• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:01 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Holy Shit. Awesome gewoon.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Damn woman you can draw O.o

    Serieus echt mooi gemaakt. Hoe lang teken je al? als ik vragen mag ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    Damn woman you can draw O.o

    Serieus echt mooi gemaakt. Hoe lang teken je al? als ik vragen mag ^^


    Dankje! En natuurlijk mag je dat vragen! Op dit moment teken ik ongeveer 2, 5 jaar serieus (portretten) =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    (...)

    Dankje! En natuurlijk mag je dat vragen! Op dit moment teken ik ongeveer 2, 5 jaar serieus (portretten) =)


    Ik heb geen idee of dat veel of weinig is in verhouding met hoe goed je tekent maar dat is al best lang ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee of dat veel of weinig is in verhouding met hoe goed je tekent maar dat is al best lang ^^


    Ik heb ook geen idee haha. Sowieso denken velen dat tekenaars non-stop tekenen, maar dat is niet zo. Bij mij al helemaal niet omdat ik ook van schrijven hou -en dat in verhouding ook meer doe. Ik heb het afgelopen jaar slechts acht portretten gemaakt. Soms teken ik wel meer dan een maand niet. Maar als je beter wilt worden, dan moet je zeker regelmatig blijven tekenen. Hoe meer je tekent, hoe beter je wordt. =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Je kan zo mooi tekenen, ik ben zo jaloers ):


    they come, they go

    SortingHat schreef:
    Je kan zo mooi tekenen, ik ben zo jaloers ):

    Then do something, tekening is een vaardigheid.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    Kleine update met een tekening waar ik mee bezig. =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Jesus ... Die is echt mooi!


    Do what people say you can't.

    Melian schreef:


    Kleine update met een tekening waar ik mee bezig. =)

    Wow

    Je moet die 1D tekeningen echt insturen voor hun Fan Art Friday, I'm sure the boys will find them good enough ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Wow

    Je moet die 1D tekeningen echt insturen voor hun Fan Art Friday, I'm sure the boys will find them good enough ^^


    Ik heb het geprobeerd, maar mijn mail word telkens teruggestuurd met een foutmedling, heel vervelens. *-*
    Als anderen het namens mij willen proberen, graag! (mijn naam staat er toch op)

    @Cozart: dankjewel!


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    (...)

    Ik heb het geprobeerd, maar mijn mail word telkens teruggestuurd met een foutmedling, heel vervelens. *-*
    Als anderen het namens mij willen proberen, graag! (mijn naam staat er toch op)

    @Cozart: dankjewel!

    Ik zal zo eens kijken voor je ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Melian schreef:


    Kleine update met een tekening waar ik mee bezig. =)
    Moet zeggen dat de verhoudingen van haar rechterarm/hand niet zo goed gelukt zijn, imo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Moet zeggen dat de verhoudingen van haar rechterarm/hand niet zo goed gelukt zijn, imo.


    Ik vond juis de linkerarm niet kloppen! (of bedoel je die ook? Want haar linkerarm heeft alleen een hand)
    Maar ah well, het hoeft niet perfect voor mij =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Ik heb een mailtje gestuurd voor je, kijken of ik hem ook weer terug krijg en anders of ze de twee tekeningen posten (ik heb de onderste twee gedaan, die twee halve zeg maar)
    Ik krijg ook een foutmelding -.-

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:34 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis