• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:01 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Wauw, prachtig!

    Wauw! Echt knap gedaan! Petje af.


    I recycle my thoughts.

    Vond de eerste trouwens ook al goed gelukt!


    I recycle my thoughts.

    Draculea schreef:
    Wauw, prachtig!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melian, supermooi! Ik wil wel meer zien (:


    Pretty is just a pretty word.

    Echt heel mooi!


    To love is to destroy.

    Die bovenste lijkt inderdaad een beetje op Jan Smit, maar ik vind het desondanks heel knap gemaakt. Die onderste is gewoon geweldig getekend, zeker voor iets met kleur. Echt heel erg mooi. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Die bovenste lijkt inderdaad een beetje op Jan Smit, maar ik vind het desondanks heel knap gemaakt. Die onderste is gewoon geweldig getekend, zeker voor iets met kleur. Echt heel erg mooi. ^^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Knap! Ik kan totaal niet met kleurpotlood werken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    wow, machtig goed getekend!

    Allebei erg mooi. Die details, wauw.
    Maar vooral die in kleur vind ik erg geslaagd, aangezien het gebruik van kleur vaak moeilijker is dan wanneer je alleen grijstinten gebruikt. Dit voegt ook zeker iets toe.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Sinistre schreef:
    Knap! Ik kan totaal niet met kleurpotlood werken.


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    Die bovenste lijkt inderdaad een beetje op Jan Smit, maar ik vind het desondanks heel knap gemaakt. Die onderste is gewoon geweldig getekend, zeker voor iets met kleur. Echt heel erg mooi. ^^


    Heel erg bedankt! En de rest ook trouwens!

    @xMythology: dankje! Ik vind kleur eerlijk gezegd makkelijker, maar ik hoor velen inderdaad zeggen dat ze grijstinten makkelijker vinden omdat je met die potloden makkelijker kan 'blenden' (schaduwen maken door middel van te vegen). Kleur veeg je niet zo makkelijk. Bij kleur moet je laag over laag tekenen en ik weet niet waarom, maar dat vind ik makkelijker dan het vegen haha

    En ik ga even op zoek naar een andere before/after tekening!


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Wow, super goed! Die eerste was al mooi, maar die tweede lijkt echt precies!


    The sun will rise and we will try again.

    xMythology schreef:
    Allebei erg mooi. Die details, wauw.
    Maar vooral die in kleur vind ik erg geslaagd, aangezien het gebruik van kleur vaak moeilijker is dan wanneer je alleen grijstinten gebruikt. Dit voegt ook zeker iets toe.