• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:01 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    @Arathorn: mooi hoor! En ik gebruik graphite pencils van Bruynzeel (sakura) en Prismacolor potloden van Caran D'ache (best prijzig deze). Al teken ik het laatste half jaar alleen maar met kleur. Ik denk dat ik op dit moment 2,5 jaar serieus aan het tekenen ben. (portretten dan, en binnenkort wil ik een beetje experimenteren met mijn eigen fantasie, wat ik al eerder een paar keer heb gedaan)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Duuuude, jij kan zo waanzinnig goed tekenen.


    Bad decisions make good stories.

    Melian schreef:
    @Arathorn: mooi hoor! En ik gebruik graphite pencils van Bruynzeel (sakura) en Prismacolor potloden van Caran D'ache (best prijzig deze). Al teken ik het laatste half jaar alleen maar met kleur. Ik denk dat ik op dit moment 2,5 jaar serieus aan het tekenen ben. (portretten dan, en binnenkort wil ik een beetje experimenteren met mijn eigen fantasie, wat ik al eerder een paar keer heb gedaan)


    Thanks, en awesome. Mijn portrettekeningen lijken er alleen maar op als ik ze tegen het raam hou en overteken, haha :') Maar ik ga nogwat oefenen. Ik wil het ook een keer met kleur proberen. Dat is echt super mooi! Je hebt echt talent trouwens.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Arathorn schreef:
    (...)

    Thanks, en awesome. Mijn portrettekeningen lijken er alleen maar op als ik ze tegen het raam hou en overteken, haha :') Maar ik ga nogwat oefenen. Ik wil het ook een keer met kleur proberen. Dat is echt super mooi! Je hebt echt talent trouwens.


    Meten scheelt al heel veel, zonder een goede liniaal ben ik ook niks.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Meten scheelt al heel veel, zonder een goede liniaal ben ik ook niks.


    Die tip zal ik onthouden, meestal meet ik het door mijn potlood ervoor te houden. Maar dat werkt niet echt voor mij.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hij leek eerst best wel op Jan Smit ja, alleen hoe die lacht ^^
    Jan Styles (: Of Harry Smit :3
    Je kan echt super mooi tekenen (:


    they come, they go

    Sinistre schreef:
    (...)

    Meten scheelt al heel veel, zonder een goede liniaal ben ik ook niks.


    Precies hetzelfde hier! Alleen als ik enkel een oog teken doe ik de buitenste lijnen uit de losse pols, maar dat is makkelijker dan een heel gezicht =P
    Dankjewel allemaal weer voor de lieve reacties! =)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 22:00 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Deze twee vind ik toch wel mijn twee besten:



    Ik heb zo een paar maanden geleden getekend, met de bovenste ben ik minstens vier uur bezig geweest door die spieren.

    Dit was mijn allereerste portrettekening, dus ik vind het een hele verbetering:



    Ik teken altijd alles uit de losse pols aangezien ik altijd panisch raak van een liniaal.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 22:27 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik doe het je niet na! Zelfs Jan Smit Harry before niet:Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Have you got more drawings? I want to see 'em all.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    @Arathorn: Ja, ik heb er meer! Haha, ik zal er nog eentje plaatsen =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Update!
    Ik heb nog een before/after toegevoegd! Van Niall dit keer =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Wauw, mooi (:


    My father will hear about this.

    Je mag wel van mij een portret maken als je wilt en die naar mij toe sturen via de post. Heb ik wat leuks om op te hangen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow what, die eerste Niall..


    Some people are art and do art at the same time