• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:01 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    ^haha, vreemd hè? Misschien is het overbelast of zo, door alle directioners. Maar bedankt dat je het even wilde proberen! (de halve gezichten wilde ik ook het liefst opsturen, dus ik ben blij dat je die bij je poging gekozen hebt) =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    ^haha, vreemd hè? Misschien is het overbelast of zo, door alle directioners. Maar bedankt dat je het even wilde proberen! (de halve gezichten wilde ik ook het liefst opsturen, dus ik ben blij dat je die bij je poging gekozen hebt) =)

    Ik vraag me inderdaad wel af hoe het komt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik teken ook al een tijdje, maar ik ben niet zo heel goed vind ik zelf d:
    Ik heb één tekening gemaakt waarvan ik echt zeg 'Wauw, hier ben ik echt trots op' maar écht tekenen zoals jij doet, realistisch, daar ben ik echt niet goed in.
    Eigenlijk wil ik ook wel realistisch leren tekenen, maar dat lukt me gewoon niet, ik suck echt bij de verhoudingen :')
    Het enige waarin ik goed in ben met realistisch zijn paarden, maar daar ligt dan ook mijn passie (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:51 ]


    Little do you know

    Eigenlijk zou ik wel willen zien hoe jij dieren tekent. Ik ben echt benieuwd.


    26 - 02 - '16

    Roww schreef:
    Ik teken ook al een tijdje, maar ik ben niet zo heel goed vind ik zelf d:
    Ik heb één tekening gemaakt waarvan ik echt zeg 'Wauw, hier ben ik echt trots op' maar écht tekenen zoals jij doet, realistisch, daar ben ik echt niet goed in.
    Eigenlijk wil ik ook wel realistisch leren tekenen, maar dat lukt me gewoon niet, ik suck echt bij de verhoudingen :')
    Het enige waarin ik goed in ben met realistisch zijn paarden, maar daar ligt dan ook mijn passie (:


    aww, dat is heel lief. Maar écht tekenen bestaat niet alleen uit realisme hoor. Je maakt al kunst door iets te maken -regels over dat het realistisch moet zijn, zijn onzin. Ik wilde in het begin ook goed realistisch kunnen tekenen -vandaar al mijn realistische portretten- maar inmiddels experimenteer ik met andere dingen. Realisme kan wel erg goed zijn om verhoudingen te oefenen. Dus blijven oefenen! En tof! Ik ben juist heel slecht in paarden tekenen haha (tenminste, nooit echt geprobeerd)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Pom schreef:
    Eigenlijk zou ik wel willen zien hoe jij dieren tekent. Ik ben echt benieuwd.


    haha, ik heb er een paar van heel vroeger. Zal ik die posten? =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Of course (;


    26 - 02 - '16


    PANDA

    Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik deze gemaakt. Tegenwoordig teken ik geen dieren meer, maar ik wil het wel weer gaan doen (ook dieren en mensen mixen in een tekening)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:


    PANDA

    Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik deze gemaakt. Tegenwoordig teken ik geen dieren meer, maar ik wil het wel weer gaan doen (ook dieren en mensen mixen in een tekening)


    It's so fluffy, I'm going to die D:
    Ik wou dat ik zo kon tekenen


    26 - 02 - '16

    Melian schreef:
    (...)

    aww, dat is heel lief. Maar écht tekenen bestaat niet alleen uit realisme hoor. Je maakt al kunst door iets te maken -regels over dat het realistisch moet zijn, zijn onzin. Ik wilde in het begin ook goed realistisch kunnen tekenen -vandaar al mijn realistische portretten- maar inmiddels experimenteer ik met andere dingen. Realisme kan wel erg goed zijn om verhoudingen te oefenen. Dus blijven oefenen! En tof! Ik ben juist heel slecht in paarden tekenen haha (tenminste, nooit echt geprobeerd)


    Ja, ik weet het. Maar eigenlijk wil ik het ook kunnen tekenene d:
    Ik teken eigenlijk voornamenlijk manga-achtig.


    Dit zit voor mij tot nu toe het dichtste bij het realistische. Ik kan het wel redelijk, maar de schaduwen en de vormen lukken mij niet. Ook de ogen en het haar kan ik niet bepaald echt realistisch tekenen, al probeer ik het wel d:
    Maar de enige reden dat ik paarden echt goed kan tekenen is omdat ik ze al sinds mijn tiende 'observeer'. Ik heb die dieren zo goed in me op genomen zodat ik ze gewoon echt kan tekenen. Eerst waren de benen nogal stokkerig, maar nu kan ik het hele dier tekenen zoals het eruit ziet (:
    En dat enkel en alleen door observatie, als ik dat bij mensen of andere dieren/dingen doe denk ik dat het me ook wel lukt.. Maar daar zit me te veel tijd in, en die tijd heb ik op het moment nog niet echt d:


    Little do you know

    Oeeehw! Mijn topics. ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trouwens, eigenlijk teken ik enkel echt goed als ik teken wat ik voel..
    Als ik gewoon iets teken dan word het nooit zo mooi als waneer ik mijn gevoelens op papier zet,
    Tekenen is dus zo'n beetje mijn manier van 'praten' aangezien ik in mondeling praten echt enorm slecht ben. Als ik eenmaal een brok in mijn keel heb krijg ik er geen woord meer uit zonder te hyperfentileren x'd
    Ik kan gewoon niet zeggen hoe ik me voel, gek genoeg lukt me dat niet,,


    Little do you know

    Komt er nog een nieuwe before/after drawing in de beginpost? 't Is gewoon zo prachtig. o,o


    Some people are art and do art at the same time

    fuuuuuuuuck, dat is bijna een foto!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Moore schreef:
    Komt er nog een nieuwe before/after drawing in de beginpost? 't Is gewoon zo prachtig. o,o


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,