waarna ze met de handdoek mijn schouders begon af te drogen en me daarna vragend aankeek. 'Emma, met wie zij in de kast heeft gezeten. En wat ze daar heeft uitgespookt.'
    Ik sloot mijn ogen en genoot van haar aanrakingen, ook al zat er een handdoek tussen. 'Je mag me wel vaker zo afdrogen,' mompelde ik.
    Ik dacht even na. 'Is het raar dat ik precies wil weten wat Emma gisteren in die kast gedaan heeft, of niet? Vind je me overbezorgd? Wat als Emma verliefd is op Harry, Niall, Liam of Zayn? Moet ik het dan maar gewoon laten en blij voor haar zijn, ook al vind ik het zelf geen goed idee? En ja, ik weet dat het raar klinkt uit mijn mond, omdat wij twee hetzelfde hebben. Maar ik zou het ook volkomen begrijpen als Niall er niet blij mee zou zijn.'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    'Emma, met wie zij in de kast heeft gezeten. En wat ze daar heeft uitgespookt,' antwoordde Louis en mijn gezicht betrok. Ik dacht gelijk aan wat Brooke en Harry hadden gedaan. Zou Niall ook met één van mijn beste vriendinnen... het idee alleen al. Maar Niall was veel voorzichtiger en een stuk verlegener dan Harry en Brooke. Maar ja, je wist nooit wat alcohol met mensen deed. Ik zei ook maar niks over waar ik aan dacht. Ten eerste mocht niemand weten dat Brooke en Harry seks hadden gehad in die kast, ten tweede zou het Louis waarschijnlijk alleen maar bezorgder maken om Emma, wat ik helemaal begreep. Ze leek soms zo kwetsbaar. Net als Niall, ook al was hij wel ouder dan ik. Ik was meestal minder onzeker en was toch tamelijk schaamteloos. Tenzij ik echt iemand leuk vond, dan kon ik nog wel eens onzeker worden.
    Ik merkte dat Louis zijn ogen gesloten had en genoot van hoe ik hem afdroogde, waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen. 'Je mag me wel vaker zo afdrogen,' zei hij.
    'Het zou beter gaan, als je je shirt uit zou trekken,' grinnikte ik en had ondertussen wel al zijn armen afgedroogd, maar nu zat zijn shirt toch echt in de weg, dus was ik gestopt.
    'Is het raar dat ik precies wil weten wat Emma gisteren in die kast gedaan heeft, of niet? Vind je me overbezorgd? Wat als Emma verliefd is op Harry, Niall, Liam of Zayn? Moet ik het dan maar gewoon laten en blij voor haar zijn, ook al vind ik het zelf geen goed idee? En ja, ik weet dat het raar klinkt uit mijn mond, omdat wij twee hetzelfde hebben. Maar ik zou het ook volkomen begrijpen als Niall er niet blij mee zou zijn.' Ik kreeg zijn woorden maar half mee. Hij had het over Emma die verliefd kon zijn en zei vervolgens dat wij hetzelfde hadden... was hij verliefd op mij? Ik schudde mijn hoofd en probeerde zijn vragen te beantwoorden.
    'Weet niet, ik zou Niall waarschijnlijk eerst de wind van voren geven en vervolgens besluiten dat ik eigenlijk wel blij voor hem zou moeten zijn... en ik zou waarschijnlijk pissig zijn op de desbetreffende vriendin, als ze het niet meteen verteld zou hebben tegen mij,' antwoordde ik schouderophalend. 'En ik vind je niet overbezorgd. Maar ik weet met wie Harry in de kast heeft gezeten en aangezien hij zo'n beetje de grootste flirt van jullie is, zal ik je maar even mededelen dat hij in ieder geval niet bij Emma in de kast zat. Verder kan ik er niks over loslaten, maar dan weet je dat,' besloot ik maar te vertellen.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    'Weet niet, ik zou Niall waarschijnlijk eerst de wind van voren geven en vervolgens besluiten dat ik eigenlijk wel blij voor hem zou moeten zijn... en ik zou waarschijnlijk pissig zijn op de desbetreffende vriendin, als ze het niet meteen verteld zou hebben tegen mij,' antwoordde Avah schouderophalend. 'En ik vind je niet overbezorgd. Maar ik weet met wie Harry in de kast heeft gezeten en aangezien hij zo'n beetje de grootste flirt van jullie is, zal ik je maar even mededelen dat hij in ieder geval niet bij Emma in de kast zat. Verder kan ik er niks over loslaten, maar dan weet je dat,' voegde ze er aan toe. Ik zuchtte een beetje opgelucht en trok mijn shirt uit, zoals Avah eerder al vroeg. Ik keek haar even onzeker aan, misschien knapte ze nu wel op me af. Vond ze me helemaal niet zo mooi. Ik was niet snel onzeker, maar wel als ik iemand echt leuk vond. En ik vond Avah eigenlijk nog wel meer dan "echt leuk". Ik had het flink te pakken, geloof ik.
    Stel, Emma zou iets krijgen met Niall, dat zou ik natuurlijk ook niet heel leuk vinden, maar ik weet wel dat Emma goed af is bij hem. Hij is zo verlegen als wat, dus ik vermoed niet dat hij dan binnen de kortste keren met haar het bed in zou duiken. Hij is schattig, en ik denk dat hij best lief zou zijn voor zijn vriendinnetje. Ook Liam zou ik uiteindelijk wel accepteren als vriend van mijn zusje. Hij is minder verlegen dan Niall, maar wel zorgzaam. Zayn weet ik niet. Aan de ene kant is hij zo'n badboy type, aan de andere kant is kan hij ook heel onzeker zijn. En Harry, die gelukkig al afvalt, zou ik nooit accepteren als Emma's vriendje. Hij kan heel romantisch voor zijn vriendin zijn, maar het is een gigantische flirt en ik denk dat hij haar pijn zou doen.
    Ugh, ik moet stoppen met zoveel na te denken zolang ik nog niets zeker weet. Ik heb zelf alleen maar last van dat eeuwige gemaal. Ik kon mij beter op Avah richten, daar werd ik gelukkiger van.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Zoals ik al had verwacht leek Louis opgelucht, toen ik vertelde dat zijn zusje in ieder geval geen kast gedeeld had met Harry. Vervolgens trok hij zijn shirt uit, waar ik toch even sprakeloos van werd. Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij het gewoon zou doen en aangezien hij de broer van Emma was en ik hem dus niet heel veel had gesproken de afgelopen jaren, had ik hem eigenlijk nog nooit in een zwembroek gezien. Mijn blik ging even over zijn gespierde buikje. Gosh, dit maakte het er niet echt beter op, nu was hij nog onweerstaanbaarder.
    'Oh...' bracht ik uit. 'Je hebt echt je shirt uitgedaan.' Ik stond een beetje nerveus met de handdoek in mijn hand. Dit was precies wat ik bedoelde. Ik was nooit nerveus of iets dergelijks, tenzij het om een hele leuke jongen ging. Ik beet op mijn lip en begon hem toch maar verder af te drogen. Langzaam wreef ik met de handdoek over zijn borst en buik.
    'Dus... ga jij mij zo ook afdrogen?' vroeg ik hem maar met een grijns, om ergens anders aan te denken dan het feit dat hij abnormaal knap was in mijn ogen, of het feit dat Niall misschien één van mijn beste vriendinnen had afgelebberd in een kast. Vooral dat laatste was iets waar ik mij gewoon niet mee bezig wilde houden. Ik was echt iemand die haar zorgen gewoon vergat en dan met andere dingen bezig ging.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Avah's blik ging over over mijn bovenlichaam. 'Oh... Je hebt echt je shirt uitgedaan,' bracht ze uit. Ik lachte. 'Dat wilde je toch? Of stelde je die vraag in geheimtaal en betekende het iets anders?'
    Ze beet op haar lip en begon mij toen verder af te droegen. Ze wreef langzaam met de handdoek over mijn borst en buik, wat een glimlach op mijn gezicht veroorzaakte.
    'Dus... Ga jij mij ook zo afdrogen?' vroeg ze toen met een grijns.
    Ik knikte. 'Natuurlijk, als jij dat wilt. Dat is tenslotte wel zo eerlijk. Maar dan moet jij ook je shirt uit doen, als je daar geen bezwaar tegen hebt.'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Er was een glimlach op Louis zijn gezicht verschenen en bij het zien ervan, ontspande ik weer en werd ik weer mijn zorgeloze zelf. Ik ging even met mijn vinger langs zijn gespierde bovenlichaam en kwam tot de conclusie dat hij daar weer helemaal droog was. 'Natuurlijk, als jij dat wilt. Dat is tenslotte wel zo eerlijk. Maar dan moet jij ook je shirt uit doen, als je daar geen bezwaar tegen hebt,' zei hij en ik grinnikte zachtjes.
    'Oh, meneer Tomlinson heeft een excuus gevonden om mij mijn shirt uit te laten doen hoor,' zei ik plagend en droogde snel zijn rug af, waarna ik hem de handdoek toestopte en zonder problemen langzaam mijn shirt uittrok. Ik liep tijdens wedstrijden altijd de halve dag in mijn bikini en daar werd ook nog wel eens gefilmd, hoewel ik nu wel iets nerveus was, omdat ik voor Louis stond.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    Ik beet even op mijn lip. Waarom had ik haar nou gebeld? Plotseling zie ik een inkomend gesprek van Brookelle. Net als ik op "opnemen" klik, drukt zij me weg. Dit gaat zo niet werken. Ik zucht even en loop dan naar de keuken. Plotseling wordt ik weer gebeld, nu neem ik snel op. ‘Brookelle,’ plotseling bedenk ik dat -dat wel heel erg wanhopig en hees klonk. Ik zucht weer en wacht dan op haar antwoord. Voor zover het kan druk ik mijn mobiel tegen mijn oor en mijn gejaagde ademhaling word door de muren weerkaatst.

    Delisha Malik
    Ik zag dat Liam opschrok uit zijn gedachten door mijn gelach waardoor ik hem een verontschuldigende blik toewierp. Dat was namelijk niet mijn bedoeling, ook al was dat hoogstwaarschijnlijk bij mijn woorden ook gebeurd.
    Liam lachte en schudde zijn hoofd voor ik antwoord kreeg. Een antwoord die zorgde dat ik mijn wenkbrauw optrok, maar een licht nieuwsgierig twinkel ook in mijn ogen te vinden was. 'Nog niet? Dus je bent het nog wel van plan?' vroeg ik lachend. 'Moet ik dan bang zijn of juist nieuwsgierig? Of juist allebei?'
    Toch kon dat eerste niet. Zeker niet toen zijn wangen ietwat kleurde en het verlegen lachje rond zijn lippen bleef hangen. Iets wat hem schattiger maakte dan hij deze ochtend al was waardoor de woorden 'Je bent schattig zo, Liam.' mijn mond verlieten.
    'Maar ik ben wel blij dat ik mijn gelijk ook krijg. Zo wisselt het af deze keer.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 10:37 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Fiona Payne.
    Vrijwel meteen nam hij op, en zijn wanhopige stem drong direct mijn gehoorgang binnen. "Brookelle." zei hij hees. Ik hoorde zijn gejaagde ademhaling door de telefoon, wat nog een teken van wanhopigheid was voor mij. Ik beet op mijn lip. "Harry, ik..." Ik wist niet wat te zeggen. Wat viel er ook te vertellen? Ik ging hem zeker niet laten weten dat Avah het nu wist, waar ze ook gebleven mocht zijn. Ik wist niet waarom, maar ik wilde naar hem toe. Eigenlijk verlangde ik gewoon naar zijn aanwezigheid. De bezorgde frons in zijn voorhoofd, omdat hij wist dat hij iets heel fouts had gedaan, terwijl het op de avond zelf zo goed voelde. Ze vluchtige blik naar de trap om te zien of we niet betrapt werden door Alli. Ik miste het nu al. "Ik kom naar je toe." Ook mijn stem was nog hees van gisteravond. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en wachtte gespannen op zijn reactie. Ik drukte hem niet weg voordat ik zijn stem nogmaals had gehoord.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    'Oh, meneer Tomlinson heeft een excuus gevonden om mij mijn shirt uit te laten doen hoor,' zei Avah plagend.
    'Hé, jij wilde afgedroogd worden hoor! Pest me niet zo,' zei ik beledigd.
    Ze droogde mijn rug af en gaf mij toen de handdoek, waarna ze haar shirt uittrok. Ze had een prachtig lichaam.
    Ik merkte dat ik aan het staren was en richtte mijn blik vlug op iets anders. Ik stond daar een beetje ongemakkelijk met de handdoek in mijn handen.
    'Jij bent niet lief, jij pest mij,' zei ik toen met een pruillipje en keek haar zielig aan. 'Ik droog alleen lieve mensen af.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Family don’t end in blood”